Close enough..quote:
Ja,had em al gevonden,idd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Close enough..
Een 51 Packard Concept Car Pininfarina GT Style
Ik snap je vanwege de kleur maar nope.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:58 schreef Koepert het volgende:
K dacht dat t meer een fiat-product was..
Maar twijfel nog een beetje tussen Punto en Brava
Jupquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:26 schreef Charged het volgende:
Oei..Ranchero of ElCamino...het is zo'n model iig als ik door het achterruitje kijk....
Sorry,kerel,ik ga/wil die clip niet afkijken,ben best ruimdenkend en sta open voor veel maar dit is serieus niet mijn ding.quote:
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen... WAT...de FUCK..is dat? Ik .. ik...blaah..quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:34 schreef Charged het volgende:
[..]
Sorry,kerel,ik ga/wil die clip niet afkijken,ben best ruimdenkend en sta open voor veel maar dit is serieus niet mijn ding.
Helemaal gelijk,zeker,absoluut,4sure,compleet.....quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen... WAT...de FUCK..is dat? Ik .. ik...blaah..
Close.. T was een shell die ze aangekocht hebben maar te rot voor woorden bleek..quote:
Waarom stel jij een nieuwe vraag? Je edit je antwoord nadat JerryLee al het juiste antwoord heeft gegeven.quote:
You got your facts wrong.. Met die firebird zitten ze dichterbij..quote:Op woensdag 28 november 2012 14:31 schreef Jeroen44 het volgende:
met de Corvette zat je warm. (is geen Corvette, maar een verwant)
Mja.. hier verschillen we over van mening.. puur op feit, ja heb je gelijk..quote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef Jeroen44 het volgende:
nope. de Corvette is van hetzelfde merk... qua uiterlijk lijkt de firebird er idd meer op.
Als de velgen stock zijn; dan ja.. vandaar dat ze met firebird dichterbij zaten, die zijn de 107/aygo van de jaren 80 en 90quote:Op woensdag 28 november 2012 14:40 schreef Jeroen44 het volgende:
het is inderdaad een camaro, een iroc als ik me niet vergis.
Ten eerste: Jij moet kappen met je plaatjes.quote:
Dat moge duidelijk zijn als je al een tijdje meeliep in dit topic.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:24 schreef Jeroen44 het volgende:
zou wel leuk zijn als mij dat even verteld werd voordat iemand zich opeens boos op mij afreageerd...
Zie OPquote:Op woensdag 28 november 2012 15:24 schreef Jeroen44 het volgende:
zou wel leuk zijn als mij dat even verteld werd voordat iemand zich opeens boos op mij afreageerd...
Ja. Dat maakt deze auto een duurdere of sportievere model, aangezien er ook modellen zijn zonder spoiler.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zie OP
En ontopic, hoort die spoiler er standaard op?
als de auto daardoor sportiever en duurder wordt, is deze dus niet standaard...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt deze auto een duurdere of sportievere model, aangezien er ook modellen zijn zonder spoiler.
Oftewel een sportievere uitvoering. Zoals M5 een 5 serie is..quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
als de auto daardoor sportiever en duurder word, is deze dus niet standaard...
maar de M5 is niet de standaard 5 serie...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oftewel een sportievere uitvoering. Zoals M5 een 5 serie is..
Ja, want ik heb zelf een Opel Corsa OPC-Line.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
als de auto daardoor sportiever en duurder word, is deze dus niet standaard...
Maar het blijft een 5 serie. Het is geen 6 serie en ook geen Hamann 5 serie.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
maar de M5 is niet de standaard 5 serie...
Nee hehe, het is een aangepaste 5 serie. Net als een subaru impreza er in gewone uitvoering was met simpel 1.5 motortjes maar ook als WRX STIquote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
maar de M5 is niet de standaard 5 serie...
dan is de WRX STI uitvoering dus NIET de standaardversie...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee hehe, het is een aangepaste 5 serie. Net als een subaru impreza er in gewone uitvoering was met simpel 1.5 motortjes maar ook als WRX STI
maar het is wel een standaardUITVOERINGquote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
dan is de WRX STI uitvoering dus NIET de standaardversie...
Maar het blijft wel een standaard WRX, totdat je er een aftermarket spoiler opzet.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
dan is de WRX STI uitvoering dus NIET de standaardversie...
dus volgens jullie is een Golf R32 een standaard Golf? lijkt mij een beetje apart, met standaard denk ik toch nog steeds aan de gewone uitvoering die het meest verkocht wordt...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Maar het blijft wel een standaard WRX, totdat je er een aftermarket spoiler opzet.
STI heeft andere motorkap, grote spoiler en had toch huidige model goudkleurige wielen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Maar het blijft wel een standaard WRX, totdat je er een aftermarket spoiler opzet.
Ligt er net aan wat je onder standaard verstaat.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:47 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
dus volgens jullie is een Golf R32 een standaard Golf? lijkt mij een beetje apart, met standaard denk ik toch nog steeds aan de gewone uitvoering die het meest verkocht wordt...
Ja, maar al die onderdelen zijn standaard bij een WRX, de sportieve uitvoering van een Impreza.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
STI heeft andere motorkap, grote spoiler en had toch huidige model goudkleurige wielen.
Oh, sorry. Nee, het is geen Monaro/VXR/GTO.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef Koepert het volgende:
En het is geen Vauxhall VXR?
Is het dan een Holden Monaro?
Enne.. M5 is een standaard-teverkrijgen-versie van een 5 serie evenals een R32 een standaard-te-verkrijgen-versie is van een Golf. Nu klaar?
Ziet eruit als een volvoquote:Op donderdag 29 november 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:
Acura TL, maar ken niet de sportievere uitvoering..
Nieuwe, deze kan best moeilijk zijn denk ik..
[ afbeelding ]
Ow,nice one dan!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:39 schreef the85mc het volgende:
Is inderdaad een skyline. R31 om precies te zijn.
is em niet dusquote:Op donderdag 29 november 2012 15:19 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Deze zit er het dichtste bij.
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:42 schreef Charged het volgende:
Italia Intermeccanica Spyder,kan moeilijk iets anders zijn.
met onafhankelijke achterwielophanging ,rechts zie je nog een aandrijfas.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:43 schreef the85mc het volgende:
Ik vraag me wel af wat er met de bodemplaat is gebeurd in het interieur.. Zo te zien een achterwielaandrijving..
Yupquote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef Koepert het volgende:
Is die spiegel stock?
Dan durf ik een berekende gok te wagen.
Ik denk dat die eruit gezaagd is voor in project gebruikmakend van bovengenoemde aandrijflijnquote:Op donderdag 29 november 2012 17:43 schreef the85mc het volgende:
Ik vraag me wel af wat er met de bodemplaat is gebeurd in het interieur.. Zo te zien een achterwielaandrijving..
Die twee icm achterwielaandrijving idd..quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:38 schreef Charged het volgende:
Koepert is right (as usual)
De spiegel en de lijn in het linkervoorscherm was een goede aanwijzing.
Maareh beste Koepert..je mag weer iets posten als je wilt?quote:Op zondag 2 december 2012 13:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die twee icm achterwielaandrijving idd..
Links op die foto staat een VW Golf Rallye.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:
Acura TL, maar ken niet de sportievere uitvoering..
Nieuwe, deze kan best moeilijk zijn denk ik..
[ afbeelding ]
Ehm...een Rallye met een oud model deur?quote:Op maandag 3 december 2012 14:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Links op die foto staat een VW Golf Rallye.
Zeldzame verschijning, zijn er maar iets van 5000 van gemaakt ofzo.
MG/tc 1947quote:Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef ß het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat het goed is.
[ afbeelding ]
Nieuwquote:Op donderdag 13 december 2012 18:41 schreef Klonk het volgende:
Driewielig ding van Morgan (oud danwel nieuw)?
dat is een origineel merkquote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef ß het volgende:
[..]
Is dit een wrak of een zelfbouwproject?
International Harvesterquote:
Opel Kadett Dquote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt moeilijker dan 'ie is...
inderdaad ,dat stuk schroot in de bergen danquote:
Die quote ik ook.quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef JerryLee het volgende:
[..]
inderdaad ,dat stuk schroot in de bergen dan
en die andere?quote:
Op en top een amerikaans produkt. Die achterlichten lijken wel van een brandweerwagen..quote:
Zo eentje..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Gummiebeer het volgende:
» Er is al 610 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen
Zinvol? Nee, maar wel leuk. Dus hierbij een nieuwe poging! Een makkelijke om er even in te komen
[ afbeelding ]
RX-8quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Gummiebeer het volgende:
» Er is al 610 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen
Zinvol? Nee, maar wel leuk. Dus hierbij een nieuwe poging! Een makkelijke om er even in te komen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zo eentje..
[ afbeelding ]
oftewel een Mazda rx8
Ah oke..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wie het goed raad plaats een nieuwe!
Netjes, vrijwel onherkenbaar. Iets leidt mij af maar volgens mij Volvo, type zie ik niet zo snel.quote:
Damn... tja vroeger op de sloop gewerkt he...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Netjes, vrijwel onherkenbaar. Iets leidt mij af maar volgens mij Volvo, type zie ik niet zo snel.
Ja nou.. niet helemaal.. er moet nog een aanvulling bij..quote:
850 V?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja nou.. niet helemaal.. er moet nog een aanvulling bij..![]()
Je word warm..quote:
Alleen bij de series na de 850..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet? die V staat toch voor stations bij Volvo?
Dan moet het de 850T5 zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alleen bij de series na de 850..
quote:
Je moet nu nog even kijken naar je vorige post...quote:
Is om een paal gevouwen... (waarschijnlijk zo'n enorme stroompaal in de usa)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef penny-wise het volgende:
Mij rest alleen de vraag: Wtf is daar tegenaan gereden....???
Ik denk een boom die in de weg stond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef penny-wise het volgende:
Mij rest alleen de vraag: Wtf is daar tegenaan gereden....???
Mitsubishi.. ik weet alleen het type niet uit mn hoofd...quote:
Oh ja, dat kan ook nog idd...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is om een paal gevouwen... (waarschijnlijk zo'n enorme stroompaal in de usa)
De deur deed het hem...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
snel zeg. Ik herken net het logo....
Rechts zie ik een Hyundai-logo dus lijkt me geen Civic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Links een 3-serie, rechts een Honda Civic.
Nee, ben er toch niet meer zo zeker van. Ik ga nu voor een Opel.
Ach wat stom, is inderdaad zo. Ik moet er weer ff in komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:33 schreef Klonk het volgende:
Opel kan het niet zijn, worden niet verkocht in de VS en de brandweerwagen is Amerikaans
Volvo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen 3-serie links en inderdaad geen Civic rechts, want Hyundai logo.
Maar het gaat om dat ding links.
Achterlicht gaf hem weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Taurus, netjes!
Berlingo is goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Berlingo en anders is het z'n brother-from-another-mother de Partner
Het ging hier gelukkig om een geparkeerde auto zonder inzittenden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar wil je echt niet inzitten als je tussen twee vrachtwagens geplet dreigt te gaan worden.
Edit gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope. Die heeft toch een best andere neus.
Close,heel close...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Truck is een Scania.![]()
Die auto ik denk een BMW (hoewel dat niet geheel klopt met de kleine streep in de linkerbuitenspiegel).
Maar de motor is eentje in lijn, en de vorm van het rechter achterspatbord lijkt wel op die van een BMW-3 serie.
Yups,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, een 5-serie? (grotere maat velg, 17" of 18") Of de 7-serie? Echt een gok.
achterlichten deden het voor mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:52 schreef Charged het volgende:
Was ook een inkoppertje met de spiegels en het ventilatieroostertje maar nice pic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |