SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 09:53:44 ]
Sta jij toevallig hier tussen ?quote:Op maandag 26 november 2012 09:40 schreef fathank het volgende:
Ik was vanaf mijn geboorte al awesome, niet herkenbaar dus.
quote:Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Weissman het volgende:
Ik was vroeger lelijk, klungelig en slecht met meiden.
Toen ging ik squatten...goede transformatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat k ook ga beginne met dat squad
quote:Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef Weissman het volgende:
Ik was vroeger lelijk, klungelig en slecht met meiden.
Toen ging ik squatten...Mirin estetiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
maar is wel fokt op voor je rugg hoor :$quote:Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef 16meter het volgende:
goede transformatie
denk dat k ook ga beginne met dat squad
Deze manquote:Op maandag 26 november 2012 11:42 schreef SunTzu het volgende:
Vroeger regelde ik al zat vrouwen totdat ik 1 ex tegenkwam die mij vet wilde mesten door elke dag op bed te liggen en van justeat.nl te bestellen. Gelukkig voor mezelf kwam ik er op tijd achter en dumpte die gekke bitch, nu ben ik nog harder bezig dan ooit. Lift weights, get bitches. Swag Swag Swag
come at me broquote:
Ik kan dit alleen maar bevestigen.quote:Op maandag 26 november 2012 15:42 schreef Silenus het volgende:
Als ik een beetje naar m’n omgeving van vroeger kijk en nu word je eigenlijk pas echt rond je 15e/16e een beetje gevormd, ofzo. Alles wat je daarvoor was (nerd/populair/’gewoon’) zegt amper iets over hoe je uiteindelijk zal zijn.
Als je bovendien al ‘piekt’ op de basisschool/begin middelbare school gaat het sowieso ook niet zo snel goedkomen. De stoere jongens of meisjes met een grote bek (of die er vroeg bij waren met seks) wonen nu allemaal in een suf dorp met twee kinderen en dragen een coltrui met crocs.
Vaak zijn de wat stillere meisjes later echt ineens mooie vrouwen geworden, als ik sommige oud-klasgenoten van vroeger (toen: trui met een paardenhoofd, geen tieten, paardenstaart met paars strikje) zie op facebook. DAMN wat een lekkere wijven.
Kortom: ik denk echt voorbeelden te over.
goed gedaan manquote:Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Weissman het volgende:
Nog een voorbeeld hoe iemand kan veranderen in de meest positieve zin.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |