Ja, apen trokken ook altijd hun shirt uit na een doelpunt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Oud instinct nog afkomstig van de apenrots.
Op de Wageningse Berg. Qua rots.quote:Op zondag 25 november 2012 19:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ja, apen trokken ook altijd hun shirt uit na een doelpunt.
Zo juicht een echte meesterquote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Impuls. Of gewoon een "I don't give a fuck, ik heb zojuist gescoord"-mentaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bescheidenheid siertquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert.
Deze is wel een leuke compilatie.
Of deze, met wat jongere spelers, die ze allemaal stiekem wel hebben ingestudeerd.
Ik zat toen in het stadion en zal nooit meer vergeten hoe de stemming omsloegquote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef Bonkers. het volgende:
Guidetti en het episch gezicht van Koeman, na die goal tegen RKC en tweede gele kaart.
quote:
Verder gewoon oerdriften. Laat ze maar zonder shirt, met verwrongen gezicht gillend een rondje door het stadion rennen. Het is tenminste nog een beetje spontaan. Liever het shirt uit dan een ingestudeerd dansje. Maar ja, alles wordt na een tijdje vervelend. Voor je het weet lopen ze allemaal bij elk doelpunt in de blote bast over het veld, en dan wordt het wel eens tijd om er kaarten voor te geven.quote:I don't see the problem with footballers taking their shirts off after scoring a goal. They enjoy it and the young ladies enjoy it too. I suppose that’s one of the main reasons women come to football games, to see the young men take their shirts off. Of course they'd have to go and watch another game because my lads are as ugly as sin.
Van Hanegem juichde ook zo mooi.quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef Vasilevski het volgende:
Om maar de opperbaas Ian Holloway te citeren:
[..]
Verder gewoon oerdriften. Laat ze maar zonder shirt, met verwrongen gezicht gillend een rondje door het stadion rennen. Het is tenminste nog een beetje spontaan. Liever het shirt uit dan een ingestudeerd dansje. Maar ja, alles wordt na een tijdje vervelend. Voor je het weet lopen ze allemaal bij elk doelpunt in de blote bast over het veld, en dan wordt het wel eens tijd om er kaarten voor te geven.
Tegenwoordig is er trouwens niet echt meer iets om aanstoot aan te nemen, de helft heeft nog een speciaal hemd er onder aan dat het zweet optimaal opvangt of wat het ook mag voorstellen.
Homo's aandachttrekkers die de man van de voorzet vergeten.quote:
Eén keer per seizoen. Bij een eigen doelpuntquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik ging altijd met de conervlag iedereen neerschieten of langs mijn directe tegenstander lopen en een beetje flauw lachen
Je weet dat je moet scoren in die andere goal?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén keer per seizoen. Bij een eigen doelpunt![]()
Ik zie bij de meeste spelers die het doen een bepaalde emotie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Homo's aandachttrekkers die de man van de voorzet vergeten.
Ik scoorde veel op amateurniveau.
Ik ging eerst naar de speler de de bal gaf.
Het zijn meestal de spelers die zelden scoren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie bij de meeste spelers die het doen een bepaalde emotie.
En voetbal = emotie, is toch prima tong laat gaan joh.
Ik scoorde er 40 gemiddeldquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je weet dat je moet scoren in die andere goal?
Ik vind het wel een mooie regel, het illustreert schitterend hoe dom sommige voetballers zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 22:00 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ik zat toen in het stadion en zal nooit meer vergeten hoe de stemming omsloeg
Kan er nu wel om lachen, maar toen
Voor de rest vind ik die regel wel een beetje onzin, wie irriteerde zich er zo erg aan dat ie er gele kaarten voor ging geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |