Utrecht ook maar 1quote:Op maandag 26 november 2012 19:11 schreef napoleonfour het volgende:
Tilburg heeft niet eens een 1 ster restaurant ron
Nicequote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
Jut.morgen weer die natuurkunde professor overgevlogen uit Amerika bij DWDD.
kan die weer warverhalen vertellenquote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
Jut.morgen weer die natuurkunde professor overgevlogen uit Amerika bij DWDD.
En Amsterdam?quote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeeland heeft echt bizar veel sterren als je dat afzet per inwoner en Zeeuws Vlaanderen is dan al helemaal bizar.
veel vis he, daar kan je zo een ster mee verdienen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeeland heeft echt bizar veel sterren als je dat afzet per inwoner en Zeeuws Vlaanderen is dan al helemaal bizar.
Voor de mbo'ersquote:Op maandag 26 november 2012 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
kan die weer warverhalen vertellen
Veel belgen vooral, die in tegenstelling tot de zuinige hollanders bereid zijn meer te betalen voor goed eten.quote:Op maandag 26 november 2012 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
veel vis he, daar kan je zo een ster mee verdienen.
2quote:
ojah, dat is alleen met twee sterren.quote:
?quote:
Hahahaha.quote:Op maandag 26 november 2012 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Lol
dat mens van Lingo zegt Immers, die gozer roepen: ''Lex''
quote:Op maandag 26 november 2012 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Lol
dat mens van Lingo zegt Immers, die gozer roepen: ''Lex''
Zouden ze het weten?quote:Op maandag 26 november 2012 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
Parma - Inter straks, wie? Inter weet dat het hard z'n best moet doen omdat Juve gister 3 punten heeft laten liggen..
Goeie tenten hier jaquote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Irritant is dit, mensen die spontaan beginnen te schelden en ipv gelijk vertellen wat er aan de hand is wachten totdat iemand vraagt wat er aan de hand is.quote:
Heb ik in vorig topic al gezegd.quote:Op maandag 26 november 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Irritant is dit, mensen die spontaan beginnen te schelden en ipv gelijk vertellen wat er aan de hand is wachten totdat iemand vraagt wat er aan de hand is.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 26 november 2012 19:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe eens niet zo irritant man, ONZ is verderop.
Wie de neuk ben jij nou weerquote:Op maandag 26 november 2012 19:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe eens niet zo irritant man, ONZ is verderop.
Ik was beleefd. Sjaak niet. Sjaak kent geen beleefdheid zo te zien.quote:Op maandag 26 november 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi VMSDKR. Niet zo'n grote bek tegen Sjaak.
En terecht. Je stelde je vraag in het verkeerde topic.quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik was beleefd. Sjaak niet. Sjaak kent geen beleefdheid zo te zien.
O. Dan moet Sjaak dat zeggen. Ik was in de veronderstelling dat ik wel een mooi gespreksonderwerp naar boven haalde in de slowchat.quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht. Je stelde je vraag in het verkeerde topic.
Ik kan je naam niet uitspreken en dat is crisis voor een autist zoals ikquote:
Doei VMSDKRquote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
Iedereen haat de nieuwe.
Maar als Davy zichzelf opoffert mag je blijven.
Waarom gaat het daar over tieten?quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik draai me net om naar de tv omdat ik hoorde "laatste nieuwtjes over de tieten"
Het was het sinterklaasjournaal.
Hier moet ik zeker voor betalen bij unibet.quote:Stuur emailnotificaties met resultaten
Ontvang de resultaten via SMS. Vul je mobiele telefoonnummer in persoonlijke instellingen in
Cool.quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Krijgen begin januari een nieuwe hond.
Je snapt hem niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je snapt hem niet?Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
10 op Inter gezet. Eerste bet sinds het EK.quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik had gister ook 22 op Anzhi, en dat pakte ook goed uit.
Mooi.quote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
10 op Inter gezet. Eerste bet sinds het EK.
Oh, je staat in de file? Daar word ik altijd verschrikkelijk chagrijnig van.quote:Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef DonRaja het volgende:
Al 45 minuten op dezelfde plek, ik drink nooit meer melk. Kloteboeren
Ik moet goffedomme helemaal niks jaquote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
O. Dan moet Sjaak dat zeggen. Ik was in de veronderstelling dat ik wel een mooi gespreksonderwerp naar boven haalde in de slowchat.
Yep, en nog steeds op de binnenringquote:Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, je staat in de file? Daar word ik altijd verschrikkelijk chagrijnig van.
Jij staat echt elke dag in de file he?quote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en nog steeds op de binnenring
Hoorde het net op stubruquote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien kun je de jetpack van HMF lenen. Dan heb je dat gedoe niet meer.quote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die in dat topic over die recordpoging van dat Red Bull-springen was opvallender ja.quote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
oh![]()
duurde bij de VBL SC ook 8 topics voordat ik het zag, de gluiperd
Die in dat Israël topic viel ook teveel op. 2 keer opnieuw erin gezet, allebei weggehaald.quote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die in dat topic over die recordpoging van dat Red Bull-springen was opvallender ja.
Damn, volgende keer iets beter verstoppen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die in dat Israël topic viel ook teveel op. 2 keer opnieuw erin gezet, allebei weggehaald.
Keer foto van een verdrietige Humberto erin doen danquote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die in dat Israël topic viel ook teveel op. 2 keer opnieuw erin gezet, allebei weggehaald.
Heb je trouwens het geknipte hoofd van die gozer voor me?quote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik moet altijd op de kut trein wachten. En dan sta je s' morgens erin gepropt.quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef DonRaja het volgende:
Jeej 500 meter vooruit, ik zou gewoon ruim op tijd voor VI thuis zijn
Van Humberto? Moet je bij GGMM wezen, die maakt ze altijd.quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je trouwens het geknipte hoofd van die gozer voor me?
Zal ik verslag voor je doen?quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je trouwens het geknipte hoofd van die gozer voor me?
Die boeren met hun tractoren zijn dus op de weg terugquote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef DonRaja het volgende:
Een avond met mij is het waard.quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga misschien 250 000 euro uitgeven
Da's een beste dildo danquote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga misschien 250 000 euro uitgeven
Doe hoofd dan ook zwart wit. Anders valt het op.quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Saind het volgende:
Eens kijken of ik deze bij sex er in krijg
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Saind het volgende:
Eens kijken of ik deze bij sex er in krijg
[ afbeelding ]
Zo zoquote:
Z'n hoofd is al zwart.quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe hoofd dan ook zwart wit. Anders valt het op.
goed puntquote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe hoofd dan ook zwart wit. Anders valt het op.
Cybersex, constant.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:
SEX SC, wat moet ik mij daar nou bij voor stellen?
Favoriete honk van Geo dus?quote:
Jezusquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef DonRaja het volgende:
Woohoo, nu stilstaan op de grote ring
quote:Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geef eens plaatje zonder die hoofd
Zonder humbertoquote:Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geef eens plaatje zonder die hoofd
Ben je toch ergens goed voorquote:
jij moet naar jimi toequote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je toch ergens goed voor
Help je zo ook met hunten?
jammerquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat niet door
Maten kunnen allebei niet, weinig zin om in m'n eentje te gaan.
ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef Saind het volgende:
Ik vind het maar vervelend volk daar in die sex toko
quote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou, iig topic gelukt. Ik heb het wel gezien daar
jammer eigenlijk, seks moet toch voor iedereen zijnquote:Op maandag 26 november 2012 21:09 schreef Typisch het volgende:
Ik dacht dat deze SC erg was.De tering.
Inderdaad, ook voor dikke voetbalhoolies zonder baan en toekomst.quote:Op maandag 26 november 2012 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer eigenlijk, seks moet toch voor iedereen zijn
hey, ook die praten wel eens over geschiedenis enzo. tenminste volgens die P&W gastquote:Op maandag 26 november 2012 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, ook voor dikke voetbalhoolies zonder baan en toekomst.
Dat valt wel meequote:
Liever niet zelfs. Vind het maar zo-zo gezellig daar.quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. We bouwen nu zandkastelen, doe je mee?
Sja, dat is niet zo heel gek als je enkel binnen komt om te trollenquote:Op maandag 26 november 2012 21:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Liever niet zelfs. Vind het maar zo-zo gezellig daar.
Was ook niet van plan het keigezellig te gaan hebben ofzoquote:Op maandag 26 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dat is niet zo heel gek als je enkel binnen komt om te trollen.
Precies. Je maakt zelf de sfeer, dus het is gewoon je eigen schuldquote:Op maandag 26 november 2012 21:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Was ook niet van plan het keigezellig te gaan hebben ofzoDat scheelt wel
hoi sammiequote:Op maandag 26 november 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Je maakt zelf de sfeer, dus het is gewoon je eigen schuld.
Hoi Tyronquote:
christian eriksen de beste speler van ajaxquote:Op maandag 26 november 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Tyron. Ik ben niet zo goed met voetbal, vertel, wie is de knappe jongeman in je UI?
was weinig getroll aan, ik postte serieus nog gemeend mee ook en dan krijgen we toch een enorme partij bagger over ons heen omdat we, let op, een SC topic opende.quote:Op maandag 26 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dat is niet zo heel gek als je enkel binnen komt om te trollen.
Oh. Ajax. Meh.quote:Op maandag 26 november 2012 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
christian eriksen de beste speler van ajax
Ja, ik dacht dat jullie voor de leuk kwamen. Maar topickapen wordt gewoon niet gewaardeerd. Dat is jullie enige fout.quote:Op maandag 26 november 2012 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
was weinig getroll aan, ik postte serieus nog gemeend mee ook en dan krijgen we toch een enorme partij bagger over ons heen omdat we, let op, een SC topic opende.
Ik heb eigenlijk net zo veel met voetbal als met optrekkend vochtquote:
Was in opdracht van Humberto Tanquote:Op maandag 26 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat jullie voor de leuk kwamen. Maar topickapen wordt gewoon niet gewaardeerd. Dat is jullie enige fout.
En volgens mij was die kaap heel bewust om te trollen, of niet?
Nee om Humberto in het plaatje in de OP te krijgenquote:Op maandag 26 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat jullie voor de leuk kwamen. Maar topickapen wordt gewoon niet gewaardeerd. Dat is jullie enige fout.
Dat mag ook.quote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee om Humberto in het plaatje in de OP te krijgen
Oke maar je vindt christian eriksen leuk dan ben je goed gekeurd okquote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk net zo veel met voetbal als met optrekkend vocht.
wat is trollen, eerlijk gezegd doe ik daar weinig aan, de TT was normaal (zelfs gelijke gedachten toevallig), alleen wilden we Humberto wat waardering gevenquote:Op maandag 26 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ook echt een seconde te laat met m'n post, was het niet eens een kaap geweest en had Humberto nog lekker in de OP gechilledquote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is trollen, eerlijk gezegd doe ik daar weinig aan, de TT was normaal (zelfs gelijke gedachten toevallig), alleen wilden we Humberto wat waardering geven
Ik ben meer van Christiano Ronaldoquote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke maar je vindt christian eriksen leuk dan ben je goed gekeurd ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou goed. Volgens mij snap je wel wat ik wil zeggen. Het maakt ook niet uit, ik vond het wel grappig uiteindelijk. En ik kijk sowieso nooit in de OPquote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is trollen, eerlijk gezegd doe ik daar weinig aan, de TT was normaal (zelfs gelijke gedachten toevallig), alleen wilden we Humberto wat waardering geven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
vaag dat beiden zijn gereekst, of deed je het handmatig?quote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Was ook echt een seconde te laat met m'n post, was het niet eens een kaap geweest en had Humberto nog lekker in de OP gechilled
Nu zit er niemand meerquote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Adames het volgende:
waarom ga ik mezelf nog serieus verdedigen ook, omdat er 4 van die huilers in SEX zitten
en dan bedoel ik nog niet eens sam
Nope, gewoon op nieuw deel openen gedruktquote:Op maandag 26 november 2012 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
vaag dat beiden zijn gereekst, of deed je het handmatig?
Komt denk ik omdat beide topics op de seconde tegelijk zijn geopend?quote:Op maandag 26 november 2012 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
vaag dat beiden zijn gereekst, of deed je het handmatig?
we hielden het topic iig nog levend. enige wat we hebben bereikt is dat we hebben laten zien dat er geen SC zo gemoedelijk is als die van VBL.quote:
We zitten hier wel eens met 5/6 man te hunten dat het alsnog niet mis gaat, snap er niets vanquote:Op maandag 26 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat beide topics op de seconde tegelijk zijn geopend?
zelfs dan blokkeert hij bij een volgende topic. Hier in ieder geval nog nooit gebeurt en we hebben toch een stel kapers er in zittenquote:Op maandag 26 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een stelletje opgefokte gasten daar zeg.quote:Op maandag 26 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
hebben zelf te weinig seksquote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een stelletje opgefokte gasten daar zeg.
maar kom maar niet meer in de sex SCquote:Op maandag 26 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
ze stopt alleen worst in haar mond als het vegetarisch is, ik weet niet of je dat afschriktquote:Op maandag 26 november 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar kom maar niet meer in de sex SC
je mag hier wel komen van mij
Nou ja, ik denk dus dat beide gereekst zijn omdat beide topics echt exact op hetzelfde moment zijn geopend.quote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
We zitten hier wel eens met 5/6 man te hunten dat het alsnog niet mis gaat, snap er niets van
ja, helaas zit hans er ook nog bij. heb je er 2 van diequote:Op maandag 26 november 2012 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee niet echt mijn ding
Ik háat Gijp
Bedoel meer te zeggen dat dat hier dus waarschijnlijk ook wel eens gebeurt, als iedereen het tegelijk probeert, en het toch altijd goed gaatquote:Op maandag 26 november 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dus dat beide gereekst zijn omdat beide topics echt exact op hetzelfde moment zijn geopend.
Ik vind het lief dat ik toestemming van je krijg. Maar ik denk niet dat de mannen hier op mij zitten te wachten, eerlijk gezegdquote:Op maandag 26 november 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar kom maar niet meer in de sex SC
je mag hier wel komen van mij
Tieten posten helpt. Anders pics van je zusjequote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat ik toestemming van je krijg. Maar ik denk niet dat de mannen hier op mij zitten te wachten, eerlijk gezegd.
Er heeft hier 1 vrouw overleefd en die was eerst mod, dus die had een oneerlijk voordeel.quote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat ik toestemming van je krijg. Maar ik denk niet dat de mannen hier op mij zitten te wachten, eerlijk gezegd.
Oh zo! Verkeerd begrepen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bedoel meer te zeggen dat dat hier dus waarschijnlijk ook wel eens gebeurt, als iedereen het tegelijk probeert, en het toch altijd goed gaat
niks mis met vrouwen hier, in ieder geval niet per definitiequote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben we er meer dan 1 dan?quote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
niks mis met vrouwen hier, in ieder geval niet per definitie
helaas heb je hier maar 1 die normaal kan doen.
die heeft ook mannenhumor, scheelt welquote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er heeft hier 1 vrouw overleefd en die was eerst mod, dus die had een oneerlijk voordeel.
pakket al binnen?quote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere langs geweest.
Voor tieten ga je maar googlenquote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Tieten posten helpt. Anders pics van je zusje
Ja, Jojoortjequote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er heeft hier 1 vrouw overleefd en die was eerst mod, dus die had een oneerlijk voordeel.
In dit topic? Ik dacht serieus dat hier alleen mannen kwamenquote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
niks mis met vrouwen hier, in ieder geval niet per definitie
helaas heb je hier maar 1 die normaal kan doen.
''Het eerst wat door mijn keel gaat s'ochtends is melk, tenzij ochtend sex'' zulke uitspraken vind ik nou niet echt mannelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
die heeft ook mannenhumor, scheelt wel
Ja Jojoortje dus ook hèquote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor tieten ga je maar googlen.
[..]
Ja, Jojoortje.
[..]
In dit topic? Ik dacht serieus dat hier alleen mannen kwamen.
in VBL? Mama mia, alors, sterla, nog zo ene van feijenoord en een paar van PSV die zich als een wijf gedragen.quote:
Heb ik hem naar je kweekhuis gestuurd ofzo?quote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet op dat adres geweest. morgen maar eens checken.
Nopequote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
Was Samzz niet al geclaimed door Steven?
Is die ene van Feijenoord Charmed_Angelquote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
in VBL? Mama mia, alors, sterla, nog zo ene van feijenoord en een paar van PSV die zich als een wijf gedragen.
en in de SC hebben we van die KLB kutjes gehad, dat schoot niet echt op
ach, de enige vrouw waar ik nog wel eens om kan lachen. met haar ik kom altijd een beetje klaar als ik een slotje zet.quote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Het eerst wat door mijn keel gaat s'ochtends is melk, tenzij ochtend sex'' zulke uitspraken vind ik nou niet echt mannelijk.![]()
steven heeft geen tijd meer nu die werktquote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
Was Samzz niet al geclaimed door Steven?
Ja.quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die ene van Feijenoord Charmed_Angel?
ja klopt, volgens mij is die ook wel tofquote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die ene van Feijenoord Charmed_Angel?
Ja, dat is mijn schatjequote:Op maandag 26 november 2012 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt, volgens mij is die ook wel tof
ja, ik pakte het al subtiel aan door mee te posten, alleen had je dat gezeik van die 2 topicsquote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Het is alweer weg, je moet dat toch rustig en normaal doen he anders werkt het niet.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee niet echt mijn ding
Ik háat Gijp
Nog even en die knaap van Nina is dood hoor.quote:
Twente is altijd droevig jaquote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb laatst wel FC Twente - Weet-ik-veel-wat-voor-club gezien. Dat was best droevig.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben meer van Christiano Ronaldo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nou goed. Volgens mij snap je wel wat ik wil zeggen. Het maakt ook niet uit, ik vond het wel grappig uiteindelijk. En ik kijk sowieso nooit in de OP.
Messi is beter.
ja maar hier gaat niemand dood, wat heeft die knaap van nina er mee te maken danquote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog even en die knaap van Nina is dood hoor.
Ja, jammer dat ik even ging kijken waar jullie vandaan kwamen hequote:Op maandag 26 november 2012 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, ik pakte het al subtiel aan door mee te posten, alleen had je dat gezeik van die 2 topics.
als er iemand een foutmelding had gehad, was het gewoon goed
Dan kies je ook de verkeerde club.quote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb laatst wel FC Twente - Weet-ik-veel-wat-voor-club gezien. Dat was best droevig.
Ik heb echt geen flauw idee welke voetballer beter isquote:
De fuck.quote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee welke voetballer beter is. Ik weet wel dat ik een tyfushekel heb aan Robben als hij speelt
.
ja, daar noem je me ook een kutclub om naar te kijken. kan je nog beter de graafschap kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
Alleen omdat hij kaal is he?quote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee welke voetballer beter is. Ik weet wel dat ik een tyfushekel heb aan Robben als hij speelt
.
Superboerenquote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, daar noem je me ook een kutclub om naar te kijken. kan je nog beter de graafschap kijken
Dat niet man, echt niet.quote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, daar noem je me ook een kutclub om naar te kijken. kan je nog beter de graafschap kijken
zo zo, we hebben een sherlock hierquote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik even ging kijken waar jullie vandaan kwamen he
Sja, ik ben een Tukker he. En het stond erop. En ik kon niet lopen en de afstandsbediening lag aan de andere kant van de kamerquote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kies je ook de verkeerde club.
''Het''?quote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, ik ben een Tukker he. En het stond erop. En ik kon niet lopen en de afstandsbediening lag aan de andere kant van de kamer. Dus ik had geen keus
!
Niet eens, als jullie niet zo'n teringzooi van jullie actie hadden gemaakt, was het verder niemand opgevallen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
zo zo, we hebben een sherlock hier
Nee. Ik heb weinig verstand van voetbal, maar ik vind hem zo egoïstisch spelen. Misschien is dat tactiek, dat kan, maar dan werkt het nietquote:
Ben je zo dik dan?quote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, ik ben een Tukker he. En het stond erop. En ik kon niet lopen en de afstandsbediening lag aan de andere kant van de kamer. Dus ik had geen keus
!
kies dan voor heracles. met hun 3 verdediger systeem heb je een garantie voor doelpunten en plezier. leuke spelers ookquote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
Lukt vaak zat ergens anders.quote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet eens, als jullie niet zo'n teringzooi van jullie actie hadden gemaakt, was het verder niemand opgevallen.
Volgende keer even iets (of beter, heel wat) subtieler aanpakken
ja kan ik er wat aan doen dat fok bugs heeftquote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet eens, als jullie niet zo'n teringzooi van jullie actie hadden gemaakt, was het verder niemand opgevallen.
Volgende keer even iets (of beter, heel wat) subtieler aanpakken
hij is blind jaquote:Op maandag 26 november 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb weinig verstand van voetbal, maar ik vind hem zo egoïstisch spelen. Misschien is dat tactiek, dat kan, maar dan werkt het niet.
Ik zeg toch, het stond erop en ik had geen afstandsbedieningquote:Op maandag 26 november 2012 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
kies dan voor heracles. met hun 3 verdediger systeem heb je een garantie voor doelpunten en plezier. leuke spelers ook
Top spitsje, niks mis mee. Deen is sowieso een pluspunt. Wil ook graag naar Nederland zei hij in de zomer.quote:
smoesjesquote:Op maandag 26 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch, het stond erop en ik had geen afstandsbediening.
Het lag niet aan die rare bug, het lag er aan dat jullie zo'n teringbende ervan maakten waardoor jullie opvielen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ja kan ik er wat aan doen dat fok bugs heeft
Ja, eigenlijk vond ik het stiekem ontzettend leuk om te zien. Maar dat kan ik niet toegeven want dan denkt men opeens dat ik voetbal leuk vind.quote:
je valt zelf opquote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het lag niet aan die rare bug, het lag er aan dat jullie zo'n teringbende ervan maakten waardoor jullie opvielen.
Maar goed, voetbal is sowieso een kutsport, dus wat doe ik hier eigenlijk.
Mazzel!
Rukken is ook maar saai, toch doe je het.quote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het lag niet aan die rare bug, het lag er aan dat jullie zo'n teringbende ervan maakten waardoor jullie opvielen.
Maar goed, voetbal is sowieso een kutsport, dus wat doe ik hier eigenlijk.
Mazzel!
nee ik geloof direct dat je twente kut vondquote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk vond ik het stiekem ontzettend leuk om te zien. Maar dat kan ik niet toegeven want dan denkt men opeens dat ik voetbal leuk vind.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rukken is ook maar saai, toch doe je het.
Veel plezier in de sex sc
Je moet het leren kijken.quote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk vond ik het stiekem ontzettend leuk om te zien. Maar dat kan ik niet toegeven want dan denkt men opeens dat ik voetbal leuk vind.
Nou dan!quote:Op maandag 26 november 2012 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
nee ik geloof direct dat je twente kut vond
Vorige week rugby zitten kijken, is ook wel heel nicequote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef Adames het volgende:
ik heb echt geprobeerd om andere sporten te kijken, maar eigenlijk vind ik geen enkele sport zo leuk als voetbal.
Hetzelfde hier, maar komt met name omdat ik geen bepaalde band heb met clubs bij andere sportenquote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef Adames het volgende:
ik heb echt geprobeerd om andere sporten te kijken, maar eigenlijk vind ik geen enkele sport zo leuk als voetbal.
ja is inderdaad de enige sport. ik had zelfs de zin al getypt, maar toch weer weg gehaald.quote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorige week rugby zitten kijken, is ook wel heel nice
Wellicht. Maar ik heb er eigenlijk weinig zin inquote:Op maandag 26 november 2012 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet het leren kijken.
Want voetbal.
Vooral dit. Zat dus rugby te kijken, best wel leuk, maar het kon me gewoon geen fuck boeien wat er gebeurt verder. Wel mooi, niet spannendquote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, maar komt met name omdat ik geen bepaalde band heb met clubs bij andere sporten
de tafeltennisvereniging van Heerlenquote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, maar komt met name omdat ik geen bepaalde band heb met clubs bij andere sporten
IJshockeyquote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorige week rugby zitten kijken, is ook wel heel nice
Veel indo's ook toch? In ieder geval bij badminton welquote:Op maandag 26 november 2012 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
de tafeltennisvereniging van Heerlen12 chinezen in het team
Voetbal, wielrennen en darten.quote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef Adames het volgende:
beter dan gewoon hockey, maar ik vind zo'n kleine puck en een stick altijd een handicap. moeilijker te volgen en je bent beperkter in je actiesquote:
Precies Gert Jan!quote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
beter dan gewoon hockey, maar ik vind zo'n kleine puck en een stick altijd een handicap. moeilijker te volgen en je bent beperkter in je acties
Ik heb het dan ook over ijshockey.quote:
Ik kijk het alleen maar omdat het een ruw spel isquote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
beter dan gewoon hockey, maar ik vind zo'n kleine puck en een stick altijd een handicap. moeilijker te volgen en je bent beperkter in je acties
De regels zijn daar dan ook voor gemaakt.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over ijshockey.
[..]
Ik kijk het alleen maar omdat het een ruw spel is. Niet omdat ik het nu helemaal fantastisch vind.
Dat vind ik bij voetballers wel een nadeel, bij het minste of geringste gaan ze al liggen kreunen.
Om te gaan liggen kreunen bij het minste of geringste? Ziet de FIFA dat graag?quote:Op maandag 26 november 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
De regels zijn daar dan ook voor gemaakt.
ja op zich wel irritant, maar er zijn ook achterlijk veel blessures bij voetbal. elkaar rammen met een pantser ziet er wel mannelijk uit, maar voor je lichaam is het veel minder schadelijk dan constante tikken en slidings tegen je enkels en en knieën.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over ijshockey.
[..]
Ik kijk het alleen maar omdat het een ruw spel is. Niet omdat ik het nu helemaal fantastisch vind.
Dat vind ik bij voetballers wel een nadeel, bij het minste of geringste gaan ze al liggen kreunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |