quote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wanneer kan ik mijn trofee ophalen?
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarmee verschilt deze niet wezenlijk van de gemiddelde bijdrage in het POL-café, nochtans.
+ uitreiking door Ali B.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:26 schreef 99.999 het volgende:
Met een uurtje.
Speciaal voor jou schent D66 er een glaasje alcoholvrije wijn bij, speciaal gebrouwen voor Franse moslims.
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef LelijKnap het volgende:
Net even rondgekeken hier. Wat een inhoudsloze, maar vooral saaie bedoeling dat POL
Zelfs in KLB ontstaan betere discussies
Kom het niveau verhogen of kap met zeiken zou ik je willen aanraden.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef LelijKnap het volgende:
Net even rondgekeken hier. Wat een inhoudsloze, maar vooral saaie bedoeling dat POL
Nog steeds boos dat je in NWS zo door de mand viel door ons?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef LelijKnap het volgende:
Oh vertel.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nog steeds boos dat je in NWS zo door de mand viel door ons?
Je mist gewoon het intellect om POL te begrijpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef LelijKnap het volgende:
POL inhoudloos? Dat dacht ik toch niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef LelijKnap het volgende:
Potato?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je mist gewoon het intellect om POL te begrijpen.
De WFL fora zijn ook niets meer sinds het vertrek van Iblis.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, jullie mochten willen dat figuren als Haushofer en Molurus hier zouden komen om jullie te behelpen van jullie dogmatische opvattingen.
Precies.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
De WFL fora zijn ook niets meer sinds het vertrek van Iblis.
Bij deze een slotje op dit topic dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:08 schreef Hexagon het volgende:
De uitslagen zijn er
POL / Fok! POL verkiezingen 2012: Uitslagentopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |