SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
know'm sayin?
word? word.![]()
http://cadfael.tv/image/src/1351432060377.gif
Waarom staat deze bazenactie bij 'een heleboel idioten'. ?![]()
Omdat Suarez.quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef GGMM het volgende:
http://cadfael.tv/image/src/1351432060377.gif
Waarom staat deze bazenactie bij 'een heleboel idioten'. ?know'm sayin?
word? word.![]()
Sloeg natuurlijk ook nergens op dat Di er al zo snel werd uitgeknikkerdquote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef alors het volgende:
Heheh al die spandoeken en dingen voor Di Matteo en tegen BenitezIt Never Hurts To Help!![]()
Ronduit belachelijk is dat, ja.quote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Sloeg natuurlijk ook nergens op dat Di er al zo snel werd uitgeknikkerd![]()
Het is nog 0-0, tweede helft is zonet begonnen. Op zich best een aardig potje, het gaat wel veel heen en weer maar het afmaken aan beide kanten is wat magertjes.quote:Op zondag 25 november 2012 18:12 schreef Grifte het volgende:
Chelsea - City niets aan? Of kijkt er niemand.know'm sayin?
word? word.![]()
Ok, vroeg me gewoon af, zo rustig hier in tegenstelling tot normaal gedurende toppers.quote:Op zondag 25 november 2012 18:14 schreef alors het volgende:
[..]
Het is nog 0-0, tweede helft is zonet begonnen. Op zich best een aardig potje, het gaat wel veel heen en weer maar het afmaken aan beide kanten is wat magertjes.
2-0 Tottenham![]()
Was tegen real ook al heel goed bezig.quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef sausagin het volgende:
Kompany man of the matchWeer goed in vorm zo te zien
en lol balo , daar aan het eindeMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En dan geeft hij Balotelli geelquote:Op zondag 25 november 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd;
[ afbeelding ]
Jammer dat deze actie het hoogtepunt van de wedstrijd was. Drama wedstrijd.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een wedstrijden waren dit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Moet zeggen dat het niveau in het buitenland ook bedroefend is en maar klagen over de Eredivisiequote:
100x liever VVV - Willem 2 dan Chelsea - City![]()
![]()
20:45
Southampton - Norwich
Stoke - Newcastle
Swansea - WBA
Spurs - Liverpool
Chelsea - Fulham
Everton - Arsenal
21:00
Man U - West Ham
Wigan - Man City
Best aardig programma, Spurs - Liverpool en Everton - Arsenal kunnen wel krakers worden. Zelf maar weer is Southampton bekijken, rest wel in Match Of The Day vanavond vanaf 23:45![]()
![]()
Lennon ook met de 0-1.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Liverpool stelt ook helemaal niks voor dit jaar.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Waarom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik kies voor Vertonghen. Liverpool gaat toch niks presteren, als Suarez zijn goltjes maar meepakt.quote:![]()
![]()
Dat wel, de rest van het team helaas niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hm, dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kies voor Vertonghen. Liverpool gaat toch niks presteren, als Suarez zijn goltjes maar meepakt.
Gelijkspel dan.![]()
quote:![]()
![]()
West Brom moet winnen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat was snel Robin
Bijna hij werd alleen aangeraakt dat was jammer.quote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hij zat dan alsnog volgensmijquote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bijna hij werd alleen aangeraakt dat was jammer.![]()
Bwuh, ik wilde op West Bromwich inzetten en deed dat ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
Bwuh, ik wilde op Spurs inzetten maar deed het toch niet.
ripquote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bwuh, ik wilde op West Bromwich inzetten en deed dat ook.![]()
n44bquote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bwuh, ik wilde op West Bromwich inzetten en deed dat ook.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
SktrelDat zou 5 wedstrijden schorsing kunnen zijn.
Dikke pens die scheids trouwens, de tyfus.Deathlift or Die.![]()
swansea![]()
![]()
Wel grappig nederlandse commentator vindt het dik rood.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Ethanolic het volgende:
SktrelDat zou 5 wedstrijden schorsing kunnen zijn.
Dikke pens die scheids trouwens, de tyfus.
Engelse commentators vinden dit een duidelijke gele kaart.
Cultuur verschil.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ga weg man. De bal springt van z'n voeten en gaat door een rare curve voorbij die verdediger. Eerder de anti bergkamp.quote:![]()
Een meter.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:22 schreef GGMM het volgende:
SuarezGewoon schreeuwen om een goal terwijl hij een meter voor de lijn wordt tegengehouden. Baas.
Stond bovendien een verdediger voor dus Suarez heeft het eigenlijk helemaal niet kunnen zien.![]()
Ik vind dat middenveld van United met Anderson en Cleverly wel een stuk prettiger om naar te kijken dan naar scholes-fletcher-carrick van afgelopen weekend. Eindelijk wat creativiteit.Feyenoord Rotterdam![]()
Jij kijkt ook alleen maar naar de Belgen hèquote:Op woensdag 28 november 2012 21:47 schreef sausagin het volgende:
Jammer mirallas nog niet fit blijkbaar bij everton.![]()
Ja , idd. Volg de belgen graag in de PL.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij kijkt ook alleen maar naar de Belgen hè
Hoe was 1ste helft everton - arsenal trouwens?sd![]()
Leuke wedstrijd wel, ik kijk een beetje met een half oog, maar volgens mij gaat het wel redelijk gelijk op ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ja , idd. Volg de belgen graag in de PL.
Hoe was 1ste helft everton - arsenal trouwens?know'm sayin?
word? word.![]()
Wat lul je? Corner waaruit een eigen goal werd gemaakt,quote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
2-1 Spurs - Liverpool door schitterend combinatiespelsig verwijderd door FA![]()
Zelden vertoonde combinatie hoor, via het gezicht van de teamgenoot in eigen goal. Gewoon een mooi eigen doelpunt.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat lul je? Corner waaruit een eigen goal werd gemaakt,![]()
haha, komiek dat je bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
Bale is een waardeloze speler.
Snelheid, that's it.do your thing![]()
Nee joh, en anders narshingh in het kwadraat waardeloos?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft de creativiteit van een baksteen. Narsingh in het kwadraad.do your thing![]()
Voor het Engelse voetbal leuk.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef metallica74 het volgende:
[..]
Nee joh, en anders narshingh in het kwadraat waardeloos?![]()
Snap ik, ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:25 schreef metallica74 het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad wel goed bij tottenham, zie hem liever niet weg gaan.![]()
correct, heeft 1x een puike wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
Snelheid, that's it.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Jij blindequote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
Snelheid, that's it.![]()
Dit kon wel eens een nieuwe ontwikkeling in het voetbal gaan worden, gebruik maken van het lichaam van de tegenstander om de bal te kaatsen.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelden vertoonde combinatie hoor, via het gezicht van de teamgenoot in eigen goal. Gewoon een mooi eigen doelpunt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Niet langer traingsschema's en profielschetsen, maar gewoon oefenen met Pinball op Windows XP.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit kon wel eens een nieuwe ontwikkeling in het voetbal gaan worden, gebruik maken van het lichaam van de tegenstander om de bal te kaatsen.![]()
sorry maar dat hij alleen maar snelheid heeft en meer niet. Daar moest ik even om lachen.quote:
Je vergeet even dat hij een geweldig schot heeft, overzicht en een prachtige techniek. Mocht Barca, Villa weg willen doen. Dan zou ik voor Bale gaan![]()
![]()
Pinballquote:Op woensdag 28 november 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet langer traingsschema's en profielschetsen, maar gewoon oefenen met Pinball op Windows XP.
know'm sayin?
word? word.![]()
Hahaha, ja hoor!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
Snelheid, that's it.![]()
![]()
Prachtige techniek?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sorry maar dat hij alleen maar snelheid heeft en meer niet. Daar moest ik even om lachen.
Je vergeet even dat hij een geweldig schot heeft, overzicht en een prachtige techniek. Mocht Barca, Villa weg willen doen. Dan zou ik voor Bale gaan
Ik zou iemand zonder creativiteit nooit bij Barca willen zien. Aan snelheid heb je helemaal niks bij Barca.![]()
Daarom is messi ook maar een slome maar behendige lul.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prachtige techniek?
Ik zou iemand zonder creativiteit nooit bij Barca willen zien. Aan snelheid heb je helemaal niks bij Barca.do your thing![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet langer traingsschema's en profielschetsen, maar gewoon oefenen met Pinball op Windows XP.Bedankt, ik ben dus toch niet de enige die dat leuk vindt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
sloom trolloollloooooooooooooooooooooooooooooooooooolooololoooooquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef metallica74 het volgende:
[..]
Daarom is messi ook maar een slome maar behendige lul.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
VI napraten, Sierd de Vos promoten en pinball. Dat is mijn leven.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, ik ben dus toch niet de enige die dat leuk vindt.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI napraten, Sierd de Vos promoten en pinball. Dat is mijn leven.Prima leventje toch, helemaal niks mis mee.
Chelsea en Arsenal![]()
Makkelijk kampioenschap dit jaar voor United
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
City? En alsof Arsenal uberhaupt een titelkandidaat wasquote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Chelsea en Arsenal![]()
Makkelijk kampioenschap dit jaar voor United
know'm sayin?
word? word.![]()
ook te wisselvallig. Als iedereen fit is bij United komt dat wel goed.quote:
En United heeft opnieuw interesse in Sneijdertje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
City kan zich straks helemaal op de competitie richten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sneijderquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ook te wisselvallig. Als iedereen fit is bij United komt dat wel goed.
En United heeft opnieuw interesse in Sneijdertje
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik hoop dit jaar echt dat City kampioen wordt joh, alleen om die Nederlander bij Manu te kwellen. Karma want hij heeft ons ook gekweld.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
City? En alsof Arsenal uberhaupt een titelkandidaat wasOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 22:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar echt dat City kampioen wordt joh, alleen om die Nederlander bij Manu te kwellen. Karma want hij heeft ons ook gekweld.![]()
![]()
Haha wat een treurige reactie weer van de Calimero-supporters. Je moet het hem als Arsenal-supporter gewoon gunnen dat hij nu voor sportieve redenen hogerop wilt.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar echt dat City kampioen wordt joh, alleen om die Nederlander bij Manu te kwellen. Karma want hij heeft ons ook gekweld.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Arsenal is zelf gewoon oliedom bezig geweest door hem te verkopen en geen versterkingen te halen.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar echt dat City kampioen wordt joh, alleen om die Nederlander bij Manu te kwellen. Karma want hij heeft ons ook gekweld.know'm sayin?
word? word.![]()
Simpele ziel.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar echt dat City kampioen wordt joh, alleen om die Nederlander bij Manu te kwellen. Karma want hij heeft ons ook gekweld.sig verwijderd door FA![]()
Sneu dit.quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Wat een simpele zieltjes zitten hier zeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar echt dat City kampioen wordt joh, alleen om die Nederlander bij Manu te kwellen. Karma want hij heeft ons ook gekweld.![]()
![]()
nee een terechte reactie ga hier niet de grote meneer uithangen rotventjequote:Op woensdag 28 november 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder een sneue reactie van jou.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Stijntje aan het solliciteren naar modfunctie?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een simpele zieltjes zitten hier zeg.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
nee een terechte reactie ga hier niet de grote meneer uithangen rotventje
ja stoere reactie kan ik ookquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
van persie is gewoon dikzak![]()
![]()
Op mijn normale reactie reageer je niet dus. kutkneusquote:Op woensdag 28 november 2012 22:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja stoere reactie kan ik ook
![]()
![]()
![]()
![]()
''terechte'' reactiequote:Op woensdag 28 november 2012 22:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
nee een terechte reactie ga hier niet de grote meneer uithangen rotventjeJouw reactie slaat gewoon nergens op.
Ik ga toch ook niet zeggen als Christian Eriksen naar NEC vertrekt, ik hoop dat NEC niet kampioen wordt![]()
![]()
Waarom begin je gelijk te schelden? Nergens voor nodig en dat openbaart een deel van jouw grote zwakte.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op mijn normale reactie reageer je niet dus. kutkneusOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Als een moordenaar in de gevangenis moet hoop ik toch ook niet dat hij ontsnapquote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''terechte'' reactieJouw reactie slaat gewoon nergens op.
Ik ga toch ook niet zeggen als Christian Eriksen naar NEC vertrekt, ik hoop dat NEC niet kampioen wordtOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom begin je gelijk te schelden? Nergens voor nodig en dat openbaart een deel van jouw grote zwakte.
Is van Persie een moordenaar? Nee.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als een moordenaar in de gevangenis moet hoop ik toch ook niet dat hij ontsnap![]()
koekoek aau koekoek aau calimero piep piep hooi calimero heeft een kale kopquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
verkrachter of zoiets niet bewezen geloof ikquote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is van Persie een moordenaar? Nee.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Waarom maak je er dan een feit van?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
verkrachter of zoiets niet bewezen geloof ik
jawel je zit te kutten met je simpele zielquote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, ik vertoon geen damesgedrag.
Dus als het niet bewezen is heb je geen enkele reden om dat te roepen.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
verkrachter of zoiets niet bewezen geloof ik
En wat is de essentie van je bericht nou dat United geen kampioen mag worden omdat Van Persie?![]()
Mijn ziel is nog volop in ontwikkeling.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
jawel je zit te kutten met je simpele ziel![]()
Jezus Evra geeft nog bijna even 100% mogelijkheid weg
Niet om aan te zien
Onverwachts bezoekquote:
Is de hoofdsponsor van West Ham soms een bellenblaasfabriek? Ik zie de hele tijd bellen door het beeld...![]()
Ken je WHU niet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de hoofdsponsor van West Ham soms een bellenblaasfabriek? Ik zie de hele tijd bellen door het beeld...
''Forever blowing bubbles''![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de hoofdsponsor van West Ham soms een bellenblaasfabriek? Ik zie de hele tijd bellen door het beeld...
Ken je klassiekers![]()
Vorig seizoen bij WHU geweest en sindsdien laat dat nummer me niet meer los
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Bij Feyenoord proberen we het beeld te vullen met aanstekers, helaas slaat dat niet aan bij de KNVB.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het geniaal, die bellen.
[ afbeelding ]![]()
AZ probeert het met klappertjes, slaat ook niet aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij Feyenoord proberen we het beeld te vullen met aanstekers, helaas slaat dat niet aan bij de KNVB.![]()
I`m forever blowing bubbles
Zo eindelijk. Chelsea nu afgeslacht. CL slecht , Premier league slecht. klaar ermee. pauper club.graag op anoniem![]()
Nu alleen City nogquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Zo eindelijk. Chelsea nu afgeslacht. CL slecht , Premier league slecht. klaar ermee. pauper club.![]()
Dat ligt niet zozeer aan hem maar aan Abram, die zijn wil er doordruktquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef sausagin het volgende:
Benitez is toch wel heel slecht begonnen![]()
Waarschijnlijk wel ja, nu gun ik het Swansea wel, dat maakt het toch iets minder pijnlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu Arsenal er zo aan thuis tegen Swanseaknow'm sayin?
word? word.![]()
Lucas weer terug voor liverpool
Vraag me af wanneer Rodgers Gerrard eens niet in de basis zet voor een PL wedstrijd.![]()
Haha, dat zou ik dus nooit hebben bij mijn favoriete club.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef alors het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, nu gun ik het Swansea wel, dat maakt het toch iets minder pijnlijk.
Hopen dat Southampton kan stunten op Anfield Road, wie weet wie weet![]()
Arsenal moet nou gewoon 3 punten pakken nou Chelsea ze laat liggen. Ingehaald door West Ham, miljaar...!all your heroes are whores![]()
Goedzo Wenger, vooral Gervinho weer opstellen
Giroud en The Ox op de bankquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Goedzo Wenger, vooral Gervinho weer opstellenValt me nog mee dat Walcott speelt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Chamberlain zit echt veel te veel op de bank, echt belachelijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Giroud en The Ox op de bankValt me nog mee dat Walcott speelt.
Oei. Benetiz al ontslagen?
COME ON ARSENAL!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Giroud wordt gespaard voor dinsdag denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Giroud en The Ox op de bankValt me nog mee dat Walcott speelt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kan ie mooi invallen in de 86ste minuut als ze 1-0 achterstaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chamberlain zit echt veel te veel op de bank, echt belachelijk.know'm sayin?
word? word.![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Kan ie mooi invallen in de 86ste minuut als ze 1-0 achterstaan.
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 15:59:56My wife just announced: 'You're going to be really depressed again after this Arsenal game. You're like a dog that never learns.' reageer retweet
Zo'n eikel die gozerquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 15:59:56My wife just announced: 'You're going to be really depressed again after this Arsenal game. You're like a dog that never learns.' reageer retweet
Lijkt wel of Arsenal uit speelt![]()
Haha hoezo een eikel?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n eikel die gozer
Lijkt wel of Arsenal uit speeltOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hij nagelt spelers die vertrekken publiekelijk aan de schandpaal, vind ik niet kunnen als je zo'n positie bekleedquote:![]()
Die tweets inderdaad over Persie, smerige rat is hetquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij nagelt spelers die vertrekken publiekelijk aan de schandpaal, vind ik niet kunnen als je zo'n positie bekleed“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Sowieso al dat trieste gedrag van die fans om van Persie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die tweets inderdaad over Persie, smerige rat is het![]()
Calimero-gedrag, volgens mij was het trouwens niet zo erg met de transfers van Henry en Cesc.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso al dat trieste gedrag van die fans om van Persie.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Alleen omdat hij naar Man United is gegaan hé.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Calimero-gedrag, volgens mij was het trouwens niet zo erg met de transfers van Henry en Cesc.
Want United.![]()
![]()
Wel van Cole, omdat het naar Chelsea wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Calimero-gedrag, volgens mij was het trouwens niet zo erg met de transfers van Henry en Cesc.![]()
Klopt. Zie Clichy en Nasri.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen omdat hij naar Man United is gegaan hé.
Want United.
Swansea speelt op z'n Arsenal's maar dan beter
oké, als je naar City gaat ben je ook een dwaas. Jij je zinquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt. Zie Clichy en Nasri.
Swansea speelt op z'n Arsenal's maar dan beter![]()
Zekerquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Swansea speelt op z'n Arsenal's maar dan beter![]()
Haha ik was het gewoon met je eens hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oké, als je naar City gaat ben je ook een dwaas. Jij je zinEen transfer naar een club in Engeland die als concurrent voor de titel wordt gezien (
, ik weet het) wordt je niet in dank afgenomen.
Sorry, ik kan niet alles begrijpenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha ik was het gewoon met je eens hoor
Shirtjes verbranden etc. gaat me wel wat ver. Vind je niet?quote:Een transfer naar een club in Engeland die als concurrent voor de titel wordt gezien (, ik weet het) wordt je niet in dank afgenomen.
![]()
Ik geniet nu al van het Benitez effect
Hm, ja gaat ver. Maar dit wordt weer zo'n lange kansloze discussie worden die al te vaak gevoerd is. Geen zin inquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shirtjes verbranden etc. gaat me wel wat ver. Vind je niet?
vind ik ook. Laten we weer lekker voetbal kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hm, ja gaat ver. Maar dit wordt weer zo'n lange kansloze discussie worden die al te vaak gevoerd is. Geen zin in![]()
Everton
Hoop niet dat hij voor Roebels gaat kiezen net als Witsel die domboquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fellaini, wanneer wordt die gozer opgepikt is de vraag![]()
Denk dat United hem moet halen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij voor Roebels gaat kiezen net als Witsel die dombo![]()
Die is voor iedere ploeg een aanwinstquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat United hem moet halen.![]()
Ik bedoel meer dat United hem nodig heeft aangezien Scholes en Giggs na dit seizoen er mee kappen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is voor iedere ploeg een aanwinst![]()
Begrijp ik, samen met Sneijder, is wel leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat United hem nodig heeft aangezien Scholes en Giggs na dit seizoen er mee kappen.![]()
Rooney - Van Persiequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik, samen met Sneijder, is wel leuk
------- Kagawa
Sneijder --- Fellaini
----------Carrick of else![]()
Lekker pielen door het centrumquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rooney - Van Persie
------- Kagawa
Sneijder --- Fellaini
Lekker zonder flanken spelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rooney - Van Persie
------- Kagawa
Sneijder --- Fellaini
![]()
Veel frustratie op het veld bij Arsenal zeg. Misverstanden, gebaren en boze blikken. Wat mij betreft Gervinho en Podolski er uit, AOC en Giroud er in.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mooi.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Bale ook naar zijn hamstring gegrepenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat mij betreft Gervinho en Podolski er uit, AOC en Giroud er in.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Suarez is een baas.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hij was bij Ajax heel erg irritant, vindt dat het wel wat geminderd is moet ik zeggen nu hij bij Liverpool speelt. Hij heeft af en toe wel nog zijn momenten natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen hij bij Ajax speelde vond je dat niet
Rosicky maakt z'n eerste minuten dit seizoen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Oehh Swansea,,, bijna“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
JAAA SWANSEA
Arsenal
![]()
2-0
God god god wat een vertoningOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: