I get that all the time nowadays..quote:Op donderdag 29 november 2012 13:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Of ben je gewoon blij me te zien?
Hoesjes besteld bij een shop, hebben ze er een Jiayu bij in gestoptquote:Op donderdag 29 november 2012 12:53 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op het verhaal dat je hier over gaat vertellen.
Welke shop was dat?Want als ze dat soort fouten maken bestel ik daar wel een hoesje:Pquote:Op donderdag 29 november 2012 13:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoesjes besteld bij een shop, hebben ze er een Jiayu bij in gestopt(heb het ondertussen kunnen checken, het zijn die orders).
![]()
39 dollar voor 2 stuks![]()
inclusief: 2e batterij, extra lader, 2 screenprotectors, extra back cover en silicone hoesjes.
Het is niet bij misterTao.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke shop was dat?Want als ze dat soort fouten maken bestel ik daar wel een hoesje:P
Moet er toch nog 1 of meerdere bestellen met m'n over gebleven MisterTao tegoed.
Welke shop dan ?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is niet bij misterTao.
Maar die fout maken ze vast niet weer hoor. Ze missen nu 2 toestellen valt vast wel op.
Ahaa, daar heb ik ook zo`n bestelling gedaan. Kijken of ik ook mazzel heb ;-)quote:Op donderdag 29 november 2012 14:19 schreef Majinster het volgende:
hij heeft het bij jiayumobileshop / antelife besteld
is hetzelfdequote:Op donderdag 29 november 2012 16:24 schreef xfxxl het volgende:
Dan zal ik wrs de protective case bestellen
Is van jiayumobileshop of antelife beter?
Nee joh, ze hebben ook gewoon extra terug gegeven voor het wachten, tijd is ook geld weet je =Xquote:Op donderdag 29 november 2012 19:13 schreef tharonny het volgende:
Lol, gister netjes mijn volledige bedrag teruggekregen, inclusief nogmaals het volledige bedrag als bonus![]()
Toch maar even LT mailen, wel zo netjes.
Feli! zal je wel erg blij mee zijn... verder met rooten denk?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef dj_ko het volgende:
Jeujjj m'n G3 leeft weerdiablo_gt heeft hem met de juiste drivers nog kunnen reanimeren
Nu android maar eens verder uitvogelen
Dus hoe heb je hem in de eerste plaats half gebroken dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef dj_ko het volgende:
Jeujjj m'n G3 leeft weerdiablo_gt heeft hem met de juiste drivers nog kunnen reanimeren
Nu android maar eens verder uitvogelen
Yep dat is mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:07 schreef G-NiLES het volgende:
iemand last van de proximity sensor die bij kunstlicht de hele tijd aan het bijstellen is? (scherm licht donker, ietsje lichter ietsje donkerder...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |