Ik heb DJ Shadow live gezienquote:Op zondag 25 november 2012 18:30 schreef Conflict het volgende:
Ik luisterde dit toen ik een jaar of 18 was, zo ontzettend prachtig vind ik het nog steeds!
omdat je eigen naam te moeilijk isquote:Op zondag 25 november 2012 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja?
Waarom reageer ik hier eigenlijk nog op
prima nummer ja, sowieso ga ik vrijwel altijd voor weer goede composities als ik echt muziek wil luisteren.quote:Op zondag 25 november 2012 18:30 schreef Conflict het volgende:
Ik luisterde dit toen ik een jaar of 18 was, zo ontzettend prachtig vind ik het nog steeds!
Prima. Gisteren leuke dag gehad. Heppie gezien alles.quote:
die zingen of in het algemeen?quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kan niet zo tegen vrouwenstemmen
Ik juist alleen maar!quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kan niet zo tegen vrouwenstemmen
Shhhhtquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef Conflict het volgende:
Moet je ff voor gaan zitten deze
Heb ze live gezien in de HMH, toe mocht je daar nog een blowtje roken
Jouwe is eigenlijk ook niet makkelijk, maar gelukkig heet je nu anna.quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat je eigen naam te moeilijk is
in muziekquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zingen of in het algemeen?
maar dan wel buiten MUZ, jong en tegendraads als we zijnquote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef Conflict het volgende:
We kunnen ook een muziektopic maken hiervoor trouwens
ja dat scheelt alweer.quote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jouwe is eigenlijk ook niet makkelijk, maar gelukkig heet je nu anna.
Wat was er?
Dat was mn idee haha, maar er is al een jonge mensen in muziek topic.quote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef Conflict het volgende:
We kunnen ook een muziektopic maken hiervoor trouwens
Een soort praat hier over muziek-topic. Nee tuurlijk, gewoon hier bij ons in Jong! wat denk je zelfquote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
maar dan wel buiten MUZ, jong en tegendraads als we zijn
Hm. Ik denk niet dat ik die mening zou delen als ik eens echt ging luisteren. Het zal wel niet voor niets zijn dat ik nooit de behoefte heb gevoeld hun muziek echt te leren kennen.quote:
Nee want dat gaat over jonge mensen in de muziek. Dat is iets anders. Maar dan moet er wel gewoon over muziek gepraat worden, niet alleen linkjes posten.quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat was mn idee haha, maar er is al een jonge mensen in muziek topic.
Dus dacht dat het overbodig was.
Jij.quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee want dat gaat over jonge mensen in de muziek. Dat is iets anders. Maar dan moet er wel gewoon over muziek gepraat worden, niet alleen linkjes posten.
Wie?
quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hm. Ik denk niet dat ik die mening zou delen als ik eens echt ging luisteren. Het zal wel niet voor niets zijn dat ik nooit de behoefte heb gevoeld hun muziek echt te leren kennen.
Dikkertje.quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
Vrijdag en zaterdag pizza gegeten, vandaag McDonald's
Over het openen van topics gesproken... Waar blijft het CruellaDeVil-aanbiddingstopic van jouw hand?quote:
Nadat je mij een zakje cadeau hebt gedaan.quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Over het openen van topics gesproken... Waar blijft het CruellaDeVil-aanbiddingstopic van jouw hand?
Siquote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
Nestalgie ben je al aan het luisteren?
quote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nadat je mij een zakje cadeau hebt gedaan.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat scheelt alweer.
hoe ben je op de naam Ga.aguyim gekomen?
Dopequote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
nu ik me bedenk, luister ik eigenlijk alleen Stevie Nicks nog wel regelmatig
Ik ben overal en nergens underground hip hop en shit aan het vandaan halen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dope![]()
Ik moet echt albums van hem downloaden.
Zo iets?quote:[Jong! muziektopic]
Welkom!
Welkom in het FOK! Jong muziek topic. Hét topic voor muziekliefhebbers onder ons. Lekker ouwehoeren over je favoriete muziek en elkaars favo plaatjes. Nieuwe nummers, oude nummers, alles is toegestaan, Zolang er zo mogelijk een youtubelinkje geplaatst wordt en het over muziek gaat.
Kan je dat nummer in hip hop central posten want daar kijk ik regelmatig en anders vergeet ik het.quote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan je dat nummer in hip hop central posten want daar kijk ik regelmatig en anders vergeet ik het.
Dope!quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben overal en nergens underground hip hop en shit aan het vandaan halen.
Jaquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hmm misschien één dezer dagen.
Je moet het wel verdienen...
en dat is inderdaad niet omdat ik dat zo'n geweldige stem vind, ik heb liever de fleetwood mac nummers zonder haarquote:
oh nee excuus, er is nog een tweede, hoe kan ik die vergetenquote:
Nog niks, dinsdag weer samen werkenquote:Op zondag 25 november 2012 18:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Watskeburt met die lekkere collega?
Maak er wat vanquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog niks, dinsdag weer samen werken
5 jaar geleden hopelijk?quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had iemand op msn die zo heette
dinsdag moet ik niet werkenquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog niks, dinsdag weer samen werken
owja..quote:Op zondag 25 november 2012 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zal mijn best doen
[..]
je werkt ook niet bij mij
ik probeer een gesprek aan te knopenquote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je dat al meerdere keren hebt gezegd.
Goed strikken xDquote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik probeer een gesprek aan te knopen
Als dat niet goed lukt zal ik als ik jou was op scouting gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik probeer een gesprek aan te knopen
daar zijn dikke kinderen ik ben bang voor diequote:Op zondag 25 november 2012 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als dat niet goed lukt zal ik als ik jou was op scouting gaan.
Betalen in natura.quote:Op zondag 25 november 2012 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
lukt me niet wil jij even helpen xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |