Hoe kan het eigenlijk dat ik deze site niet kan bezoeken, ik krijg de melding:quote:Op woensdag 28 november 2012 12:44 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://chinamobiles.org/s(...)overy-Tools-amp-ROMs
hier staat het meeste.
Vergeet het zakje met konijn erop niet hequote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef shiznuts het volgende:
Lucky ducky. Ook nog de zwarte.
En lol, een 3D bril!?Ik ga ook nooit van huis zonder telefoon en 3D-bril. De ultieme combo.
Dus je koopt dingen terwijl je niet weet wat het is...? Klinkt een beetje als geld verspilling.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Silicone hoesjes ook onderweg. Zal binnenkort wel een lijstje posten met dubbele dingen die ik heb . Heb ook nog een aantal pakketjes onderweg waarvan het niet heel duidelijk is wat er precies aan in zit voor de Jiayu.
Ik heb:quote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Dus je koopt dingen terwijl je niet weet wat het is...? Klinkt een beetje als geld verspilling.
is die besteld op Mistertao?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Silicone hoesjes ook onderweg. Zal binnenkort wel een lijstje posten met dubbele dingen die ik heb . Heb ook nog een aantal pakketjes onderweg waarvan het niet heel duidelijk is wat er precies aan in zit voor de Jiayu.
U vraagt, ik draai:quote:Op woensdag 28 november 2012 14:53 schreef xfxxl het volgende:
[..]
is die besteld op Mistertao?
Kun je de link geven aub?
Lewa is een soort MIUI toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
ben weer twee nieuwe roms aan het downloaden. Zoals je ziet met topsnelheden.
Ik heb een account gemaakt op ejiayu forum en Baidu Drive, daar is deze client ook van.
Zo blijftie in ieder geval een beetje stabiel lopen ipv standaard met de browser.
werkpc blijft vannacht aan, we zien het morgen wel
Zijn die snelheden met Wi-Fi?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
ben weer twee nieuwe roms aan het downloaden. Zoals je ziet met topsnelheden.
Ik heb een account gemaakt op ejiayu forum en Baidu Drive, daar is deze client ook van.
Zo blijftie in ieder geval een beetje stabiel lopen ipv standaard met de browser.
werkpc blijft vannacht aan, we zien het morgen wel
LEWA OS idd ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:31 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Lewa is een soort MIUI toch?Nice
Ja, superkansloos chinese lijntjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zijn die snelheden met Wi-Fi?
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ja, superkansloos chinese lijntjes.
Ik heb nu even op een server aangezet die 'dichter bij het vuur' zit, gaat nu 200kb/s.
Ergens is idd te weinig capaciteit :/quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ja, superkansloos chinese lijntjes.
Ik heb nu even op een server aangezet die 'dichter bij het vuur' zit, gaat nu 200kb/s.
zie ook mijn edit, voor welke roms het zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ergens is idd te weinig capaciteit :/
Dit heb ik heel vaak met Chinese en Russische sites
Godverdekke heb ik juist met mijn laatste 5 dollar iets gekocht <.<quote:Op woensdag 28 november 2012 15:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
U vraagt, ik draai:
http://www.mistertao.com/(...)tem-17342311104.html
''Black Silicone whole package to send high-definition film''
Die heb ik
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:52 schreef xfxxl het volgende:
[..]
Godverdekke heb ik juist met mijn laatste 5 dollar iets gekocht <.<
Hoeveel kost het dan in totaal met verzending en commisie?
2.24$ + ... ?
1 2 3 4 5 6 | product Price: $4.66 (2x $2.33) Domestic Shipping: $1.60 International Shipping #regairmail (80gr): $2.25 Commission: $0.00 _______ + Total: $8.51 |
Je hebt dus de juiste APN van telfort toe gevoegd?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:07 schreef chinagirl75 het volgende:
Hoi,
Heb sinds een paar weken de JiaYu g3. Alles doet het, behalve 3g.......Heb Telfort gebeld, die kunnen me niet verder helpen, alles zou het moeten doen. Iemand nog een tip? Instellingen staan goed. Wifi doet het verder prima.
Dan maar gelijk weer ff een update over de g3 v5 signed rom die ik net heb gepost:quote:Op woensdag 28 november 2012 19:40 schreef dud0r het volgende:
En zit je simkaart in het juiste slot?
Mijne komt hopelijk volgende week binnen. Is het verstandig om er een custom rom op te zetten die ik hier voorbij zie komen of werkt de standaard rom prima?
Oke dat s het proberen waard, enig idee over de icoontjes in de lijst met settings?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef tharonny het volgende:
Zit als het goed is gewoon een dialer.apk tussen de systeem app,s :-)
Ik heb zelf niks toegevoegd/ingevuld. Bij "mobiele providers", "netwerken", heb ik KPN 3G geselecteerd. Hij herkent de simkaart verder wel, herkent en noemt Telfort als provider. Maar misschien bedoel jij nog iets anders? Heb gegoogled op APN en iets derg. heb ik ieg niet ingevuld, zou niet weten waar?quote:Je hebt dus de juiste APN van telfort toe gevoegd?
http://www.telfort.nl/mij(...)/handmatig-instellenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef chinagirl75 het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks toegevoegd/ingevuld. Bij "mobiele providers", "netwerken", heb ik KPN 3G geselecteerd. Hij herkent de simkaart verder wel, herkent en noemt Telfort als provider. Maar misschien bedoel jij nog iets anders? Heb gegoogled op APN en iets derg. heb ik ieg niet ingevuld, zou niet weten waar?
Heb sim in beide slots gestopt, maar 3g doet het in geen v beide.
Mijn fout, het is Phone.apk (voor de dialer)quote:Op woensdag 28 november 2012 22:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Oke dat s het proberen waard, enig idee over de icoontjes in de lijst met settings?
Heb nog geen dualsim gezien die dat wel kan.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:00 schreef Intrepidity het volgende:
De mijne is ook onderwegWerd alleen wat minder blij van het nieuws dat alleen 1 sim-kaart slot 3G ondersteunt, dat wist ik nog niet
Rot dat er nauwelijks goede dual-sim telefoons te vinden zijn..
My point exactly. Eigenlijk slecht dat er geen goede dual-sim toestellen op de markt zijn. Buiten de Jiayu om zijn er slechts toestellen op Android 2.3 die uberhaupt dual-sim hebben, laat staan met 2 SIM-slots die 3G ondersteunen.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb nog geen dualsim gezien die dat wel kan.
Oneensquote:Op donderdag 29 november 2012 09:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
My point exactly. Eigenlijk slecht dat er geen goede dual-sim toestellen op de markt zijn. Buiten de Jiayu om zijn er slechts toestellen op Android 2.3 die uberhaupt dual-sim hebben, laat staan met 2 SIM-slots die 3G ondersteunen.
Heb alles gedaan zoals in de handleiding, enige wat er niet staat is APN-protocol. Staat nu 1pv4 aangevinkt, maakt dat nog iets uit? Kan nog kiezen tussen ipv6 of een combi van beide. O ja, en de Drager staat nu "niet gespecificeerd", daar kan ik nog LTE of eHRPD aanvinken. Relevant?quote:http://www.telfort.nl/mij(...)/handmatig-instellen
Toch jammer. Mijn vriendin woont in het buitenland en ik wil zowel in NL als in haar land mobiel kunnen internetten tegen niet-asociale tarieven. Lukt nu ook wel, maar alleen door SIM-kaarten te wisselen. Ach. Ben ik in ieder geval bereikbaar op beide nummers.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Oneens. ZIjn meer dan genoeg toestellen met Android 4.x, dualcore, 1GB ram, dual sim
Maar geen 3G dualsim.
Ik neem de opmerking over de snelheid weer terugquote:Op woensdag 28 november 2012 22:44 schreef tharonny het volgende:
[..]
Mijn fout, het is Phone.apk (voor de dialer)
Daarin staan alle icoontjes zoals 0 t/m 9 e.d. Voor het settings menu heb je gewoon Settings.apk nodig. Daar staan alle icoontjes in voor de settings
Jiayu's ?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:58 schreef RobertNL het volgende:
Ik denk dat ik er morgen 3 thuis en 1 onderweg heb. Later meer
quote:
Nee, Lijkt op een foutje te berusten ditquote:
Als je een overschot mocht krijgen aan G3's en je wilt van een iron gray af (hoeft niet perse gratis hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, Lijkt op een foutje te berusten dit. Zoals aangegeven later even meer info
! Eerst even uitzoeken hoe en wat. Het lijkt er op dat ik er twee bijna graits heb...
Nee, ik geef ze niet weg
Ik wacht met smart op het verhaal dat je hier over gaat vertellen.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, Lijkt op een foutje te berusten dit. Zoals aangegeven later even meer info
! Eerst even uitzoeken hoe en wat. Het lijkt er op dat ik er twee bijna graits heb...
Nee, ik geef ze niet weg
Of ben je gewoon blij me te zien?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef Krisser het volgende:
En het is inderdaad een knoert van toestel, alsof er een Smeg in je broekzak zit
I get that all the time nowadays..quote:Op donderdag 29 november 2012 13:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Of ben je gewoon blij me te zien?
Hoesjes besteld bij een shop, hebben ze er een Jiayu bij in gestoptquote:Op donderdag 29 november 2012 12:53 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op het verhaal dat je hier over gaat vertellen.
Welke shop was dat?Want als ze dat soort fouten maken bestel ik daar wel een hoesje:Pquote:Op donderdag 29 november 2012 13:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoesjes besteld bij een shop, hebben ze er een Jiayu bij in gestopt(heb het ondertussen kunnen checken, het zijn die orders).
![]()
39 dollar voor 2 stuks![]()
inclusief: 2e batterij, extra lader, 2 screenprotectors, extra back cover en silicone hoesjes.
Het is niet bij misterTao.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke shop was dat?Want als ze dat soort fouten maken bestel ik daar wel een hoesje:P
Moet er toch nog 1 of meerdere bestellen met m'n over gebleven MisterTao tegoed.
Welke shop dan ?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is niet bij misterTao.
Maar die fout maken ze vast niet weer hoor. Ze missen nu 2 toestellen valt vast wel op.
Ahaa, daar heb ik ook zo`n bestelling gedaan. Kijken of ik ook mazzel heb ;-)quote:Op donderdag 29 november 2012 14:19 schreef Majinster het volgende:
hij heeft het bij jiayumobileshop / antelife besteld
is hetzelfdequote:Op donderdag 29 november 2012 16:24 schreef xfxxl het volgende:
Dan zal ik wrs de protective case bestellen
Is van jiayumobileshop of antelife beter?
Nee joh, ze hebben ook gewoon extra terug gegeven voor het wachten, tijd is ook geld weet je =Xquote:Op donderdag 29 november 2012 19:13 schreef tharonny het volgende:
Lol, gister netjes mijn volledige bedrag teruggekregen, inclusief nogmaals het volledige bedrag als bonus![]()
Toch maar even LT mailen, wel zo netjes.
Feli! zal je wel erg blij mee zijn... verder met rooten denk?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef dj_ko het volgende:
Jeujjj m'n G3 leeft weerdiablo_gt heeft hem met de juiste drivers nog kunnen reanimeren
Nu android maar eens verder uitvogelen
Dus hoe heb je hem in de eerste plaats half gebroken dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef dj_ko het volgende:
Jeujjj m'n G3 leeft weerdiablo_gt heeft hem met de juiste drivers nog kunnen reanimeren
Nu android maar eens verder uitvogelen
Yep dat is mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:07 schreef G-NiLES het volgende:
iemand last van de proximity sensor die bij kunstlicht de hele tijd aan het bijstellen is? (scherm licht donker, ietsje lichter ietsje donkerder...)
welke firmware draai je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:11 schreef aukemuis het volgende:
[..]
Yep dat is mij ook al opgevallen
was nieuwe rom aan het flashen waarna de usb verbinding eruit knalde.quote:Op vrijdag 30 november 2012 06:52 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Dus hoe heb je hem in de eerste plaats half gebroken dan?
Update: Gisteravond gaat om half negen de bel. Postbezorger met de vraag of hij het pakketje nog mag afleverenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:06 schreef secondant het volgende:
vandaag eerste aflever poging gehad voor de Jiayu. Was niet thuis. Nu laten omzetten naar postkantoor. Zaterdagmorgen kunnen we dus spelen.
Zitten geen kosten op bij mij
Gefeliciteerd, dat is nog eens een mooi cadeauquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:44 schreef secondant het volgende:
[..]
Update: Gisteravond gaat om half negen de bel. Postbezorger met de vraag of hij het pakketje nog mag afleverenNatuurlijk. Had ik dus zomaar ineens mijn G3 binnen! En dat op mijn verjaardag. Hoe mooi wil je het hebben? Gisteravond dus mee zitten spelen en eerste indruk is echt een verademing ten opzichte van mijn Galaxy S. Toestel ziet er degelijk uit en het scherm is erg mooi. Geluid valt ook niet tegen bij Youtube.
Heb er nu een Simkaart van KPN (3G) en Telfort inzitten en werkt prima. Internet deed hij automatisch goed en taal was NL.
Kortom toppertje. Nu eens prutsen dit weekend met de camera e.d.
Nope heb hem niet via MisterTao besteld. Ik had al een order lopen bij MCBub en daar hebben ze hem uiteindelijk verzonden. Met Singapore post. 16 nov verzonden => 29 nov ontvangen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:48 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat is nog eens een mooi cadeau
Wanneer had je 'm gekocht en wanneer was die verzonden? Ik zie het helaas nog niet in het document staan. Je hebt 'm door MisterTao laten verzenden met China Post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door G-NiLES op 30-11-2012 13:28:06 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |