In het filmpje noemen ze dit 'the cat disabling device'quote:

SEX / Meerdere methodes om met mijn ballen te spelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef Mirel het volgende:
Waarom wordt die Braziliaanse shit zo populair? Ik vind het echt vreselijk ongeïnspireerd en dom.
Ik ben meer van de hoogwaardige humor.
[ afbeelding ]

Is toch lueken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja godver: daar is toch geen hol Funny aan
 Zo'n kitten?
 Zo'n kitten?  

Mevrouw zit in het verkeerde topic maar dat schijnt ze nog steeds niet door te hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja godver: daar is toch geen hol Funny aan

Oh, ik heb gemist dat dit het topic was voor enkel afbeeldingen van 9gag of Reddit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Mevrouw zit in het verkeerde topic maar dat schijnt ze nog steeds niet door te hebben.

Dat heb ik nergens gezegd. Dus je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, ik heb gemist dat dit het topic was voor enkel afbeeldingen van 9gag of Reddit.
(Vroeger werd iedereen die random leuke plaatjes had toch hierheen verwezen?)

smiley.
 smiley. 

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Ja laten we vooral 2 plaatjesreeksen maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maak een nieuw topic 'Schattige, meeslepende pics & clips' voor al die niet grappige maar toch toffe dingen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |