Omdat jullie het verdienen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom haal je ons naar beneden in gelijk al je eerste post?
Nu ben ik benieuwd ookquote:Op zondag 25 november 2012 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
niet iedereen heeft iemand als Bianca op de bank
quote:Op zondag 25 november 2012 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
niet iedereen heeft iemand als Bianca op de bank
ik ben niet hipquote:Op zondag 25 november 2012 17:35 schreef Adames het volgende:
[..]
het is hip om half lesbo te zijn, niet hip om half homo te zijn
Is voor mij gemaakt door LompeHork.quote:Op zondag 25 november 2012 17:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Haha, je UIHoe heb je dat gedaan?
komt wel goed, even doorbijtenquote:Op zondag 25 november 2012 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ga altijd ik ben niet hip daar gaat het mis in de samenleving
quote:Op zondag 25 november 2012 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
een uitwasbare condoom, een echte hollander
quote:Op zondag 25 november 2012 17:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, ik zie de zee van achter mijn computer zelfs
Hij wou zeker snel van je af zijn?quote:Op zondag 25 november 2012 17:36 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Is voor mij gemaakt door LompeHork.
Leg uit. Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 25 november 2012 17:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij wou zeker snel van je af zijn?
quote:Op zondag 25 november 2012 17:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Deze opmerking, een geboren mod ben je ook.
ik sta voor je klaar als er iets is.quote:Op zondag 25 november 2012 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat moet altijd ik word er moe van
dankjewel je bent liefquote:Op zondag 25 november 2012 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik sta voor je klaar als er iets is.
ja joh buit die jongen meteen uit.quote:Op zondag 25 november 2012 17:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja hé!Ik heb ook gelijk een kertversie laten maken.
Laat die kertversie eens zien?quote:Op zondag 25 november 2012 17:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Gelijk heb je.quote:Op zondag 25 november 2012 17:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 17:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja joh buit die jongen meteen uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 17:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
(Ja, ja, ik vergat een s. Hahaha!)
leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
[..]
[..]
[ afbeelding ]
je blijft goed in je rolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik vergeef je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boohoo.quote:Op zondag 25 november 2012 17:55 schreef Adames het volgende:
[..]
als puppyvillende bitch, met je denigrerende opmerkingen over alles dat jong is
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hee, cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht, ik benut deze kans om een keer slim te lijken.
ik wilde ook helemaal niet dat ik hem moest uit leggenquote:Op zondag 25 november 2012 17:57 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Boohoo.Ik denk dat Ga.aguyim en Nestalgie wel tegen een grapje van mij kunnen.
Ja die boeken zijn ook leuk om met wat oudere leeftijd te lezen jaquote:Op zondag 25 november 2012 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kwam er helaas pas te laat achter dat het helemaal niet zo'n kinderboekenschrijver was
Dopequote:Op zondag 25 november 2012 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
zaterdag 3 nummers in repeat gezet, die van jou
en
beste dag in tijden![]()
Vervelende FOK!gewoontesquote:Op zondag 25 november 2012 18:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit denk ik ook altijd als iemand hallon zegt
Zeker waar.quote:Op zondag 25 november 2012 18:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben wel oud, maar dat zegt niks over wat je leuk vindt. Kom, we gaan in de SC slowchatten!
DJ shadow staat nu opquote:
Ja staat nu op, en wat bedoel je precies met ingewikkeld?quote:Op zondag 25 november 2012 18:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Endtroducing? Is wel ingewikkelde muziek hoor
Gewoon, dat je er echt naar moet luisteren. Het is geen lalala Fransie Bouwer muziek.quote:Op zondag 25 november 2012 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja staat nu op, en wat bedoel je precies met ingewikkeld?
Dan heb ik de verkeerde muziek van hem, die dingen wat ik van hem luister klinken weliswaar leuk, maar zijn vooral 20 samples van andere artiesten in 1 nummer geknaldquote:Op zondag 25 november 2012 18:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gewoon, dat je er echt naar moet luisteren. Het is geen lalala Fransie Bouwer muziek.
Snap ik, misschien maar hele album beluisteren wanneer ik stoned ben.quote:Op zondag 25 november 2012 18:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gewoon, dat je er echt naar moet luisteren. Het is geen lalala Fransie Bouwer muziek.
Dat is juist zo goed vind ik. Endtroducing moet je hebben, en daar zit echt een mooie opbouw in.quote:Op zondag 25 november 2012 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde muziek van hem, die dingen wat ik van hem luister klinken weliswaar leuk, maar zijn vooral 20 samples van andere artiesten in 1 nummer geknald
Ik heb DJ Shadow live gezienquote:Op zondag 25 november 2012 18:30 schreef Conflict het volgende:
Ik luisterde dit toen ik een jaar of 18 was, zo ontzettend prachtig vind ik het nog steeds!
omdat je eigen naam te moeilijk isquote:Op zondag 25 november 2012 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja?
Waarom reageer ik hier eigenlijk nog op
prima nummer ja, sowieso ga ik vrijwel altijd voor weer goede composities als ik echt muziek wil luisteren.quote:Op zondag 25 november 2012 18:30 schreef Conflict het volgende:
Ik luisterde dit toen ik een jaar of 18 was, zo ontzettend prachtig vind ik het nog steeds!
Prima. Gisteren leuke dag gehad. Heppie gezien alles.quote:
die zingen of in het algemeen?quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kan niet zo tegen vrouwenstemmen
Ik juist alleen maar!quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kan niet zo tegen vrouwenstemmen
Shhhhtquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef Conflict het volgende:
Moet je ff voor gaan zitten deze
Heb ze live gezien in de HMH, toe mocht je daar nog een blowtje roken
Jouwe is eigenlijk ook niet makkelijk, maar gelukkig heet je nu anna.quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat je eigen naam te moeilijk is
in muziekquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zingen of in het algemeen?
maar dan wel buiten MUZ, jong en tegendraads als we zijnquote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef Conflict het volgende:
We kunnen ook een muziektopic maken hiervoor trouwens
ja dat scheelt alweer.quote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jouwe is eigenlijk ook niet makkelijk, maar gelukkig heet je nu anna.
Wat was er?
Dat was mn idee haha, maar er is al een jonge mensen in muziek topic.quote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef Conflict het volgende:
We kunnen ook een muziektopic maken hiervoor trouwens
Een soort praat hier over muziek-topic. Nee tuurlijk, gewoon hier bij ons in Jong! wat denk je zelfquote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
maar dan wel buiten MUZ, jong en tegendraads als we zijn
Hm. Ik denk niet dat ik die mening zou delen als ik eens echt ging luisteren. Het zal wel niet voor niets zijn dat ik nooit de behoefte heb gevoeld hun muziek echt te leren kennen.quote:
Nee want dat gaat over jonge mensen in de muziek. Dat is iets anders. Maar dan moet er wel gewoon over muziek gepraat worden, niet alleen linkjes posten.quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat was mn idee haha, maar er is al een jonge mensen in muziek topic.
Dus dacht dat het overbodig was.
Jij.quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee want dat gaat over jonge mensen in de muziek. Dat is iets anders. Maar dan moet er wel gewoon over muziek gepraat worden, niet alleen linkjes posten.
Wie?
quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hm. Ik denk niet dat ik die mening zou delen als ik eens echt ging luisteren. Het zal wel niet voor niets zijn dat ik nooit de behoefte heb gevoeld hun muziek echt te leren kennen.
Dikkertje.quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
Vrijdag en zaterdag pizza gegeten, vandaag McDonald's
Over het openen van topics gesproken... Waar blijft het CruellaDeVil-aanbiddingstopic van jouw hand?quote:
Nadat je mij een zakje cadeau hebt gedaan.quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Over het openen van topics gesproken... Waar blijft het CruellaDeVil-aanbiddingstopic van jouw hand?
Siquote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
Nestalgie ben je al aan het luisteren?
quote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nadat je mij een zakje cadeau hebt gedaan.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat scheelt alweer.
hoe ben je op de naam Ga.aguyim gekomen?
Dopequote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
nu ik me bedenk, luister ik eigenlijk alleen Stevie Nicks nog wel regelmatig
Ik ben overal en nergens underground hip hop en shit aan het vandaan halen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dope![]()
Ik moet echt albums van hem downloaden.
Zo iets?quote:[Jong! muziektopic]
Welkom!
Welkom in het FOK! Jong muziek topic. Hét topic voor muziekliefhebbers onder ons. Lekker ouwehoeren over je favoriete muziek en elkaars favo plaatjes. Nieuwe nummers, oude nummers, alles is toegestaan, Zolang er zo mogelijk een youtubelinkje geplaatst wordt en het over muziek gaat.
Kan je dat nummer in hip hop central posten want daar kijk ik regelmatig en anders vergeet ik het.quote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan je dat nummer in hip hop central posten want daar kijk ik regelmatig en anders vergeet ik het.
Dope!quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben overal en nergens underground hip hop en shit aan het vandaan halen.
Jaquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hmm misschien één dezer dagen.
Je moet het wel verdienen...
en dat is inderdaad niet omdat ik dat zo'n geweldige stem vind, ik heb liever de fleetwood mac nummers zonder haarquote:
oh nee excuus, er is nog een tweede, hoe kan ik die vergetenquote:
Nog niks, dinsdag weer samen werkenquote:Op zondag 25 november 2012 18:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Watskeburt met die lekkere collega?
Maak er wat vanquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog niks, dinsdag weer samen werken
5 jaar geleden hopelijk?quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had iemand op msn die zo heette
dinsdag moet ik niet werkenquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog niks, dinsdag weer samen werken
owja..quote:Op zondag 25 november 2012 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zal mijn best doen
[..]
je werkt ook niet bij mij
ik probeer een gesprek aan te knopenquote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je dat al meerdere keren hebt gezegd.
Goed strikken xDquote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik probeer een gesprek aan te knopen
Als dat niet goed lukt zal ik als ik jou was op scouting gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik probeer een gesprek aan te knopen
daar zijn dikke kinderen ik ben bang voor diequote:Op zondag 25 november 2012 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als dat niet goed lukt zal ik als ik jou was op scouting gaan.
Betalen in natura.quote:Op zondag 25 november 2012 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
lukt me niet wil jij even helpen xD
quote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef Nestalgie het volgende:
nee grapje, zag krul schrikken dsn![]()
XD
Mercatorgirl.quote:Op zondag 25 november 2012 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
Vaseline gaat je nu opzoeken. Je bent focked maat.
oh dearquote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoi FL.
[..]
SV dronkenlap
[..]
Nog niet.
hijs so lief ik ben so blei met hem mn mannetjequote:Op zondag 25 november 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vanaaf lkker slapen by myn mannetje
ik ben ook een leuk mannetjequote:Op zondag 25 november 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vanaaf lkker slapen by myn mannetje
so happy met my babyquote:Op zondag 25 november 2012 19:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hijs so lief ik ben so blei met hem mn mannetje
ik ben een leuk vrouwtjequote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben ook een leuk mannetje
goede combiquote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
so happy met my baby
[..]
ik ben een leuk vrouwtje
so me liefje van sgiphol hale lang nie meer gesien mis em soquote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
so happy met my baby
[..]
ik ben een leuk vrouwtje
* Oceanview meldt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mensen met droge humor zijn ook geweldig
19quote:
lekkr in me bedtje en me mannetje missen ben zo blij dat liefje hebquote:Op zondag 25 november 2012 20:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
so me liefje van sgiphol hale lang nie meer gesien mis em so
dat is te oud helaasquote:Op zondag 25 november 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
19
[..]
lekkr in me bedtje en me mannetje missen ben zo blij dat liefje heb
ik ben 16 mijn 6 sluit goed aan bij jauw 9quote:Op zondag 25 november 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
19
[..]
lekkr in me bedtje en me mannetje missen ben zo blij dat liefje heb
corrigerende backhand op je wang straksquote:Op zondag 25 november 2012 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klap je tegen de vlakte, flappie
knietje tussen je benen kun je krijgenquote:Op zondag 25 november 2012 20:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
corrigerende backhand op je wang straks
jeeeetjequote:
quote:Op zondag 25 november 2012 20:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben 16 mijn 6 sluit goed aan bij jauw 9![]()
Ze blijft huilen.
Klopt, beter zelfs.quote:Op zondag 25 november 2012 20:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja maar spaghetti uit nuland.is niet hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt, beter zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
highkick op je hoofdquote:Op zondag 25 november 2012 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
knietje tussen je benen kun je krijgen
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Product, ik kan het niet vinden.
Gelukkig maar anders was je een stalker.quote:Op zondag 25 november 2012 20:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ahaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik volg jou echt nooit weet je dat
Zal ik mijn I in jouw O botsen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Zullen we ff onze letters laten klinken'. Klinkt ook heel fout.
hi ha hoquote:Op zondag 25 november 2012 20:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders was je een stalker.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 20:19 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb nu in mijn hoofd hoe krul 'hi ha ho' in het echt zegt.
Ben je misschien ook.quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik klink als een robot wat
quote:Hey,
Sorry For sending you this annonymously but I'm a little nervous about trying
to hook up with you. I sent you an E-Card so PLEASE look at it and I will talk to
you soon![]()
http://www.citysexnow8.com <---------- E-Card For you <3
heb er nog niks mee gedaanquote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef FL_Freak het volgende:
Promision, hoe ver is de 'aankoop' van Degrassi?
DO ET.quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb er nog niks mee gedaan
Robot inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1YhIbONXSvV
Onee doe ik wel later op de avond wanneer we in bed liggen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen te krijsen
afknapper zo'n stem, je bent totaal niet meer geilquote:Op zondag 25 november 2012 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1YhIbONXSvV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |