SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de beelden op tv had bekeken, dan had je kunnen zien dat ze aan het einde van een lange rechte weg beiden een rotonde gemist hebben, gelanceerd zijn over de rotonde en daarbij in de fiets tunnel terrecht gekomen zijn.quote:Wat doen ze dan ook bij die fietstunnel vraag je je af.
Ja, peper het hem nog even inquote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
Zonde van die Panamera
Edit:
Cayenne?Die hebben ze flink platgestampt dan
De Porsche vloog wel over de tunnel!quote:Op maandag 26 november 2012 15:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar de Nederlanders hebben dus gewonnen?![]()
![]()
Wat precies deden ze niet slecht...?quote:Op maandag 26 november 2012 15:15 schreef HansvanOchten het volgende:
tussen de 26 en 28, rijdend in een AMG/Cayenne, deden ze niet slecht
Uit Borgerhout. Dat zijn vast voorbeeldige academici en heus geen Vlaams-Marokkaanse drugsrunnertjes.quote:Op maandag 26 november 2012 15:15 schreef HansvanOchten het volgende:
tussen de 26 en 28, rijdend in een AMG/Cayenne, deden ze niet slecht
Op 1.43quote:
Pedo!quote:Op maandag 26 november 2012 15:29 schreef Stofje het volgende:
Als het een oude opa was geweest die tegen een 6jarig meisje racete, waren de reacties heel anders geweest!
Gek he..? Als er een raket in Rusland was neergestort waren de reacties ook anders...quote:Op maandag 26 november 2012 15:29 schreef Stofje het volgende:
Als het een oude opa was geweest die tegen een 6jarig meisje racete, waren de reacties heel anders geweest!
Die komt dan ook uit de fabriek alsof er iets gruwelijks mee is gebeurd.quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef RodenCity het volgende:
Van de mercedes (AMG) was niks meer over, de porsche cayenne was nog enigsinds herkenbaar.
wat ben je dan een debielquote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef Perrin het volgende:
De rotonde fungeerde als springschans..
[ afbeelding ]
Je had wel door dat het een grapje was, toch?quote:Op maandag 26 november 2012 15:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gek he..? Als er een raket in Rusland was neergestort waren de reacties ook anders...
En als je wc ontplofte omdat je een dikke scheet liet en het lichtknopje een vonk veroorzaakte, waren de reacties ook anders...
Werk nog een beetje aan je grap skills... dan hoef je je dat ook niet af te vragen....quote:Op maandag 26 november 2012 15:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je had wel door dat het een grapje was, toch?.
Dukes of hazard mode aan : daisy activate the ramp.quote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Als je die post ook maar remotely serieus nam, is er bij jou nog heel veel werk te verrichten.quote:Op maandag 26 november 2012 15:46 schreef Snowballed het volgende:
Werk nog een beetje aan je grap skills... dan hoef je je dat ook niet af te vragen....
Begin maar vast dan.... ik lig klaar...quote:Op maandag 26 november 2012 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je die post ook maar remotely serieus nam, is er bij jou nog heel veel werk te verrichten.
dit over het hoofd zien, wat een bosaap ben je danquote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Met 180 's nachts valt niet meer zoveel te zien...quote:Op maandag 26 november 2012 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
dit over het hoofd zien, wat een bosaap ben je dan
Volgens mij achtervolgden ze elkaar en was het geen afgesproken straatrace ofzo. Dan ben je ook meer met elkaar bezig dan met de weg..quote:Op maandag 26 november 2012 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
dit over het hoofd zien, wat een bosaap ben je dan
Oh welzeker. Bosaapjes met iets te snelle voetjes. En bontkraagjes.quote:Op maandag 26 november 2012 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
boeit mij zijn excuus nou.. als je dit over het hoofd ziet ben je gewoon een bosaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Las ik ook ja. Bekenden van justitie, dus dan weet je het wel met zo`n autoquote:Op maandag 26 november 2012 16:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Een porche leasen a 400 euro per dag, dat is vast zuivere koffie
Is er nu een bejaarde doodgestoken of stak de bejaarde de inbreker neer?quote:Op maandag 26 november 2012 17:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Las ik ook ja. Bekenden van justitie, dus dan weet je het wel met zo`n auto
1 van die doden uit de Porsche is familie van de Marokkaan die een tijd geleden in Antwerpen doodgestoken is door een bejaarde toen hij daar inbrak..
Lekkere familie dus
Wat lees je zelf?quote:Op maandag 26 november 2012 17:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is er nu een bejaarde doodgestoken of stak de bejaarde de inbreker neer?
Vraag me toch af of de politie nog nader onderzoek gaat doen naar hoe deze klapjosti's aan die peperdure auto's konden komen. Zal wel weer niet.quote:Op maandag 26 november 2012 17:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Las ik ook ja. Bekenden van justitie, dus dan weet je het wel met zo`n auto
1 van die doden uit de Porsche is familie van de Marokkaan die een tijd geleden in Antwerpen doodgestoken is door een bejaarde toen hij daar inbrak..
Lekkere familie dus
Ik vroeg me af of je het goed had neergezet.quote:Op maandag 26 november 2012 17:17 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat lees je zelf?
Het tweede dus..
Blijkbaar geen Darwin-waardige familie...quote:Op maandag 26 november 2012 18:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je het goed had neergezet.
Je hoort zulk nieuws niet elke dag, het is eerder andersom.
Dit was ook nieuws uit België hé..quote:Op maandag 26 november 2012 18:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je het goed had neergezet.
Je hoort zulk nieuws niet elke dag, het is eerder andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |