abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119643197
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Interessant topic :)

Ik snap het bij mezelf niet echt. Ik was vroeger niet lelijk, gewoon normaal.
Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Vaak was ik met meerdere jongens tegelijk aan het contacten.
En als ik iemand wil, krijg ik diegene ook meestal wel.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
als je in het dagelijks leven overkomt zoals je hier overkomt, samen met je dikke tieten natuurlijk, vind ik dat niet zo raar. :P

ot: ik was vroeger al populair, iedereen vond mij leuk etc, en nu nog wel eigenlijk. zelf nooit veel waarde aan gehecht, in die zin dat ik daar nooit zo bewust mee bezig was/ben.
pi_119643509
quote:

Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
Misschien oog je toegankelijk. Dat is vaak nog belangrijker dan looks.
pi_119643550
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:
Nog een voorbeeld hoe iemand kan veranderen in de meest positieve zin. _O_

[ afbeelding ]
Dragonball Z kapsel.

Too much muscle.

Maar okay ik zie de verbetering wel, als het je type is.
  maandag 26 november 2012 @ 17:18:55 #54
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119643779
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien oog je toegankelijk. Dat is vaak nog belangrijker dan looks.
Ik denk dat dit wel eens zou kunnen.
Mensen spreken mij makkelijk aan en ik spreek mensen makkelijk aan :)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119662690
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Zijn er mensen hier die vroeger bijvoorbeeld totaal niet populair zijn geweest en nu opeens wel? Stel je was bijvoorbeeld een dikke meisje vanaf een jonge leeftijd en na je achttiende begon je flink te trainen en op een dieet gegaan, waardoor je nu heel mooi bent en daardoor heel populair bij zowel mannen als andere vrouwen. Of je was vroeger als jongen een aparte type, niet zozeer een nerd maar je past gewoon nergens bij en je werd veel gepest en nu opeens voor een of ander reden mogen veel mensen jou en ben je best gewild geworden. Hoe ervaren jullie dat?
Hahahaa zeker geen beautiful swan, maar door meer zelfverzekerd zijn en m'n gekke zelf durven te zijn totaal geen probleem meer met sociale contacten of dames =p Ondanks een nogal ongelukkig groot uitgevallen neus en dergelijke =p
pi_119663315
quote:

je hebt zaadvragende ogen, dat zal het wel zijn :)
kap nah
pi_119663840
Mijn huidige vriendin vertelde me dat ze vroeger heel erg is gepest. 4 jaar lang. Vond ik zielig en onbegrijpelijk. Ze was vroeger stil en wat verlegen en daarom een makkelijke prooi, ze had ook scheve tandjes en een bril. Door een beugel heeft ze nu hele mooi tanden en een bril is al lang niet meer lelijk.
pi_119664024
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:
Nog een voorbeeld hoe iemand kan veranderen in de meest positieve zin. _O_

[ afbeelding ]
Een hoger guido/mooiboy gehalte is niet per definitie positief, hangt waarschijnlijk af van het type vrouw waar je op valt.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_119664503
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 03:38 schreef Henno het volgende:

[..]

Een hoger guido/mooiboy gehalte is niet per definitie positief, hangt waarschijnlijk af van het type vrouw waar je op valt.
Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.

Come at me bro
  dinsdag 27 november 2012 @ 08:48:17 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119664982
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als je jaloers bent op zo'n fysique mag je dat gew zeggen hoor, je bent niet de enige.

Come at me bro
Je vergeet alleen te vermelden hoe het sprookje afloopt...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:34:35 #61
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_119666945
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij is het nog steeds Work In Progress.
Dit. :P Ik vind mezelf nog steeds niet knap en ik heb de sociale skills van een visstick, maar vergeleken met vroeger is het al 3000x beter. Ik durf daar niet eens aan terug te denken. :')

Ik ken echter wel iemand die imho echt van een ugly duckling naar een beautiful swan is gegaan. Of nouja, qua uiterlijk niet zozeer, want diegene is altijd al mooi geweest, maar was vroeger zo goed als contactgestoord en heeft nu ontzettend veel vrienden en is enorm sociaal. Ik heb daar echt veel bewondering voor en zou willen dat ik dat kon. :o :@

[ Bericht 11% gewijzigd door Muisraket op 27-11-2012 10:40:39 ]
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_119667677
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij wacht aan de poort van de hemel, om alle mensen die nog nooit een barbell hebben aangeraakt terug te sturen naar de hel.
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:08:47 #63
157922 fathank
pi_119670789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:06 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hij wacht aan de poort van de hemel, om alle mensen die nog nooit een barbell hebben aangeraakt terug te sturen naar de hel.
:').
pi_119671138
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Vertel, hoe is hij overleden dan?
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:25:21 #65
157922 fathank
pi_119671201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vertel, hoe is hij overleden dan?
In een sauna in Thailand door hartfalen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:39:20 #66
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119671659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Come at me bro
Denk dat als je jaloers op zo'n vent bent (mits je zelf wel normaal lichamelijk bent) je sowieso gewoon onzeker/jaloers bent aangelegd. Op die manier kan je overal wel jaloers over zijn. Een persoon met spieren is geen god ofzo waar iedereen tegenop moet kijken. Beetje flauw om te doen alsof iemand jaloers is als hij aangeeft dat hij niet zo onder de indruk is

Anders gezegd: de manier waarop jij reageert is wel typerend en op die manier kan niemand gewoon zeggen wat hij denkt zonder dat hij afgedaan wordt als jaloers als hij het niet zo geweldig vindt.
we dan
pi_119672074
Heb het zelf wel zo ervaren, of het ook daadwerkelijk zo was weet ik niet zeker.

Heb vanaf 12 / 13 jaar redelijk tot veel last gehad van acné. Tevens had ik een bril met aardig dikke glazen. Dat heeft mij in die periode niet echt veel zekerheid gegeven naar mijn vrouwelijke medemens om het maar zo uit te drukken.

Wel had ik altijd veel vrienden en ook vriendinnen (lees: geen relatie of iets in die richting) en ben ook niet gepest of zo. Heb wel altijd veel gesport en wat aan krachttraining (niet in extreme mate) gedaan.

Op mijn 18e verjaardag heb ik mijn bril ingeruild voor lenzen en was de acné door zware medicatie weggetrokken. Het eerste half jaar daarna ging er een wereld voor me open. Allerlei aandacht en actie van meisjes die mij daarvoor niet zagen staan (althans, dat dacht ik). Ergens vond ik dat wel een nare gedachte, maar he als de wereld nou eenmaal zo werkt dan moet ik er maar gebruik van maken ook!

Later op een reünie gehoord over hoe leuk sommigen mij vonden in mijn 'mindere' periode. In de pubertijd kan je dat niet bevatten en ben je alleen maar bezig met je eigen tekortkomingen.
pi_119672572
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Denk dat als je jaloers op zo'n vent bent (mits je zelf wel normaal lichamelijk bent) je sowieso gewoon onzeker/jaloers bent aangelegd. Op die manier kan je overal wel jaloers over zijn. Een persoon met spieren is geen god ofzo waar iedereen tegenop moet kijken. Beetje flauw om te doen alsof iemand jaloers is als hij aangeeft dat hij niet zo onder de indruk is

Anders gezegd: de manier waarop jij reageert is wel typerend en op die manier kan niemand gewoon zeggen wat hij denkt zonder dat hij afgedaan wordt als jaloers als hij het niet zo geweldig vindt.
Even voor de duidelijkheid, Zyzz is geen persoon, het is een lifestyle.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:11:44 #69
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119672616
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

ow oke. Maar er is toch een persoon die zich zyzz noemde? Maar ook als het een lifestyle is gaat het op dat je er niet jaloers op hoeft te zijn..
we dan
pi_119672703
edit - niet op de man spelen

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 27-11-2012 15:19:45 ]
pi_119672717
Ik ben vroeger gepest om mijn hoge cijfers. Een andere school heeft dat opgelost. Daar was ik ook populair, werd altijd uitgenodigd voor alle feestjes, beetje de gangmaker, maar ik ben nooit populair geweest bij meisjes want echt aantrekkelijk was ik niet. Dat is pas iets van de laatste jaren. Nu ben ik vlotgebekt en hoewel ik nooit echt woest aantrekkelijk zal zijn heb ik verre van te klagen over aandacht.

Als je dat vergelijkt met vroeger is het wel een verbetering met factor 1000.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:14:39 #72
157922 fathank
pi_119672732
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Lekker touren op de bicycle en werken op de boerderij.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:18:36 #73
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119672898
In mijn jeugd was ik een puisterig, brildragend jongetje. Jongens scholden met uit met termen als "mietje", "flikker", "homo", "meidengek", etc. Het was zo erg dat ik zelfs doelbewust blokjes om ging om mijn plaaggeesten te vermijden.

Nu kijken diezelfde kerels me na op straat en roepen ze "Hey schoonheid, wil je een lift?"

Geen slecht resultaat, toch? :*
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119672984
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tuurlijk ben jij daar jaloers op. Die gast neukte meer vrouwen dan jij ooit bij elkaar zal zien. En apart van de vrouwen, doe nou niet alsof je er niet zo uit wil zien :')
Ik zou er zo niet uit willen zien.
pi_119673011
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ik zou er zo niet uit willen zien.
En dat ik dat niet wil heeft er niets te maken met jaloezie, meer met smaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')