You got your facts wrong.. Met die firebird zitten ze dichterbij..quote:Op woensdag 28 november 2012 14:31 schreef Jeroen44 het volgende:
met de Corvette zat je warm. (is geen Corvette, maar een verwant)
Mja.. hier verschillen we over van mening.. puur op feit, ja heb je gelijk..quote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef Jeroen44 het volgende:
nope. de Corvette is van hetzelfde merk... qua uiterlijk lijkt de firebird er idd meer op.
Als de velgen stock zijn; dan ja.. vandaar dat ze met firebird dichterbij zaten, die zijn de 107/aygo van de jaren 80 en 90quote:Op woensdag 28 november 2012 14:40 schreef Jeroen44 het volgende:
het is inderdaad een camaro, een iroc als ik me niet vergis.
Ten eerste: Jij moet kappen met je plaatjes.quote:
Dat moge duidelijk zijn als je al een tijdje meeliep in dit topic.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:24 schreef Jeroen44 het volgende:
zou wel leuk zijn als mij dat even verteld werd voordat iemand zich opeens boos op mij afreageerd...
Zie OPquote:Op woensdag 28 november 2012 15:24 schreef Jeroen44 het volgende:
zou wel leuk zijn als mij dat even verteld werd voordat iemand zich opeens boos op mij afreageerd...
Ja. Dat maakt deze auto een duurdere of sportievere model, aangezien er ook modellen zijn zonder spoiler.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zie OP
En ontopic, hoort die spoiler er standaard op?
als de auto daardoor sportiever en duurder wordt, is deze dus niet standaard...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt deze auto een duurdere of sportievere model, aangezien er ook modellen zijn zonder spoiler.
Oftewel een sportievere uitvoering. Zoals M5 een 5 serie is..quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
als de auto daardoor sportiever en duurder word, is deze dus niet standaard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |