opgelostquote:Op zondag 25 november 2012 21:17 schreef F_JD het volgende:
Gewoon samen douchen. Doen Delano en Kalila ook.
Hahaha!quote:Op zondag 25 november 2012 21:17 schreef F_JD het volgende:
met d'r oostblokkerige lullenslikgezichtquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met d'r oostblokkerige lullenslikgezicht
Zelfs daar valt Roem hem nog aanquote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef WillemijnB het volgende:
Roem: "...Passie om hem aan te vallen!"
Koen: "En andersom"
Uhuh, in your dreams Koen!
te strak gezicht en haar ogen zijn groot lijkt hetquote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met d'r oostblokkerige lullenslikgezicht
quote:Op zondag 25 november 2012 21:17 schreef F_JD het volgende:
Nou, dan krijg je een heel nieuw soort Paso Doble.quote:Op zondag 25 november 2012 21:17 schreef F_JD het volgende:
quote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 25 november 2012 21:20 schreef WillemijnB het volgende:
Oeh Denden! Ik zou 'm doen! Ook al komt ie waarschijnlijk niet verder dan mijn navel.
quote:
schijnt buiten de shows wel anders te zijn ^^quote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Vette muziek
Weinig chemistry tussen Denden en Davinia..
Die Stagiair zit weer te kutten, zoals gewoonlijk, heeft zijn retalin vergeten in te nemenquote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef Symphonic het volgende:
het camera werk is weer ouderwetsch kut
Eenschquote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
Als je bewust met je kop op tv wil moet je tegen kritiek kunnen, uit welke hoek dan ook. Zeker als je een beroep in showbizzzz ambieert. Maar om nou als programma de namen van mensen die gewoon op facebook wat meningen hebben geuit voor een groot publiek te grabbel te gooien, dat vind ik een beetje laag van RTL.
Een haat-liefde/broer-zus verhouding.. Lijkt me ook niet helemaal de juiste emotie voor een paso doblequote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
schijnt buiten de shows wel anders te zijn ^^
Die heeft er vanavond een aantal vriendenverzoeken bijquote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
Als je bewust met je kop op tv wil moet je tegen kritiek kunnen, uit welke hoek dan ook. Zeker als je een beroep in showbizzzz ambieert. Maar om nou als programma de namen van mensen die gewoon op facebook wat meningen hebben geuit voor een groot publiek te grabbel te gooien, dat vind ik een beetje laag van RTL.
Het lijkt ook steeds beroerder te wordenquote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
Evgenia's commentaren ook altijd:
"[Raar gebrabbel, onsamenhangende zinnen die eeuwen duren]
dus: het was goed!/slecht!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |