Ik heb een G3 ROM gefabriceerd voor FOK

Gebaseerd op de laatste officiële firmware (20121115)
LET OP! Geheel op eigen risico, ik bied geen ondersteuning, maar hier draait hij als een zonnetje.
Wat heb ik gedaan?• Pre-rooted
• Recovery eruit gesloopt zodat je CWM behouden blijft
• Patched bootimage, voor root
• SU, dus geen SuperU meer
• Titanium Backup toegevoegd
• Alle chinese apps eruit
• Nova Launcher Prime toegevoegd, originele launcher ook te kiezen
• SwiftKey toegevoegd
• Default Engelse taal en Nederlandse locale
• CameraFix ingebouwd (update 13:26)
Wat moet je doen?• Zorg dat je een recoverymod hebt geïnstalleerd waarmee je kunt flashen (zie OP voor linkje)
• Ik heb dus expres niks gedaan met recoverymode in deze rom, indien gewenst kan ik de clockworkrecovery wel meeinstalleren, maar dat laat ik in aan de gebruiker over

• Kopieer de rom naar je SD kaart
• Boot in Recoverymode
•
Maak een Nandroid backup!• Wipe Data/cache
• Wipe Dalvik cache (onder advanced)
• Choose zip from SD-card
• Na het installeren even Titanium Backup starten en de permissies laten goedzetten (vraagt hij zelf om).
Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door G-NiLES op 30-11-2012 13:28:06 ]
Zit hier ook die update voor de camera in?
ikbenik
jij bent jij
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 11:48 schreef groninge01 het volgende:Yes die van mij is gister in Amsterdam gearriveerd. Hopen dattie morgen nog wordt bezorgd anders zal het wel pas dinsdag worden.
Wordt het toch nog een leuke sinterklaas dit jaar

Je hebt contact gehad met PostNL? Als jij 'm krijgt, dan zal die van mij er ook wel aan gaan komen! Weet je al of je nog wat moet bijbetalen?
edit:
Ik zie het nu ook bij het tracken staan

quote:
Nov 29, 2012 6:34:00 PM Status:Arrival at inward office of exchange, Location:AMSTERDAM
[ Bericht 17% gewijzigd door ikbenik op 30-11-2012 12:29:06 ]
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
Sinds 3 weken ben ik een gelukkige bezitter van de G3. Kan wel zeggen dat ik tevreden ben. Het enige probleem wat ik met mijn apparaat heb is dat ik bij telefoon gesprekken haast niet te horen ben ( toch ook wel belangrijk bij een telefoon...).
Ik heb niet het idee dat het aan de mic kan liggen maar denk eerder dat het een ruis/galm onderdrukking is.
Heeft iemand anders hier ook last van en is er een oplossing voor ?
ikbenik
jij bent jij
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 13:22 schreef groninge01 het volgende:[..]
Ik heb wel al me RA nummer getweet naar PostNL maar daar heb ik nog niks op teruggehoord. Ik hoop echt dattie morgen nog wordt bezorgd hahaha...
Laten we het hopen. Het gaat toch snertweer worden, blijf ik tenminste thuis om het felbegeerde pakje in ontvangst te nemen

Ik heb ook maar een tweet gestuurd, we wachten af...
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
Die camerafix, wat is dat precies en waar kan je die krijgen zonder de hele rom te downloaden? Of is dat gewoon die G2 camera update?
Hoe lang doet DHL er over om een pakketje te versturen? Hij staat al sinds woensdagavond op "zendinginformatie ontvangen" (vanuit Hong Kong). Versturen dat ding!
Ik heb hem binnen!! Wat me opvalt is dat niet alles helemaal smooth is, ik geef de chineze troep de schuld dus eerst dat er af flikkeren