Wat voor effect heeft dat op jou gehad? Ben je wat meer teleurgesteld in de mensheid? Ben je expres aardiger tegen minder "gewilde" mensen? :p Hoe reageren mensen op je buiten het liefdesvlak dat je merkt dat anders is?quote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef madeliefff het volgende:
Toen ik klein was hoorde ik er nooit bij op school ( basisschool) ik was ook erg verlegen. En toen ik ouder werd en een mooi meisje werd toen reageerden mensen ineens Anders en werd m'n verlegenheid ook steeds minder. lekker oppervlakkige wereld dus eigenlijk. Maar ja wanneer je er goed uit ziet reageren mensen dus anders op je, niet alleen mannen maar ook buiten t liefdes vlak .
Ja ik ben idd wel aardig tegen minder gewilde mensen, omdat ik snap dat het niet leuk is als mensen onaardig doen en het eigenlijk ook oneerlijk is.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat voor effect heeft dat op jou gehad? Ben je wat meer teleurgesteld in de mensheid? Ben je expres aardiger tegen minder "gewilde" mensen? :p Hoe reageren mensen op je buiten het liefdesvlak dat je merkt dat anders is?
Wut? Op die leeftijd al?quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, goede TT wel! Op de basisschool was ik nooit echt populair, hield van lezen enzo terwijl de rest van m'n groep hun eerste strings aan het kopen was en de eerste al seks had gehad etc (groep 8). Dus viel er altijd nogal buiten.
Nu studeer ik en heb ik heel veel vrienden, veel sociale contacten etc. Maar zie mezelf niet als ugly duckling die een zwaan is gewordenabsoluut niet.
merkte je ook dat je door je uiterlijke verandering zekerder werd?quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef jelfrikandel het volgende:
Ja, sinds ik 10kg lichter ben, en spieren zich meer laten zien, en lenzen heb merk ik wel meer aandacht en succes heb bij de dames. Vrienden heb ik nooit moeite mee gehad, ben vrij sociaal aangelegd.Maar niet van een lelijk eendje naar een mooie zwaan kwestie hoor.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij is het nog steeds Work In Progress.
Je naam zegt iets anders.....tijger!quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, goede TT wel! Op de basisschool was ik nooit echt populair, hield van lezen enzo terwijl de rest van m'n groep hun eerste strings aan het kopen was en de eerste al seks had gehad etc (groep 8). Dus viel er altijd nogal buiten.
Nu studeer ik en heb ik heel veel vrienden, veel sociale contacten etc. Maar zie mezelf niet als ugly duckling die een zwaan is gewordenabsoluut niet.
Op de middelbare school vaak het buitenbeentje en veel gepest, uiteindelijk heeft het me wel gemaakt wie ik benquote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Of je was vroeger als jongen een aparte type, niet zozeer een nerd maar je past gewoon nergens bij en je werd veel gepest en nu opeens voor een of ander reden mogen veel mensen jou en ben je best gewild geworden.
Misschien komt dat omdat zij het zien als al iets bereikt hebben en jij moet jezelf nog steeds bewijzen naar jezelf toe.quote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef BMS-THAD het volgende:
Ik pas goed in dit topic denk ik. Zie mijn verhaal in het gepest topic.
Edit:
R&P / Vroeger gepest #2
Niet genoemd in dat topic, maar oude (vrouwelijke) klasgenoten hadden opeens veel meer oog voor me, ik word regelmatig aangesproken in de kroeg en ook m'n sexleven is behoorlijk druk nu.
Als extra bijkomstigheid zie je sommige populaire mensen van vroeger daarentegen flink aftakelen.
Tja, negatief is dat niet per se natuurlijkquote:Op maandag 26 november 2012 08:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat zij het zien als al iets bereikt hebben en jij moet jezelf nog steeds bewijzen naar jezelf toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 09:53:44 ]
Sta jij toevallig hier tussen ?quote:Op maandag 26 november 2012 09:40 schreef fathank het volgende:
Ik was vanaf mijn geboorte al awesome, niet herkenbaar dus.
quote:Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Weissman het volgende:
Ik was vroeger lelijk, klungelig en slecht met meiden.
Toen ging ik squatten...goede transformatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat k ook ga beginne met dat squad
quote:Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Weissman het volgende:
Ik was vroeger lelijk, klungelig en slecht met meiden.
Toen ging ik squatten...Mirin estetiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
maar is wel fokt op voor je rugg hoor :$quote:Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef 16meter het volgende:
goede transformatie
denk dat k ook ga beginne met dat squad
Deze manquote:Op maandag 26 november 2012 11:42 schreef SunTzu het volgende:
Vroeger regelde ik al zat vrouwen totdat ik 1 ex tegenkwam die mij vet wilde mesten door elke dag op bed te liggen en van justeat.nl te bestellen. Gelukkig voor mezelf kwam ik er op tijd achter en dumpte die gekke bitch, nu ben ik nog harder bezig dan ooit. Lift weights, get bitches. Swag Swag Swag
come at me broquote:
Ik kan dit alleen maar bevestigen.quote:Op maandag 26 november 2012 15:42 schreef Silenus het volgende:
Als ik een beetje naar m’n omgeving van vroeger kijk en nu word je eigenlijk pas echt rond je 15e/16e een beetje gevormd, ofzo. Alles wat je daarvoor was (nerd/populair/’gewoon’) zegt amper iets over hoe je uiteindelijk zal zijn.
Als je bovendien al ‘piekt’ op de basisschool/begin middelbare school gaat het sowieso ook niet zo snel goedkomen. De stoere jongens of meisjes met een grote bek (of die er vroeg bij waren met seks) wonen nu allemaal in een suf dorp met twee kinderen en dragen een coltrui met crocs.
Vaak zijn de wat stillere meisjes later echt ineens mooie vrouwen geworden, als ik sommige oud-klasgenoten van vroeger (toen: trui met een paardenhoofd, geen tieten, paardenstaart met paars strikje) zie op facebook. DAMN wat een lekkere wijven.
Kortom: ik denk echt voorbeelden te over.
goed gedaan manquote:Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:
Nog een voorbeeld hoe iemand kan veranderen in de meest positieve zin.![]()
[ afbeelding ]
als je in het dagelijks leven overkomt zoals je hier overkomt, samen met je dikke tieten natuurlijk, vind ik dat niet zo raar.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Interessant topic
Ik snap het bij mezelf niet echt. Ik was vroeger niet lelijk, gewoon normaal.
Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Vaak was ik met meerdere jongens tegelijk aan het contacten.
En als ik iemand wil, krijg ik diegene ook meestal wel.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
Misschien oog je toegankelijk. Dat is vaak nog belangrijker dan looks.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Interessant topic
Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
Dragonball Z kapsel.quote:Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit wel eens zou kunnen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien oog je toegankelijk. Dat is vaak nog belangrijker dan looks.
Hahahaa zeker geen beautiful swan, maar door meer zelfverzekerd zijn en m'n gekke zelf durven te zijn totaal geen probleem meer met sociale contacten of dames =p Ondanks een nogal ongelukkig groot uitgevallen neus en dergelijke =pquote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Zijn er mensen hier die vroeger bijvoorbeeld totaal niet populair zijn geweest en nu opeens wel? Stel je was bijvoorbeeld een dikke meisje vanaf een jonge leeftijd en na je achttiende begon je flink te trainen en op een dieet gegaan, waardoor je nu heel mooi bent en daardoor heel populair bij zowel mannen als andere vrouwen. Of je was vroeger als jongen een aparte type, niet zozeer een nerd maar je past gewoon nergens bij en je werd veel gepest en nu opeens voor een of ander reden mogen veel mensen jou en ben je best gewild geworden. Hoe ervaren jullie dat?
je hebt zaadvragende ogen, dat zal het wel zijnquote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Interessant topic
Een hoger guido/mooiboy gehalte is niet per definitie positief, hangt waarschijnlijk af van het type vrouw waar je op valt.quote:Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 27 november 2012 03:38 schreef Henno het volgende:
[..]
Een hoger guido/mooiboy gehalte is niet per definitie positief, hangt waarschijnlijk af van het type vrouw waar je op valt.
Je vergeet alleen te vermelden hoe het sprookje afloopt...quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.
Come at me bro
Dit.quote:Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij is het nog steeds Work In Progress.
Hij wacht aan de poort van de hemel, om alle mensen die nog nooit een barbell hebben aangeraakt terug te sturen naar de hel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vergeet alleen te vermelden hoe het sprookje afloopt...
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij wacht aan de poort van de hemel, om alle mensen die nog nooit een barbell hebben aangeraakt terug te sturen naar de hel.
Vertel, hoe is hij overleden dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vergeet alleen te vermelden hoe het sprookje afloopt...
In een sauna in Thailand door hartfalen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vertel, hoe is hij overleden dan?
Denk dat als je jaloers op zo'n vent bent (mits je zelf wel normaal lichamelijk bent) je sowieso gewoon onzeker/jaloers bent aangelegd. Op die manier kan je overal wel jaloers over zijn. Een persoon met spieren is geen god ofzo waar iedereen tegenop moet kijken. Beetje flauw om te doen alsof iemand jaloers is als hij aangeeft dat hij niet zo onder de indruk isquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.
Come at me bro
Even voor de duidelijkheid, Zyzz is geen persoon, het is een lifestyle.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Denk dat als je jaloers op zo'n vent bent (mits je zelf wel normaal lichamelijk bent) je sowieso gewoon onzeker/jaloers bent aangelegd. Op die manier kan je overal wel jaloers over zijn. Een persoon met spieren is geen god ofzo waar iedereen tegenop moet kijken. Beetje flauw om te doen alsof iemand jaloers is als hij aangeeft dat hij niet zo onder de indruk is
Anders gezegd: de manier waarop jij reageert is wel typerend en op die manier kan niemand gewoon zeggen wat hij denkt zonder dat hij afgedaan wordt als jaloers als hij het niet zo geweldig vindt.
ow oke. Maar er is toch een persoon die zich zyzz noemde? Maar ook als het een lifestyle is gaat het op dat je er niet jaloers op hoeft te zijn..quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, Zyzz is geen persoon, het is een lifestyle.
Lekker touren op de bicycle en werken op de boerderij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, Zyzz is geen persoon, het is een lifestyle.
Ik zou er zo niet uit willen zien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij daar jaloers op. Die gast neukte meer vrouwen dan jij ooit bij elkaar zal zien. En apart van de vrouwen, doe nou niet alsof je er niet zo uit wil zien
En dat ik dat niet wil heeft er niets te maken met jaloezie, meer met smaak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik zou er zo niet uit willen zien.
Ik voel me niet jaloers. Ben blij met hoe ik ben en hoe mijn leven gaat. En zo eruit zien zie ik ook niet als een ideaal. Meer gematigd qua spieren en een betere conditie liever. Maar goed zoals ik al zei geloof jij niet dat andere mensen niet altijd op zo'n lifestyle zitten te wachten. Hoef je ook niet te geloven maar als je dit soort zaken gaat stellen bij iedereen die niet zo denkt als jij dan ben je vrij triestquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij daar jaloers op. Die gast neukte meer vrouwen dan jij ooit bij elkaar zal zien. En apart van de vrouwen, doe nou niet alsof je er niet zo uit wil zien
Dit. Stoerdoenerij met spiermassa en shit, terwijl ze nog geen stoeptegel op kunnen tillen. Maat van mij doet wel eens armpje drukken tegen zulke gasten, en janken als ze weer verloren hebben joh.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik zou er zo niet uit willen zien.
Geldt tevens voor bezitters van een Porsche of Lambo. Verder 100% eens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Silenus het volgende:
Hele gespierde gasten moeten altijd compenseren voor
A) kleine lul
B) gebrekkige hersencapaciteit
C) geen humor
D) vroegtijdige haaruitval
E) combinatie van bovenstaande opties
Ik denk dat bovenstaande opgaat voor 95% van die sportschool-bennies.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:12 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Geldt tevens voor bezitters van een Porsche of Lambo. Verder 100% eens.
Mensen met een normale/iets bovenmodale baan en zo'n auto voldoen ook allemaal aan dat beeld hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:13 schreef fathank het volgende:
[..].
Je hebt 10 miljoen op de bank, moet je dan in een Lada gaan rijden?
Met een iets bovenmodale baan rij je geen Lambo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mensen met een normale/iets bovenmodale baan en zo'n auto voldoen ook allemaal aan dat beeld hoor.
Bugatti Veyron, Pagani Zonda Roadster F, SSC Ultimate Aero, LeBlanc Mirabeau, Saleen S7 Twin Turbo, Koenigsegg CCR FF, Mercedes SLR McLaren, Maybach 62, Aston Martin, Abarth 500.....beetje creatief zijn jongen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:13 schreef fathank het volgende:
[..].
Je hebt 10 miljoen op de bank, moet je dan in een Lada gaan rijden?
Doe dan een Audi Quattro, Lancia Delta integrale HF Turbo, Jaguar E-type, Mercedes Gullwing als je origineel wil zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:22 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Bugatti Veyron, Pagani Zonda Roadster F, SSC Ultimate Aero, LeBlanc Mirabeau, Saleen S7 Twin Turbo, Koenigsegg CCR FF, Mercedes SLR McLaren, Maybach 62, Aston Martin, Abarth 500.....beetje creatief zijn jongen!
Niemand had het over origineel, jij was degene die dacht dat er na een Porsche of Lambo alleen maar een Lada zat. Hoe dan ook, goeie auto's ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe dan een Audi Quattro, Lancia Delta integrale HF Turbo, Jaguar E-type, Mercedes Gullwing als je origineel wil zijn.
Haha, nice!quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:18 schreef Joanne35 het volgende:
In mijn jeugd was ik een puisterig, brildragend jongetje. Jongens scholden met uit met termen als "mietje", "flikker", "homo", "meidengek", etc. Het was zo erg dat ik zelfs doelbewust blokjes om ging om mijn plaaggeesten te vermijden.
Nu kijken diezelfde kerels me na op straat en roepen ze "Hey schoonheid, wil je een lift?"
Geen slecht resultaat, toch?
Onzin.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Silenus het volgende:
A) kleine lul
C) geen humor
Daarom tennissen mensen ook en zijn er tal van andere sporten. Fitness lijkt voor mij ook wel een verhoogde 'compensatiefactor' te hebben vaak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Onzin.Sporten is gewoon gezond.
Mwah, ik vind dat bullshit. Waarom zou er een compensatiefactor zijn? Het is gezond, je krijgt een mooie lichaam van, je wordt sterker van, je krijgt adrenaline van, je gaat je goed voelen, en je kan het makkelijk plannen in je vrije tijd. Als ik andere (vaak dunne niet atletische types) mensen die fitness hoor afkraken, krijg ik het idee dat ze jaloers zijn. Waarom neerkijken op iemand die 6 uur per week in de sportschool zit, maar als hij 6 uur aan tafeltennis doet is het oke?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarom tennissen mensen ook en zijn er tal van andere sporten. Fitness lijkt voor mij ook wel een verhoogde 'compensatiefactor' te hebben vaak.
Ja, dat is wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef Re het volgende:
er is helemaal niets mis met fitness voor het onderhouden van je lichaam, maar zodra het fitness compleet in dienst gaat staan van hoe je je representeert lijkt me dat de balans wat ongezonder wordt... maar dat zegt weer vrij weinig over uiterlijk etc...
Ja, ik snap waar je vandaan komt. Misschien is er ook soms een soort van compensatie factor, maar niks mis daarmee zoals je al zei. Als iemand het niet met fitness doet, doet hij (of zij) het wel met muziek maken of met dure auto kopen of op dansles gaan. Dus hoe dan ook maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is niks mis met fitness verder. Zeg alleen dat het idee van compensatie er wel meer bij aanwezig lijkt te zijn. 'Zie mij es sterk zijn'. Zo typerend daarvoor zijn maar weinig sporten verder. Is gewoon wat leeft in sommige mensen. Tafeltennis pats je minder mee terwijl dat ook een vaardigheid is. En ja er kraken ook mensen fitness af bijvoorbeeld omdat ze jaloers zijn. Maar dat maakt niet dat niet genoeg fitnessers voor fitness kiezen om bijvoorbeeld hun onzekerheid te maskeren of te verbeteren. Is ook niks mis mee. Maar hoeft niet gedaan te worden alsof daar helemaal geen sprake van is...
Precies. Moet ook zeggen dat mensen beginnen over compensatie e.d. komt ook wel omdat mensen vaak de extreme foto's laten zien. Helemaal afgewerkt e.d. Voor mensen die normaal fitnessen of cardio training e.d. gewoon alles wat normaal is dat gevoel al een stuk minder zo. Althans mijn idee hierover is vooral van toepassing op die mensen die eerst slap waren en dan later helemaal patsen met een afgetraint lichaam. Niet op de reguliere groep mensen. Komt omdat hier en in het PUA topic e.d. ook steeds die extremen worden aangehaaldquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, ik snap waar je vandaan komt. Misschien is er ook soms een soort van compensatie factor, maar niks mis daarmee zoals je al zei. Als iemand het niet met fitness doet, doet hij (of zij) het wel met muziek maken of met dure auto kopen of op dansles gaan. Dus hoe dan ook maakt het niet uit.
Voor sommige mensen is dat niet zo makkelijk natuurlijk en daarvoor moet er ook begrip voor zijn. Ik kan me best voorstellen dat iemand die heel dik was in zijn jeugd en daardoor ook gepest werd, zich wil gaan compenseren door veel te sporten als hij ouder wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind een 'compensatir factor' zoals jullie het hier noemen wel negatief...
WAt moet je compenseren? Leer jezelf gewoon accepteren en ben trots op wie je bent
niets is zo irritant en onaantrekkelijk als iemand die dat niet doet
Misschien dat die enorm fanatiekelingen wel wat te compenseren hebben, maar 95% lijkt mij zwaar overtrokken. Sporten is gezond. Alleen maar goed als mensen in shape proberen te blijven of komen, zo lang daar niet te ver in doorgeschoten wordt zoals je ziet bij sommige spierbundels.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Silenus het volgende:
A) kleine lul
C) geen humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |