maar daarentegen zullen er meer inbrekers en messentrekkers overgaan op schietijzers...quote:Op maandag 26 november 2012 12:53 schreef stekelzwijn het volgende:
Terecht geschoten of niet, het messentrekkers- en inbrekersgilde telt nu in ieder geval een lid minder.
Je punt?quote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
maar daarentegen zullen er meer inbrekers en messentrekkers overgaan op schietijzers...
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
maar daarentegen zullen er meer inbrekers en messentrekkers overgaan op schietijzers...
Afgaande op de berichten worden daar in de regel voornamelijk vakbroeders het slachtoffer van.quote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
Waarom? Ze kunnen het toch nooit winnen van de 'triggerhappy politieagent', dus als ze zich opeens gaan bewapenen zijn ze nog dommer dan ik al dacht.quote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
dat zijn opmerking niet direct een verbetering betekent van de maatschappijquote:
Hoezo is het een nadeel dan?quote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef Re het volgende:
[..]
dat zijn opmerking niet direct een verbetering betekent van de maatschappij
Er is dodelijk geweld toegepast. Dat is een feit. (Dit is geen waardeoordeel, maar dit schijn je telkens als zodanig te lezen.) En wanneer dat niet de bedoeling was, moet er verklaard worden waarom dat is. En ik ben heel erg benieuwd wat die reden dan geweest kan zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat moet uit het onderzoek blijken he, of het dodelijk geweld was door opzet of niet, onderbuikje van me.
als je weet dat je politie tegen kan komen die jou wil stoppen met dodelijk geweld zal je je daar tegen bewapenen... is gewoon common sensequote:
Het is geen speculeren. Er is sprake van dodelijk geweld...quote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, je speculeert erop los (zoals met het dodelijk geweld geblaat) en als anderen dat volgens jou doen moet het blijken uit het onderzoek. Dat noem ik ironisch ja.
Nee, je poneert als stelling dat er 'dodelijk geweld is toegepast'. Dat is irrelevant, feitelijk onjuist en suggestief. Er is geweld gebruikt met dodelijke afloop. Dat is a) heel wat anders en b) nog niet nader benoemd als oorzaak.quote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef nikk het volgende:
[..]
Er is dodelijk geweld toegepast. Dat is een feit. (Dit is geen waardeoordeel, maar dit schijn je telkens als zodanig te lezen.) En wanneer dat niet de bedoeling was, moet er verklaard worden waarom dat is. En ik ben heel erg benieuwd wat die reden dan geweest kan zijn.
Maar dit heb ik allemaal al eerder gesteld.
Ja? Dus lopen ze eerder kans door de politie van de planeet geschoten te worden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:59 schreef Re het volgende:
[..]
als je weet dat je politie tegen kan komen die jou wil stoppen met dodelijk geweld zal je je daar tegen bewapenen... is gewoon common sense
Geweld met dodelijke afloop != dodelijk geweld. Leer het nou eens.quote:Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is geen speculeren. Er is sprake van dodelijk geweld...
Gast.quote:Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je poneert als stelling dat er 'dodelijk geweld is toegepast'. Dat is irrelevant, feitelijk onjuist en suggestief. Er is geweld gebruikt met dodelijke afloop. Dat is a) heel wat anders en b) nog niet nader benoemd als oorzaak.
Dus heel leuk wat je hier deponeert als suggestieve opmerkingen, je feitenkennis en je speculaties zijn beiden nogal grappig.
Dat is dus speculatie.quote:Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is geen speculeren. Er is sprake van dodelijk geweld...
Want hij heeft een hartaanval gehad na dat nekschot?quote:Op maandag 26 november 2012 13:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geweld met dodelijke afloop != dodelijk geweld. Leer het nou eens.
Dat zeg ik, je praat weer eens poep ouwe. Dodelijk geweld != geweld met dodelijke afloop. Speculeer wat minder, hou je bij de feiten, beperk je uitspraken. Je begint nu te ontsporen namelijk.quote:
Kan jij met 100% zekerheid zeggen dat dat niet gebeurt is?quote:Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Want hij heeft een hartaanval gehad na dat nekschot?
Wat ik al zei:quote:Op maandag 26 november 2012 13:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geweld met dodelijke afloop != dodelijk geweld. Leer het nou eens.
Als je zo redeneert kun je nooit meer iets zeggen. Niemand zal ooit 100% zeker zijn over iets.quote:Op maandag 26 november 2012 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan jij met 100% zekerheid zeggen dat dat niet gebeurt is?
Fout. Er is geen dodelijk geweld toegepast. Je vergelijking gaat mank, derhalve irrelevant verhaaltje.quote:Op maandag 26 november 2012 13:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat ik al zei:
Er is dodelijk geweld toegepast.
Dus je ontkracht nu je eigen verhaal al. Bedankt voor het maken van mijn eigen punt, er is geen dodelijk geweld toegepast. Zullen we nu weer even doen wat ik al eerder zei? Hou je bij de feiten, beperk je uitspraken, laat jezelf niet zo ontsporen.quote:Dat dikgedrukte betekent dus (om het voor jou duidelijk te maken): als de agenten geen intentie hadden om dodelijk geweld toe te passen is er in die situatie iets mis gegaan. En dat moet dan verklaard worden. Omdat er een dode ligt. Geraakt door een politiekogel. Daar is niets speculatiefs aan.
No.quote:Op maandag 26 november 2012 13:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat ik al zei:
Er is dodelijk geweld toegepast. Dat is een feit.
een reality check zou je niet misstaan, ik denk dat er namelijk veel meer politieagenten en burgers afgeschoten gaan wordenquote:Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja? Dus lopen ze eerder kans door de politie van de planeet geschoten te worden.
Voor diegenen die vooraf zich hiertegen bewapenen hebben niks goeds in gedachten. Wat mij betreft hoe eerder hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |