als je in het dagelijks leven overkomt zoals je hier overkomt, samen met je dikke tieten natuurlijk, vind ik dat niet zo raar.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Interessant topic
Ik snap het bij mezelf niet echt. Ik was vroeger niet lelijk, gewoon normaal.
Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Vaak was ik met meerdere jongens tegelijk aan het contacten.
En als ik iemand wil, krijg ik diegene ook meestal wel.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
Misschien oog je toegankelijk. Dat is vaak nog belangrijker dan looks.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Interessant topic
Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
Dragonball Z kapsel.quote:Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:
Nog een voorbeeld hoe iemand kan veranderen in de meest positieve zin.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit wel eens zou kunnen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien oog je toegankelijk. Dat is vaak nog belangrijker dan looks.
Hahahaa zeker geen beautiful swan, maar door meer zelfverzekerd zijn en m'n gekke zelf durven te zijn totaal geen probleem meer met sociale contacten of dames =p Ondanks een nogal ongelukkig groot uitgevallen neus en dergelijke =pquote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Zijn er mensen hier die vroeger bijvoorbeeld totaal niet populair zijn geweest en nu opeens wel? Stel je was bijvoorbeeld een dikke meisje vanaf een jonge leeftijd en na je achttiende begon je flink te trainen en op een dieet gegaan, waardoor je nu heel mooi bent en daardoor heel populair bij zowel mannen als andere vrouwen. Of je was vroeger als jongen een aparte type, niet zozeer een nerd maar je past gewoon nergens bij en je werd veel gepest en nu opeens voor een of ander reden mogen veel mensen jou en ben je best gewild geworden. Hoe ervaren jullie dat?
je hebt zaadvragende ogen, dat zal het wel zijnquote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Interessant topic
Een hoger guido/mooiboy gehalte is niet per definitie positief, hangt waarschijnlijk af van het type vrouw waar je op valt.quote:Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:
Nog een voorbeeld hoe iemand kan veranderen in de meest positieve zin.![]()
[ afbeelding ]
Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 27 november 2012 03:38 schreef Henno het volgende:
[..]
Een hoger guido/mooiboy gehalte is niet per definitie positief, hangt waarschijnlijk af van het type vrouw waar je op valt.
Je vergeet alleen te vermelden hoe het sprookje afloopt...quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.
Come at me bro
Dit.quote:Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij is het nog steeds Work In Progress.
Hij wacht aan de poort van de hemel, om alle mensen die nog nooit een barbell hebben aangeraakt terug te sturen naar de hel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vergeet alleen te vermelden hoe het sprookje afloopt...
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij wacht aan de poort van de hemel, om alle mensen die nog nooit een barbell hebben aangeraakt terug te sturen naar de hel.
Vertel, hoe is hij overleden dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vergeet alleen te vermelden hoe het sprookje afloopt...
In een sauna in Thailand door hartfalen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vertel, hoe is hij overleden dan?
Denk dat als je jaloers op zo'n vent bent (mits je zelf wel normaal lichamelijk bent) je sowieso gewoon onzeker/jaloers bent aangelegd. Op die manier kan je overal wel jaloers over zijn. Een persoon met spieren is geen god ofzo waar iedereen tegenop moet kijken. Beetje flauw om te doen alsof iemand jaloers is als hij aangeeft dat hij niet zo onder de indruk isquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.
Come at me bro
Even voor de duidelijkheid, Zyzz is geen persoon, het is een lifestyle.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Denk dat als je jaloers op zo'n vent bent (mits je zelf wel normaal lichamelijk bent) je sowieso gewoon onzeker/jaloers bent aangelegd. Op die manier kan je overal wel jaloers over zijn. Een persoon met spieren is geen god ofzo waar iedereen tegenop moet kijken. Beetje flauw om te doen alsof iemand jaloers is als hij aangeeft dat hij niet zo onder de indruk is
Anders gezegd: de manier waarop jij reageert is wel typerend en op die manier kan niemand gewoon zeggen wat hij denkt zonder dat hij afgedaan wordt als jaloers als hij het niet zo geweldig vindt.
ow oke. Maar er is toch een persoon die zich zyzz noemde? Maar ook als het een lifestyle is gaat het op dat je er niet jaloers op hoeft te zijn..quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, Zyzz is geen persoon, het is een lifestyle.
Lekker touren op de bicycle en werken op de boerderij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, Zyzz is geen persoon, het is een lifestyle.
Ik zou er zo niet uit willen zien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij daar jaloers op. Die gast neukte meer vrouwen dan jij ooit bij elkaar zal zien. En apart van de vrouwen, doe nou niet alsof je er niet zo uit wil zien
En dat ik dat niet wil heeft er niets te maken met jaloezie, meer met smaak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik zou er zo niet uit willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |