Dat is wel minder jaquote:Op maandag 26 november 2012 06:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn kamer is ijskoud, dat is dan weer wat minder.
5 graden. Valt mee inderdaadquote:Op maandag 26 november 2012 08:09 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen,
hoe is het hier? het is niet echt koud voor het tijd van het jaar!! Woohoo
ik heb al een tijdje niet hoeven krabben wat op zich wel lekker is in de ochtend.quote:
Ik hoef nooit te krabbenquote:Op maandag 26 november 2012 08:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje niet hoeven krabben wat op zich wel lekker is in de ochtend.
Ook goedemorgenquote:Op maandag 26 november 2012 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie krabben 's ochtends niet? Geen jeuk aan de ballen?
zelden om eerlijk te zijn. vond ik altijd zo apart dat zoveel mannen krabben in films. ik heb er bijna nooit last van maar mocht je zin hebben om te sabbelen...quote:Op maandag 26 november 2012 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie krabben 's ochtends niet? Geen jeuk aan de ballen?
Goedemorgenquote:Op maandag 26 november 2012 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Nee, geen jeuk.
Jammer dit.quote:Op maandag 26 november 2012 08:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zelden om eerlijk te zijn. vond ik altijd zo apart dat zoveel mannen krabben in films. ik heb er bijna nooit last van maar mocht je zin hebben om te sabbelen...dat mag altijd
Dude.quote:Op maandag 26 november 2012 08:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zelden om eerlijk te zijn. vond ik altijd zo apart dat zoveel mannen krabben in films. ik heb er bijna nooit last van maar mocht je zin hebben om te sabbelen...dat mag altijd
Vroeg wakkerquote:
sorry het is vroeg en dacht met verkeerde hoofd. dat gebeurt dus iets te vaakquote:
Ja, op naar A'foort om hard aan de studie te gaan. Moet vandaag een portfolio helemaal afhebben..quote:
Daar zit meestal nog wel aardig wat werk in, ja. Vandaar dat je die tijd wel kan gebruiken, hehe. Ben je al wel begonnen?quote:Op maandag 26 november 2012 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op naar A'foort om hard aan de studie te gaan. Moet vandaag een portfolio helemaal afhebben..
Ja, dat wel. Maar ben nog niet op de helft. Dus ja, kan de tijd goed gebruiken. Het kutte is ook gewoon dat ik het op mn laptop moet doen, daarop is afleiding zoooo makkelijk en zoooo grootquote:Op maandag 26 november 2012 08:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zit meestal nog wel aardig wat werk in, ja. Vandaar dat je die tijd wel kan gebruiken, hehe. Ben je al wel begonnen?
Gelukkig heb je al wel een start gemaaktquote:Op maandag 26 november 2012 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ben nog niet op de helft. Dus ja, kan de tijd goed gebruiken. Het kutte is ook gewoon dat ik het op mn laptop moet doen, daarop is afleiding zoooo makkelijk en zoooo groot
Helaas wel, daarom ookquote:Op maandag 26 november 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb je al wel een start gemaakt. Hehe, dat ken ik, ja
.
Heb je er internet voor nodig? Anders zou je de stekker van je router eruit kunnen trekken.
Hmm, dat maakt het wel moeilijk, ja.quote:Op maandag 26 november 2012 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas wel, daarom ook
Maar heb er opzich best ruim de tijd voor genomen vandaag, dus denk ook wel dat het goedkomt.
Mja, gelukkig heb ik snelle vingers en tik ik op mn laptop net zo snel als ik denk. Dus heb over het algemeen verslagen binnen no time weggetyptquote:Op maandag 26 november 2012 08:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat maakt het wel moeilijk, ja.
Jouw kennende komt dat vast wel goedSucces alvast
.
Hehe, dat scheelt wel een hoop, denk ikquote:Op maandag 26 november 2012 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, gelukkig heb ik snelle vingers en tik ik op mn laptop net zo snel als ik denk. Dus heb over het algemeen verslagen binnen no time weggetypt
Geen dankquote:Op maandag 26 november 2012 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, en dankje.
Ben alleen pas om half 11 in A'foort.
Ik denk dat dat niet nodig zal zijnquote:Op maandag 26 november 2012 08:51 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen TheGirlNextDoor gewoon negeren vandaag.
Uit liefde uiteraard.
Mogge koffiequote:
Ja, trein vertrekt zoquote:Op maandag 26 november 2012 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat scheelt wel een hoop, denk ik.
[..]
Geen dank. Half 11 pas? Dan zit je nu pas net of nog net niet in de trein?
Dat is heel lief meegedacht, maar niet nodig. Fok is niet mijn prioriteit, dus als ik erop zit, kan ik me dat veroorlovenquote:Op maandag 26 november 2012 08:51 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen TheGirlNextDoor gewoon negeren vandaag.
Uit liefde uiteraard.
Meen je nietquote:Op maandag 26 november 2012 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, trein vertrekt zo![]()
Moet ook nog overstappen op die klote duitse trein
En geen wifi. Dus kan in de trein niets doen. Wat ik wel gepland hadquote:Op maandag 26 november 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meen je niet. Dat is echt de kutste trein, je zit op een houten plankje met een paar veren er onder
.
Enig voordeel is dat je soms een stopcontact hebt.
Ook dat nog inderdaad. Best krom voor een trein die naar Duitsland gaat, daar zou je toch iets van comfort verwachtenquote:Op maandag 26 november 2012 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En geen wifi. Dus kan in de trein niets doen. Wat ik wel gepland had
Een half uur bedoel je. Nee, liever niet.quote:Op maandag 26 november 2012 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook dat nog inderdaad. Best krom voor een trein die naar Duitsland gaat, daar zou je toch iets van comfort verwachten.
Kan je niet een kwartier wachten?
Nee, ik bedoel een kwartier. In Apeldoorn rijden in de spits de treinen om het kwartier. Maar die treinen komen dan blijkbaar niet uit Enschede.quote:Op maandag 26 november 2012 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een half uur bedoel je. Nee, liever niet.
Goodmorningquote:
Ja, die andere komen vanaf deventer. Dan ben ik er al zowat bijna.quote:Op maandag 26 november 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een kwartier. In Apeldoorn rijden in de spits de treinen om het kwartier. Maar die treinen komen dan blijkbaar niet uit Enschede.
Een half uur wachten is wel erg lang ja
Klopt, dan hoef je nog maar 3 kwartier.quote:Op maandag 26 november 2012 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die andere komen vanaf deventer. Dan ben ik er al zowat bijna.
Goeiemorgenquote:
Het enige chille aan de duitse trein is de verstelbare stoelen.quote:
Oh, dat wist ik niet eens. Maar de zitting zit sowieso niet fijn vind ik.quote:Op maandag 26 november 2012 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het enige chille aan de duitse trein is de verstelbare stoelen.
Ja, je kan liggen als je zou willen. Maar dan nog niet comfortabel idd.quote:Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Maar de zitting zit sowieso niet fijn vind ik.
En mijn heupen zitten een beetje vast oid
Sorry, mobielquote:Op maandag 26 november 2012 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 bladzijdes terug en je hebt je antwoord
Maar als je daar geen zin in hebt:
Nogal emotioneel
Meh, dat is wel vervelend, een kaarsje vergetenquote:Op maandag 26 november 2012 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 bladzijdes terug en je hebt je antwoord
Maar als je daar geen zin in hebt:
Nogal emotioneel
Wut?quote:Op maandag 26 november 2012 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je kan liggen als je zou willen. Maar dan nog niet comfortabel idd.
How come?
Thanksquote:Op maandag 26 november 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is wel vervelend, een kaarsje vergeten. Maar gelukkig hebben jullie rookmelders en is er verder niks gebeurd. Sterkte
Ik snap het wel, hoor. Ik kan alleen even niet precies uitleggen hoe, iets met kinderen en zoquote:Op maandag 26 november 2012 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thankshet valt gelukkig allemaal wel mee, maar het grijpt me meer aan dan ik wil
De gordijnen zitten inmiddels in de machine incl de bankkussens..quote:Op maandag 26 november 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het wel, hoor. Ik kan alleen even niet precies uitleggen hoe, iets met kinderen en zo.
Ik hoop dat de stank snel weg gaatquote:Op maandag 26 november 2012 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De gordijnen zitten inmiddels in de machine incl de bankkussens..
Ik ga even de ramen lappen dat helpt ook meestal wel tegen de stank, dan nog even stofzuigen met zo'n geurzakje en even dweilen
Leuk grapjequote:Op maandag 26 november 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat de stank snel weg gaat.
Geurkaarsje aan doen?![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 26 november 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook wel grappigMaar wist niet of je het wel zo kon waarderen
.
Haha nee.. Bovenburen hadden lekkage waardoor onze hele keuken + wc mooi bruin verkleurd zijn en stinken.. En eeeiiindelijk komt er vandaag een schilder om het er weer een beetje fatsoenlijk uit te laten zienquote:
Lekkage, bah. Dat is altijd kutquote:Op maandag 26 november 2012 09:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha nee.. Bovenburen hadden lekkage waardoor onze hele keuken + wc mooi bruin verkleurd zijn en stinken.. En eeeiiindelijk komt er vandaag een schilder om het er weer een beetje fatsoenlijk uit te laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die scherpte ontbreek hiero nog een "beetje"quote:Op maandag 26 november 2012 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best scherp zo, op deze maandagmorgen.
He bahquote:Op maandag 26 november 2012 09:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha nee.. Bovenburen hadden lekkage waardoor onze hele keuken + wc mooi bruin verkleurd zijn en stinken.. En eeeiiindelijk komt er vandaag een schilder om het er weer een beetje fatsoenlijk uit te laten zien
Om 5 uur was ik al wakkerquote:Op maandag 26 november 2012 09:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, die scherpte ontbreek hiero nog een "beetje"![]()
Deze ijsbeer heeft zo te zien ook een lekkage gehadquote:Op maandag 26 november 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om 5 uur was ik al wakker.
Hij staat er al even op geloof ik, maar:
[ afbeelding ]
Hehe, hij is aan het dansen manquote:Op maandag 26 november 2012 09:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze ijsbeer heeft zo te zien ook een lekkage gehad![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekkage, bah. Dat is altijd kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Massages zijn lekker jaquote:Op maandag 26 november 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh, een massage. Daar heb ik zin in.
Kloptquote:Op maandag 26 november 2012 09:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Massages zijn lekker ja
Ook om te geven
Ik ook wel en daarna in slaap vallenquote:Op maandag 26 november 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh, een massage. Daar heb ik zin in.
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 26 november 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook wel en daarna in slaap vallen
Ik heb nooit zo'n honger in de ochtendquote:Op maandag 26 november 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, ik eet 1 banaan en zit hardstikke vol. Was echt huge
Ik ben al vanaf 5 uur wakker en heb niet ontbetenquote:Op maandag 26 november 2012 10:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n honger in de ochtend
O ik ben vanaf 8:20 pas op, dus ik heb nog wel een paar uurtjesquote:Op maandag 26 november 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 5 uur wakker en heb niet ontbeten.
Dan heb je nog wel even jaquote:Op maandag 26 november 2012 10:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik ben vanaf 8:20 pas op, dus ik heb nog wel een paar uurtjes
Ik ben nog steeds niet helemaal wakker
Je faaldequote:Op maandag 26 november 2012 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik al een hele tijd, en ik was echt van plan naar college te gaan maar het lukte niet
Douchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |