Ja, kan ze uit de weg slepen hequote:Op donderdag 29 november 2012 22:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Superirritant wel. Ze zitten in de weg.
Haha, supertof!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, kan ze uit de weg slepen he
414. That’s an error.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:30 schreef picodealion het volgende:
Copypaste dit in je adresbalk.
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
414. That’s an error.
The requested URL /... is too large to process. That’s all we know.
quote:
graag gedaanquote:
Godverdomme. Heel dat plaatje is niet grappig maar door jouw reacties moet ik nu wel mijn toetsenbord cola-vrij maken.quote:
Ja maar dit topic is voor grappige plaatjes. Misschien wordt het tijd dat er een lieve/leuke plaatjes topic komt.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef Manke het volgende:
niet grappig, wel leuk (met die honden)
Scheelt mij inderdaad wel om 100 kansloze posts van bepaalde personen door te scrollen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar dit topic is voor grappige plaatjes. Misschien wordt het tijd dat er een lieve/leuke plaatjes topic komt.
In het filmpje noemen ze dit 'the cat disabling device'quote:
SEX / Meerdere methodes om met mijn ballen te spelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef Mirel het volgende:
Waarom wordt die Braziliaanse shit zo populair? Ik vind het echt vreselijk ongeïnspireerd en dom.
Ik ben meer van de hoogwaardige humor.
[ afbeelding ]
Is toch lueken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja godver: daar is toch geen hol Funny aan
Mevrouw zit in het verkeerde topic maar dat schijnt ze nog steeds niet door te hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja godver: daar is toch geen hol Funny aan
Oh, ik heb gemist dat dit het topic was voor enkel afbeeldingen van 9gag of Reddit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Mevrouw zit in het verkeerde topic maar dat schijnt ze nog steeds niet door te hebben.
Dat heb ik nergens gezegd. Dus je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, ik heb gemist dat dit het topic was voor enkel afbeeldingen van 9gag of Reddit.
(Vroeger werd iedereen die random leuke plaatjes had toch hierheen verwezen?)
Ja laten we vooral 2 plaatjesreeksen maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maak een nieuw topic 'Schattige, meeslepende pics & clips' voor al die niet grappige maar toch toffe dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |