Ik blijf voorlopig even bij je uit de buurt, want ik zie dit nu al gewoon helemaal voor mequote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Dus een kaars in mijn reet, 3 postbode-elastieken om mijn zak, zadel op mijn rug en dan mij spanken heet nu al "Mario-en?"
Weet ikquote:Op zondag 25 november 2012 23:46 schreef Lamb29 het volgende:
Daar heb je geen hormonen voor nodig hoor Sonnetje..
+1quote:Op zondag 25 november 2012 23:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Keshet morgen je mijlpaal
Mn hormonen worden er een beetje emotioneel van
Alvast mijn excuses voor de rooie oortjes in dat gevalquote:Op maandag 26 november 2012 07:36 schreef Keshet het volgende:
![]()
![]()
voor Liza, mijzelf en ook nog een beetje voor Cathmar!
Liza, hoe is 't nu bij jou?
Men, ik heb 't gewoon gehaald! 40 weken! Waaaaaaa!
Ik ga straks even bijlezen.
Eind van de middag gaat waarschijnlijk wel lukkenquote:Op maandag 26 november 2012 07:46 schreef Logician het volgende:
Ican heb je nog de mogelijkheid vanmiddag even te liggen?
Hopen dat dat nog even gaat lukken dan, rust is toch wel erg belangrijkquote:Op maandag 26 november 2012 07:52 schreef Incantrix het volgende:
Eind van de middag gaat waarschijnlijk wel lukkenmaar tot de tijd een peuter entertainen..
maar het komt wel goed, hij heeft Heel Veel nieuw speelgoed
Jah, zou wel fijn zijnquote:Op maandag 26 november 2012 07:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Hopen dat dat nog even gaat lukken dan, rust is toch wel erg belangrijk
Zo cool!!!quote:Op maandag 26 november 2012 07:36 schreef Keshet het volgende:
![]()
![]()
Mijlpaal der mijlpalen!quote:Op maandag 26 november 2012 08:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik kom me even melden met baby in de buik. Nu verder slapen, straks meer!
Wow, 40 wekenquote:Op maandag 26 november 2012 07:36 schreef Keshet het volgende:
![]()
![]()
Ja hoor, water mag!quote:Op maandag 26 november 2012 08:52 schreef Gulara het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Voor de glucosetest moet je nuchter zijn, maar je mag wel gewoon water drinken toch?
Heb je een laboratorium-formulier gekregen? Daar staat op of de glucose nuchter of juist niet-nuchter moet.quote:Op maandag 26 november 2012 08:52 schreef Gulara het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Voor de glucosetest moet je nuchter zijn, maar je mag wel gewoon water drinken toch?
"Nuchter" is altijd voor zover de situatie het toelaat. Iets drinken zonder suiker/voedingstoffen mag sowieso, maar als jij het niet trekt om een stuk te fietsen op een lege maag (wat heel normaal is als je zwanger bent) dan moet je gewoon wat eten en dit melden bij het lab, dan weten zij welke referentiewaardes ze aan moeten houden bij beoordeling van jouw uitslag. Vaak hoeft glucose volgens mij ook niet nuchter. Ik meen dat ik dat afgelopen week heb laten prikken met ontbijt achter mn kiezen waarna de bloedprikdame me sowieso aanraadde altijd even wat te eten om te voorkomen dat je out gaat.quote:Op maandag 26 november 2012 09:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heb je een laboratorium-formulier gekregen? Daar staat op of de glucose nuchter of juist niet-nuchter moet.
Water drinken mag sowieso. Thee drinken zonder suiker of zoetje ook. Koffie mag tegenwoordig bij de meeste labs niet meer als het om 'nuchter' gaat.
Volgens mij ligt het er ook maar aan welke glucosetest het betreft. En het is wel belangrijk het goed te doen en de adviezen met betrekking tot nuchter zijn op te volgen, want zwangerschapsdiabetes is iets dat je wel ontdekt wil hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Nuchter" is altijd voor zover de situatie het toelaat. Iets drinken zonder suiker/voedingstoffen mag sowieso, maar als jij het niet trekt om een stuk te fietsen op een lege maag (wat heel normaal is als je zwanger bent) dan moet je gewoon wat eten en dit melden bij het lab, dan weten zij welke referentiewaardes ze aan moeten houden bij beoordeling van jouw uitslag. Vaak hoeft glucose volgens mij ook niet nuchter. Ik meen dat ik dat afgelopen week heb laten prikken met ontbijt achter mn kiezen waarna de bloedprikdame me sowieso aanraadde altijd even wat te eten om te voorkomen dat je out gaat.
Uiteraard, ik zeg ook niet dat het geen flikker uit maakt, maar meer dat mensen er vaak onnodig paniekerig over doen. Dat je bijvoorbeeld zelfs geen slokje water mag is echt niet waar. En liever dat je even iets kleins eet, dan dat je omvalt met je zwangere buik.quote:Op maandag 26 november 2012 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het er ook maar aan welke glucosetest het betreft. En het is wel belangrijk het goed te doen en de adviezen met betrekking tot nuchter zijn op te volgen, want zwangerschapsdiabetes is iets dat je wel ontdekt wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |