SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
know'm sayin?
word? word.![]()
http://cadfael.tv/image/src/1351432060377.gif
Waarom staat deze bazenactie bij 'een heleboel idioten'. ?![]()
Omdat Suarez.quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef GGMM het volgende:
http://cadfael.tv/image/src/1351432060377.gif
Waarom staat deze bazenactie bij 'een heleboel idioten'. ?know'm sayin?
word? word.![]()
Sloeg natuurlijk ook nergens op dat Di er al zo snel werd uitgeknikkerdquote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef alors het volgende:
Heheh al die spandoeken en dingen voor Di Matteo en tegen BenitezIt Never Hurts To Help!![]()
Ronduit belachelijk is dat, ja.quote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Sloeg natuurlijk ook nergens op dat Di er al zo snel werd uitgeknikkerd![]()
Het is nog 0-0, tweede helft is zonet begonnen. Op zich best een aardig potje, het gaat wel veel heen en weer maar het afmaken aan beide kanten is wat magertjes.quote:Op zondag 25 november 2012 18:12 schreef Grifte het volgende:
Chelsea - City niets aan? Of kijkt er niemand.know'm sayin?
word? word.![]()
Ok, vroeg me gewoon af, zo rustig hier in tegenstelling tot normaal gedurende toppers.quote:Op zondag 25 november 2012 18:14 schreef alors het volgende:
[..]
Het is nog 0-0, tweede helft is zonet begonnen. Op zich best een aardig potje, het gaat wel veel heen en weer maar het afmaken aan beide kanten is wat magertjes.
2-0 Tottenham![]()
Was tegen real ook al heel goed bezig.quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef sausagin het volgende:
Kompany man of the matchWeer goed in vorm zo te zien
en lol balo , daar aan het eindeMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En dan geeft hij Balotelli geelquote:Op zondag 25 november 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd;
[ afbeelding ]
Jammer dat deze actie het hoogtepunt van de wedstrijd was. Drama wedstrijd.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een wedstrijden waren dit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Moet zeggen dat het niveau in het buitenland ook bedroefend is en maar klagen over de Eredivisiequote:
100x liever VVV - Willem 2 dan Chelsea - City![]()
![]()
20:45
Southampton - Norwich
Stoke - Newcastle
Swansea - WBA
Spurs - Liverpool
Chelsea - Fulham
Everton - Arsenal
21:00
Man U - West Ham
Wigan - Man City
Best aardig programma, Spurs - Liverpool en Everton - Arsenal kunnen wel krakers worden. Zelf maar weer is Southampton bekijken, rest wel in Match Of The Day vanavond vanaf 23:45![]()
![]()
Lennon ook met de 0-1.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Liverpool stelt ook helemaal niks voor dit jaar.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Waarom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik kies voor Vertonghen. Liverpool gaat toch niks presteren, als Suarez zijn goltjes maar meepakt.quote:![]()
![]()
Dat wel, de rest van het team helaas niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hm, dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kies voor Vertonghen. Liverpool gaat toch niks presteren, als Suarez zijn goltjes maar meepakt.
Gelijkspel dan.![]()
quote:![]()
![]()
West Brom moet winnen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat was snel Robin
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Bijna hij werd alleen aangeraakt dat was jammer.quote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hij zat dan alsnog volgensmijquote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bijna hij werd alleen aangeraakt dat was jammer.![]()
Bwuh, ik wilde op West Bromwich inzetten en deed dat ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
Bwuh, ik wilde op Spurs inzetten maar deed het toch niet.
ripquote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bwuh, ik wilde op West Bromwich inzetten en deed dat ook.![]()
n44bquote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bwuh, ik wilde op West Bromwich inzetten en deed dat ook.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
SktrelDat zou 5 wedstrijden schorsing kunnen zijn.
Dikke pens die scheids trouwens, de tyfus.Deathlift or Die.![]()
swansea![]()
![]()
Wel grappig nederlandse commentator vindt het dik rood.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Ethanolic het volgende:
SktrelDat zou 5 wedstrijden schorsing kunnen zijn.
Dikke pens die scheids trouwens, de tyfus.
Engelse commentators vinden dit een duidelijke gele kaart.
Cultuur verschil.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ga weg man. De bal springt van z'n voeten en gaat door een rare curve voorbij die verdediger. Eerder de anti bergkamp.quote:![]()
Een meter.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:22 schreef GGMM het volgende:
SuarezGewoon schreeuwen om een goal terwijl hij een meter voor de lijn wordt tegengehouden. Baas.
Stond bovendien een verdediger voor dus Suarez heeft het eigenlijk helemaal niet kunnen zien.![]()
Ik vind dat middenveld van United met Anderson en Cleverly wel een stuk prettiger om naar te kijken dan naar scholes-fletcher-carrick van afgelopen weekend. Eindelijk wat creativiteit.Feyenoord Rotterdam![]()
Jij kijkt ook alleen maar naar de Belgen hèquote:Op woensdag 28 november 2012 21:47 schreef sausagin het volgende:
Jammer mirallas nog niet fit blijkbaar bij everton.![]()
Ja , idd. Volg de belgen graag in de PL.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij kijkt ook alleen maar naar de Belgen hè
Hoe was 1ste helft everton - arsenal trouwens?sd![]()
Leuke wedstrijd wel, ik kijk een beetje met een half oog, maar volgens mij gaat het wel redelijk gelijk op ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ja , idd. Volg de belgen graag in de PL.
Hoe was 1ste helft everton - arsenal trouwens?know'm sayin?
word? word.![]()
Wat lul je? Corner waaruit een eigen goal werd gemaakt,quote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
2-1 Spurs - Liverpool door schitterend combinatiespelsig verwijderd door FA![]()
Zelden vertoonde combinatie hoor, via het gezicht van de teamgenoot in eigen goal. Gewoon een mooi eigen doelpunt.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat lul je? Corner waaruit een eigen goal werd gemaakt,![]()
haha, komiek dat je bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
Bale is een waardeloze speler.
Snelheid, that's it.do your thing![]()
Nee joh, en anders narshingh in het kwadraat waardeloos?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft de creativiteit van een baksteen. Narsingh in het kwadraad.do your thing![]()
Voor het Engelse voetbal leuk.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef metallica74 het volgende:
[..]
Nee joh, en anders narshingh in het kwadraat waardeloos?![]()
Snap ik, ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:25 schreef metallica74 het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad wel goed bij tottenham, zie hem liever niet weg gaan.![]()
correct, heeft 1x een puike wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
Bale is een waardeloze speler.
Snelheid, that's it.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: