Opel Kadett Dquote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt moeilijker dan 'ie is...
inderdaad ,dat stuk schroot in de bergen danquote:
Die quote ik ook.quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef JerryLee het volgende:
[..]
inderdaad ,dat stuk schroot in de bergen dan
en die andere?quote:
Op en top een amerikaans produkt. Die achterlichten lijken wel van een brandweerwagen..quote:
Zo eentje..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Gummiebeer het volgende:
» Er is al 610 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen
Zinvol? Nee, maar wel leuk. Dus hierbij een nieuwe poging! Een makkelijke om er even in te komen
[ afbeelding ]
RX-8quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Gummiebeer het volgende:
» Er is al 610 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen
Zinvol? Nee, maar wel leuk. Dus hierbij een nieuwe poging! Een makkelijke om er even in te komen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zo eentje..
[ afbeelding ]
oftewel een Mazda rx8
Ah oke..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wie het goed raad plaats een nieuwe!
Netjes, vrijwel onherkenbaar. Iets leidt mij af maar volgens mij Volvo, type zie ik niet zo snel.quote:
Damn... tja vroeger op de sloop gewerkt he...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Netjes, vrijwel onherkenbaar. Iets leidt mij af maar volgens mij Volvo, type zie ik niet zo snel.
Ja nou.. niet helemaal.. er moet nog een aanvulling bij..quote:
850 V?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja nou.. niet helemaal.. er moet nog een aanvulling bij..![]()
Je word warm..quote:
Alleen bij de series na de 850..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet? die V staat toch voor stations bij Volvo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |