ja joh buit die jongen meteen uit.quote:Op zondag 25 november 2012 17:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja hé!Ik heb ook gelijk een kertversie laten maken.
Laat die kertversie eens zien?quote:Op zondag 25 november 2012 17:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Gelijk heb je.quote:Op zondag 25 november 2012 17:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 17:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja joh buit die jongen meteen uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 17:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
(Ja, ja, ik vergat een s. Hahaha!)
leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
[..]
[..]
[ afbeelding ]
je blijft goed in je rolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik vergeef je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boohoo.quote:Op zondag 25 november 2012 17:55 schreef Adames het volgende:
[..]
als puppyvillende bitch, met je denigrerende opmerkingen over alles dat jong is
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hee, cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht, ik benut deze kans om een keer slim te lijken.
ik wilde ook helemaal niet dat ik hem moest uit leggenquote:Op zondag 25 november 2012 17:57 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Boohoo.Ik denk dat Ga.aguyim en Nestalgie wel tegen een grapje van mij kunnen.
Ja die boeken zijn ook leuk om met wat oudere leeftijd te lezen jaquote:Op zondag 25 november 2012 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kwam er helaas pas te laat achter dat het helemaal niet zo'n kinderboekenschrijver was
Dopequote:Op zondag 25 november 2012 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
zaterdag 3 nummers in repeat gezet, die van jou
en
beste dag in tijden![]()
Vervelende FOK!gewoontesquote:Op zondag 25 november 2012 18:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit denk ik ook altijd als iemand hallon zegt
Zeker waar.quote:Op zondag 25 november 2012 18:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben wel oud, maar dat zegt niks over wat je leuk vindt. Kom, we gaan in de SC slowchatten!
DJ shadow staat nu opquote:
Ja staat nu op, en wat bedoel je precies met ingewikkeld?quote:Op zondag 25 november 2012 18:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Endtroducing? Is wel ingewikkelde muziek hoor
Gewoon, dat je er echt naar moet luisteren. Het is geen lalala Fransie Bouwer muziek.quote:Op zondag 25 november 2012 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja staat nu op, en wat bedoel je precies met ingewikkeld?
Dan heb ik de verkeerde muziek van hem, die dingen wat ik van hem luister klinken weliswaar leuk, maar zijn vooral 20 samples van andere artiesten in 1 nummer geknaldquote:Op zondag 25 november 2012 18:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gewoon, dat je er echt naar moet luisteren. Het is geen lalala Fransie Bouwer muziek.
Snap ik, misschien maar hele album beluisteren wanneer ik stoned ben.quote:Op zondag 25 november 2012 18:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gewoon, dat je er echt naar moet luisteren. Het is geen lalala Fransie Bouwer muziek.
Dat is juist zo goed vind ik. Endtroducing moet je hebben, en daar zit echt een mooie opbouw in.quote:Op zondag 25 november 2012 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde muziek van hem, die dingen wat ik van hem luister klinken weliswaar leuk, maar zijn vooral 20 samples van andere artiesten in 1 nummer geknald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |