Juist wel, nu is Alonso WK.quote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou zo wordt het zeker geen saaie race
Hier ookquote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef RingBewoner het volgende:
Ik sprong op van de bank en schreeuwde zo hard dat de buren kwamen kijken en mijn broertje zich een beroerte schrok!
Ik zat er niet ver naastquote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Vettel uitvalt, geef ik Alonso een heel goede kans. Webber schuift nl. altijd naar achteren bij de start, dus Vettel en Massa zijn hem al voorbij voor de eerste bocht. Als Alonso sneller start dan Hulkenberg, zit 'ie achter Webber. Vettel valt uit,. Massa houdt Webber wat op, waardoor Alonso kan aanhaken en gaat er op topsnelheid voorbij. Massa laat ´m erlangs. Alonso ligt 3e.
Senna toch?quote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd wie Vettel eraf geknald heeft.
ik had massa voorspeltquote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd wie Vettel eraf geknald heeft.
iddquote:Op zondag 25 november 2012 17:07 schreef beantherio het volgende:
Wat een afschuwelijk slechte start van de Red Bulls
Caterham for points!quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef zoem het volgende:
Ik hoop dat het harder gaat regenen. Chaos ftw
quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef zoem het volgende:
Ik hoop dat het harder gaat regenen. Chaos ftw
Vettel deed het zelf niet Sennaquote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een achterlijke move van Senna
Senna kwam anders wel van heel ver.quote:
Verwensingen naar een crash vind ik altijd zo zielig. Ik zie liever een spannend en eerlijk gevecht.quote:Op zondag 25 november 2012 17:11 schreef Syntix het volgende:
Hopelijk vliegt Vettel er nu ook maar uit. Iig geen Duitser kampioenDan maar Alonso
Dan moet hij vooral Senna uitschakelenquote:Op zondag 25 november 2012 17:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Verwensingen naar een crash vind ik altijd zo zielig. Ik zie liever een spannend en eerlijk gevecht.
quote:Op zondag 25 november 2012 17:15 schreef Syntix het volgende:
Kan iemand Vettel er even af tikken? Massa bijv.
Sneller dan Hamilton op het moment.quote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef Sinister-D- het volgende:
En Hullk gewoon 3de en niemand die er iets van zegt![]()
En webber Alonsoquote:Op zondag 25 november 2012 17:15 schreef Syntix het volgende:
Kan iemand Vettel er even af tikken? Massa bijv.
Ook goed, maar het gaat om het kampioenschap natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Lewis en Jenson gaat elkaar eraf rijden en hij wint mquote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef Sinister-D- het volgende:
''Still raining'' volgens mijquote:
Yes pleasequote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef FRseezu het volgende:
Kan deze baan niet een paar keren per jaar in de kalender komen samen met Canada![]()
Canada dit jaar was kut.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef FRseezu het volgende:
Kan deze baan niet een paar keren per jaar in de kalender komen samen met Canada![]()
iddquote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Teamorders ok, maar ervoor klappen
1:33 atm, niet zo heel erg goed...quote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Raikkonen weer ouderwets hard aan het stampen in de regen.
Zoals ze het hele seizoen al doen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef Stiggie het volgende:
Merc heeft het iig weer verneukt voor Schumi in zn laatste race door die extra pitstop
Ik neem aan dat hij een puncture had, want je gaat niet voor je lol van hard naar hard.quote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef Stiggie het volgende:
Merc heeft het iig weer verneukt voor Schumi in zn laatste race door die extra pitstop
Ja eerst ff Senna uitschakelen en dan doorgaanquote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef Libris het volgende:
Also Vettel het redt vandaag heeft ie het echt verdiend..
Button heeft een fluwelen voetje?quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef FRseezu het volgende:
Het blijft toch door regenen, snap niet dat Button nog op slicks kan..
Hij rijdt nu 1:30.947, ruim 1s langzamer dan P2 en P3.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef FRseezu het volgende:
Hamilton op int sneller en Alonso op int langzamer dan button op slicksquote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef FRseezu het volgende:
Die zijn gestopt voor inters hebben veel last van verkeer.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef zoem het volgende:
Rondetijden tussen slicks en inters verschillen per coureur atm, geen touw aan vast te knopen.
Hamiltonquote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En de snelste man op de baan is... Michael Schumacher.
Vorige rondje welquote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Hamilton
Maar MSC is wel een regenmeister
met extra pitsstop en hij stond 18dequote:
Welke extra pitsstop?quote:Op zondag 25 november 2012 17:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met extra pitsstop en hij stond 18de
quote:
leven in 1933quote:
Tjah, hij schijnt dan ook van natte omstandigheden te houden. Misschien niet te letterlijk nemenquote:
Vraag ik me ook af, heeft al 3 pitstops gemaakt.quote:Op zondag 25 november 2012 17:32 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat heeft schumi voor problemen??
Kun je weinig aan doen als zo'n band ploft door rotzooi.quote:Op zondag 25 november 2012 17:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Prutsers bij Mercedes. Voor het geld dat ze Hamilton hebben gegeven, kunnen ze beter ander personeel aannemen.
quote:Op zondag 25 november 2012 17:35 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten ff wat zwervers die baan opsturen om te vegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |