Owww die wil Meike zo graag!! Ik heb volgens mij alleen nog geen dubbelen. Maar ze wil hem anders vast wel ruilen voor een niet-dubbele. Welke moet je nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef Troel het volgende:
Ik heb tot nu toe 1 cupcake van de AH dubbel
Nog heel veel, maar ik zorg dat ie apart ligt, er komen er ongetwijfeld nog meer bijquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Owww die wil Meike zo graag!! Ik heb volgens mij alleen nog geen dubbelen. Maar ze wil hem anders vast wel ruilen voor een niet-dubbele. Welke moet je nog?
top! komen vast ook nog wel dubbelen hier ;-)quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog heel veel, maar ik zorg dat ie apart ligt, er komen er ongetwijfeld nog meer bijIs pas net een week bezig natuurlijk he
Heb je een lijstje die ze nog moet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou als je ze over hebt! ik spaar ze voor een buurmeisje
okquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef lady-wrb het volgende:
nee. maar laat maar. ik zie dat er hier ook gespaard wordt. ze doet het maar met wat ze van mij krijgt.
Ja!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:13 schreef Clubsoda het volgende:
Zijn er nog mensen die mini's willen ruilen? Want dan ga ik mijn dubbelen even inventariseren
had je toevallig nog: Piet, jesse, doenia, mara en irie ergens liggen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ok
mocht ze er nog een paar moeten aan het eind van de actie, kan je me altijd een berichtje sturen!
Ok! Ik heb dubbel:quote:
pm gestuurdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:20 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb voor je:
#8: 19 dingen die je nog niet weet over het oerwoud.
#17: 23 dingen die je nog niet weet over Dino's
#22: 21 dingen die je nog niet weet over computer en mobiel
#25: 20 dingen die je nog niet weet over de toekomst
#28: 26 dingen die je nog niet weet over poep
#33: 24 dingen die je nog niet weet over Celebrities
Stuur maar een PM als je interesse hebt
nee die heb ik helaas nietquote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had je toevallig nog: Piet, jesse, doenia, mara en irie ergens liggen?
die zoekt ze nog. had je zelf nog iets nodig? dan kan ik het even voor je vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |