abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119629226
Op de basisschool heel rustig geweest,altijd de slimste geweest en lievelingetje. Maar weinig vrienden, stond ik toen ook niet echt bij stil?

Op de middelbare school kreeg ik meer vrienden, een specifiek groepje en nog steeds hield ik mij afzijdig. Heb verschillende fases doormaakt in die jaren.

Momenteel ben ik goed uitgebloeid. Mensen kunnen vaak niet geloven dat ik het meisje van toen ben. Qua uiterlijkheid is het wel eem metamorfose geweest maar ook wat betreft uitstraling en social skills. Ik zou niet zeggen dat ik swan queen ben geworden maar het is goedgekomen. :)
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_119629384
Prachtige zwaan zou ik mezelf niet durven te noemen (m'n bierpens zorgt niet voor dat effect :')), maar m'n uiterlijk heeft wel een drastische verandering (verbetering) ondergaan. Eerst de lelijke nerd met jampotglazen op de basisschool, vervolgens op de middelbare school een vrij normaal uiterlijk doordat ik lenzen ging dragen en me beter ging kleden, daarna volgde op m'n vijftiende/zestiende haaruitval (had te maken met m'n testosteronhormonen), waarop ik enkele jaren later maar de tondeuse ter hand nam. Resultaat is dat ik nu een kale baardaap ben die geregeld in colberts, overhemden en zulks rondbaggert.

Zelf heb ik het allemaal niet zo bewust meegemaakt. Al die tijd ben ik ook nooit onzeker geweest, alle overgangen in uiterlijk volgden elkaar in min of meer natuurlijke wijze op. Wel kreeg ik vaak op m'n achttiende te horen dat m'n kop kaalscheren de beste beslissing was die ik sinds tijden had genomen, maar op m'n zestiende had ik al mijn eerste vriendin die twee jaar ouder was.

M'n ontwikkeling als zodanig heeft er dus voor gezorgd dat ik er niet zoveel van gemerkt heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 09:10:09 ]
pi_119629555
Ik was vroeger lelijk, klungelig en slecht met meiden.

Toen ging ik squatten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 09:53:44 ]
pi_119629744
Ik heb er eigenlijk altijd "bij gehoord", zit nu nog steeds op de middelbare maar heb havo afgerond en merk wel dat ik sinds mn 15e opeens veel meer aandacht kreeg.
En ik snap redelijk waarom, ben "opeens" een vrouw geworde qua lichaam, en mn gezicht lijkt ook ouder.
En het scheelt wel, ook al zijn het domme vooroordelen, als je er een beetje bijhoort of een goed uiterlijk hebt maakt het veel dingen nou eenmaal wat makkelijker.
  maandag 26 november 2012 @ 09:40:39 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119629998
Ik was vanaf mijn geboorte al awesome, niet herkenbaar dus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119630274
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 09:40 schreef fathank het volgende:
Ik was vanaf mijn geboorte al awesome, niet herkenbaar dus.
Sta jij toevallig hier tussen ?

maandag 26 november 2012 @ 09:57:19 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119630299
Nee man, gwn natty jwttoch
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119630546
En waar val jij dan onder ts??
pi_119631073
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
Eerder andersom hier :')
Ben je aan het aftakelen? ;)
  maandag 26 november 2012 @ 10:42:28 #35
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_119631413
Keep_Walking topic :')

Kwam zelfvertrouwen maar door aanmaken van dit soort topics, dan had je het al!
Thinking about thinking of you.
pi_119633086
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Weissman het volgende:

Toen ging ik squatten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede transformatie

denk dat k ook ga beginne met dat squad
pi_119633104
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 09:57 schreef fathank het volgende:
Nee man, gwn natty jwttoch
die vlado is nog wel natty, hoop ik voor hem althans
  maandag 26 november 2012 @ 11:42:15 #38
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_119633136
Vroeger regelde ik al zat vrouwen totdat ik 1 ex tegenkwam die mij vet wilde mesten door elke dag op bed te liggen en van justeat.nl te bestellen. Gelukkig voor mezelf kwam ik er op tijd achter en dumpte die gekke bitch, nu ben ik nog harder bezig dan ooit. Lift weights, get bitches. Swag Swag Swag
  maandag 26 november 2012 @ 11:54:18 #39
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119633579
Nou populair niet. Maar vroeger kreeg ik weinig voor elkaar op meidengebied vooral doordat ik erg veel acne had. Ging rond mijn 18de weg, 2 jaar relatie gehad en daarna jeugd ingehaald als het ware. Populair niet, maar had gewoon ook vroeger al een vriendengroep e.d. Alleen verandering qua uiterlijk en wat mondiger worden ook en dat maakt veel verschil op meidengebied. Misschien is er wel meer verandert aan me, maar dat vind ik het belangrijkst en valt het meeste op denk ik. Verder maakt het me niet zoveel uit als in ben er helemaal niet zo mee bezig verder. Ben blij dat het wel anders is geworden dat wel. Maar goed had altijd al wel gewoon een oke gevoel verder over mezelf en niet onzeker ofzo dus ja. Niet echt zoiets van wow wat is me nu overkomen ofzo. Maar wel erg prettig zo
we dan
pi_119636890
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Weissman het volgende:

Toen ging ik squatten...

SPOILER
Mirin estetiks
If not now, then when.
pi_119639883
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef 16meter het volgende:
goede transformatie

denk dat k ook ga beginne met dat squad
maar is wel fokt op voor je rugg hoor :$

quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 11:42 schreef SunTzu het volgende:
Vroeger regelde ik al zat vrouwen totdat ik 1 ex tegenkwam die mij vet wilde mesten door elke dag op bed te liggen en van justeat.nl te bestellen. Gelukkig voor mezelf kwam ik er op tijd achter en dumpte die gekke bitch, nu ben ik nog harder bezig dan ooit. Lift weights, get bitches. Swag Swag Swag
Deze man _O_

Zoveel swag _O_

quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mirin estetiks
come at me bro
pi_119640153
op de basisschool zag niemand mij staan, nog steeds zien mensen mij niet staan, maar boeie, ik heb een kelder vol met mensen die mij wel zien staan :P
kap nah
  maandag 26 november 2012 @ 15:42:20 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119640397
Als ik een beetje naar m’n omgeving van vroeger kijk en nu word je eigenlijk pas echt rond je 15e/16e een beetje gevormd, ofzo. Alles wat je daarvoor was (nerd/populair/’gewoon’) zegt amper iets over hoe je uiteindelijk zal zijn.

Als je bovendien al ‘piekt’ op de basisschool/begin middelbare school gaat het sowieso ook niet zo snel goedkomen. De stoere jongens of meisjes met een grote bek (of die er vroeg bij waren met seks) wonen nu allemaal in een suf dorp met twee kinderen en dragen een coltrui met crocs.
Vaak zijn de wat stillere meisjes later echt ineens mooie vrouwen geworden, als ik sommige oud-klasgenoten van vroeger (toen: trui met een paardenhoofd, geen tieten, paardenstaart met paars strikje) zie op facebook. DAMN wat een lekkere wijven.

Kortom: ik denk echt voorbeelden te over.
Gourmetten of steengrillen?
pi_119640445
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:42 schreef Silenus het volgende:
Als ik een beetje naar m’n omgeving van vroeger kijk en nu word je eigenlijk pas echt rond je 15e/16e een beetje gevormd, ofzo. Alles wat je daarvoor was (nerd/populair/’gewoon’) zegt amper iets over hoe je uiteindelijk zal zijn.

Als je bovendien al ‘piekt’ op de basisschool/begin middelbare school gaat het sowieso ook niet zo snel goedkomen. De stoere jongens of meisjes met een grote bek (of die er vroeg bij waren met seks) wonen nu allemaal in een suf dorp met twee kinderen en dragen een coltrui met crocs.
Vaak zijn de wat stillere meisjes later echt ineens mooie vrouwen geworden, als ik sommige oud-klasgenoten van vroeger (toen: trui met een paardenhoofd, geen tieten, paardenstaart met paars strikje) zie op facebook. DAMN wat een lekkere wijven.

Kortom: ik denk echt voorbeelden te over.
Ik kan dit alleen maar bevestigen.
pi_119640471
Nog een voorbeeld hoe iemand kan veranderen in de meest positieve zin. _O_

maandag 26 november 2012 @ 15:47:02 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119640531
Overigens was ik vroeger op bepaalde vlakken ook echt een n00b, als ik er aan terugdenk. :') Ik had een goene bril (want fan van de Turtles), ik speelde een muziekinstrument en haalde de hoogste cijfers van de klas. Kon sociaal wel goed meekomen, maar toch.

Niemand had toen kunnen bevroeden dat ik vandaag de dag 24/7 door het leven zou gaan als eindbaas.
pi_119641471
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:
Nog een voorbeeld hoe iemand kan veranderen in de meest positieve zin. _O_

[ afbeelding ]
goed gedaan man

hou ons op de hoogte van je progressie
  maandag 26 november 2012 @ 16:20:04 #48
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119641540
Interessant topic :)

Ik snap het bij mezelf niet echt. Ik was vroeger niet lelijk, gewoon normaal.
Sinds ik ouder ben geworden en op stap ga, krijg ik echt veel aandacht van jongens/mannen.
Vaak was ik met meerdere jongens tegelijk aan het contacten.
En als ik iemand wil, krijg ik diegene ook meestal wel.
Maar ik vind mezelf helemaal niet zo superlekker als wat je hierbij zou verwachten.
Ik vind mezelf er op zich wel goed uitzien, maar ik begrijp niet waarom ik zo goed in de markt lig.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 26 november 2012 @ 16:25:33 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119641738
Waarschijnlijk heb je dikke tieten.
  maandag 26 november 2012 @ 16:29:07 #50
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119641889
quote:
4s.gif Op maandag 26 november 2012 16:25 schreef Silenus het volgende:
Waarschijnlijk heb je dikke tieten.
Dat is op zich wel zo :')
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')