Dat is wel minder jaquote:Op maandag 26 november 2012 06:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn kamer is ijskoud, dat is dan weer wat minder.
5 graden. Valt mee inderdaadquote:Op maandag 26 november 2012 08:09 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen,
hoe is het hier? het is niet echt koud voor het tijd van het jaar!! Woohoo
ik heb al een tijdje niet hoeven krabben wat op zich wel lekker is in de ochtend.quote:
Ik hoef nooit te krabbenquote:Op maandag 26 november 2012 08:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje niet hoeven krabben wat op zich wel lekker is in de ochtend.
Ook goedemorgenquote:Op maandag 26 november 2012 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie krabben 's ochtends niet? Geen jeuk aan de ballen?
zelden om eerlijk te zijn. vond ik altijd zo apart dat zoveel mannen krabben in films. ik heb er bijna nooit last van maar mocht je zin hebben om te sabbelen...quote:Op maandag 26 november 2012 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie krabben 's ochtends niet? Geen jeuk aan de ballen?
Goedemorgenquote:Op maandag 26 november 2012 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Nee, geen jeuk.
Jammer dit.quote:Op maandag 26 november 2012 08:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zelden om eerlijk te zijn. vond ik altijd zo apart dat zoveel mannen krabben in films. ik heb er bijna nooit last van maar mocht je zin hebben om te sabbelen...dat mag altijd
Dude.quote:Op maandag 26 november 2012 08:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zelden om eerlijk te zijn. vond ik altijd zo apart dat zoveel mannen krabben in films. ik heb er bijna nooit last van maar mocht je zin hebben om te sabbelen...dat mag altijd
Vroeg wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |