Wat leuk om te horenquote:Op maandag 26 november 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik had
Voetbal International #523 Vilhena wordt weer doodgezwegen.
als TT.
Gedaan.quote:Op maandag 26 november 2012 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Stijn, doe die afbeeldingen die je er zelf hebt ingezet eens in kleiner formaat. Net zo groot als die andere 2 gifjes dus.
Ja wat maakt dat uit?quote:Op maandag 26 november 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar heeft toch al voor Nederlandse jeugd 0-19 gespeeld, of telt dat niet?
Dan mag je nog gewoon voor een ander land uitkomen. Alleen als je in het 'echte' Nationale elftal speelt kies je definitief.quote:Op maandag 26 november 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar heeft toch al voor Nederlandse jeugd 0-19 gespeeld, of telt dat niet?
Zou wel mooi zijn als hij voor Nederland kiest, mocht hij doorbreken.quote:Op maandag 26 november 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja wat maakt dat uit?![]()
Franse vader, Nederlandse moeder. Half half dus. Heeft ook voor beide jeugdelftallen gespeeld.
dat was fucking nep man, die kenteken borden op de achtergronden hadden zo'n blauwe Nederland logo eropquote:
Tadic is al niet in vormquote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Twente heeft totaal geen creativiteit. Als Tadic niet in vorm is hebben ze niks meer.
okquote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie ADO zaterdag winnen in Enschede.
Ja maar zo werkt het nietquote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En omdat ADO beter is dan PEC.
Ik zei dat ook. Niet met de eer strijkenquote:Op maandag 26 november 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
Dit zei ik voor het seizoen al
Ik zei ook dat PSV niet zou draaien, maar dat komt nog.
Pelle maakt ons kampioenquote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hans: 'Feyenoord gaat kampioen worden.'
rkc nac en groningen volgens mijquote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is het schema van feijenoord voor de winterstop?
Rkc, grun, ado thuis, nac uitquote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC thuis, NAC uit, ADO thuis en Groningen thuis.quote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC thuis, NAC uit, ADO thuis en Groningen thuis.quote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zijn gewoon 12 punten dusquote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RKC thuis, NAC uit, ADO thuis en Groningen thuis.
Alleen RKC en ADO kunnen lastig worden dus.quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RKC thuis, NAC uit, ADO thuis en Groningen thuis.
Groningen is vaak tegen Feyenoord ineens heel goed, net als Utrecht tegen Ajax.quote:Op maandag 26 november 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen RKC en ADO kunnen lastig worden dus.
Groningen als ze thuis spelen ja, uit niet.quote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Groningen is vaak tegen Feyenoord ineens heel goed, net als Utrecht tegen Ajax.
Thuis valt dat wel mee toch?quote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook maar net aan 1-0 geworden. Maar uit wel lastiger ja.quote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Groningen als ze thuis spelen ja, uit niet.
Het kan flink spoken daar in de Euroborgquote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Thuis valt dat wel mee toch?
Uit wel altijd problemen ja
Groningen thui valt meequote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vergeleken met de Nederlandse Barbara Barend ziet elke vrouw er goed uit.quote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef Adelante het volgende:
De Duitse Barbara Barend ziet er goed uit...
Het blijft een Marokkaan hèquote:
quote:
FUCK RTL FUCK DE COMMERCIE! WIJ ZIJN VI!quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef T3hTommay het volgende:
We zullen er nooit achterkomen wat Johan dacht
Dit vindt meneer Kind niet leukquote:Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef Ties02 het volgende:
Het is nu net alsof je 2 uur een wijf hebt lopen neuken en net voordat je klaar bent rent ze de kamer uit
De regie moet de twee Witten weer eens naast elkaar zetten, daar wil ik wel een showtje Gijp voor missen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef KingRoland het volgende:
kan iemand kieft niet neerschieten? tering wat een irritante gozer is het toch. De enige die mij irriteert. Voor de rest zijn alle gasten goed met Aad de mos als uber/eindbaas
Thx ouwe, vind ik ook van jouquote:Op maandag 26 november 2012 22:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind jou ook een toffe gozer!
werd opeens afgekapt verdommequote:Op maandag 26 november 2012 22:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat was er op het eind dan? Moest weg dus heb dat even gemist
Boskamp nu bij Kanvasquote:Op maandag 26 november 2012 22:33 schreef Lunice het volgende:
Geen Boskamp vrijdag.![]()
Boskamp op Vrijdag.
Die ga ik zeker meepakken!quote:Op maandag 26 november 2012 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)03d-104d2a935a6d.mp4
Tsja, het ging over voetbal hè. Dan haken de meesten hier af.quote:Op maandag 26 november 2012 23:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Niet de beste show van de laatste tijd.
6,5
Overigens viel me op dat het woord rullevant de hele uitzending niet is gevallen.
Je bedoelt toch van doelman Genee? Tuurlijk Ouwe Reusquote:Op maandag 26 november 2012 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
Wachten op de fragmentjes van Ollie. Die van Genee gaat er wel inkomen of niet ouwe reus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik sinds zaterdag voor het eerst vader ben geworden, en mijn dochtertje ook de broodnodige aandacht vraagt morgen het vervolg van de TopFragmentjes![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch van doelman Genee? Tuurlijk Ouwe ReusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik sinds zaterdag voor het eerst vader ben geworden, en mijn dochtertje ook de broodnodige aandacht vraagt morgen het vervolg van de TopFragmentjesquote:Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch van doelman Genee? Tuurlijk Ouwe ReusGefeliciteerd ouwe pikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik sinds zaterdag voor het eerst vader ben geworden, en mijn dochtertje ook de broodnodige aandacht vraagt morgen het vervolg van de TopFragmentjesEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Dacht je soms dat ik alleen maar voor het voetbal naar VI kijk?quote:Op maandag 26 november 2012 23:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Tsja, het ging over voetbal hè. Dan haken de meesten hier af.
Wie is dat ook alweer ?quote:Op maandag 26 november 2012 22:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind jou ook een toffe gozer!
[..]
Je bedoelt toch van doelman Genee? Tuurlijk Ouwe ReusGefeliciteerd ouwe reus! Mag ik vragen hoe ze heet of is dat privé? Is het toevallig Feline Isabeau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik sinds zaterdag voor het eerst vader ben geworden, en mijn dochtertje ook de broodnodige aandacht vraagt morgen het vervolg van de TopFragmentjes
Bedanktquote:
Feline Isabeau was de tweede keuze. Het is uiteindelijk toch Naomi gewordenquote:Op maandag 26 november 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe reus! Mag ik vragen hoe ze heet of is dat privé? Is het toevallig Feline Isabeau?
[..]
Je bedoelt toch van doelman Genee? Tuurlijk Ouwe ReusProficiat ouwe reus! De nieuwe generatie VI-Hooligans staat al op, dat doet me goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik sinds zaterdag voor het eerst vader ben geworden, en mijn dochtertje ook de broodnodige aandacht vraagt morgen het vervolg van de TopFragmentjes
Mooi man, gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 november 2012 23:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Feline Isabeau was de tweede keuze. Het is uiteindelijk toch Naomi geworden
Heb de aflevering al gezienquote:Op maandag 26 november 2012 22:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die lange barstte in huilen uit, wil ik wel zien natuurlijk met René ernaast dan.
Staat jouw zus daar ook niet onder?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Die staan nu ook in Hans z'n boekje onder de U van Uit elkaar getrokken
Bedanktquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Proficiat ouwe reus! De nieuwe generatie VI-Hooligans staat al op, dat doet me goed!
Helaas, dat verkopen ze niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien verkoopt de sigaarsnor webshop ook hele kleine maatjes en slabbetjes enzo?
Bedanktquote:
Bedankt, en Escha stond inderdaad op het lijstje met namen voor een meisje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mooi man, gefeliciteerd.
Wieke en Escha heb je weloverwogen toch?
Bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Maar terug naar VI. Hieronder het complete lijstje met hoogtepunten van Gisterenavond.Top en nog van harte, ouwe reus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondagavond rond een uurtje of tien op Nederland 1 is er misschien een programma dat jij wel interessant vindt!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Massief het volgende:
Ik ergerde me gisteren echt aan Van der Gijp. Die gast moet altijd andere mensen kleineren, zonder ook maar enige aanleiding grappen maken over de naam van die meneer Kind bijvoorbeeld. ''Mnr kind en dan ben je 69, die zal een zwaar leven hebben'' En dan vervolgens kei en kei hard gaan lachen. Hij wil ook elke uitzending tegenwoordig benadrukken dat hij zelf vroeger zoveel vrouwen heeft geneukt en hoe stoer hij vroeger wel niet was.. Nee Van der Gijp begint me steeds meer te irriteren.. Hij lacht nog 10 x erger dan Genee om zijn eigen grappen tegenwoordig. Heb het idee dat hij zich of volramt met sos de hele dag of dat hij gewoon binnenkort weer een flinke dip tegemoet gaat.
Derksen is trouwens ook flink hypocriet. Zaakwaarnemers afzeiken omdat die er alleen maar voor het geld zitten. Laat hem ff in de spiegel kijken met z'n reclames boeken en kledinglijn.. Hij vindt het trouwens ook een gevaarlijk iets om hooligans een openlijk medium te geven op TV (P&W) maar 2 weken geleden vindt die het geweldig als één of andere coke snuivende ex junk aan tafel zat die als een analfabeet stoere verhalen kwam vertellen. Laat die Derksen gewoon even zichzelf blijven aub.Amen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:48 schreef Ties02 het volgende:
Zo Oliver jij gebruikt 'm ook niet alleen om te pissen he ouwe reus! Gefeliciteerd man
Het SV topic is een eindje verderop.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Massief het volgende:
Ik ergerde me gisteren echt aan Van der Gijp. Die gast moet altijd andere mensen kleineren, zonder ook maar enige aanleiding grappen maken over de naam van die meneer Kind bijvoorbeeld. ''Mnr kind en dan ben je 69, die zal een zwaar leven hebben'' En dan vervolgens kei en kei hard gaan lachen. Hij wil ook elke uitzending tegenwoordig benadrukken dat hij zelf vroeger zoveel vrouwen heeft geneukt en hoe stoer hij vroeger wel niet was.. Nee Van der Gijp begint me steeds meer te irriteren.. Hij lacht nog 10 x erger dan Genee om zijn eigen grappen tegenwoordig. Heb het idee dat hij zich of volramt met sos de hele dag of dat hij gewoon binnenkort weer een flinke dip tegemoet gaat.
Derksen is trouwens ook flink hypocriet. Zaakwaarnemers afzeiken omdat die er alleen maar voor het geld zitten. Laat hem ff in de spiegel kijken met z'n reclames boeken en kledinglijn.. Hij vindt het trouwens ook een gevaarlijk iets om hooligans een openlijk medium te geven op TV (P&W) maar 2 weken geleden vindt die het geweldig als één of andere coke snuivende ex junk aan tafel zat die als een analfabeet stoere verhalen kwam vertellen. Laat die Derksen gewoon even zichzelf blijven aub.
Matig, een zesjequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Massief het volgende:
Derksen is trouwens ook flink hypocriet. Zaakwaarnemers afzeiken omdat die er alleen maar voor het geld zitten. Laat hem ff in de spiegel kijken met z'n reclames boeken en kledinglijn.. Hij vindt het trouwens ook een gevaarlijk iets om hooligans een openlijk medium te geven op TV (P&W) maar 2 weken geleden vindt die het geweldig als één of andere coke snuivende ex junk aan tafel zat die als een analfabeet stoere verhalen kwam vertellen. Laat die Derksen gewoon even zichzelf blijven aub.
Zit wel een kern van waarheid in. Ik heb Gijp lange tijd hilarisch gevonden, maar de laatste tijd is het inderdaad een beetje doorgeslagen naar jezelf heel tof vinden en anderen alleen maar belachelijk kunnen maken. Lekker makkelijk ook als je 3 volle uren per week tv-tijd hebt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Het SV topic is een eindje verderop.
Is hij ook wel maar om hem dan gelijk 40x achterelkaar aan te laten schuiven is het andere uiterste.quote:
Alle stoplichten staan weer op oranje bij Rene. Zit continu te klagen over niveau van het Nederlands voetbal (kijkt ook lang niet alles meer), zit geforceerd leuk te doen, is te aanwezig, durft geeneens oogcontact te maken met iemand buiten de vaste crew -al was Andy vd Meyde ook een tragisch geval natuurlijk-. De karakteristieke houvast van zijn leven, zijn relativeringsvermogen, lijkt helemaal weg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in. Ik heb Gijp lange tijd hilarisch gevonden, maar de laatste tijd is het inderdaad een beetje doorgeslagen naar jezelf heel tof vinden en anderen alleen maar belachelijk kunnen maken. Lekker makkelijk ook als je 3 volle uren per week tv-tijd hebt.
Zo'n Manolev-grap is ook grappig hoor, maar als je die man voor de 30e keer belachelijk maakt op tv is 't ook wel leuk geweest. Goed het zal een slechte speler zijn, maar je hoeft 'm ook niet kapot te maken wat mij betreft. De kracht van wat zij zeggen moet niet onderschat worden.
Dit. Wat is je relativeringsvermogen waard als je het niet op jezelf kunt toepassen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:24 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Alle stoplichten staan weer op oranje bij Rene. Zit continu te klagen over niveau van het Nederlands voetbal (kijkt ook lang niet alles meer), zit geforceerd leuk te doen, is te aanwezig, durft geeneens oogcontact te maken met iemand buiten de vaste crew -al was Andy vd Meyde ook een tragisch geval natuurlijk-. De karakteristieke houvast van zijn leven, zijn relativeringsvermogen, lijkt helemaal weg.
Kieft is meer voor de Maandag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:13 schreef KilgoreTrout het volgende:
[..]
Is hij ook wel maar om hem dan gelijk 40x achterelkaar aan te laten schuiven is het andere uiterste.
Iets meer diversiteit mag wel bij VI.
Het lachen van gijpie is tegenwoordig vaak niet meer echt spontaan helaasquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:40 schreef Abed het volgende:
Gijp is de laatste tijd een beetje aan het overacten helaas.
Het heeft wel wat weg van een manische episodequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen m.b.t. Gijpie.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik krijg zelfs als ware VI aanbidder mijn twijfels over Gijp. De tijd toen zonder hem was ook best tof
Dat is een vrouwquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Die man van de Telegraaf is wel een gladjanus 1e klas.
haha ga zeker kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:57 schreef FredVleespet het volgende:
Zal vast wel 10x gepost zijn maar Gijp vanavond op de bank bij Britt en Ymke.
20:30 uur RTL5
Voorproefje
Om je eigen quotes gaan lachen, je lijkt René wel!quote:
Ik wilde dat stukje van Ymke quoten maar ik faal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om je eigen quotes gaan lachen, je lijkt René wel!
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om je eigen quotes gaan lachen, je lijkt René wel!
Daarover gesproken, ik ga geen amateur psycholoog spelen, dat laat ik over aan de echte euhh.. amateur psychologen in dit topic. Waar ik het wel mee eens ben is dat hij een beetje naar reageerde op de brief van meneer Kind. Johan zei laatst: Als ik één ding geleerd heb van 40 jaar voetballerij is het wel dat je geen naamgrappen moet maken. Daar sluit ik me bij aan. Die man geeft gewoon aan dat VI zijn favoriete show is (begrijpelijk), maar dat de taal af en toe wat banaal is. Het is een beetje zielig als je eerste reactie daarop is: "Anaal?? hahahaha". Niet zo netjes.
Dat dit zogenaamd tekenen zijn van een volgende depressie lijkt me het andere uiterste, daar sluit ik me dus niet bij aan. Ik zou echter geen nee zeggen tegen 1 x geen Gijp als Boskamp en Schelvis of Boskamp en Aad300 daarvoor in de plaats komen.
