abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119705354
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef Logician het volgende:
Het bizarre is dat uiterlijk blijkbaar zo belangrijk is voor mensen.

Ik werd op mijn 13e echt uitgekotst en ik had serieus geen idee waarom, want ik was altijd aardig en hielp mensen als ik kon maar niemand wou met mij spelen (behalve sommige jongens omdat ik goed kon voetballen :') ).

Jaren later toen ik een keer terug was in dat dorp en een drankje ging doen stonden diezelfde lui kwijlend om mij heen de één nog wanhopiger en onzekerder t.o mij dan de ander..
Terwijl ik van binnen nog steeds dezelfde persoon ben.. Ik blijf dat een raar iets vinden..
Dit herken ik. Vroeger was ik absoluut niet aantrekkelijk. Ik heb altijd veel vrienden gehad maar dat is echt geëxplodeerd sinds ik er beter uit ben gaan zien en daar veel aandacht aan ben gaan besteden. Als je er niet goed uit ziet, dan trek je ook niemand aan.

Ja, stom dat het zo werkt. Maar zo gaat het nu eenmaal, en je kan er voor kiezen om het stom te vinden en "eenzaam" te blijven, maar je kan je er ook bij neerleggen en je maar gewoon aanpassen.
pi_119705442
Je kan er idd voor kiezen, bij mij was het geen bewuste keuze ik vond het gewoon van de één op andere dag leuk om wat meer te tutten ipv in bomen te klimmen en te voetballen :D
  woensdag 28 november 2012 @ 11:56:11 #151
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119705476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar ik kan bijvoorbeeld niet praten over koetjes en kalfjes. Dat komt waarschijnlijk door mijn lege verleden. Meestal kan ik niet ergens over praten, omdat ik er geen verstand van heb (en daardoor geen mening er over heb). Ik kijk bijvoorbeeld niet naar die "So you think you can dance on ice" en "Boer zoekt vrouw" programma's. Ik kijk trouwens wel naar de Formule 1, maar dat boeit meiden weer niet. Ik blijf hopen dat het goed komt :)
Joh, daar kijk ik ook nooit naar, er zijn meer dingen om over te praten hoor.

En wat betreft dat verleden van je, daar kan je ook gewoon over praten. Praat over je gevoelens daarbij, wat je er van geleerd hebt en hoe je jezelf verandert hebt of aan het veranderen bent. Over hoe het bij jou thuis was vroeger. Als dat kut was over wat dat met je gedaan heeft, etc.

Genoeg gespreksstof om het over te hebben :)

(misschien moeten we dit gesprek verkassen naar het moeite-met-versieren topic)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  woensdag 28 november 2012 @ 12:05:57 #152
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119705771
Ik vind het niet zo raar dat zoveel naar uiterlijk wordt gekeken eigenlijk. Uiterlijk is vrij belangrijk om aan te geven hoe 'gezond' je genen zijn en jezelf. Gezien dat de evolutie vooral is gericht op overleven en voortplanten vindt ik het juist raar dat mensen tegenwoordig menen dat ze met hun verstand wel miljoenen jaren aan evolutie kunnen onderdrukken/relativeren. Alsof het niet belangrijk zou moeten zijn terwijl het al die tijd al zo werkt. We zijn gewoon mensen en letten erop dat we de sterkste genen doorgeven en een belangrijke meetfactor daarbij is uiterlijk (symmetrie als gevolg van weinig afwijkingen, gezonde voeding e.d.). Vind het juist raar dat sommige mensen menen dat innerlijk moet zijn waarop je let in plaats van uiterlijk (of belangrijker is dan uiterlijk) terwijl beide gewoon een indicatie zijn voor hoe gezond je nageslacht wordt en of je vriendin/vriend leuk/knap/sociaal is e.d. Het is normaal dat je dat beide (innerlijk en uiterlijk) wil :P
we dan
pi_119705804
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef Logician het volgende:
Het bizarre is dat uiterlijk blijkbaar zo belangrijk is voor mensen.

Ik werd op mijn 13e echt uitgekotst en ik had serieus geen idee waarom, want ik was altijd aardig en hielp mensen als ik kon maar niemand wou met mij spelen en ik werd uitgescholden omdat ik lelijk was.

Jaren later toen ik een keer terug was in dat dorp en een drankje ging doen stonden diezelfde lui kwijlend om mij heen de één nog wanhopiger en onzekerder t.o mij dan de ander..
Terwijl ik van binnen nog steeds dezelfde persoon ben.. Ik blijf dat een raar iets vinden..

Blijkbaar heeft het mij ergens ook wel weer goed gedaan want ben gelukkig nooit arrogant oid geworden :)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit herken ik. Vroeger was ik absoluut niet aantrekkelijk. Ik heb altijd veel vrienden gehad maar dat is echt geëxplodeerd sinds ik er beter uit ben gaan zien en daar veel aandacht aan ben gaan besteden. Als je er niet goed uit ziet, dan trek je ook niemand aan.

Ja, stom dat het zo werkt. Maar zo gaat het nu eenmaal, en je kan er voor kiezen om het stom te vinden en "eenzaam" te blijven, maar je kan je er ook bij neerleggen en je maar gewoon aanpassen.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik vind het niet zo raar dat zoveel naar uiterlijk wordt gekeken eigenlijk. Uiterlijk is vrij belangrijk om aan te geven hoe 'gezond' je genen zijn en jezelf. Gezien dat de evolutie vooral is gericht op overleven en voortplanten vindt ik het juist raar dat mensen tegenwoordig menen dat ze met hun verstand wel miljoenen jaren aan evolutie kunnen onderdrukken/relativeren. Alsof het niet belangrijk zou moeten zijn terwijl het al die tijd al zo werkt. We zijn gewoon mensen en letten erop dat we de sterkste genen doorgeven en een belangrijke meetfactor daarbij is uiterlijk (symmetrie als gevolg van weinig afwijkingen, gezonde voeding e.d.). Vind het juist raar dat sommige mensen menen dat innerlijk moet zijn waarop je let in plaats van uiterlijk (of belangrijker is dan uiterlijk) terwijl beide gewoon een indicatie zijn voor hoe gezond je nageslacht wordt en of je vriendin/vriend leuk/knap/sociaal is e.d. Het is normaal dat je dat wil :P
Jeej *O*
Mensen die het met mij eens zijn. Ze bestaan :o :D :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 28 november 2012 @ 12:09:09 #154
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119705872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef Comp_Lex het volgende:

Jeej *O*
Pas op voor de slachtofferrol ;)

Je hebt iets meegekregen (en dat is niet eerlijk verdeeld voorzover er eerlijkheid in dat opzicht bestaat) en daar moet je het mee doen. Overigens doet een goed stel kleren en een geschoren kop al een heleboel.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119706021
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Pas op voor de slachtofferrol ;)

Je hebt iets meegekregen (en dat is niet eerlijk verdeeld voorzover er eerlijkheid in dat opzicht bestaat) en daar moet je het mee doen. Overigens doet een goed stel kleren en een geschoren kop al een heleboel.
Ja een fris koppie, haar netjes in model, en verzorgde kleding doet enorm veel.

Mijn ouders waren in die periode ook meer met hunzelf bezig dan met mij, en denk dat dat natuurlijk ook wel had gescheeld.

En de slachtofferrol is wel het ergste wat je jezelf aan kan doen imho...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 12:15:16 ]
pi_119706091
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef Logician het volgende:

[..]

Ja een fris koppie, haar netjes in model, en verzorgde kleding doet enorm veel.

Mijn ouders waren in die periode ook meer met hunzelf bezig dan met mij, en denk dat dat natuurlijk ook wel had gescheeld.
Ah kijk. Een overeenkomst. Mijn ouders doen ook nooit wat met mij. Het interesseert ze geen hol wat ik doe.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119706171
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah kijk. Een overeenkomst. Mijn ouders doen ook nooit wat met mij. Het interesseert ze geen hol wat ik doe.
In dat geval zou ik zeggen lekker zelf mee bezig gaan, experimenteren met verschillende stijlen tot je iets hebt gevonden waar je je echt lekker en zeker in voelt :)

Op de één of andere manier volgt de rest (uitstraling) vanzelf wanneer je lekkerder in je vel zit, en je zult verbaasd zijn hoeveel kleding/kapper/lekker fris wat dat betreft kan doen en zal schelen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 12:18:51 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 12:20:52 #158
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119706226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef Comp_Lex het volgende:

Jeej *O*
Nou ja de ene stelt dat ze gewoon mooier is geworden en daardoor meer aandacht, de ander dat hij ook mooier is geworden maar zich ook aanpast en ik stel dat uiterlijk en innerlijk beide belangrijk zijn. Jij stelde eerder dat zelfverzekerdheid niks hielp als je het uiterlijk niet mee hebt terwijl ik bij 'onzekerheid' toch wel denk dat het net als 'aanpassingsvermogen' onder 'innerlijk' of vaardigheden valt ;) Ik zeg in ieder geval niet dat uiterlijk dus alles is en zelfverzekerdheid niks helpt als je lelijk bent ;) Beide kunnen in wisselwerking met elkaar elkaar compenseren en een goed totaalplaatje geven alsnog.

Ik post deze post dus vanuit het idee van een vorige post van je dat zekerheid niet uitmaakt als je lelijk bent ;)
we dan
pi_119706228
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Logician het volgende:

[..]

In dat geval zou ik zeggen lekker zelf mee bezig gaan, experimenteren met verschillende stijlen tot je iets hebt gevonden waar je je echt lekker en zeker in voelt :)

Op de één of andere manier volgt de rest (uitstraling) vanzelf wanneer je lekkerder in je vel zit, en je zult verbaasd zijn hoeveel kleding/kapper/lekker fris wat dat betreft kan doen en zal schelen. :)
Zodra ik een inkomen heb, dan ga ik daarmee aan de slag :)
pi_119706267
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zodra ik een inkomen heb, dan ga ik daarmee aan de slag :)
Doen!
pi_119706272
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja de ene stelt dat ze gewoon mooier is geworden en daardoor meer aandacht, de ander dat hij ook mooier is geworden maar zich ook aanpast en ik stel dat uiterlijk en innerlijk beide belangrijk zijn. Jij stelde eerder dat zelfverzekerdheid niks hielp als je het uiterlijk niet mee hebt terwijl ik bij 'onzekerheid' toch wel denk dat het net als 'aanpassingsvermogen' onder 'innerlijk' of vaardigheden valt ;) Ik zeg in ieder geval niet dat uiterlijk dus alles is en zelfverzekerdheid niks helpt als je lelijk bent ;) Beide kunnen in wisselwerking met elkaar elkaar compenseren en een goed totaalplaatje geven alsnog.

Ik post deze post dus vanuit het idee van een vorige post van je dat zekerheid niet uitmaakt als je lelijk bent ;)
Weet je, ik ben eigenlijk nog nooit onzekere, mooie mensen tegengekomen :o
pi_119706283
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Logician het volgende:

[..]

niet als je problemen zo diep zitten en al zo lang spelen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119706303
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik denk dat "mooie mensen" waarschijnlijk zelfs vaker onzeker zijn, aangezien er meer op je gelet wordt dan wanneer je niet tot weinig opvalt.
  woensdag 28 november 2012 @ 12:24:12 #164
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119706308
quote:

[..]

Denk dat het bij mooiere mensen minder vaak voorkomt en je het minder merkt omdat je al het idee hebt dat ze het niet snel zullen zijn. Dus op verlegenheid gooit of wat dan ook in plaats van onzekerheid. Maar in het algemeen wel een stuk minder lijkt me dan bij minder knappe mensen dat wel.
we dan
  woensdag 28 november 2012 @ 12:24:12 #165
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119706309
En ook al ben je niet moeders mooiste, moet je dan maar een beetje depressief gaan doen?

Hoe je je voelt heeft trouwens direct impact op hoe je je kleed en verzorgt. En niet andersom. Er is inderdaad een wisselwerking, maar als je niet van jezelf houd, dan zal je je ook uiterlijk niet verzorgen.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 28 november 2012 @ 12:25:03 #166
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119706329
quote:

[..]

Onzekerheid kan zich juist ook uiten in een stukje streberigheid. Is van buiten niet te zien, maar ze worden van binnen verkeert gemotiveerd.

Been there, done that ;)
pi_119706331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet als je problemen zo diep zitten en al zo lang spelen
En mijn posts maken mensen depressief :')
  woensdag 28 november 2012 @ 12:25:56 #168
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119706357
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:24 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik denk dat "mooie mensen" waarschijnlijk zelfs vaker onzeker zijn, aangezien er meer op je gelet wordt dan wanneer je niet tot weinig opvalt.
Nou dat lijkt me dan ook weer stug. Mensen die gepest worden zijn ook vaak de minder knappe mensen of die met een afwijking of die een beetje buiten de groep vallen gewoon om maar een voorbeeld te noemen. Er wordt dus meer gelet op hen dan in negatieve zin. En vaker in positieve zin op mooie mensen. Dat geeft geen onzekerheid..
we dan
pi_119706365
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
En ook al ben je niet moeders mooiste, moet je dan maar een beetje depressief gaan doen?

Hoe je je voelt heeft trouwens direct impact op hoe je je kleed en verzorgt. En niet andersom. Er is inderdaad een wisselwerking, maar als je niet van jezelf houd, dan zal je je ook uiterlijk niet verzorgen.
Het kan echt wel andersom een bepaalde bewustwording in stand zetten hoor :)
  woensdag 28 november 2012 @ 12:28:23 #170
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119706434
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:26 schreef Logician het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Je kan ook besluiten om de dingen te sturen waar je controle over hebt (kleding, verzorging e.d.) om je vervolgens beter te voelen omdat mensen daarna je beter behandelen. Kan ook uit bewustwording
we dan
pi_119706454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me dan ook weer stug. Mensen die gepest worden zijn ook vaak de minder knappe mensen of die met een afwijking of die een beetje buiten de groep vallen gewoon om maar een voorbeeld te noemen. Er wordt dus meer gelet op hen dan in negatieve zin. En vaker in positieve zin op mooie mensen. Dat geeft geen onzekerheid..
Toen ik gepest werd was het een heel ander soort onzeker, ik ben nu dan wel niet meer onzeker over mijn uiterlijk maar er wordt nu veel meer op mij gelet dan toen ik niet opviel op vrijwel alle gebieden.

Ik merk wel dat het voordelen heeft wbt bijvoorbeeld mijn werk als zelfstandige trouwens..
Mensen zijn nu juist veel kritischer (vooral andere vrouwen) en je moet je veel meer bewijzen dat je geen dom blondje bent..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 12:30:15 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 12:30:07 #172
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119706490
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:26 schreef Logician het volgende:

[..]

Is ook een beetje een grijs gebied. Uit eigen ervaring weet ik dat als de onzekerheid niet wordt opgelost het alleen maar leidt tot prestatiedwang.

Uiteindelijk moet je je toch kleden omdat je je lekker voelt in plaats van je goed te kleden om lekker in je vel te kunnen zitten .
pi_119706496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

En mijn posts maken mensen depressief :')
het sijpelt uit alles wat je typt
dat je het daarna niet aan wil gaan, maakt het niet minder waar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 28 november 2012 @ 12:30:43 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_119706510
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Interessant topic :)

Ik snap het bij mezelf niet echt. Ik was vroeger niet lelijk, gewoon normaal.
Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Vaak was ik met meerdere jongens tegelijk aan het contacten.
En als ik iemand wil, krijg ik diegene ook meestal wel.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
No offence, maar volgens mij moet je er als vrouw ook als een hond uitzien wil je nooit aangesproken worden als je uitgaat. Alhoewel 'als ik iemand wil krijg ik diegene ook meestal wel' dan wel weer voor je pleit. Maar m.i. heeft het cliche dat mannen moeite moeten doen om seks te krijgen en vrouwen om een stabiele relatie te krijgen wel enige waarheid.

quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:21 schreef Logician het volgende:
Bij deze mijn bijdrage :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Eindredactie Games woensdag 28 november 2012 @ 12:31:32 #175
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119706537
Waar blijft Schenkstroop?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_119706551
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:30 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Is ook een beetje een grijs gebied. Uit eigen ervaring weet ik dat als de onzekerheid niet wordt opgelost het alleen maar leidt tot prestatiedwang.

Uiteindelijk moet je je toch kleden omdat je je lekker voelt in plaats van je goed te kleden om lekker in je vel te kunnen zitten .
Juist daarom is het zo belangrijk om lekker te gaan experimenteren, op die manier zet je 1 de bewustwording in gang en kan je ondertussen een stijl vinden waar bij je echt zoiets hebt van Ja!

Een beetje zoals het creëren van je eigen avatar tot het goed voelt :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 12:33:33 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 12:32:29 #177
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119706564
Ja, ik ben zo'n iemand. :D
  woensdag 28 november 2012 @ 12:33:12 #178
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119706590
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:28 schreef Logician het volgende:

[..]

Toen ik gepest werd was het een heel ander soort onzeker, ik ben nu dan wel niet meer onzeker over mijn uiterlijk maar er wordt nu veel meer op mij gelet dan toen ik niet opviel op vrijwel alle gebieden.
Mensen zijn nu juist veel kritischer (vooral andere vrouwen) en je moet je veel meer bewijzen dat je geen dom blondje bent..
Wat jij noemt als een heel ander soort onzeker is onzeker. Wat je nu hebt is meer de verschuiving naar dat je je alsnog moet bewijzen terwijl je wel weet dat je het nu wel kan. Kan alsnog druk zijn maar is niet meer onzeker te noemen, zeker niet op die manier. Je voelt je nu toch ook een stuk beter dan vroeger? Ondanks die verschuiving naar een 'andere soort onzekerheid'?

Het zou wel raar zijn als in het algemeen geldt dat als je meer vaardigheden hebt je onzekerder zou zijn terwijl je dan dus wel juist dingen kan waarmaken die anderen niet kunnen. Prestatiedruk oke maar om het onzekerheid te noemen gaat dan te ver nog naar mijn idee... dan wordt de definitie van het woord wat te ver gestretched als het ware.
we dan
  woensdag 28 november 2012 @ 12:33:40 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_119706601
De TT is wat sterk, maar er is een tijd geweest in mijn puberteit dat ik echt behoorlijk lelijk was (ook wel veel last van acne, maar daarnaast ook weigeren gel in m'n haar te doen etc.). Toen ik een jaar na de middelbare school een reunie had kwam een van de populaire jongens naar me toe die zei 'wij waren toch wel de knapste jongens van de klas'. Uuh.. niets van gemerkt. Zeker niet qua aandacht van meisjes. Maagd tot ruim in mijn studentenleven.

Wat me wel altijd opvalt is overigens (vooral bij vrouwen maar iets minder ook bij mannen) dat de vroeg knappe later lelijk worden, en de muurbloempjes later en veel langer knapper worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_119706605
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:32 schreef Logician het volgende:

[..]

Juist daarom is het zo belangrijk om lekker te gaan experimenteren, op die manier zet je 1 de bewustwording in gang en kan je ondertussen een stijl vinden waar bij je echt zoiets hebt van Ja!
maar als je jezelf nog steeds achteraf in een hoekje wilt plaatsen omdat je zo onzeker bent kies je een stijl die daar bij past en kom je misschien nooit uit je cirkel
terwijl als je eerst veranderd hoe je voelt en hoe je denkt dan kies je juist echt een andere stijl
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119706745
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat jij noemt als een heel ander soort onzeker is onzeker. Wat je nu hebt is meer de verschuiving naar dat je je alsnog moet bewijzen terwijl je wel weet dat je het nu wel kan. Kan alsnog druk zijn maar is niet meer onzeker te noemen, zeker niet op die manier. Je voelt je nu toch ook een stuk beter dan vroeger? Ondanks die verschuiving naar een 'andere soort onzekerheid'?

Het zou wel raar zijn als in het algemeen geldt dat als je meer vaardigheden hebt je onzekerder zou zijn terwijl je dan dus wel juist dingen kan waarmaken die anderen niet kunnen. Prestatiedruk oke maar om het onzekerheid te noemen gaat dan te ver nog naar mijn idee... dan wordt de definitie van het woord wat te ver gestretched als het ware.
Ik voelde me vroeger nooit super kut eigenlijk, ik snapte het gewoon niet en dat maakte mij onzeker.
Nu voel ik mij ook nooit super kut, maar zijn er nog vaak genoeg sociaal bepaalde acties/verwachtingen die mij onzeker maken.

Ik ben niet perse onzekerder geworden.
Maar wanneer er niemand omkijkt als je een kroeg binnenkomt of ineens meer dan de helft van de mensen naar je kijken van boven naar onder je opnemen, soms bepaalde blikken van andere vrouwen etc. is ergens nog vervelender af en toe qua te zelfbewust zijn ;)
  woensdag 28 november 2012 @ 12:39:21 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119706788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:38 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik voelde me vroeger nooit super kut eigenlijk, ik snapte het gewoon niet en dat maakte mij onzeker.
Nu voel ik mij ook nooit super kut, maar zijn er nog vaak genoeg sociaal bepaalde acties/verwachtingen die mij onzeker maken.

Ik ben niet perse onzekerder geworden.
Maar wanneer er niemand omkijkt als je een kroeg binnenkomt of ineens meer dan de helft van de mensen naar je kijken van boven naar onder je opnemen, soms bepaalde blikken van andere vrouwen etc. is ergens nog vervelender af en toe qua te zelfbewust zijn ;)
Klinkt voor mij meer als een luxeprobleem wat een paar nadelen met zich meebrengt dan onzekerheid sorry :P
we dan
pi_119706822
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Klinkt voor mij meer als een luxeprobleem wat een paar nadelen met zich meebrengt dan onzekerheid sorry :P
lol :D

Misschien, maar mij kruipt dan echt wel onzekerheid op hoor,zit mijn gulp wel dicht? Heb ik een snotje aan mijn neus hangen? e.d. het heeft heel veel tijd gekost voor ik door had dat het misschien wel door mijn uiterlijk kwam..

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 12:41:48 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 12:42:14 #184
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119706882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:40 schreef Logician het volgende:

[..]

lol :D

Misschien, maar mij kruipt dan echt wel onzekerheid op hoor,zit mijn gulp wel dicht? Heb ik een snotje aan mijn neus hangen? e.d. het heeft heel veel tijd gekost voor ik door had dat het misschien wel door mijn uiterlijk kwam..
Luxeprobleem? Jongens, waar kunnen mensen zich druk om maken ;)

Oehoe, ik heb zo veel geld, wat moet ik er mee...

Is het niet een verkapte manier om mensen om je pics te laten vragen?! :P
  woensdag 28 november 2012 @ 12:45:38 #185
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119706989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:42 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Luxeprobleem? Jongens, waar kunnen mensen zich druk om maken ;)

Oehoe, ik heb zo veel geld, wat moet ik er mee...

Is het niet een verkapte manier om mensen om je pics te laten vragen?! :P
Inderdaad, vind ik ook niet echte onzekerheid :P

Verder heb ik de foto's van haar al gezien :7
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')