abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2012 @ 09:37:57 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119701703
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen is heel erg belangrijk, maar als je bijvoorbeeld je uiterlijk niet mee hebt dan heb je niks aan je zelfvertrouwen.
je maakt jezelf slachtoffer van je uiterlijk, dat op zich is al een groot minpunt. Jij hangt zelfvertrouwen op aan je uiterlijk, als je dat doet zul je idd nooit zelfvertrouwen gaan kweken, je kunt immers niets aan je uiterlijk doen, toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119701754
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Zijn er mensen hier die vroeger bijvoorbeeld totaal niet populair zijn geweest en nu opeens wel? Stel je was bijvoorbeeld een dikke meisje vanaf een jonge leeftijd en na je achttiende begon je flink te trainen en op een dieet gegaan, waardoor je nu heel mooi bent en daardoor heel populair bij zowel mannen als andere vrouwen. Of je was vroeger als jongen een aparte type, niet zozeer een nerd maar je past gewoon nergens bij en je werd veel gepest en nu opeens voor een of ander reden mogen veel mensen jou en ben je best gewild geworden. Hoe ervaren jullie dat?
How about this, ik was vroeger lelijk maar populair bij anderen, en ik ben nu lelijk en populair bij anderen. Als je denkt dat je door slechts een beter uiterlijk betere relaties krijgt met je omgeving ga je een hele slechte tijd tegemoet.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  woensdag 28 november 2012 @ 09:43:32 #128
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119701790
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:17 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja, ik ken ook wel enkelen die het wel voor elkaar krijgen, maar het zijn ook van die extraverte feestbeesten. Dat ben ik totaal niet en dat wordt opgevat als onzeker, vreemd en raar.
Wat een onzin. Dat jij niet op stap gaat is niet de reden dat mensen jou zien als onzeker, vreemd en raar.
Dat ligt helemaal aan hoe je jezelf opstelt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119702167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:43 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat jij niet op stap gaat is niet de reden dat mensen jou zien als onzeker, vreemd en raar.
Dat ligt helemaal aan hoe je jezelf opstelt.
Nee bij Comp_Lex is het altijd de schuld van een ander. Het ligt nooit aan hem. Hij is immers zo'n leuke, gezellige, humoristische jongen. En hij staat positief en uiterst vrolijk in het leven.

Nee, aan hem kan het niet liggen schat :*
  woensdag 28 november 2012 @ 10:06:27 #130
206580 Luxuria
pi_119702290
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee bij Comp_Lex is het altijd de schuld van een ander. Het ligt nooit aan hem. Hij is immers zo'n leuke, gezellige, humoristische jongen. En hij staat positief en uiterst vrolijk in het leven.

Nee, aan hem kan het niet liggen schat :*
Ik dacht ik probeer het nog een keer, maar ik kan idd ook wel weten dat het waarschijnlijk geen zin heeft :')
pi_119702506
Waarom maken jullie hier nou weer een "Comp_Lex"-topic van?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119702542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Niet iedereen heeft zijn koffie al op dus we moeten even afreageren :*
  woensdag 28 november 2012 @ 10:22:16 #133
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119702659
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat ik in ieder geval belangrijk vindt is dat het voor mij niet werkt. Ze hebben vroeger ook aan mij laten weten dat het niet voor mij zo werkt.
Nou ja je hoeft ook niet een feestbeest te zijn om meiden te kunnen krijgen als je wat minder knap bent bijvoorbeeld. Je kan ook wat rustiger zijn en chiller juist, vallen ook wel bepaalde meiden op. Gaat erom dat wat je doet je in ieder geval wel uit jezelf doet, beetje vloeiend gaat en niet erg raar gedrag is. Maar ja als je onzeker bent en een feestbeest onder het motto van 'niks is me te gek' dan praat je wel sneller met meiden bijvoorbeeld. Dat werkt voor jou misschien niet (althans ik ga ervanuit dat ze daarop doelden). Maar je kan ook wel gewoon een vriendin krijgen door rustiger gedrag, zolang je gedrag maar genoeg positieve kanten heeft. Genoeg weten te praten, aandacht hebben, goed luisteren.. beetje praatmaatje idee bijvoorbeeld. Lijkt me dat genoeg meiden ook wel op zoek zijn naar zo'n jongen in plaats van een los feestbeest en dat jij gemakkelijker in die 'rol' kan vallen
we dan
pi_119702889
Ik zag er niet uit op de basis en middelbare school. :D

Na mijn 18e werd ik mij pas bewust van mode en make-up e.d. Ik zat nogal in mijn eigen bubbel en was gewoon niet met mijn uiterlijk bezig.

Zal straks eens wat foto's van vroeger en nu inscannen, just for fun, is echt hilarisch :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 10:33:06 ]
pi_119702962
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat ik in ieder geval belangrijk vindt is dat het voor mij niet werkt. Ze hebben vroeger ook aan mij laten weten dat het niet voor mij zo werkt.
Ze?
die evil people die jou leven moeilijk maken?

jij moet je echt nodig na laten kijken kerel
jij hebt je lot in de hand en je doet er niets aan, behalve zeiken op fok :?
daar kan ik me echt zo niet in verplaatsen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 28 november 2012 @ 10:39:28 #136
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119703080
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen is heel erg belangrijk, maar als je bijvoorbeeld je uiterlijk niet mee hebt dan heb je niks aan je zelfvertrouwen.
Ik vind uiterlijk eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bij een man (binnen bepaalde grenzen natuurlijk).

Zorg als man dat je zelfvertrouwen hebt en er verzorgd uit ziet, en dat het leuk is om bij jou te zijn (oftewel zorg dat je geen saaie l*l bent). En geef een meisje het gevoel dat ze bijzonder is of dat je haar interessant vindt. Dan kom je al een heel eind volgens mij.

Ik denk dat voor vrouwen veel meer speelt wat je hierboven zegt dan voor mannen het geval is.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  woensdag 28 november 2012 @ 10:42:02 #137
206580 Luxuria
pi_119703137
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Ehm, dat maakt niemand ervan hoor.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:46:43 #138
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119703286
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ze?

Hij zegt toch gewoon dat mensen tegen hem zeiden dat het voor hem niet werkt om meiden te versieren door het feestbeest uit te hangen omdat het niet bij hem past.. :* Kan toch gewoon zo zijn, niet zo fel reageren joh :* Hij praat misschien soms iets teveel over problemen maar in dit geval is er in die post wat mij betreft niet zoveel aan de hand verder in ieder geval ;)
we dan
pi_119704021
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja je hoeft ook niet een feestbeest te zijn om meiden te kunnen krijgen als je wat minder knap bent bijvoorbeeld. Je kan ook wat rustiger zijn en chiller juist, vallen ook wel bepaalde meiden op. Gaat erom dat wat je doet je in ieder geval wel uit jezelf doet, beetje vloeiend gaat en niet erg raar gedrag is. Maar ja als je onzeker bent en een feestbeest onder het motto van 'niks is me te gek' dan praat je wel sneller met meiden bijvoorbeeld. Dat werkt voor jou misschien niet (althans ik ga ervanuit dat ze daarop doelden). Maar je kan ook wel gewoon een vriendin krijgen door rustiger gedrag, zolang je gedrag maar genoeg positieve kanten heeft. Genoeg weten te praten, aandacht hebben, goed luisteren.. beetje praatmaatje idee bijvoorbeeld. Lijkt me dat genoeg meiden ook wel op zoek zijn naar zo'n jongen in plaats van een los feestbeest en dat jij gemakkelijker in die 'rol' kan vallen
Het probleem is dat er geen garanties zijn. Ik kan bijvoorbeeld gerust een beetje feestbeest zijn als ik weet dat ik er één kan zijn zonder negatieve feedback (zoals ik dat kreeg op school). Ik kan ook heel goed een praatmaatje zijn. Ik kan erg goed luisteren, aandacht geven, ik zeg altijd iets terug en als je mij de kans geeft dan lul ik zo een uur vol over mijn hobby (of over mijn verzonnen problemen, zoals hier op Fok :) ). Ik heb bij mijn studentenvereniging gemerkt dat ik over mijn hobby mag praten. Dat kon ik bij studiegenoten niet doen (op één na, maar die wijkt net als ik ook af). Ik vind trouwens niet dat ik afwijk, maar anderen vinden van wel. Dat is op zich niet erg, behalve dan dat ze dan ook niet met je op willen trekken. Dat vind ik wel heel sneu. Gelukkig gaat het op de vereniging anders en daar ben ik heel erg blij mee :)
Ik heb zelf geen idee waarom het op de soos opeens anders gaat trouwens. Ik ben altijd dezelfde rustige jongen.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ze?

Je leest niet al mijn posts.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:39 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik vind uiterlijk eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bij een man (binnen bepaalde grenzen natuurlijk).

Zorg als man dat je zelfvertrouwen hebt en er verzorgd uit ziet, en dat het leuk is om bij jou te zijn (oftewel zorg dat je geen saaie l*l bent). En geef een meisje het gevoel dat ze bijzonder is of dat je haar interessant vindt. Dan kom je al een heel eind volgens mij.

Ik denk dat voor vrouwen veel meer speelt wat je hierboven zegt dan voor mannen het geval is.
Maar is een rustige jongen dan ook automatisch een saaie jongen? Misschien niet, maar ik heb de ervaring dat mensen wel zo'n eerste indruk hebben en dat ze denken dat ze je rustig kunnen uitschelden zonder dat ze in de problemen komen (dat doen ze lang niet allemaal natuurlijk, maar dat soort mensen bestaan :) )
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119704143
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Je leest niet al mijn posts.

[..]
gelukkig niet nee :')
daar zou de meest optimistische mens nog wel depressief van worden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 28 november 2012 @ 11:16:10 #141
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119704145
quote:

[..]

Maar is een rustige jongen dan ook automatisch een saaie jongen?
Nee, dat denk ik niet, alhoewel het natuurlijk wel een beetje leuk moet zijn om met je te praten, je moet wel iets te vertellen hebben.

Met 'saai' bedoel ik vooral iemand die altijd thuis zit met z'n hobby's of zo. Misschien leuk als een meisje die hobby's met je deelt, maar ik zou dat behoorlijk saai vinden. Ik wil een man die me overal mee naar toeneemt, hoeft niet eens zo ingewikkeld zijn. Af en toe een filmpje pakken, een kroeg in duiken of op een terras gaan zitten, een weekendje weg of zo. Gewoon samen leuke dingen doen dus :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119704248
en hoe zo is het sneu als mensen niet met je op willen trekken?
vriendschap is geen liefdadigheid
als jij niets te bieden is dat leuk of boeiend is voor een ander willen ze uiteraard niet met je op trekken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119704302
Bij deze mijn bijdrage :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 11:30:49 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 11:22:34 #144
206580 Luxuria
pi_119704336
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:21 schreef Logician het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha schattig die eerste foto's.
Maar dat is idd toch best wel een hele transformatie! :D
  woensdag 28 november 2012 @ 11:33:13 #145
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119704654
quote:

[..]

Het probleem is dat er geen garanties zijn. Ik kan bijvoorbeeld gerust een beetje feestbeest zijn als ik weet dat ik er één kan zijn zonder negatieve feedback (zoals ik dat kreeg op school). Ik kan ook heel goed een praatmaatje zijn. Ik kan erg goed luisteren, aandacht geven, ik zeg altijd iets terug en als je mij de kans geeft dan lul ik zo een uur vol over mijn hobby (of over mijn verzonnen problemen, zoals hier op Fok :) ). Ik heb bij mijn studentenvereniging gemerkt dat ik over mijn hobby mag praten. Dat kon ik bij studiegenoten niet doen (op één na, maar die wijkt net als ik ook af). Ik vind trouwens niet dat ik afwijk, maar anderen vinden van wel. Dat is op zich niet erg, behalve dan dat ze dan ook niet met je op willen trekken. Dat vind ik wel heel sneu. Gelukkig gaat het op de vereniging anders en daar ben ik heel erg blij mee :)
Ik heb zelf geen idee waarom het op de soos opeens anders gaat trouwens. Ik ben altijd dezelfde rustige jongen.

Maar is een rustige jongen dan ook automatisch een saaie jongen? Misschien niet, maar ik heb de ervaring dat mensen wel zo'n eerste indruk hebben en dat ze denken dat ze je rustig kunnen uitschelden zonder dat ze in de problemen komen (dat doen ze lang niet allemaal natuurlijk, maar dat soort mensen bestaan :) )
Nou ja iedereen mag gewoon voor zichzelf bepalen met wie ze om willen gaan en gaan. Vind ik niet sneu, zo werkt het nou eenmaal en wat dat betreft maar goed ook. Anders kan je iedereen wel te vriend hebben ook al passen ze helemaal niet bij je. Maar op de soos gaat het goed trouwens dus?

En als je rustig bent ben je niet direct saai. Je kan ook gewoon normale gesprekken voeren en af en toe wat stilte en poolen of wat dan ook zonder saai te zijn. Zolang als je maar praat wel echt wat praat. Je moet gewoon minder denken aan wat je kan en hoe dat genoeg zou moeten zijn en meer in de praktijk uitvoeren om handigheid erin te krijgen ;) Waarschijnlijk mis je gewoon kennis die je niet zomaar kan beredeneren of achter kan komen op een forum maar die je gewoon op moet doen door ervaring. Subtiele signalen van meiden, zaken om te doen/over te praten e.d. Vooral de hoofdzaken worden besproken maar IRL zijn het hoofdzaken en nog een tienvoud aan details. Leer je veel meer van en sneller.
we dan
  woensdag 28 november 2012 @ 11:34:30 #146
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119704709
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:21 schreef Logician het volgende:

SPOILER
Leuk :) Blij om dat je zo verandert bent. Ik kan bar weinig erover zeggen bij leeftijden als 10 jaar enzo trouwens maar goed :P Is goed terecht gekomen ja
we dan
pi_119705161
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

gelukkig niet nee :')
daar zou de meest optimistische mens nog wel depressief van worden
Ik denk van niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet, alhoewel het natuurlijk wel een beetje leuk moet zijn om met je te praten, je moet wel iets te vertellen hebben.

Met 'saai' bedoel ik vooral iemand die altijd thuis zit met z'n hobby's of zo. Misschien leuk als een meisje die hobby's met je deelt, maar ik zou dat behoorlijk saai vinden. Ik wil een man die me overal mee naar toeneemt, hoeft niet eens zo ingewikkeld zijn. Af en toe een filmpje pakken, een kroeg in duiken of op een terras gaan zitten, een weekendje weg of zo. Gewoon samen leuke dingen doen dus :)
Dat soort dingen wil ik ook altijd graag doen :)
Maar ik kan bijvoorbeeld niet praten over koetjes en kalfjes. Dat komt waarschijnlijk door mijn lege verleden. Meestal kan ik niet ergens over praten, omdat ik er geen verstand van heb (en daardoor geen mening er over heb). Ik kijk bijvoorbeeld niet naar die "So you think you can dance on ice" en "Boer zoekt vrouw" programma's. Ik kijk trouwens wel naar de Formule 1, maar dat boeit meiden weer niet. Ik blijf hopen dat het goed komt :)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
en hoe zo is het sneu als mensen niet met je op willen trekken?
vriendschap is geen liefdadigheid
als jij niets te bieden is dat leuk of boeiend is voor een ander willen ze uiteraard niet met je op trekken
Ik heb geen vrienden, maar ik heb nu wel mensen die met me optrekken. Verder praat ik ook met mensen die eigenlijk weinig tot geen overeenkomsten met mij hebben. Het is eigenlijk meer erbij hangen en een keer iets zeggen, maar dat is voor mij al heel erg goed :)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja iedereen mag gewoon voor zichzelf bepalen met wie ze om willen gaan en gaan. Vind ik niet sneu, zo werkt het nou eenmaal en wat dat betreft maar goed ook. Anders kan je iedereen wel te vriend hebben ook al passen ze helemaal niet bij je. Maar op de soos gaat het goed trouwens dus?

En als je rustig bent ben je niet direct saai. Je kan ook gewoon normale gesprekken voeren en af en toe wat stilte en poolen of wat dan ook zonder saai te zijn. Zolang als je maar praat wel echt wat praat. Je moet gewoon minder denken aan wat je kan en hoe dat genoeg zou moeten zijn en meer in de praktijk uitvoeren om handigheid erin te krijgen ;) Waarschijnlijk mis je gewoon kennis die je niet zomaar kan beredeneren of achter kan komen op een forum maar die je gewoon op moet doen door ervaring. Subtiele signalen van meiden, zaken om te doen/over te praten e.d. Vooral de hoofdzaken worden besproken maar IRL zijn het hoofdzaken en nog een tienvoud aan details. Leer je veel meer van en sneller.
"Vriend" is eigenlijk een te groot woord. "Optrekken" trouwens ook. Wat ik eigenlijk bedoel is gewoon even erbij kunnen zitten en een praatje maken. Zoiets moet gewoon kunnen als je bijvoorbeeld dezelfde studie doet. Bij de studentenvereniging gaat dat automatisch gewoon goed. Ik kan gewoon bij een clubje gaan staan en dan gaat het goed :)
pi_119705269
Het bizarre is dat uiterlijk blijkbaar zo belangrijk is voor mensen.

Ik werd op mijn 13e echt uitgekotst en ik had serieus geen idee waarom, want ik was altijd aardig en hielp mensen als ik kon maar niemand wou met mij spelen en ik werd uitgescholden omdat ik lelijk was.

Jaren later toen ik een keer terug was in dat dorp en een drankje ging doen stonden diezelfde lui kwijlend om mij heen de één nog wanhopiger en onzekerder t.o mij dan de ander..
Terwijl ik van binnen nog steeds dezelfde persoon ben.. Ik blijf dat een raar iets vinden..

Blijkbaar heeft het mij ergens ook wel weer goed gedaan want ben gelukkig nooit arrogant oid geworden :)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 11:52:43 ]
pi_119705354
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef Logician het volgende:
Het bizarre is dat uiterlijk blijkbaar zo belangrijk is voor mensen.

Ik werd op mijn 13e echt uitgekotst en ik had serieus geen idee waarom, want ik was altijd aardig en hielp mensen als ik kon maar niemand wou met mij spelen (behalve sommige jongens omdat ik goed kon voetballen :') ).

Jaren later toen ik een keer terug was in dat dorp en een drankje ging doen stonden diezelfde lui kwijlend om mij heen de één nog wanhopiger en onzekerder t.o mij dan de ander..
Terwijl ik van binnen nog steeds dezelfde persoon ben.. Ik blijf dat een raar iets vinden..
Dit herken ik. Vroeger was ik absoluut niet aantrekkelijk. Ik heb altijd veel vrienden gehad maar dat is echt geëxplodeerd sinds ik er beter uit ben gaan zien en daar veel aandacht aan ben gaan besteden. Als je er niet goed uit ziet, dan trek je ook niemand aan.

Ja, stom dat het zo werkt. Maar zo gaat het nu eenmaal, en je kan er voor kiezen om het stom te vinden en "eenzaam" te blijven, maar je kan je er ook bij neerleggen en je maar gewoon aanpassen.
pi_119705442
Je kan er idd voor kiezen, bij mij was het geen bewuste keuze ik vond het gewoon van de één op andere dag leuk om wat meer te tutten ipv in bomen te klimmen en te voetballen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')