http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
http://www.nu.nl/achterkl(...)and-volgens-fhm.htmlquote:Dit maakte Jan Heemskerk, creatieve directeur van FHM, maandagochtend bekend in Vandaag de dag.
De 24-jarige Milne was in augustus te zien als presentatrice van Sterren springen van SBS. Eerder werkte ze voor TMF en MTV.
"Ik voel me wel een beetje vereerd", reageerde de 24-jarige presentatrice in de radioshow van Giel Beelen op 3FM.
Doutzen Kroes
Milne liet onder anderen Doutzen Kroes achter zich, wat ze raar vond.
"Net alsof je in een lijst met intelligente mensen voor Einstein eindigt." De blondine, die het SBS6-programma Sterren Springen presenteerde met Gerard Joling, zegt zichzelf niet lelijk te vinden. "Ik vind wel dat ik vampierentanden heb."
Maandagavond wordt de volledige lijst bekendgemaakt. Vorig jaar won model Doutzen Kroes de titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:28 schreef tralalala het volgende:
Van de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No thanks!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:39 schreef iAvani het volgende:
Ik wil Tess ruilen voor Fajah? Please?
Half Negenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:12 schreef Internepper het volgende:
Half negen of kwart voor negen? Hoe laat ook alweer?
Eigenlijk is echt iedereen onsympathiek nu. Behalve Fajah, die maar een beetjequote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Die munt, ik hoop dat er iets geniaals mee gebeurt. Maar Gene heeft hem, dus het zal wel niet.
Nee hebben ze niet, Chris heeft nu wel gelijk, daar zijn ze echt te stom voor.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:34 schreef Prospera het volgende:
Ze moeten nu toch weten dat Fatima met Chris speelt en ze Chris eruit moeten stemmen.
Enige wat er kan gebeuren is dat Fajah deze keer met Gene en co samen gaat spannen. Of Gene/Joke krijgen de immuniteitquote:Op donderdag 29 november 2012 20:35 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Nee hebben ze niet, Chris heeft nu wel gelijk, daar zijn ze echt te stom voor.
Dat altijd. #team fajahquote:Op donderdag 29 november 2012 20:36 schreef roos85 het volgende:
Hopen dat Fajah de vrijstelling wint
Fatima is ook sterker dan Chris. Chris kan niet zoveel zelf bedenken geloof ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
Fatima is sterker dan Chris is cryptisch voor Fatima is geen Belg en Chris wel
Omdat ze al heel de expeditie op andermans schouders leunt, ze kan namelijk niet zelf denkenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:38 schreef NotGuilty het volgende:
Waarom was Joke eigenlijk zo dom om niet gewoon zelf naar die munt te gaan zoeken? Nu heeft Gene die munt, die speelt die munt lekker zelf als hij bang wordt.
Weet ik. Maar sowieso zie ik ze pas op Chris stemmen als het niet anders kan.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fatima is ook sterker dan Chris. Chris kan niet zoveel zelf bedenken geloof ik.
Rara waar is dat gebleven? (Hint: Fatima's pens en hamsterkop)quote:Op donderdag 29 november 2012 20:39 schreef Redefine het volgende:
Dat extra eten van vorige week is ook alweer op?
Ik hoop het!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef Abed het volgende:
Zou leuk zijn als Gene of Joke de proef wint.
Hoewel ik die twee nog minder geschikt vind om te winnen, zou dat het wel verrassender maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef Abed het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 20:39 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Omdat ze al heel de expeditie op andermans schouders leunt, ze kan namelijk niet zelf denken
Zou wel een leuke wending zijn. Maar ik gun het hun niet :pquote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef Abed het volgende:
Zelf eten zoeken, wat is dat, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Fatima snapt niet wat ze aan het doen is. Kan ik begrijpen als je elke avond naar de mac gaat.
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 29-11-2012 om 20:39:30Joke vond t grappig dat wij naar die gouden munt aan t zoeken waren.. Heb r tijdens mn zoektocht helaas ook zien kakken. #ExpeditieRobinson reageer retweet
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 29-11-2012 om 20:39:30Joke vond t grappig dat wij naar die gouden munt aan t zoeken waren.. Heb r tijdens mn zoektocht helaas ook zien kakken. #ExpeditieRobinson reageer retweet
Echt he, vind het nogal flauw zoiets.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een classy dame is het toch
Dit inderdaad. Joke en Peggy zijn wel de saaiste en makkelijkst beïnvloedbare expeditieleden die ik tot nu toe heb gezien.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef Redefine het volgende:
Wel weer typerend dat Gene de tactiek moet bedenken. Joke voegt net zoals Peggy niets toe, die waaien gewoon mee (Peggy natuurlijk letterlijk door dat geraamte).
Fatima weet niet meer wat ze moet zeggen om een ander te pakken, dus dan is het maar: HA HA ik heb je zien poepen!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
Terwijl je zou verwachten dat door al dat eten het er bij Fatima ook uit de lopende band uit zou moeten floepsenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef Prospera het volgende:
Joke is aan de buikloop en Fatima knikt van waar heb je het over.
Kakwijfquote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
Dat zou echt mooi zijn, dan heb je tenminste 3 sterke spelers in de finale!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef Abed het volgende:
Gewoon Peggy eruit pleuren, ben je daar vanaf. Gene en Joke zetten munt en gouden munt in. Speel je die ook weg. Kun je daarna met zn 3e alsnog Gene en Joke eruit werken.
Fatima doet dat altijd met een royal flushquote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terwijl je zou verwachten dat door al dat eten het er bij Fatima ook uit de lopende band uit zou moeten floepsen
ba dum tsssquote:Op donderdag 29 november 2012 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fatima doet dat altijd met een royal flush
kakken = poepenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:45 schreef Bayswater het volgende:
kakken is toch neuken in het vlaams?
Het is Fatima die dat heeft gezegd, het is natuurlijk weer een poker tactiek, dus hoax.quote:
Enige correctequote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef Bayswater het volgende:
Het lijkt mij allebei smerig bij Joke
Aha, dat was het inderdaadquote:
En Gene ziet dat niet aankomen en zet zijn gouden munt per ongeluk in voor het wegspelen van de stemmen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
Sowieso lijkt het er op dat Fajah nog wel een eilandraad gaat overleven. Al denk ik dat Peggy zelf nog weg gaat en het stemmen dus puur voor een zwarte stem is.
Kindjes in arme landen hebben ook zo'n opzwellende buik hè.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
Nou is niet te zien. En bij haar gaat wel echt al d'r vet aan d'r buik zitten.
Ja dat is bij Fatima nietquote:Op donderdag 29 november 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kindjes in arme landen hebben ook zo'n opzwellende buik hè.
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kindjes in arme landen hebben ook zo'n opzwellende buik hè.
Dankjequote:Op donderdag 29 november 2012 20:55 schreef Prospera het volgende:
Zo
Fatima -7kg
Fajah- 7 kg
Chris -12
Gene -13 kg
Joke - 4 kg
Peggy - 5kg
Heeft hij al op winnaarseiland gezeten?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
Gene is procentueel trouwens wel heel erg veel afgevallen.
Jawel, maar volgens mij alleen de eerste keer.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heeft hij al op winnaarseiland gezeten?
Ja hup die twee inderdaad, ik ben absoluut niet voor ze. Maar dat maakt het spel wel leuker.quote:
Nieuwe dynamiek enzo, heeft het spel nodig.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja hup die twee inderdaad, ik ben absoluut niet voor ze. Maar dat maakt het spel wel leuker.
Precies. Het is dit seizoen toch alleen maar tactisch, dus doet het er al niet eens meer toe dat iemand echt niets kan.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nieuwe dynamiek enzo, heeft het spel nodig.
Er ligt gelukkig geen ananasquote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef Bayswater het volgende:
schuift niet makkelijk met een appel, banaan is beter
Maar een sappige appel is lekkerderquote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef Bayswater het volgende:
schuift niet makkelijk met een appel, banaan is beter
Ik heb pokerbelg nog geen enkele keer kunnen betrappen op inzicht/kracht/slimheid als het om proeven gaatquote:Op donderdag 29 november 2012 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit is toch een test voor die pokerbelg zou je denken
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:04 schreef timmmmm het volgende:
De meest irritante dramalama wint ook echt
Ja verschrikkelijk vind ik datquote:Op donderdag 29 november 2012 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Ja heel verrassend.En dan ook net doen of het lastig was, de keus
Ik nietquote:Op donderdag 29 november 2012 21:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb ook yoghurt voor peggy
Hopelijk krijgt Peggy van dat feestmaal zulke erge buikloop dat het er uit spuit en dat ze besluit om op te geven.quote:
Als ze die ongein maar niet uitzenden.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Peggy van dat feestmaal zulke erge buikloop dat het er uit spuit en dat ze besluit om op te geven.
Het enige wat we er van mee zullen krijgen zijn de tweets van Fatimaquote:Op donderdag 29 november 2012 21:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als ze die ongein maar niet uitzenden.
Als ik hun was had ik ook naar die munt blijven zoeken.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gene en Joke proberen het niet eens.
MIsschien komt het nog, ze zijn nu met Fajah. Misschien komt die wel met een plannetjequote:Op donderdag 29 november 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gene en Joke proberen het niet eens.
Om net te doen alsof voor Fajah?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ik hun was had ik ook naar die munt blijven zoeken.
Peggy als Oksana Ikolajev zou dat beter gedaan hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:09 schreef zoem het volgende:
Dat Peggy zich zo laat lenen om als stemslaafje te dienen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
"Ik heb puur vet gegeten and i love it"
Zou zo maar een spreuk kunnen zijn van de McDonalds
Denk hetquote:Op donderdag 29 november 2012 21:12 schreef IMShuuul het volgende:
Met andere woorden; ze gaan op fajah stemmen??
Welke broekquote:Op donderdag 29 november 2012 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeans zet de munt voor zichzelf in denk ik.
Ik denk het.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:12 schreef IMShuuul het volgende:
Met andere woorden; ze gaan op fajah stemmen??
Jeans???quote:Op donderdag 29 november 2012 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeans zet de munt voor zichzelf in denk ik.
Het is een stille hint naar Fatima, dat ze die eens gaat dragen i.p.v. dat tijgerprint gevalquote:
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 29-11-2012 om 21:14:21Hahahahaha @Fatimademelo stressss reageer retweet
Stille hintquote:Op donderdag 29 november 2012 21:15 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 29-11-2012 om 21:14:21Hahahahaha @Fatimademelo stressss reageer retweet
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:15 schreef ZaZoe het volgende:
Peggy was een beetje domquote:Op donderdag 29 november 2012 21:16 schreef Prospera het volgende:
Fatima heeft haar team op winnaarseiland en dat is niet handig als ze de rest wil manipuleren.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:15 schreef ZaZoe het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peggy_Vrijensquote:Op donderdag 29 november 2012 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
Waar is Peggy eigenlijk bekend van
O.a. van Rozengeur & Wodka Lime, Costa en voetbalvrouwenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
Waar is Peggy eigenlijk bekend van
Het is strategisch voor Fatima, dus Fajah gaat er gewoon aan.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:20 schreef Bayswater het volgende:
Fatima en Fajah gaan nog goed met elkaar om dus, zullen ze wel alsnog Joke of Gene kiezen.
dit inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:24 schreef Redefine het volgende:
Wel het verschil tussen Gene/Joke en de rest. Precies ook wat Chris zei. Zij stemmen puur op emotie, terwijl het dom is dat zo te doen.
Zeker na die opmerking van chris over emoties uitschakelen :squote:
Zijn joker of zijn Joke?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
+1 Gene wil zijn joker naar de finale brengen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Mijn god wat hoop ik dt Fajah erin blijft
Opgeven met z'n vriendje John van Lottum.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:27 schreef Redefine het volgende:
Robinson waardig is ook lastig als je zo'n presentator hebt.
Zelfkennis tochquote:Op donderdag 29 november 2012 21:29 schreef Redefine het volgende:
Peggy zegt eigenlijk: ik kan helemaal niks, maar ik ben zo makkelijk in te zetten als stempion.
Dat wel, maar ik stel het nog wel wat anders dan zij zelf.quote:
Als je Chris hoort praten is Peggy iig al realistischerquote:Op donderdag 29 november 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik stel het nog wel wat anders dan zij zelf.
Gelukkig hebben we onderwijl naar de tetters van Fajah kunnen kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een lange niet boeiende aanloop.
Ik vind dat er ook een zekere afstand tussen de kandidaten en de presentatoren moet zijn. Dennis kan dat niet goed; hij doet al vrij snel amicaal.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:32 schreef Redefine het volgende:
Ik merk een groot verschil tussen Dennis en Evi. Bij beiden klinkt het als een gezellig praatje pot als het over tactiek en stemmen gaat, maar bij Evi komt daar toch altijd nog een scherpe en strenge toon bij.
Absoluut. Al helemaal als je mijn eerdere opmerking over Nico van vorig jaar mee neemt. Die kon tenminste ook nog echt wat naast een tactiek bedenken.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je Chris hoort praten is Peggy iig al realistischer
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef IMShuuul het volgende:
Nu wel lachen als Joke er alsnog uitvliegt!
31 jarige vrouwen zien er in de regel inderdaad gelijk ontzettend verlept uitquote:Op donderdag 29 november 2012 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fajah ziet er wel lekker uit voor haar leeftijd.
Dat was gelijk bij het begin al, hey Ollie wij kennen elkaar goed hequote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook een zekere afstand tussen de kandidaten en de presentatoren moet zijn. Dennis kan dat niet goed; hij doet al vrij snel amicaal.
Die lacht Gene uitquote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef zoem het volgende:
Chris kijkt opeens verbaasd, zou er wat zijn ?
Gene en Joke hadden mooi met Fajah Fatima of Chris eruit kunnen werken..quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben zo hard tegen Fatima en Chris
Bij survivor heeft iemand een keer de hele boel (zijn kamp) belazerd door een nep-idol te maken. Hele spel op z'n kopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |