abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2012 @ 19:20:04 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119648052

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 26-11-2012 19:51:20 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119648077
Goeie TT.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  maandag 26 november 2012 @ 19:22:09 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_119648124
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook wel voor het werk lopen maar vertrek ' s ochtends al om 5.10 uur :')
The 5 AM Club _O_

edit: oh, jij dan om 4 AM :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 26 november 2012 @ 19:26:45 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119648281
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 19:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
Goeie TT.
Makkelijker gezegd.....

Vergeet niet, hardlopen is gewoon echt een aanslag op je benen/gewrichten. Het gaat nog niet eens om je conditie, die bouw je wel op maar spieropbouw merk je niet zo snel zodat je toch echt te snel te ver gaat met alle kloteblessures van dien :X

Maraca, forget it maar :D

Dikke, rode tenen hier.. winter :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator maandag 26 november 2012 @ 19:33:22 #5
18653 crew  D.
pi_119648533
7 trainings down, 11 more to go *O*
pi_119648623
Vorige week mijn eerste hardloopwedstrijd gelopen: 01:13:46 in de 7Heuvelenloop :) zeer tevreden!

Gisteren ook maar ingeschreven voor de StrongmanRun, eigenlijk meer een soort lange bootcamp-traject. leek me erg leuk :D
pi_119648891
Morgen weer lekker intervallen op de baan *O*
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 26 november 2012 @ 19:48:34 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119649196
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef Quoi het volgende:

[..]

En...hoeveel bananen heb je al verorberd? ;)
nog geen een :+ , ik ben van plan om morgen te gaan stapelen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator maandag 26 november 2012 @ 19:53:59 #9
18653 crew  D.
pi_119649467
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Bij runkeeper overigens nog maar eenmaal een GPS fuckup gehad... het proberen eens waard denk ik voor sommige?
Ik ook eentje, van de 40+ keer dat ik het gebruikt heb nu :Y
  Moderator maandag 26 november 2012 @ 20:04:24 #10
155227 crew  Guppy
dus
pi_119649991
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat is geheel afhankelijk van je gewicht.
Nee ;( ik wil geen 100km moeten lopen om twee hamburgers te mogen eten }:|
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 26 november 2012 @ 20:14:56 #11
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_119650468
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Maraca, forget it maar :D
Slaapkop :6
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 26 november 2012 @ 20:20:09 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119650702
Vier dagen rust heeft wel goed gedaan, ik ging als een speer (voor mijn gevoel dan) :D

http://connect.garmin.com/activity/247071453
http://www.endomondo.com/workouts/110032346
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 26 november 2012 @ 20:23:00 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119650835
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Vier dagen rust heeft wel goed gedaan, ik ging als een speer (voor mijn gevoel dan) :D

en dat is het belangrijkste, als je zelf maar tevreden bent en plezier hebt gehad
pi_119651153
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef Luxuria het volgende:

http://connect.garmin.com/activity/247071453
http://www.endomondo.com/workouts/110032346
^O^ lekker rondje gedaan zo te zien!!

Ik hoop dat ik morgen weer kan rennen.. Als ik me dan tenminste weer wat beter voel :{
pi_119651263
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd.....

Vergeet niet, hardlopen is gewoon echt een aanslag op je benen/gewrichten. Het gaat nog niet eens om je conditie, die bouw je wel op maar spieropbouw merk je niet zo snel zodat je toch echt te snel te ver gaat met alle kloteblessures van dien :X

I know, daarom zei ik het ook. Ben zelf net hersteld van een blessure, voor mij is goed rust nemen net zo belangrijk geworden. ;)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_119651380
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ook eentje, van de 40+ keer dat ik het gebruikt heb nu :Y
Duurt alleen een paar minuten voor de app gps ontvangst heeft bij mij, bij jou ook?
pi_119651381
Ik ben nog steeds een beetje huiverig om een training over te slaan maar het verval, door niet te trainen, waar ik bang voor was valt me erg mee! :)
  maandag 26 november 2012 @ 20:32:39 #18
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119651403
life is not fair...
quote:
Vrouwen rennen beter als ze bier hebben gedronken
Drink gerust een biertje de avond voor je gaat hardlopen. Want dan hou je het 22 procent langer vol. En ik maar denken dat je daar rubberen benen van krijgt. Voor mannen geldt het tegenovergestelde. Zij lopen er 21 procent trager door. Voor het experiment werden vijf mannelijke en vijf vrouwelijke lopers tussen 29 en 43 jaar oud geselecteerd. Alle proefpersonen liepen ongeveer 55 kilometer per week en waren matige drinkers, die minder dan de aanbevolen wekelijkse hoeveelheid opnamen. Het experiment bestond uit twee delen: ‘The Beer Run’ (bierproef) en ‘The Exhaustion Run’ (uithoudingsproef).Bij het eerste deel, de bierproef, moesten de proefpersonen ‘s avonds gedurende 45 minuten lopen aan een ‘redelijk hoge intensiteit’. Meteen daarna kregen ze een biertje voorgeschoteld. De wetenschappers controleerden daarna de verdere alcoholopname tot elke proefpersoon een concentratie van 70 milligram / 100 milliliter bloed / alcohol had bereikt. Voor sommige testpersonen was dat na ongeveer 4 pintjes van een halve liter. De ochtend nadien was het tijd voor de uithoudingsproef. Daarbij werd aan de proefpersonen gevraagd om aan een vermogen van 80 procent te lopen, zolang als ze het konden volhouden. Beide testen werden twee keer uitgevoerd: één keer met een sterk bier en één keer met een placebo, zonder dat de proefpersonen het wisten.
  maandag 26 november 2012 @ 20:34:25 #19
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119651506
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje huiverig om een training over te slaan maar het verval, door niet te trainen, waar ik bang voor was valt me erg mee! :)
verval treed pas op na ongeveer 10 dagen... het zelfde geldt andersom ook, het resultaat van een training is pas na 10-14 dagen merkbaar.
Ik denk altijd maar: als het op die allerlaatste training aankomt heb je daarvoor niet goed genoeg je best gedaan
  maandag 26 november 2012 @ 20:35:01 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119651538
Met een kater ren ik ook het best...
  maandag 26 november 2012 @ 20:36:41 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119651619
quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Met een kater ren ik ook het best...
vroeger... heel lang geleden, toen het weekend nog uit vier dagen bestond, liep ik op maandagavond het lekkerste...rustig hobbelen om bij te komen van het weekend
pi_119651659
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
life is not fair...

[..]

:D Seriously?! Waar zou dat door komen?

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

verval treed pas op na ongeveer 10 dagen... het zelfde geldt andersom ook, het resultaat van een training is pas na 10-14 dagen merkbaar.
Ik denk altijd maar: als het op die allerlaatste training aankomt heb je daarvoor niet goed genoeg je best gedaan
Nja gelukkig maar! Dan is het niet zo erg om een keertje over te slaan al blijf ik het balen vinden (wat een goed teken is ;) )
  maandag 26 november 2012 @ 20:40:09 #23
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119651780
nee, ik ben geen cross dresser maar kwam toevallig deze link tegen.., kan het merk niet maar kwam toevallig via een FB pagina deze link tegen..bij deze, dames
http://www.evou.nl/Running
  maandag 26 november 2012 @ 20:41:12 #24
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119651844
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D Seriously?! Waar zou dat door komen?

ik zou het niet weten, ik hou het er maar op dat het een van de vele dingen is die wij, als mannen, niet van vrouwmensen begrijpen
pi_119652129
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik zou het niet weten, ik hou het er maar op dat het een van de vele dingen is die wij, als mannen, niet van vrouwmensen begrijpen
:D :P
Best geinig spul die kleding maar een beetje eentonig (qua kleuren) en duur ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')