Als je niet weet hoe je 'niveau' schrijft kun je beter niet zo'n post plaatsen ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zit nu te kijken maarwat een nivo zeg
idd echt dramatisch slechtquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zit nu te kijken maarwat een nivo zeg
dat zal hoogstens 5 min duren dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat Oliver het straks op zijn kanaal wil zetten, anders moet ik naar die tussenitempjes kijken.
Dan moet je de Britt & Ymke DVD box set kopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Nu wil ik de uncut version zien. Zonder die kutterige tussenfilmpjes.
Tuurlijk Ouwe Reus. Ben hem al (zonder al die tussenstukjes) aan het uploaden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat Oliver het straks op zijn kanaal wil zetten, anders moet ik naar die tussenitempjes kijken.
Oh mooi zo ouwe pik, was al bezig de mp4 te downloaden, maar ik moet je zeggen: ik heb nog liever een virus op mijn pc.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tuurlijk Ouwe Reus. Ben hem al (zonder al die tussenstukjes) aan het uploaden.
Nog een paar minuutjes uploaden, en hij staat online
Ik waag mij er in ieder geval niet aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
Oliver nog gefeliciteerd! Is dat programma met Britt en Gijp het terugkijken waard?
Niet nodig ook dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tuurlijk Ouwe Reus. Ben hem al (zonder al die tussenstukjes) aan het uploaden.
Nog een paar minuutjes uploaden, en hij staat online
Ik ben ook een beetje huiverig, tot nu toe heb ik het nog nooit gezien, maar de voorstukjes beloven niet veel goeds.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik waag mij er in ieder geval niet aan.
Hij stopt met het trainerschap om zich vol op het bouwen van ziekenhuizen te kunnen richten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:56 schreef Evertjan het volgende:
Hiddink stopt in Rusland hoe moet het nu met de ziekenhuisjes en schooltjes daar?
Volgens mij dacht Britt ooit dat Mandela de bijnaam was voor de Hoofdpiet dus ik ben bang dat René als een soort Dutroux wordt neergezet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje huiverig, tot nu toe heb ik het nog nooit gezien, maar de voorstukjes beloven niet veel goeds.
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, al gaat die ene wel huilen als het goed is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Britt ooit dat Mandela de bijnaam was voor de Hoofdpiet dus ik ben bang dat René als een soort Dutroux wordt neergezet.
Ik heb begrepen dat dat er uit is geknipt. Maar dat is te verwachten met de RTL MAFFIA, die schakelden al weg toen Hans zijn voorkeur voor het sensuele lichaam van Sophie uitte, en de belofte deed haar een beurt te zullen geven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, al gaat die ene wel huilen als het goed is.
Minachting van de kijker was dat, net op het moment dat Hansie helemaal zichzelf was besloten de hoge heren dat het te ver ging.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat er uit is geknipt. Maar dat is te verwachten met de RTL MAFFIA, die schakelden al weg toen Hans zijn voorkeur voor het sensuele lichaam van Sophie uitte, en de belofte deed haar een beurt te zullen geven.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan zou ook een goede gast zijn bij Britt & Ymke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Oliver23 op 27-11-2012 22:41:31 ]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Rene van der Gijp bij Britt en Ymke (zonder nutteloze tussenstukjes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zet hem nu aan, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk er nu naar, maar mocht René binnen afzienbare tijd in een tweede dip geraken neem ik hem dat absoluut niet kwalijk, ik zou ook depressief worden als ik door Britt en Ymke op deze manier zou worden geïnterviewd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Is het niet allemaal gespeeld!? Ik kan niet geloven dat iemand zo dom kan zijn....quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint al lekker met 12 seizoenen per jaar
Dat hoop je dan maar, ik zit nu midden in het interview, maar het gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het niet allemaal gespeeld!? Ik kan niet geloven dat iemand zo dom kan zijn....
Ik ben pas bij: "Een ford Ka, al zou ik geld toekrijgen dan zou ik er niet eens in gaan rijden".quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ymke: "Ongemakkelijk he? ongemakkelijk ongemakkelijk ongemakkelijk."
Rene:" Kan jij niet beter een filmpje gaan kijken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |