maar de M5 is niet de standaard 5 serie...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oftewel een sportievere uitvoering. Zoals M5 een 5 serie is..
Ja, want ik heb zelf een Opel Corsa OPC-Line.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
als de auto daardoor sportiever en duurder word, is deze dus niet standaard...
Maar het blijft een 5 serie. Het is geen 6 serie en ook geen Hamann 5 serie.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
maar de M5 is niet de standaard 5 serie...
Nee hehe, het is een aangepaste 5 serie. Net als een subaru impreza er in gewone uitvoering was met simpel 1.5 motortjes maar ook als WRX STIquote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
maar de M5 is niet de standaard 5 serie...
dan is de WRX STI uitvoering dus NIET de standaardversie...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee hehe, het is een aangepaste 5 serie. Net als een subaru impreza er in gewone uitvoering was met simpel 1.5 motortjes maar ook als WRX STI
maar het is wel een standaardUITVOERINGquote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
dan is de WRX STI uitvoering dus NIET de standaardversie...
Maar het blijft wel een standaard WRX, totdat je er een aftermarket spoiler opzet.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
dan is de WRX STI uitvoering dus NIET de standaardversie...
dus volgens jullie is een Golf R32 een standaard Golf? lijkt mij een beetje apart, met standaard denk ik toch nog steeds aan de gewone uitvoering die het meest verkocht wordt...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Maar het blijft wel een standaard WRX, totdat je er een aftermarket spoiler opzet.
STI heeft andere motorkap, grote spoiler en had toch huidige model goudkleurige wielen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Maar het blijft wel een standaard WRX, totdat je er een aftermarket spoiler opzet.
Ligt er net aan wat je onder standaard verstaat.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:47 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
dus volgens jullie is een Golf R32 een standaard Golf? lijkt mij een beetje apart, met standaard denk ik toch nog steeds aan de gewone uitvoering die het meest verkocht wordt...
Ja, maar al die onderdelen zijn standaard bij een WRX, de sportieve uitvoering van een Impreza.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
STI heeft andere motorkap, grote spoiler en had toch huidige model goudkleurige wielen.
Oh, sorry. Nee, het is geen Monaro/VXR/GTO.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef Koepert het volgende:
En het is geen Vauxhall VXR?
Is het dan een Holden Monaro?
Enne.. M5 is een standaard-teverkrijgen-versie van een 5 serie evenals een R32 een standaard-te-verkrijgen-versie is van een Golf. Nu klaar?
Ziet eruit als een volvoquote:Op donderdag 29 november 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:
Acura TL, maar ken niet de sportievere uitvoering..
Nieuwe, deze kan best moeilijk zijn denk ik..
[ afbeelding ]
Ow,nice one dan!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:39 schreef the85mc het volgende:
Is inderdaad een skyline. R31 om precies te zijn.
is em niet dusquote:Op donderdag 29 november 2012 15:19 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Deze zit er het dichtste bij.
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:42 schreef Charged het volgende:
Italia Intermeccanica Spyder,kan moeilijk iets anders zijn.
met onafhankelijke achterwielophanging ,rechts zie je nog een aandrijfas.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:43 schreef the85mc het volgende:
Ik vraag me wel af wat er met de bodemplaat is gebeurd in het interieur.. Zo te zien een achterwielaandrijving..
Yupquote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef Koepert het volgende:
Is die spiegel stock?
Dan durf ik een berekende gok te wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |