Utrecht ook maar 1quote:Op maandag 26 november 2012 19:11 schreef napoleonfour het volgende:
Tilburg heeft niet eens een 1 ster restaurant ron
Nicequote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
Jut.morgen weer die natuurkunde professor overgevlogen uit Amerika bij DWDD.
kan die weer warverhalen vertellenquote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
Jut.morgen weer die natuurkunde professor overgevlogen uit Amerika bij DWDD.
En Amsterdam?quote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeeland heeft echt bizar veel sterren als je dat afzet per inwoner en Zeeuws Vlaanderen is dan al helemaal bizar.
veel vis he, daar kan je zo een ster mee verdienen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeeland heeft echt bizar veel sterren als je dat afzet per inwoner en Zeeuws Vlaanderen is dan al helemaal bizar.
Voor de mbo'ersquote:Op maandag 26 november 2012 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
kan die weer warverhalen vertellen
Veel belgen vooral, die in tegenstelling tot de zuinige hollanders bereid zijn meer te betalen voor goed eten.quote:Op maandag 26 november 2012 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
veel vis he, daar kan je zo een ster mee verdienen.
2quote:
ojah, dat is alleen met twee sterren.quote:
?quote:
Hahahaha.quote:Op maandag 26 november 2012 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Lol
dat mens van Lingo zegt Immers, die gozer roepen: ''Lex''
quote:Op maandag 26 november 2012 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Lol
dat mens van Lingo zegt Immers, die gozer roepen: ''Lex''
Zouden ze het weten?quote:Op maandag 26 november 2012 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
Parma - Inter straks, wie? Inter weet dat het hard z'n best moet doen omdat Juve gister 3 punten heeft laten liggen..
Goeie tenten hier jaquote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Irritant is dit, mensen die spontaan beginnen te schelden en ipv gelijk vertellen wat er aan de hand is wachten totdat iemand vraagt wat er aan de hand is.quote:
Heb ik in vorig topic al gezegd.quote:Op maandag 26 november 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Irritant is dit, mensen die spontaan beginnen te schelden en ipv gelijk vertellen wat er aan de hand is wachten totdat iemand vraagt wat er aan de hand is.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 26 november 2012 19:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe eens niet zo irritant man, ONZ is verderop.
Wie de neuk ben jij nou weerquote:Op maandag 26 november 2012 19:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe eens niet zo irritant man, ONZ is verderop.
Ik was beleefd. Sjaak niet. Sjaak kent geen beleefdheid zo te zien.quote:Op maandag 26 november 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi VMSDKR. Niet zo'n grote bek tegen Sjaak.
En terecht. Je stelde je vraag in het verkeerde topic.quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik was beleefd. Sjaak niet. Sjaak kent geen beleefdheid zo te zien.
O. Dan moet Sjaak dat zeggen. Ik was in de veronderstelling dat ik wel een mooi gespreksonderwerp naar boven haalde in de slowchat.quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht. Je stelde je vraag in het verkeerde topic.
Ik kan je naam niet uitspreken en dat is crisis voor een autist zoals ikquote:
Doei VMSDKRquote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
Iedereen haat de nieuwe.
Maar als Davy zichzelf opoffert mag je blijven.
Waarom gaat het daar over tieten?quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik draai me net om naar de tv omdat ik hoorde "laatste nieuwtjes over de tieten"
Het was het sinterklaasjournaal.
Hier moet ik zeker voor betalen bij unibet.quote:Stuur emailnotificaties met resultaten
Ontvang de resultaten via SMS. Vul je mobiele telefoonnummer in persoonlijke instellingen in
Cool.quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Krijgen begin januari een nieuwe hond.
Je snapt hem niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je snapt hem niet?Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
10 op Inter gezet. Eerste bet sinds het EK.quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik had gister ook 22 op Anzhi, en dat pakte ook goed uit.
Mooi.quote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
10 op Inter gezet. Eerste bet sinds het EK.
Oh, je staat in de file? Daar word ik altijd verschrikkelijk chagrijnig van.quote:Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef DonRaja het volgende:
Al 45 minuten op dezelfde plek, ik drink nooit meer melk. Kloteboeren
Ik moet goffedomme helemaal niks jaquote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
O. Dan moet Sjaak dat zeggen. Ik was in de veronderstelling dat ik wel een mooi gespreksonderwerp naar boven haalde in de slowchat.
Yep, en nog steeds op de binnenringquote:Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, je staat in de file? Daar word ik altijd verschrikkelijk chagrijnig van.
Jij staat echt elke dag in de file he?quote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en nog steeds op de binnenring
Hoorde het net op stubruquote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien kun je de jetpack van HMF lenen. Dan heb je dat gedoe niet meer.quote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die in dat topic over die recordpoging van dat Red Bull-springen was opvallender ja.quote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
oh![]()
duurde bij de VBL SC ook 8 topics voordat ik het zag, de gluiperd
Die in dat Israël topic viel ook teveel op. 2 keer opnieuw erin gezet, allebei weggehaald.quote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die in dat topic over die recordpoging van dat Red Bull-springen was opvallender ja.
Damn, volgende keer iets beter verstoppen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die in dat Israël topic viel ook teveel op. 2 keer opnieuw erin gezet, allebei weggehaald.
Keer foto van een verdrietige Humberto erin doen danquote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die in dat Israël topic viel ook teveel op. 2 keer opnieuw erin gezet, allebei weggehaald.
Heb je trouwens het geknipte hoofd van die gozer voor me?quote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik moet altijd op de kut trein wachten. En dan sta je s' morgens erin gepropt.quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef DonRaja het volgende:
Jeej 500 meter vooruit, ik zou gewoon ruim op tijd voor VI thuis zijn
Van Humberto? Moet je bij GGMM wezen, die maakt ze altijd.quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je trouwens het geknipte hoofd van die gozer voor me?
Zal ik verslag voor je doen?quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je trouwens het geknipte hoofd van die gozer voor me?
Die boeren met hun tractoren zijn dus op de weg terugquote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef DonRaja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |