Wat voor effect heeft dat op jou gehad? Ben je wat meer teleurgesteld in de mensheid? Ben je expres aardiger tegen minder "gewilde" mensen? :p Hoe reageren mensen op je buiten het liefdesvlak dat je merkt dat anders is?quote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef madeliefff het volgende:
Toen ik klein was hoorde ik er nooit bij op school ( basisschool) ik was ook erg verlegen. En toen ik ouder werd en een mooi meisje werd toen reageerden mensen ineens Anders en werd m'n verlegenheid ook steeds minder. lekker oppervlakkige wereld dus eigenlijk. Maar ja wanneer je er goed uit ziet reageren mensen dus anders op je, niet alleen mannen maar ook buiten t liefdes vlak .
Ja ik ben idd wel aardig tegen minder gewilde mensen, omdat ik snap dat het niet leuk is als mensen onaardig doen en het eigenlijk ook oneerlijk is.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat voor effect heeft dat op jou gehad? Ben je wat meer teleurgesteld in de mensheid? Ben je expres aardiger tegen minder "gewilde" mensen? :p Hoe reageren mensen op je buiten het liefdesvlak dat je merkt dat anders is?
Wut? Op die leeftijd al?quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, goede TT wel! Op de basisschool was ik nooit echt populair, hield van lezen enzo terwijl de rest van m'n groep hun eerste strings aan het kopen was en de eerste al seks had gehad etc (groep 8). Dus viel er altijd nogal buiten.
Nu studeer ik en heb ik heel veel vrienden, veel sociale contacten etc. Maar zie mezelf niet als ugly duckling die een zwaan is gewordenabsoluut niet.
merkte je ook dat je door je uiterlijke verandering zekerder werd?quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef jelfrikandel het volgende:
Ja, sinds ik 10kg lichter ben, en spieren zich meer laten zien, en lenzen heb merk ik wel meer aandacht en succes heb bij de dames. Vrienden heb ik nooit moeite mee gehad, ben vrij sociaal aangelegd.Maar niet van een lelijk eendje naar een mooie zwaan kwestie hoor.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij is het nog steeds Work In Progress.
Je naam zegt iets anders.....tijger!quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, goede TT wel! Op de basisschool was ik nooit echt populair, hield van lezen enzo terwijl de rest van m'n groep hun eerste strings aan het kopen was en de eerste al seks had gehad etc (groep 8). Dus viel er altijd nogal buiten.
Nu studeer ik en heb ik heel veel vrienden, veel sociale contacten etc. Maar zie mezelf niet als ugly duckling die een zwaan is gewordenabsoluut niet.
Op de middelbare school vaak het buitenbeentje en veel gepest, uiteindelijk heeft het me wel gemaakt wie ik benquote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Of je was vroeger als jongen een aparte type, niet zozeer een nerd maar je past gewoon nergens bij en je werd veel gepest en nu opeens voor een of ander reden mogen veel mensen jou en ben je best gewild geworden.
Misschien komt dat omdat zij het zien als al iets bereikt hebben en jij moet jezelf nog steeds bewijzen naar jezelf toe.quote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef BMS-THAD het volgende:
Ik pas goed in dit topic denk ik. Zie mijn verhaal in het gepest topic.
Edit:
R&P / Vroeger gepest #2
Niet genoemd in dat topic, maar oude (vrouwelijke) klasgenoten hadden opeens veel meer oog voor me, ik word regelmatig aangesproken in de kroeg en ook m'n sexleven is behoorlijk druk nu.
Als extra bijkomstigheid zie je sommige populaire mensen van vroeger daarentegen flink aftakelen.
Tja, negatief is dat niet per se natuurlijkquote:Op maandag 26 november 2012 08:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat zij het zien als al iets bereikt hebben en jij moet jezelf nog steeds bewijzen naar jezelf toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 09:53:44 ]
Sta jij toevallig hier tussen ?quote:Op maandag 26 november 2012 09:40 schreef fathank het volgende:
Ik was vanaf mijn geboorte al awesome, niet herkenbaar dus.
quote:Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Weissman het volgende:
Ik was vroeger lelijk, klungelig en slecht met meiden.
Toen ging ik squatten...goede transformatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat k ook ga beginne met dat squad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |