abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2012 @ 16:51:59 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_119605070
Zijn er mensen hier die vroeger bijvoorbeeld totaal niet populair zijn geweest en nu opeens wel? Stel je was bijvoorbeeld een dikke meisje vanaf een jonge leeftijd en na je achttiende begon je flink te trainen en op een dieet gegaan, waardoor je nu heel mooi bent en daardoor heel populair bij zowel mannen als andere vrouwen. Of je was vroeger als jongen een aparte type, niet zozeer een nerd maar je past gewoon nergens bij en je werd veel gepest en nu opeens voor een of ander reden mogen veel mensen jou en ben je best gewild geworden. Hoe ervaren jullie dat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_119605668
Haha, goede TT wel :')! Op de basisschool was ik nooit echt populair, hield van lezen enzo terwijl de rest van m'n groep hun eerste strings aan het kopen was en de eerste al seks had gehad etc (groep 8). Dus viel er altijd nogal buiten.

Nu studeer ik en heb ik heel veel vrienden, veel sociale contacten etc. Maar zie mezelf niet als ugly duckling die een zwaan is geworden :') absoluut niet.
pi_119605700
Toen ik klein was hoorde ik er nooit bij op school ( basisschool) ik was ook erg verlegen. En toen ik ouder werd en een mooi meisje werd toen reageerden mensen ineens Anders en werd m'n verlegenheid ook steeds minder. lekker oppervlakkige wereld dus eigenlijk. Maar ja wanneer je er goed uit ziet reageren mensen dus anders op je, niet alleen mannen maar ook buiten t liefdes vlak .
  zondag 25 november 2012 @ 17:08:10 #4
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_119605761
Op basisschool hoorde ik er altijd bij, op de middelbare begon ik me wat meer af te zonderen (teveel gamen etc.) en sinds dit jaar ben ik wel weer wat populairder (op eerste jaar HBO).
  zondag 25 november 2012 @ 17:19:04 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_119606209
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef madeliefff het volgende:
Toen ik klein was hoorde ik er nooit bij op school ( basisschool) ik was ook erg verlegen. En toen ik ouder werd en een mooi meisje werd toen reageerden mensen ineens Anders en werd m'n verlegenheid ook steeds minder. lekker oppervlakkige wereld dus eigenlijk. Maar ja wanneer je er goed uit ziet reageren mensen dus anders op je, niet alleen mannen maar ook buiten t liefdes vlak .
Wat voor effect heeft dat op jou gehad? Ben je wat meer teleurgesteld in de mensheid? Ben je expres aardiger tegen minder "gewilde" mensen? :p Hoe reageren mensen op je buiten het liefdesvlak dat je merkt dat anders is?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_119606756
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat voor effect heeft dat op jou gehad? Ben je wat meer teleurgesteld in de mensheid? Ben je expres aardiger tegen minder "gewilde" mensen? :p Hoe reageren mensen op je buiten het liefdesvlak dat je merkt dat anders is?
Ja ik ben idd wel aardig tegen minder gewilde mensen, omdat ik snap dat het niet leuk is als mensen onaardig doen en het eigenlijk ook oneerlijk is.
Ik ben niet teleurgesteld in de mensheid daardoor hoor, maar k zie gewoon hoe het werkt.
Naast t liefdesvlak zie ik t bijv dat er meer waarde gehecht word aan een mening van een mooi of leuk iemand dan die van iemand die dat niet is. Misschien wel vooral onder vrouwen.
pi_119606904
Ik ben verder niet zwaar gepest ofzo hoor, maar hoorde er gewoon niet bij.
pi_119607136
De OP klinkt als een Hollywood film.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119608153
Eerder andersom hier :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119608284
Dit had ik ook. Paar jaar geleden toen ik in de 2e zat had ik met de populairste jongen uit de onderbouw. Terwijl ik zelf niet echt me bezighield met populair zijn. Daarna ben ik een stuk populairder geworden. De pubertijd was toen ook al zeg maar ingeslagen :)
We make our choices, then our choices make us.
pi_119608498
Geen idee, ben nooit echt populair geweest. Maar vind het wel prima zo, met een aantal vrienden en vriendinnen.
  zondag 25 november 2012 @ 18:43:58 #12
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_119609688
Ja, sinds ik 10kg lichter ben, en spieren zich meer laten zien, en lenzen heb merk ik wel meer aandacht en succes heb bij de dames. Vrienden heb ik nooit moeite mee gehad, ben vrij sociaal aangelegd. :) Maar niet van een lelijk eendje naar een mooie zwaan kwestie hoor.
pi_119616176
Ik denk dat ik ook wel in jouw scenario pas....

Op de basisschool werd ik gepest, op de middelbare school niet, maar hoorde ik toch niet echt bij de groep. Maar ik heb geen slechte herinneringen aan de middelbare school, want ik had wel een goede vriendin. Basisschool heb ik uit mijn hoofd gezet. Ook mocht ik bijna niks van mijn ouders op de middelbare school, dus ik hoorde er niet bij want ik kon nergens over meepraten.

Dat veranderde acuut toen ik van school ging haha. Toen zocht ik een baantje zoals ieder normaal mens, begon uit te gaan, ging studeren en sindsdien heb ik ontzettend veel vrienden. Ik kan denk ik zelfs wel zeggen dat ik aardig populair was in mijn jaar op de universiteit. Ook aan mannelijke aandacht niet te klagen. Of dat aan mijn uiterlijk ligt betwijfel ik want mijn hoofd/lichaam is niet veel veranderd sinds mn 16e
  zondag 25 november 2012 @ 21:19:20 #14
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_119616841
Ik pas goed in dit topic denk ik. Zie mijn verhaal in het gepest topic.

Edit:
R&P / Vroeger gepest #2

Niet genoemd in dat topic, maar oude (vrouwelijke) klasgenoten hadden opeens veel meer oog voor me, ik word regelmatig aangesproken in de kroeg en ook m'n sexleven is behoorlijk druk nu. :)
Als extra bijkomstigheid zie je sommige populaire mensen van vroeger daarentegen flink aftakelen. :P

[ Bericht 37% gewijzigd door BMS-THAD op 25-11-2012 21:34:33 ]
Get this guy a jockstrap and a cookie!
pi_119621531
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, goede TT wel :')! Op de basisschool was ik nooit echt populair, hield van lezen enzo terwijl de rest van m'n groep hun eerste strings aan het kopen was en de eerste al seks had gehad etc (groep 8). Dus viel er altijd nogal buiten.

Nu studeer ik en heb ik heel veel vrienden, veel sociale contacten etc. Maar zie mezelf niet als ugly duckling die een zwaan is geworden :') absoluut niet.
Wut? Op die leeftijd al? :o

Ik ben volgens mij niet dermate veel verandert sinds de basisschool en nooit gepest oid. Wel een tijdje flink onzeker geweest over m'n uiterlijk en innerlijk na twee operaties. Die hebben uiteindelijk erg veel invloed op me gehad. Eerder was ik altijd erg assertief, daarna totaal niet meer. Nu, 5 jaar later, begin ik weer wat assertiever te worden. Nog steeds wel haast te schijterig om op een meisje af te stappen als ze oogcontact zoekt :')
  zondag 25 november 2012 @ 23:01:34 #16
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_119623348
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef jelfrikandel het volgende:
Ja, sinds ik 10kg lichter ben, en spieren zich meer laten zien, en lenzen heb merk ik wel meer aandacht en succes heb bij de dames. Vrienden heb ik nooit moeite mee gehad, ben vrij sociaal aangelegd. :) Maar niet van een lelijk eendje naar een mooie zwaan kwestie hoor.
merkte je ook dat je door je uiterlijke verandering zekerder werd?
pi_119623544
Bij mij is het nog steeds Work In Progress.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119623868
Ja beetje wel, was op de basisschoo/1e klas totaal niet populair, had een bril, pluishaar etc. Ik merk wel dat ik nu ik meer aandacht aan mijn uiterlijk besteed ik makkelijker met mensen in contact kom.
pi_119624130
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
pi_119624515
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Breathtaking het volgende:

Je naam zegt iets anders.....tijger!
pi_119627029
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Of je was vroeger als jongen een aparte type, niet zozeer een nerd maar je past gewoon nergens bij en je werd veel gepest en nu opeens voor een of ander reden mogen veel mensen jou en ben je best gewild geworden.
Op de middelbare school vaak het buitenbeentje en veel gepest, uiteindelijk heeft het me wel gemaakt wie ik ben :). Had wel vrienden enzo maar gewoon niet zoveel ;)!

tegenwoordig kan ik het met (bijna) iedereen goed vinden en kwa meiden en al dat gedoe zit het nu ook stukken beter! :)
Ben heel erg zelfverzekerd geworden door dat gepest hoe stom het ook klinkt. ;)
pi_119628966
Ik ben niet echt mooi ofzo maar wel ernstig verbeterd sinds mijn jongere jaren :')
  Official ESF Kreviewer maandag 26 november 2012 @ 08:23:51 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_119628977
Vroeger was ik een mager scharminkel en dat kreeg ik dagelijks te horen. Nu ben ik een slanke adonis en krijgt de rest het te horen.
  maandag 26 november 2012 @ 08:35:03 #24
350968 kedge
cicatrix manet
pi_119629078
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef BMS-THAD het volgende:
Ik pas goed in dit topic denk ik. Zie mijn verhaal in het gepest topic.

Edit:
R&P / Vroeger gepest #2

Niet genoemd in dat topic, maar oude (vrouwelijke) klasgenoten hadden opeens veel meer oog voor me, ik word regelmatig aangesproken in de kroeg en ook m'n sexleven is behoorlijk druk nu. :)
Als extra bijkomstigheid zie je sommige populaire mensen van vroeger daarentegen flink aftakelen. :P
Misschien komt dat omdat zij het zien als al iets bereikt hebben en jij moet jezelf nog steeds bewijzen naar jezelf toe.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_119629216
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 08:35 schreef kedge het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat zij het zien als al iets bereikt hebben en jij moet jezelf nog steeds bewijzen naar jezelf toe.
Tja, negatief is dat niet per se natuurlijk :P
pi_119629226
Op de basisschool heel rustig geweest,altijd de slimste geweest en lievelingetje. Maar weinig vrienden, stond ik toen ook niet echt bij stil?

Op de middelbare school kreeg ik meer vrienden, een specifiek groepje en nog steeds hield ik mij afzijdig. Heb verschillende fases doormaakt in die jaren.

Momenteel ben ik goed uitgebloeid. Mensen kunnen vaak niet geloven dat ik het meisje van toen ben. Qua uiterlijkheid is het wel eem metamorfose geweest maar ook wat betreft uitstraling en social skills. Ik zou niet zeggen dat ik swan queen ben geworden maar het is goedgekomen. :)
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_119629384
Prachtige zwaan zou ik mezelf niet durven te noemen (m'n bierpens zorgt niet voor dat effect :')), maar m'n uiterlijk heeft wel een drastische verandering (verbetering) ondergaan. Eerst de lelijke nerd met jampotglazen op de basisschool, vervolgens op de middelbare school een vrij normaal uiterlijk doordat ik lenzen ging dragen en me beter ging kleden, daarna volgde op m'n vijftiende/zestiende haaruitval (had te maken met m'n testosteronhormonen), waarop ik enkele jaren later maar de tondeuse ter hand nam. Resultaat is dat ik nu een kale baardaap ben die geregeld in colberts, overhemden en zulks rondbaggert.

Zelf heb ik het allemaal niet zo bewust meegemaakt. Al die tijd ben ik ook nooit onzeker geweest, alle overgangen in uiterlijk volgden elkaar in min of meer natuurlijke wijze op. Wel kreeg ik vaak op m'n achttiende te horen dat m'n kop kaalscheren de beste beslissing was die ik sinds tijden had genomen, maar op m'n zestiende had ik al mijn eerste vriendin die twee jaar ouder was.

M'n ontwikkeling als zodanig heeft er dus voor gezorgd dat ik er niet zoveel van gemerkt heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 09:10:09 ]
pi_119629555
Ik was vroeger lelijk, klungelig en slecht met meiden.

Toen ging ik squatten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 09:53:44 ]
pi_119629744
Ik heb er eigenlijk altijd "bij gehoord", zit nu nog steeds op de middelbare maar heb havo afgerond en merk wel dat ik sinds mn 15e opeens veel meer aandacht kreeg.
En ik snap redelijk waarom, ben "opeens" een vrouw geworde qua lichaam, en mn gezicht lijkt ook ouder.
En het scheelt wel, ook al zijn het domme vooroordelen, als je er een beetje bijhoort of een goed uiterlijk hebt maakt het veel dingen nou eenmaal wat makkelijker.
  maandag 26 november 2012 @ 09:40:39 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119629998
Ik was vanaf mijn geboorte al awesome, niet herkenbaar dus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119630274
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 09:40 schreef fathank het volgende:
Ik was vanaf mijn geboorte al awesome, niet herkenbaar dus.
Sta jij toevallig hier tussen ?

maandag 26 november 2012 @ 09:57:19 #32
157922 fathank
pi_119630299
Nee man, gwn natty jwttoch
pi_119630546
En waar val jij dan onder ts??
pi_119631073
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
Eerder andersom hier :')
Ben je aan het aftakelen? ;)
  maandag 26 november 2012 @ 10:42:28 #35
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_119631413
Keep_Walking topic :')

Kwam zelfvertrouwen maar door aanmaken van dit soort topics, dan had je het al!
Thinking about thinking of you.
pi_119633086
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Weissman het volgende:

Toen ging ik squatten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede transformatie

denk dat k ook ga beginne met dat squad
pi_119633104
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 09:57 schreef fathank het volgende:
Nee man, gwn natty jwttoch
die vlado is nog wel natty, hoop ik voor hem althans
  maandag 26 november 2012 @ 11:42:15 #38
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_119633136
Vroeger regelde ik al zat vrouwen totdat ik 1 ex tegenkwam die mij vet wilde mesten door elke dag op bed te liggen en van justeat.nl te bestellen. Gelukkig voor mezelf kwam ik er op tijd achter en dumpte die gekke bitch, nu ben ik nog harder bezig dan ooit. Lift weights, get bitches. Swag Swag Swag
  maandag 26 november 2012 @ 11:54:18 #39
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119633579
Nou populair niet. Maar vroeger kreeg ik weinig voor elkaar op meidengebied vooral doordat ik erg veel acne had. Ging rond mijn 18de weg, 2 jaar relatie gehad en daarna jeugd ingehaald als het ware. Populair niet, maar had gewoon ook vroeger al een vriendengroep e.d. Alleen verandering qua uiterlijk en wat mondiger worden ook en dat maakt veel verschil op meidengebied. Misschien is er wel meer verandert aan me, maar dat vind ik het belangrijkst en valt het meeste op denk ik. Verder maakt het me niet zoveel uit als in ben er helemaal niet zo mee bezig verder. Ben blij dat het wel anders is geworden dat wel. Maar goed had altijd al wel gewoon een oke gevoel verder over mezelf en niet onzeker ofzo dus ja. Niet echt zoiets van wow wat is me nu overkomen ofzo. Maar wel erg prettig zo
we dan
pi_119636890
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Weissman het volgende:

Toen ging ik squatten...

SPOILER
Mirin estetiks
If not now, then when.
pi_119639883
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef 16meter het volgende:
goede transformatie

denk dat k ook ga beginne met dat squad
maar is wel fokt op voor je rugg hoor :$

quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 11:42 schreef SunTzu het volgende:
Vroeger regelde ik al zat vrouwen totdat ik 1 ex tegenkwam die mij vet wilde mesten door elke dag op bed te liggen en van justeat.nl te bestellen. Gelukkig voor mezelf kwam ik er op tijd achter en dumpte die gekke bitch, nu ben ik nog harder bezig dan ooit. Lift weights, get bitches. Swag Swag Swag
Deze man _O_

Zoveel swag _O_

quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mirin estetiks
come at me bro
pi_119640153
op de basisschool zag niemand mij staan, nog steeds zien mensen mij niet staan, maar boeie, ik heb een kelder vol met mensen die mij wel zien staan :P
kap nah
  maandag 26 november 2012 @ 15:42:20 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119640397
Als ik een beetje naar m’n omgeving van vroeger kijk en nu word je eigenlijk pas echt rond je 15e/16e een beetje gevormd, ofzo. Alles wat je daarvoor was (nerd/populair/’gewoon’) zegt amper iets over hoe je uiteindelijk zal zijn.

Als je bovendien al ‘piekt’ op de basisschool/begin middelbare school gaat het sowieso ook niet zo snel goedkomen. De stoere jongens of meisjes met een grote bek (of die er vroeg bij waren met seks) wonen nu allemaal in een suf dorp met twee kinderen en dragen een coltrui met crocs.
Vaak zijn de wat stillere meisjes later echt ineens mooie vrouwen geworden, als ik sommige oud-klasgenoten van vroeger (toen: trui met een paardenhoofd, geen tieten, paardenstaart met paars strikje) zie op facebook. DAMN wat een lekkere wijven.

Kortom: ik denk echt voorbeelden te over.
Gourmetten of steengrillen?
pi_119640445
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:42 schreef Silenus het volgende:
Als ik een beetje naar m’n omgeving van vroeger kijk en nu word je eigenlijk pas echt rond je 15e/16e een beetje gevormd, ofzo. Alles wat je daarvoor was (nerd/populair/’gewoon’) zegt amper iets over hoe je uiteindelijk zal zijn.

Als je bovendien al ‘piekt’ op de basisschool/begin middelbare school gaat het sowieso ook niet zo snel goedkomen. De stoere jongens of meisjes met een grote bek (of die er vroeg bij waren met seks) wonen nu allemaal in een suf dorp met twee kinderen en dragen een coltrui met crocs.
Vaak zijn de wat stillere meisjes later echt ineens mooie vrouwen geworden, als ik sommige oud-klasgenoten van vroeger (toen: trui met een paardenhoofd, geen tieten, paardenstaart met paars strikje) zie op facebook. DAMN wat een lekkere wijven.

Kortom: ik denk echt voorbeelden te over.
Ik kan dit alleen maar bevestigen.
pi_119640471
Nog een voorbeeld hoe iemand kan veranderen in de meest positieve zin. _O_

maandag 26 november 2012 @ 15:47:02 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119640531
Overigens was ik vroeger op bepaalde vlakken ook echt een n00b, als ik er aan terugdenk. :') Ik had een goene bril (want fan van de Turtles), ik speelde een muziekinstrument en haalde de hoogste cijfers van de klas. Kon sociaal wel goed meekomen, maar toch.

Niemand had toen kunnen bevroeden dat ik vandaag de dag 24/7 door het leven zou gaan als eindbaas.
pi_119641471
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:

[ afbeelding ]
goed gedaan man

hou ons op de hoogte van je progressie
  maandag 26 november 2012 @ 16:20:04 #48
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119641540
Interessant topic :)

Ik snap het bij mezelf niet echt. Ik was vroeger niet lelijk, gewoon normaal.
Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Vaak was ik met meerdere jongens tegelijk aan het contacten.
En als ik iemand wil, krijg ik diegene ook meestal wel.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 26 november 2012 @ 16:25:33 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119641738
Waarschijnlijk heb je dikke tieten.
  maandag 26 november 2012 @ 16:29:07 #50
206580 Luxuria
pi_119641889
quote:
4s.gif Op maandag 26 november 2012 16:25 schreef Silenus het volgende:
Waarschijnlijk heb je dikke tieten.
Dat is op zich wel zo :')
pi_119643197
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:

Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
als je in het dagelijks leven overkomt zoals je hier overkomt, samen met je dikke tieten natuurlijk, vind ik dat niet zo raar. :P

ot: ik was vroeger al populair, iedereen vond mij leuk etc, en nu nog wel eigenlijk. zelf nooit veel waarde aan gehecht, in die zin dat ik daar nooit zo bewust mee bezig was/ben.
pi_119643509
quote:

Misschien oog je toegankelijk. Dat is vaak nog belangrijker dan looks.
pi_119643550
quote:

[ afbeelding ]
Dragonball Z kapsel.

Too much muscle.

Maar okay ik zie de verbetering wel, als het je type is.
  maandag 26 november 2012 @ 17:18:55 #54
206580 Luxuria
pi_119643779
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien oog je toegankelijk. Dat is vaak nog belangrijker dan looks.
Ik denk dat dit wel eens zou kunnen.
Mensen spreken mij makkelijk aan en ik spreek mensen makkelijk aan :)
pi_119662690
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Zijn er mensen hier die vroeger bijvoorbeeld totaal niet populair zijn geweest en nu opeens wel? Stel je was bijvoorbeeld een dikke meisje vanaf een jonge leeftijd en na je achttiende begon je flink te trainen en op een dieet gegaan, waardoor je nu heel mooi bent en daardoor heel populair bij zowel mannen als andere vrouwen. Of je was vroeger als jongen een aparte type, niet zozeer een nerd maar je past gewoon nergens bij en je werd veel gepest en nu opeens voor een of ander reden mogen veel mensen jou en ben je best gewild geworden. Hoe ervaren jullie dat?
Hahahaa zeker geen beautiful swan, maar door meer zelfverzekerd zijn en m'n gekke zelf durven te zijn totaal geen probleem meer met sociale contacten of dames =p Ondanks een nogal ongelukkig groot uitgevallen neus en dergelijke =p
pi_119663315
quote:

je hebt zaadvragende ogen, dat zal het wel zijn :)
kap nah
pi_119663840
Mijn huidige vriendin vertelde me dat ze vroeger heel erg is gepest. 4 jaar lang. Vond ik zielig en onbegrijpelijk. Ze was vroeger stil en wat verlegen en daarom een makkelijke prooi, ze had ook scheve tandjes en een bril. Door een beugel heeft ze nu hele mooi tanden en een bril is al lang niet meer lelijk.
pi_119664024
quote:

[ afbeelding ]
Een hoger guido/mooiboy gehalte is niet per definitie positief, hangt waarschijnlijk af van het type vrouw waar je op valt.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_119664503
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 03:38 schreef Henno het volgende:

[..]

Een hoger guido/mooiboy gehalte is niet per definitie positief, hangt waarschijnlijk af van het type vrouw waar je op valt.
Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.

Come at me bro
  dinsdag 27 november 2012 @ 08:48:17 #60
157922 fathank
pi_119664982
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.

Come at me bro
Je vergeet alleen te vermelden hoe het sprookje afloopt...
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:34:35 #61
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_119666945
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit. :P Ik vind mezelf nog steeds niet knap en ik heb de sociale skills van een visstick, maar vergeleken met vroeger is het al 3000x beter. Ik durf daar niet eens aan terug te denken. :')

Ik ken echter wel iemand die imho echt van een ugly duckling naar een beautiful swan is gegaan. Of nouja, qua uiterlijk niet zozeer, want diegene is altijd al mooi geweest, maar was vroeger zo goed als contactgestoord en heeft nu ontzettend veel vrienden en is enorm sociaal. Ik heb daar echt veel bewondering voor en zou willen dat ik dat kon. :o :@

[ Bericht 11% gewijzigd door Muisraket op 27-11-2012 10:40:39 ]
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_119667677
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij wacht aan de poort van de hemel, om alle mensen die nog nooit een barbell hebben aangeraakt terug te sturen naar de hel.
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:08:47 #63
157922 fathank
pi_119670789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:06 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hij wacht aan de poort van de hemel, om alle mensen die nog nooit een barbell hebben aangeraakt terug te sturen naar de hel.
:').
pi_119671138
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Vertel, hoe is hij overleden dan?
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:25:21 #65
157922 fathank
pi_119671201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vertel, hoe is hij overleden dan?
In een sauna in Thailand door hartfalen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:39:20 #66
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119671659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Come at me bro
Denk dat als je jaloers op zo'n vent bent (mits je zelf wel normaal lichamelijk bent) je sowieso gewoon onzeker/jaloers bent aangelegd. Op die manier kan je overal wel jaloers over zijn. Een persoon met spieren is geen god ofzo waar iedereen tegenop moet kijken. Beetje flauw om te doen alsof iemand jaloers is als hij aangeeft dat hij niet zo onder de indruk is

Anders gezegd: de manier waarop jij reageert is wel typerend en op die manier kan niemand gewoon zeggen wat hij denkt zonder dat hij afgedaan wordt als jaloers als hij het niet zo geweldig vindt.
we dan
pi_119672074
Heb het zelf wel zo ervaren, of het ook daadwerkelijk zo was weet ik niet zeker.

Heb vanaf 12 / 13 jaar redelijk tot veel last gehad van acné. Tevens had ik een bril met aardig dikke glazen. Dat heeft mij in die periode niet echt veel zekerheid gegeven naar mijn vrouwelijke medemens om het maar zo uit te drukken.

Wel had ik altijd veel vrienden en ook vriendinnen (lees: geen relatie of iets in die richting) en ben ook niet gepest of zo. Heb wel altijd veel gesport en wat aan krachttraining (niet in extreme mate) gedaan.

Op mijn 18e verjaardag heb ik mijn bril ingeruild voor lenzen en was de acné door zware medicatie weggetrokken. Het eerste half jaar daarna ging er een wereld voor me open. Allerlei aandacht en actie van meisjes die mij daarvoor niet zagen staan (althans, dat dacht ik). Ergens vond ik dat wel een nare gedachte, maar he als de wereld nou eenmaal zo werkt dan moet ik er maar gebruik van maken ook!

Later op een reünie gehoord over hoe leuk sommigen mij vonden in mijn 'mindere' periode. In de pubertijd kan je dat niet bevatten en ben je alleen maar bezig met je eigen tekortkomingen.
pi_119672572
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Denk dat als je jaloers op zo'n vent bent (mits je zelf wel normaal lichamelijk bent) je sowieso gewoon onzeker/jaloers bent aangelegd. Op die manier kan je overal wel jaloers over zijn. Een persoon met spieren is geen god ofzo waar iedereen tegenop moet kijken. Beetje flauw om te doen alsof iemand jaloers is als hij aangeeft dat hij niet zo onder de indruk is

Anders gezegd: de manier waarop jij reageert is wel typerend en op die manier kan niemand gewoon zeggen wat hij denkt zonder dat hij afgedaan wordt als jaloers als hij het niet zo geweldig vindt.
Even voor de duidelijkheid, Zyzz is geen persoon, het is een lifestyle.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:11:44 #69
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119672616
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

ow oke. Maar er is toch een persoon die zich zyzz noemde? Maar ook als het een lifestyle is gaat het op dat je er niet jaloers op hoeft te zijn..
we dan
pi_119672703
edit - niet op de man spelen

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 27-11-2012 15:19:45 ]
pi_119672717
Ik ben vroeger gepest om mijn hoge cijfers. Een andere school heeft dat opgelost. Daar was ik ook populair, werd altijd uitgenodigd voor alle feestjes, beetje de gangmaker, maar ik ben nooit populair geweest bij meisjes want echt aantrekkelijk was ik niet. Dat is pas iets van de laatste jaren. Nu ben ik vlotgebekt en hoewel ik nooit echt woest aantrekkelijk zal zijn heb ik verre van te klagen over aandacht.

Als je dat vergelijkt met vroeger is het wel een verbetering met factor 1000.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:14:39 #72
157922 fathank
pi_119672732
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Lekker touren op de bicycle en werken op de boerderij.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:18:36 #73
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119672898
In mijn jeugd was ik een puisterig, brildragend jongetje. Jongens scholden met uit met termen als "mietje", "flikker", "homo", "meidengek", etc. Het was zo erg dat ik zelfs doelbewust blokjes om ging om mijn plaaggeesten te vermijden.

Nu kijken diezelfde kerels me na op straat en roepen ze "Hey schoonheid, wil je een lift?"

Geen slecht resultaat, toch? :*
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119672984
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tuurlijk ben jij daar jaloers op. Die gast neukte meer vrouwen dan jij ooit bij elkaar zal zien. En apart van de vrouwen, doe nou niet alsof je er niet zo uit wil zien :')
Ik zou er zo niet uit willen zien.
pi_119673011
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

En dat ik dat niet wil heeft er niets te maken met jaloezie, meer met smaak.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:21:59 #76
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119673015
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tuurlijk ben jij daar jaloers op. Die gast neukte meer vrouwen dan jij ooit bij elkaar zal zien. En apart van de vrouwen, doe nou niet alsof je er niet zo uit wil zien :')
Ik voel me niet jaloers. Ben blij met hoe ik ben en hoe mijn leven gaat. En zo eruit zien zie ik ook niet als een ideaal. Meer gematigd qua spieren en een betere conditie liever. Maar goed zoals ik al zei geloof jij niet dat andere mensen niet altijd op zo'n lifestyle zitten te wachten. Hoef je ook niet te geloven maar als je dit soort zaken gaat stellen bij iedereen die niet zo denkt als jij dan ben je vrij triest
we dan
pi_119673699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Dit. Stoerdoenerij met spiermassa en shit, terwijl ze nog geen stoeptegel op kunnen tillen. Maat van mij doet wel eens armpje drukken tegen zulke gasten, en janken als ze weer verloren hebben joh.
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:05:56 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119674419
Hele gespierde gasten moeten altijd compenseren voor

A) kleine lul
B) gebrekkige hersencapaciteit
C) geen humor
D) vroegtijdige haaruitval
E) combinatie van bovenstaande opties

Ik denk dat bovenstaande opgaat voor 95% van die sportschool-bennies.
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:12:14 #79
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119674644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Silenus het volgende:

A) kleine lul
C) geen humor

Geldt tevens voor bezitters van een Porsche of Lambo. Verder 100% eens.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:13:52 #80
157922 fathank
pi_119674693
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:12 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Geldt tevens voor bezitters van een Porsche of Lambo. Verder 100% eens.

Je hebt 10 miljoen op de bank, moet je dan in een Lada gaan rijden?
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:16:43 #81
157922 fathank
pi_119674777
Overigens zou ik met 10 miljoen wel een Lada kopen voor erbij.

Een Lada Niva wel te verstaan :P.

dinsdag 27 november 2012 @ 15:18:31 #82
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119674829
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Mensen met een normale/iets bovenmodale baan en zo'n auto voldoen ook allemaal aan dat beeld hoor. :P
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:20:57 #83
157922 fathank
pi_119674899
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mensen met een normale/iets bovenmodale baan en zo'n auto voldoen ook allemaal aan dat beeld hoor. :P
Met een iets bovenmodale baan rij je geen Lambo.

Ja misschien een Lamborghini Tractor van 30 jaar oud :').
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:22:16 #84
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119674937
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Bugatti Veyron, Pagani Zonda Roadster F, SSC Ultimate Aero, LeBlanc Mirabeau, Saleen S7 Twin Turbo, Koenigsegg CCR FF, Mercedes SLR McLaren, Maybach 62, Aston Martin, Abarth 500.....beetje creatief zijn jongen!
goede FOK!ster jij _0_
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:22:51 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119674950
doe's niet op de man spelen... dank
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:25:39 #86
157922 fathank
pi_119675019
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:22 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Bugatti Veyron, Pagani Zonda Roadster F, SSC Ultimate Aero, LeBlanc Mirabeau, Saleen S7 Twin Turbo, Koenigsegg CCR FF, Mercedes SLR McLaren, Maybach 62, Aston Martin, Abarth 500.....beetje creatief zijn jongen!
Doe dan een Audi Quattro, Lancia Delta integrale HF Turbo, Jaguar E-type, Mercedes Gullwing als je origineel wil zijn.
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:27:14 #87
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119675061
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Doe dan een Audi Quattro, Lancia Delta integrale HF Turbo, Jaguar E-type, Mercedes Gullwing als je origineel wil zijn.
Niemand had het over origineel, jij was degene die dacht dat er na een Porsche of Lambo alleen maar een Lada zat. Hoe dan ook, goeie auto's ook O+
goede FOK!ster jij _0_
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:27:53 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119675080
oeh de grote piemels staan in het off topic kastje ergens buiten dit topic
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:19:33 #89
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_119676831
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:18 schreef Joanne35 het volgende:
In mijn jeugd was ik een puisterig, brildragend jongetje. Jongens scholden met uit met termen als "mietje", "flikker", "homo", "meidengek", etc. Het was zo erg dat ik zelfs doelbewust blokjes om ging om mijn plaaggeesten te vermijden.

Nu kijken diezelfde kerels me na op straat en roepen ze "Hey schoonheid, wil je een lift?"

Geen slecht resultaat, toch? :*
Haha, nice! ^O^
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:21:58 #90
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_119676924
quote:

A) kleine lul
C) geen humor

Onzin. :) Sporten is gewoon gezond.
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:31:04 #91
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119677225
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Onzin. :) Sporten is gewoon gezond.
Daarom tennissen mensen ook en zijn er tal van andere sporten. Fitness lijkt voor mij ook wel een verhoogde 'compensatiefactor' te hebben vaak.
we dan
pi_119677239
Jup!

Vroeger was ik nou niet bepaald mooi ( dat had meer te maken met de kapelkeuzes van moeder) en ik werd op de basisschool flink gepest.
Op de middelbare school was ik nogal kwetsbaar en ik hoorde nergens bij , het volgende jaar had ik vrienden en het jaar daarop was ik weer het buitenbeetje . Zo wisselden de jaren zich af.

Laatst 1 van mijn pesters tegengekomen en die vroeg me zelfs nog mee uit , niet op ingegaan maar dat was dus wel apart!

Ik kan wel zeggen dat ik van lelijk eendje naar een zwaan ben gegaan :Y
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:34:34 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119677339
er is helemaal niets mis met fitness voor het onderhouden van je lichaam, maar zodra het fitness compleet in dienst gaat staan van hoe je je representeert lijkt me dat de balans wat ongezonder wordt... maar dat zegt weer vrij weinig over uiterlijk etc...
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:46:21 #94
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_119677750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Daarom tennissen mensen ook en zijn er tal van andere sporten. Fitness lijkt voor mij ook wel een verhoogde 'compensatiefactor' te hebben vaak.
Mwah, ik vind dat bullshit. Waarom zou er een compensatiefactor zijn? Het is gezond, je krijgt een mooie lichaam van, je wordt sterker van, je krijgt adrenaline van, je gaat je goed voelen, en je kan het makkelijk plannen in je vrije tijd. Als ik andere (vaak dunne niet atletische types) mensen die fitness hoor afkraken, krijg ik het idee dat ze jaloers zijn. Waarom neerkijken op iemand die 6 uur per week in de sportschool zit, maar als hij 6 uur aan tafeltennis doet is het oke?

quote:
3s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef Re het volgende:
er is helemaal niets mis met fitness voor het onderhouden van je lichaam, maar zodra het fitness compleet in dienst gaat staan van hoe je je representeert lijkt me dat de balans wat ongezonder wordt... maar dat zegt weer vrij weinig over uiterlijk etc...
Ja, dat is wat anders natuurlijk.
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:52:10 #95
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119677945
Is niks mis met fitness verder. Zeg alleen dat het idee van compensatie er wel meer bij aanwezig lijkt te zijn. 'Zie mij es sterk zijn'. Zo typerend daarvoor zijn maar weinig sporten verder. Is gewoon wat leeft in sommige mensen. Tafeltennis pats je minder mee terwijl dat ook een vaardigheid is. En ja er kraken ook mensen fitness af bijvoorbeeld omdat ze jaloers zijn. Maar dat maakt niet dat niet genoeg fitnessers voor fitness kiezen om bijvoorbeeld hun onzekerheid te maskeren of te verbeteren. Is ook niks mis mee. Maar hoeft niet gedaan te worden alsof daar helemaal geen sprake van is...
we dan
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:00:15 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_119678234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is niks mis met fitness verder. Zeg alleen dat het idee van compensatie er wel meer bij aanwezig lijkt te zijn. 'Zie mij es sterk zijn'. Zo typerend daarvoor zijn maar weinig sporten verder. Is gewoon wat leeft in sommige mensen. Tafeltennis pats je minder mee terwijl dat ook een vaardigheid is. En ja er kraken ook mensen fitness af bijvoorbeeld omdat ze jaloers zijn. Maar dat maakt niet dat niet genoeg fitnessers voor fitness kiezen om bijvoorbeeld hun onzekerheid te maskeren of te verbeteren. Is ook niks mis mee. Maar hoeft niet gedaan te worden alsof daar helemaal geen sprake van is...
Ja, ik snap waar je vandaan komt. Misschien is er ook soms een soort van compensatie factor, maar niks mis daarmee zoals je al zei. Als iemand het niet met fitness doet, doet hij (of zij) het wel met muziek maken of met dure auto kopen of op dansles gaan. Dus hoe dan ook maakt het niet uit.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:03:05 #97
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119678364
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, ik snap waar je vandaan komt. Misschien is er ook soms een soort van compensatie factor, maar niks mis daarmee zoals je al zei. Als iemand het niet met fitness doet, doet hij (of zij) het wel met muziek maken of met dure auto kopen of op dansles gaan. Dus hoe dan ook maakt het niet uit.
Precies. Moet ook zeggen dat mensen beginnen over compensatie e.d. komt ook wel omdat mensen vaak de extreme foto's laten zien. Helemaal afgewerkt e.d. Voor mensen die normaal fitnessen of cardio training e.d. gewoon alles wat normaal is dat gevoel al een stuk minder zo. Althans mijn idee hierover is vooral van toepassing op die mensen die eerst slap waren en dan later helemaal patsen met een afgetraint lichaam. Niet op de reguliere groep mensen. Komt omdat hier en in het PUA topic e.d. ook steeds die extremen worden aangehaald
we dan
pi_119678541
Ik vind een 'compensatir factor' zoals jullie het hier noemen wel negatief...
WAt moet je compenseren? Leer jezelf gewoon accepteren en ben trots op wie je bent

niets is zo irritant en onaantrekkelijk als iemand die dat niet doet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:31:22 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_119679360
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind een 'compensatir factor' zoals jullie het hier noemen wel negatief...
WAt moet je compenseren? Leer jezelf gewoon accepteren en ben trots op wie je bent

niets is zo irritant en onaantrekkelijk als iemand die dat niet doet
Voor sommige mensen is dat niet zo makkelijk natuurlijk en daarvoor moet er ook begrip voor zijn. Ik kan me best voorstellen dat iemand die heel dik was in zijn jeugd en daardoor ook gepest werd, zich wil gaan compenseren door veel te sporten als hij ouder wordt.

En niet alles draait om aantrekkelijk zijn. Het meeste wat ik doe, doe ik niet om indruk te maken op een willekeurige vrouw. Als ik ga fitnessen, die ik dat omdat ik het zelf mooi vind om te zien en niet omdat ik denk dat een vrouw dat mooi zal vinden.
pi_119680099
quote:

A) kleine lul
C) geen humor

Misschien dat die enorm fanatiekelingen wel wat te compenseren hebben, maar 95% lijkt mij zwaar overtrokken. Sporten is gezond. Alleen maar goed als mensen in shape proberen te blijven of komen, zo lang daar niet te ver in doorgeschoten wordt zoals je ziet bij sommige spierbundels.

Krijg je van sporten niet meer testosteron? Kunnen sommigen ook wel gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')