Nee, dat is het niet. Is pas sinds kort, daarvoor nooit problemen gehad. Ik gebruik een chromebook misschien dat er met een update iets verkeerd gegaan is. Telkens valt gewoon een deel van ed quote weg. Tenzij ik heel rustig klik. Echt heel raar.quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een deel van de tekst selecteert en dan op de quote knop drukt dan pakt hij alleen dat deel. Misschien is dat het.
Omdat hij ook over de contractonderhandelingen en in overleg met de trainer over het selectiebeleid gaat vriend. Daarbij heeft hij Fer, Wijnaldum en die kutcabral weggeloodst voor goede transfersommen. Kijk hoe ze nu elders spelen. Hebben amper toegevoegde waarde. Heel goed gezien dus.quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alleen Pelle is door Van Geel gehaald, dus hoezo dank je hier Van Geel voor?
Vormer is niks mis mee voor de bank. Goossens een gok en Te Vrede kunnen we niks over zeggen, maar dat zal idd niet veel zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft ook Vormer, Goossens en Te Vrede gehaald.
Met Clasie en Tony heb je gewoon een bazenmiddenveld. Zeker tegen voetballende ploegen als AZ mis je dat gebrek aan fysiek niet zozeer.quote:Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
Tony speelde erg sterk, deed me weer aan Twente uit denken van vorig seizoen. Wat is hij ook slim en sterk in de duels zeg.
Denk het niet. Wel hebben we tegen dezelfde tegenstanders een stuk meer punten gehaald.quote:Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef DorperTed het volgende:
Is er ergens een handig overzicht waar een vergelijk in puntenaantal is te zien tussen dit en vorig seizoen?
Was het weer zover?quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Dekatria het volgende:
Ook mooi om dan daarnaast Wijnaldem zo onder vuur te zien liggen bij PSV.
5 Miljoen
Dreiging had meer gekunnen, maar het is best wel lastig voetballen met windkracht 8 ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
We speelden echt geweldig. Meer dan verdiende overwinning.
En omdat het een nummer 10 is toch?quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yep.
Maar dat komt natuurlijk omdat hij zich niet begrepen voelt.
Dat ook, ja.quote:Op zondag 25 november 2012 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
En omdat het een nummer 10 is toch?
+ De Vrijquote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Maastoren het volgende:
Feyenoord![]()
Vilhena![]()
BMI![]()
Clasie![]()
Sowieso Pelle
Die is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd wat er met Achahbar is gebeurd.
In aanleg misschien wel de beste voetballer die we hebben. Heeft alleen wat moeite met de stap van jeugd naar 1.quote:Op zondag 25 november 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is gewoon niet goed genoeg.
Het is wel een mannetje ja. Beetje arrogant ook. Is niet heel verkeerd.quote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef Muto het volgende:
Vilhena
Koert: "Tonny, je bent MOTM. Vind je dat terecht?"
Vilhena: "Ja, ik heb het wel verdiend"
Nog niet eens met geld erbij.quote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef mrstylo het volgende:
Mogen we Wijnaldum nog terug geven? We hebben de bon nog.
Zolang het niet teveel spelers zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel een mannetje ja. Beetje arrogant ook. Is niet heel verkeerd.
Is veel te klein joh. Gaat 't niet redden, echt niet.quote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
In aanleg misschien wel de beste voetballer die we hebben. Heeft alleen wat moeite met de stap van jeugd naar 1.
Toch was die blom wel de weg kwijt, die rode kaatt was wat zwaar en daardoor durfde hij gewoon die 100% pingel niet te gevenquote:Op zondag 25 november 2012 16:35 schreef Dekatria het volgende:
Die ene aanname van Pelle, die eigenlijk een pingel had moeten zijn. Manman
Voor z'n postuur is hij relatief balvast te noemen en met z'n goede aanname creeert hij veel opties voor zichzelf. Vind het echt een prachtige speler.quote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef F_JD het volgende:
[..]
Die werd wel flink aangepakt de hele wedstrijd door. Gelukkig kan hij zelf ook uitdelen.
Daarvoor heeft hij al teveel goede dingen laten zien imo. Die komt er echt wel.quote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Karelnoord het volgende:
Achabar dreigt een beetje een gevalletje te worden dat te vergelijken is met die Afgaanse jongen die ook zo ontzettend goed was in de jeugd maar in het betaald voetbal niet aarde. Generatie De Vrij/BMi/Clasie.
Nee, juist niet. Hij gaat ook niet naar een vaste kapper.quote:Op zondag 25 november 2012 16:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zei Pelle nou net dat hij z'n eigen haarstylist heeft?
Hij is gewoon te klein! Gaat gewoon echt niet lukken, tenzij je in de categorie Santi Cazorla, Sneijdert etc. past.quote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Karelnoord het volgende:
Achabar dreigt een beetje een gevalletje te worden dat te vergelijken is met die Afgaanse jongen die ook zo ontzettend goed was in de jeugd maar in het betaald voetbal niet aarde. Generatie De Vrij/BMi/Clasie.
Niet als spits nee denk ik, te langzaam dan ook. Als (A)MC zie ik hem nog wel slagenquote:Op zondag 25 november 2012 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is gewoon te klein! Gaat gewoon echt niet lukken, tenzij je in de categorie Santi Cazorla, Sneijdert etc. past.
quote:Op zondag 25 november 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij al teveel goede dingen laten zien imo. Die komt er echt wel.
Telegraafquote:Net als in de eerste helft ging het spel in de tweede helft op en neer, met kansen over en weer. Uiteindelijk brak Feyenoord in de 65e minuut de ban. Simpel balverlies van Adam Maher luidde de eerste goal van de wedstrijd in. De bal kwam terecht bij Pellé, die niet voor het eerst dit seizoen een ploeggenoot de kans bood om te scoren. De spits legde de bal vanaf de achterlijn terug op Tonny Trindade de Vilhena, die via de vuisten van Esteban voor zijn eerste treffer in Feyenoord 1 tekende.
Isoufi?quote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Karelnoord het volgende:
habar dreigt een beetje een gevalletje te worden dat te vergelijken is met die Afgaanse jongen die ook zo ontzettend goed was in de jeugd maar in het betaald voetbal niet aarde. Generatie De Vrij/BMi/Clas
Ja iddquote:
Heb 't ook idd over de spits. Dat werkt niet man bij hem. Op 10 misschien wel, maar om hem nu op 't middenveld te zetten met Clasie en Tonny gaat wat te ver.quote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet als spits nee denk ik, te langzaam dan ook. Als (A)MC zie ik hem nog wel slagen
Dat denk ik ook telkens als ikk hem zie spelen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet als spits nee denk ik, te langzaam dan ook. Als (A)MC zie ik hem nog wel slagen
Barcelona 2.0 vriend.quote:Op zondag 25 november 2012 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 't ook idd over de spits. Dat werkt niet man bij hem. Op 10 misschien wel, maar om hem nu op 't middenveld te zetten met Clasie en Tonny gaat wat te ver.
Deed die mee dan? Niet gezien.quote:Op zondag 25 november 2012 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
BMI was ook goed vandaag zeg. Die Beerend werd helemaal gek
Jwzquote:
"BEN JE GEK OFZO"quote:Op zondag 25 november 2012 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
BMI was ook goed vandaag zeg. Die Beerend werd helemaal gek
Yes was me ingegeven door FMquote:Op zondag 25 november 2012 16:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook telkens als ikk hem zie spelen.
Mooie FM-notatie trouwens. Ik weet niet of je daar goed in bent, anders kun je zomaar een leuke baan mee scoren.
Hij deed daarna ook net alsof hij die bal in Maher's gezicht ging gooien.quote:
Ik vond Immers wat onzichtbaar. Maar hij won wel aardig wat duels en mistte idd geen kansen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij deed daarna ook net alsof hij die bal in Maher's gezicht ging gooien.![]()
Wat een baas.
Immers speelde misschien wel zijn beste wedstrijd in een Feyenoord-shirt tot nu toe. Zal dat komen omdat hij geen kansen heeft gehad?
Was dit keer ook redelijk vlot in de combinaties. Voor zijn doen dan.quote:Op zondag 25 november 2012 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vond Immers wat onzichtbaar. Maar hij won wel aardig wat duels en mistte idd geen kansen.
Hij is 18 jaar en speelt gewoon altijd een voldoende. Hij komt er echt wel maar heeft tijd nodig om zich aan te passen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Karelnoord het volgende:
Idd ja. Zeker toen Altidore vervelend deed en hij hem uitkapte om ff te laten zien wie de baas isquote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Deed me overigens ook deugd De Vrij weer helemaal in z'n ouwe flow te zien. Mensen uitkappen als vanouds
Of geschorst. Hij staat op scherp.quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
We hebben trouwens wel echt een probleem als Pelle een keer geblesseerd raakt. Die man is nu al zo belangrijk.
Twee keer.quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd ja. Zeker toen Altidore vervelend deed en hij hem uitkapte om ff te laten zien wie de baas is
Klopt. Belangrijker voor het team dan Guidetti.quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
We hebben trouwens wel echt een probleem als Pelle een keer geblesseerd raakt. Die man is nu al zo belangrijk.
En die Achahbar van je dan?quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
Die balvastheid van hem voorin is enorm belangrijk, ja.quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
En altijd bescheiden blijven, itt tot Tony die zichzelf zeer terecht de man van de wedstrijd vond.quote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Deed me overigens ook deugd De Vrij weer helemaal in z'n ouwe flow te zien. Mensen uitkappen als vanouds
Is een compleet andere speler.quote:
Gewoon Te Vrede erin dan, die loopt bij mij op FM ook 1 op 1quote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die balvastheid van hem voorin is enorm belangrijk, ja.
Idd en het is ook onze enige spits in principe. Maargoed, Koeman verzint daar heus wel wat op hoor. Sowieso geel laten pakken voor een belangrijke wedstrijd.quote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Is een compleet andere speler.
Maar ons hele spel wordt steeds meer afgestemd op Pelle's balvastheid.
Ze worden altijd zo aandoenlijk als ze boos zijn he.quote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Caland het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1434-48.php
hihihi
quote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Caland het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1434-48.php
hihihi
Oh really.quote:Hij moet al helemaal kappen met die Nummer 10 positie onzin, geen overzicht en niet de handelingssnelheid ervoor.
Ik lig dubbel, thanks voor de link Caland.quote:Op zondag 25 november 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze worden altijd zo aandoenlijk als ze boos zijn he.
Verbeek z'n pony waaide steeds voor z'n ogen denk ik als hij dit echt meent.quote:Op zondag 25 november 2012 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verbeek vond het een 0 - 0 wedstrijd![]()
Martin van Geel.quote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het ook wel mooi die discussie over Castaignos die het niet goed doet. Wij konden hem niet betalen, nu hebben ze in Duitsland zes miljoen neergeteld en bakt hij er weinig van, wij huren voor waarschijnlijk 1/10 daarvan De Pel. Owned. Vorig jaar ook al Munsterman zo hard gehad met Guidetti, die daar al had getekend en toen toch niet kwam en bij ons 1 op 1 liep. En zij 5,5 miljoen uitgeven aan Fer die daar op de bank zat, PSV 5 miljoen voor Wijnaldum, terwijl wij met Bakkal die nog deels vanuit eindhoven betaald kreeg boven Twente en PSV eindigden.![]()
Zeker. Fer is ook de enige nsb'er die het wel gaat redden.quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Toch heb ik liever Fer dan Immers hoor.
Tuurlijk joh.quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Geniaal. Ik was heel sceptisch over Immers en bij De Pel dacht ik wtf? Maar hij heeft het toch wel weer heel goed gedaan. En nog ff al die transfervrije spelers opgepikt waarvan er al 1 in Oranje speelt nu, en het grootste talent van Noorrwegen voor drie ton. Contracten verlengen ook allemaal prima en op tijd. Keihardgeweest voor Ricky en Kelvin. KGB aangesteld. De juiste spelers verhuurd aan Excelsior.quote:
Ja, maar daar is iedereen het ook wel over eens. Maarja, als een speler zelf wil vertrekken houdt 't op.quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Johan Derksen moet je lekker laten lullen. Die was samen met vd Gijp de afgelopen 3 jaar extreem negatief over Feyenoord en zijn uitspraken slaan in de regel nergens op als je de club een beetje nauw volgt. Helaas heeft het grote publiek dat niet door.quote:Op zondag 25 november 2012 17:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geniaal. Ik was heel sceptisch over Immers en bij De Pel dacht ik wtf? Maar hij heeft het toch wel weer heel goed gedaan. En nog ff al die transfervrije spelers opgepikt waarvan er al 1 in Oranje speelt nu, en het grootste talent van Noorrwegen voor drie ton. Contracten verlengen ook allemaal prima en op tijd. Keihardgeweest voor Ricky en Kelvin. KGB aangesteld. De juiste spelers verhuurd aan Excelsior.![]()
Wat wil je als supporter nog meer? Ja ik zou die vrouw van hem nou wel eens willen zien waar Johan Derksen het altijd over heeft dat die zo op de voorgrond is altijd.
Klopt, hij kletst veel uit zijn nek. Ik ben heel goed op de hoogte van Feyenoord dus dan merk ik het, en neem ik hem verder ook niet meer zo serieus als het over andere clubs gaat.quote:Op zondag 25 november 2012 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Johan Derksen moet je lekker laten lullen. Die was samen met vd Gijp de afgelopen 3 jaar extreem negatief over Feyenoord en zijn uitspraken slaan in de regel nergens op als je de club een beetje nauw volgt. Helaas heeft het grote publiek dat niet door.
Pelle, Schaken, BMI, Mulder, de Vrij, Clasie. Allemaal werden ze in 't begin afgezeken door Derksen en vd Gijp en nu zijn het de sterkhouders van Feyenoord 1. Zou ook wel eens leuk zijn als ze eens op hun woorden terugkwamen en toegeven dat ze er gewoon faliekant naast zaten, maar daar zijn ze te ijdel voor.
Je moet eens opletten als het over buitenlands voetbal gaat. Het enige wat hij dan kan doen is in algemeenheden praten die iedereen wel kan opdreunen. Ik weet zeker dat hij alleen de echte topwedstrijden kijkt en van de rest van de clubs 0,0 afweet.quote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Klopt, hij kletst veel uit zijn nek. Ik ben heel goed op de hoogte van Feyenoord dus dan merk ik het, en neem ik hem verder ook niet meer zo serieus als het over andere clubs gaat.
Ik heb vooral het idee dat de nivellering in de Eredivisie nu pas echt heeft toegeslagen als ik heel eerlijk ben. Ik vond ons voetbal vorig jaar met El Ahmadi, Clasie en Bakkal beter maar nu lijken de tegenstanders stuk voor stuk veel zwakker te zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef ace_eleven het volgende:
Nu nog even zorgen dat we geen tegendoelpunten meer krijgen tot de winterstop, Koeman ging klagen en de twee eerstvolgende wedstrijden geef je niets meer weg en hou je de 0
Ik ben het wel met Koeman eens dat het voetballend wel vooruit gaat, ik heb het idee dat de ondergrens omhoog gaat. Het is niet altijd even goed, maar slecht spelen we eigenlijk ook helemaal niet meer. De meeste tegengoals waren eigenlijk grotendeels te wijten aan domme persoonlijke fouten, en niet aan structurele slechte wedstrijden
Pelle geeft ie nu wel toe. Al komen ze ook niet verder dan "het is een leuk spelertje voor de eredivisie".quote:Op zondag 25 november 2012 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Johan Derksen moet je lekker laten lullen. Die was samen met vd Gijp de afgelopen 3 jaar extreem negatief over Feyenoord en zijn uitspraken slaan in de regel nergens op als je de club een beetje nauw volgt. Helaas heeft het grote publiek dat niet door.
Pelle, Schaken, BMI, Mulder, de Vrij, Clasie. Allemaal werden ze in 't begin afgezeken door Derksen en vd Gijp en nu zijn het de sterkhouders van Feyenoord 1. Zou ook wel eens leuk zijn als ze eens op hun woorden terugkwamen en toegeven dat ze er gewoon faliekant naast zaten, maar daar zijn ze te ijdel voor.
inderdaad, maar liever algemeenheden brengen dan onzin uitkramen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet eens opletten als het over buitenlands voetbal gaat. Het enige wat hij dan kan doen is in algemeenheden praten die iedereen wel kan opdreunen. Ik weet zeker dat hij alleen de echte topwedstrijden kijkt en van de rest van de clubs 0,0 afweet.
Het slaat ook nergens op om eerst te zeggen dat hij niet goed genoeg isi, en daarna dat hiji wel goed genoeg is maar alleen in de eredivisie. Wij spelen toch alleen in de eredivisie (en dat was al bekend toen hij gehaald werd)? Lul er niet zo omheen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle geeft ie nu wel toe. Al komen ze ook niet verder dan "het is een leuk spelertje voor de eredivisie".
Op zich een waarheid ook
Algemeenheden zijn ook onzin als het is om je gebrek aan kennis te verdoezelen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
inderdaad, maar liever algemeenheden brengen dan onzin uitkramen.
Laatste 3 wedstrijden doelsaldo 10-2, lijkt er al een stuk meer opquote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef ace_eleven het volgende:
Nu nog even zorgen dat we geen tegendoelpunten meer krijgen tot de winterstop, Koeman ging klagen en de twee eerstvolgende wedstrijden geef je niets meer weg en hou je de 0
Ik ben het wel met Koeman eens dat het voetballend wel vooruit gaat, ik heb het idee dat de ondergrens omhoog gaat. Het is niet altijd even goed, maar slecht spelen we eigenlijk ook helemaal niet meer. De meeste tegengoals waren eigenlijk grotendeels te wijten aan domme persoonlijke fouten, en niet aan structurele slechte wedstrijden
De Vrij was volgens van der Gijp Jupiler League niveau .quote:Op zondag 25 november 2012 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je. Dat soort onzin. Op BMI werd in het begin enorm veel gezeken en nu zijn ze er als de kippen bij om hem op te hemelen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De Vrij was volgens van der Gijp Jupiler League niveau .
Jammer dat Roda niet wat langer stand hield.quote:Op zondag 25 november 2012 17:44 schreef Grifte het volgende:
Zwolle nu op 1-1 gekomen bij Twente
Mocht dit zo blijven doen we goede zaken dit weekend
Als Ajax daar punten had verspeeld dan hadden wij dat natuurlijk ook gedaanquote:Op zondag 25 november 2012 17:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jammer dat Roda niet wat langer stand hield.
Fer gaat het wel redden.quote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het ook wel mooi die discussie over Castaignos die het niet goed doet. Wij konden hem niet betalen, nu hebben ze in Duitsland zes miljoen neergeteld en bakt hij er weinig van, wij huren voor waarschijnlijk 1/10 daarvan De Pel. Owned. Vorig jaar ook al Munsterman zo hard gehad met Guidetti, die daar al had getekend en toen toch niet kwam en bij ons 1 op 1 liep. En zij 5,5 miljoen uitgeven aan Fer die daar op de bank zat, PSV 5 miljoen voor Wijnaldum, terwijl wij met Bakkal die nog deels vanuit eindhoven betaald kreeg boven Twente en PSV eindigden.![]()
Wel geniaal overigens dat die stadionspeaker weer om die achternaam vroeg, en het hopeloos faalde omdat het stadion bijna leeg wasquote:Op zondag 25 november 2012 18:23 schreef Grifte het volgende:
2-2 afgelopen, Castaignos hond weer in 92e minuut.
Alsnog prima weekendje zo
Das wel lekker, niks van meegekregen F1 zitten kijken.quote:Op zondag 25 november 2012 18:23 schreef Grifte het volgende:
2-2 afgelopen, Castaignos hond weer in 92e minuut.
Alsnog prima weekendje zo
Het was tof om ze zo te zien spelen. Zo fel ook. Had er toen het na een uur nog 0-0 stond zelfs alle vertrouwen in dat er gewonnen ging worden.quote:Op zondag 25 november 2012 18:11 schreef ThaTim het volgende:
was een heerlijke wedstrijd, een van de eerste wedstrijden dit seizoen dat bijna het gehele team goed speelde
Dat heb ik de hele wedstrijd gehad.quote:
Mooi man, een gefrustreerde Verbeek.quote:Op zondag 25 november 2012 19:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Verbeek over de rode kaart:
en na 10 seconden staat die weer overeind door de wonderspons van feyenoord.
Hahaha
quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, een gefrustreerde Verbeek.
Hij vond het een 0-0 wedstrijd, dan ben je al niet meer serieus te nemen imo.
Hij moet niet zeiken. We hadden nog tot half negen door kunnen spelen, en dan had AZ nog geen doelpunt gemaakt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nul nul als in 0 schoten op doel en 0 kans om te winnen voor AZ.quote:
Die 'bakkebaarden' van Tonnyquote:
Ja, in de 86e minuut terwijl ze nog geen kans gehad hebben en achter staan.quote:Op zondag 25 november 2012 20:15 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond Schaken inderdaad de zwakste aan Feyenoords zijde, maar goed, alleen maar voldoendes vandaag![]()
Ik vond die rode kaart ook wel zwaar bestraft moet ik zeggen hoor, was niet heel grof, was alleen wel te laat en op de man, had zelf (net als de verslaggever trouwens) ook gewoon geel verwacht, maar ik vind wel dat je rood kan geven... Was in ieder geval niet het breekpunt, met Verbeek die claimt 'en dan krijg je nog een rode kaart ook, dat helpt ook niet'
Ja, Marcellis die 10 keer door roldequote:Op zondag 25 november 2012 20:20 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, was Leerdam onterecht rood toch? Vlak na rust, waardoor die pot ineens kansloos werd, terwijl we ervoor sterker waren?
Karma dus, vandaagquote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Marcellis die 10 keer door rolde
Ja, dat doorrollen daar had die Verbeek nu wel commentaar op.quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Marcellis die 10 keer door rolde
Ok, GJ moest vandaag echt zijn boerse schreeuwerige bek houden.quote:
Vorig jaar:quote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef Grifte het volgende:
We staan op +6 als je de wedstrijden van dit seizoen vergelijkt met dezelfde tegenstanders vorig jaar
Kampioen dus, duidelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef Grifte het volgende:
je de wedstrijden van dit seizoen vergelijkt met dezelfde tegenstanders vorig jaar
Klopt, had het net even in een excel-bestandje gezet, en daar zag je gewoon dat alle minpunten dit jaar tegen toppers (vitesse/twente uit, ajax thuis) waren, en we tegen de kleintjes ongelooflijk veel winstpunten hebben gepakt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vorig jaar:
Feyenoord RKC 1-1
NAC Feyenoord 1-3
Feyenoord ADO 0-3
Feyenoord Grun 1-0
We kunnen voor de winterstop dus nog eens 5 punten uitlopen, mochten we de komende potten de volle 3 punten binnenhalen
Wij ook.quote:Op zondag 25 november 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Zaterdag wordt al moeilijk zat, RKC heeft een prima team.
Ik ben opzich al tevreden dat we nog op ongeveer hetzelfde niveau meedoen als vorig jaar. We moeten tenslotte zo'n beetje elk jaar een nieuw team bouwen, in tegenstelling tot de vier ploegen die boven ons staan.quote:Op zondag 25 november 2012 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, had het net even in een excel-bestandje gezet, en daar zag je gewoon dat alle minpunten dit jaar tegen toppers (vitesse/twente uit, ajax thuis) waren, en we tegen de kleintjes ongelooflijk veel winstpunten hebben gepakt.
Nu nog die toppers thuis pakken na de winter
Wat is 't liedje nu dan?quote:Op zondag 25 november 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
We moeten dan wel snel een ander liedje voor Koeman verzinnen anders is het zo verwarrend.
Zaterdag gewoon: Rooooonald, Roooooonald om verwarring te voorkomenquote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman, Koeman. Maar dan in zingende vorm.
Dat ja!quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een spottende variant op het OEH-AH van 410.quote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman, Koeman. Maar dan in zingende vorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Is het ook.quote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Sympathieke gast isi dat volgens mij.
Sterke lyrics wel.quote:Geen mens kan hem passeren, dan moet je er doorheen.
Je kunt het wel proberen maar het lukt er haast geen één.
Want Ronald is de beste, die speelt zoals het hoort.
Ik kan maar één ding zeggen, ga snel naar Feyenoord.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Gewoon deze.
Ja dat is Ro-nald Koeman. Het spel dat loopt weer als een trein.
Was ik ook wel benieuwd naar (kon niets vinden).quote:
Guidetti is iedereen's beste vriend.quote:Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Armenteros was toch de beste vriend van Guidetti
http://instagram.com/p/R8BuoBRQX1/quote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti is iedereen's beste vriend.
Die auto kan ook alleen maar van Balotelli zijnquote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/R8BuoBRQX1/
quote:Doesburg: 'Ik zou Lamprou laten staan'
Door de blessure van doelman Erwin Mulder verdedigt Kostas Lamprou de afgelopen maanden het doel van Feyenoord. In het begin kreeg de Griekse sluitpost veel kritiek over zich heen, maar de laatste weken begint hij steeds meer zijn draai te vinden. 'Lamprou is een fantastische keeper,' zegt oud-keeperstrainer Pim Doesburg.
Er komt een moment dat Mulder weer op de deur begint te kloppen. 'Ik denk dat Lamprou dan zijn plaats moet afstaan. De leiding zal toch op Mulder terugvallen. Ik zou hem altijd laten staan. Hij heeft een goede trap, goede reflexen, is beweeglijk en heeft een hele goede reeks wedstrijden gehad,' vervolgt de ex-doelman van onder meer Sparta en PSV in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.
'Ze praten hem een complex aan dat hij te klein is. Dat is belachelijk! In mijn hele leven heeft nog nooit iemand gezegd dat ik te klein was. Lamprou heeft een waanzinnige sprongkracht en daar doet hij het mee. Ik vind hem goed. Hij staat er nu, dus ik zou er mee doorgaan. Stap niet weer over. Je weet nooit hoe Mulder terugkomt en hoe een verdediging daar vervolgens op reageert.'
Omdat hij ook niets te doen krijgtquote:Op zondag 25 november 2012 23:32 schreef Fuszy het volgende:
Mulder moet zich op de training weer bewijzen dat hij beter is dan Lamprou. Zal hem vast en zeker gaan lukken, maar om blind terug te gaan gaat misschien ook net iets te ver. Ik vind Lamprou de laatste weken prima keepen.
Mulder mag dan wel niet echt actief uitkomen maar is 1 op 1 toch echt 100 klassen beter, daarbij is Mulder in de lucht beter en heeft Mulder ook een prima spelhervatting.quote:Op zondag 25 november 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Het enige wat Lamprou beter doet dan Mulder is dat hij wat actiever uit zijn doel komt, meedenkt. Betere uittrap uit de hand ook wel. Verder is Mulder zoals hij de afgelopen tijd speelde gewoon een paar klasses beter.
Met Mulder erbij hadden we 3, 4 punten meer gehad. Lamprou heeft echt van alles als keeper en is een genot om naar zijn techniek te kijken maar hij is gewoon te klein.quote:Op zondag 25 november 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mulder mag dan wel niet echt actief uitkomen maar is 1 op 1 toch echt 100 klassen beter, daarbij is Mulder in de lucht beter en heeft Mulder ook een prima spelhervatting.
Mulder wordt toch nog heel erg onderschat. VOrig jaar had hij echt een heel erg goed seizoen en hij trok die stijgende lijn ook dit seizoen door. Met Mulder had je denk ik minder doelpunten tegen gehad.
quote:Feyenoord-spits Graziano Pellè is trots op zijn teamgenoot Tonny Vilhena, de grote uitblinker tijdens de 2-0 zege in de uitwedstrijd tegen AZ van zondag.
"Vier weken geleden wilde ik 'Tony' nog killen", grijnst Pellè. "Waarom? Hij deed te weinig, hij pakte het te makkelijk op. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij heel veel kwaliteit heeft voor iemand van zeventien."
"Als je dan de kans krijgt om in de basis van Feyenoord te spelen, moet je daarvan genieten en er vol voor gaan. Speel je alleen maar simpele ballen, dan word je nooit beter. De laatste twee wedstrijden speelde Tony tot mijn vreugde al met meer risico, tegen AZ heeft hij écht laten zien waartoe hij in staat is."
De 27-jarige spits werpt zich op als een soort mentor voor de talenten in zijn team. "Ik heb tegen jongens als Tony en Bruno (Martins Indi) gezegd dat ze door moeten blijven knokken."
"Je moet niet denken: hé, ik sta nu in de basis en in de belangstelling van andere clubs, ik ben er al. No, you have to keep going. Tot het eind van het seizoen moet je je best doen, daarna kun je pas gaan genieten."
Groupies
Bij aankomst bij het AFAS Stadion werd Pellè zondag opgewacht door een groepje AZ-fans, waaronder enkele groupies.
"Ik heb hier vier jaar gespeeld en ben altijd open geweest naar de supporters", verklaart hij zijn populariteit in Alkmaar. "De fans zorgen voor het succes van het voetbal, dus moet je ze daarvoor bedanken door ze aandacht te geven. Ik heb dat altijd gedaan én altijd alles gegeven voor AZ; dat zijn de supporters blijkbaar nog niet vergeten. Het was mooi om ze weer terug te zien."
De Italiaan reist nog geregeld 's avonds naar Alkmaar. "Dan ga ik uit eten met Esteban of andere vrienden uit die stad. Hoewel ik het bij AZ nooit zo goed heb gedaan als bij Feyenoord, heb ik er mooie herinneringen liggen. Daarom kondigde ik voor de wedstrijd aan niet te juichen als ik zou scoren."
Ladies Night
Komende zaterdagavond is het Ladies Night in De Kuip. Vrouwelijke fans krijgen dan bij de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen RKC Waalwijk korting bij hun entree.
"Ik heb nu een vriendin, dus voor mij hoeven ze niet te komen", lacht Pellè. "Ik ben een brave jongen. Als ik op avances van de vrouwen zou ingaan, kom ik in Italië mijn huis niet meer in; dat moeten we niet hebben."
"Maar ik heb veel jonge teamgenoten die nog geen vriendin hebben, voor hen hoop ik dat er zaterdag veel mooie meisjes naar ons komen kijken."
Dat wel ja, maar ach als het weer wat extra doekoe centen oplevert met o.a shirtverkoop vind ik het allemaal wel prima. Denk niet dat ik er veel last van ga hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 10:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik trek ook mijn beste kloffie aan natuurlijk.
Kansloos gedoe...
Valentijn Driessen.quote:Op maandag 26 november 2012 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Vormer van Feyenoord keert in de winterstop mogelijk op huurbasis terug bij Roda JC, zo meldt Valentijn Driessen.
Vagner Love schijnt gesignaleerd te zijn in Rotterdam.quote:Op maandag 26 november 2012 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Vormer van Feyenoord keert in de winterstop mogelijk op huurbasis terug bij Roda JC, zo meldt Valentijn Driessen.
Waarom zou het een probleem zijn hoe iemand er uit ziet?quote:Op maandag 26 november 2012 03:43 schreef Keyos het volgende:
Enige probleem wat ik met Mulder heb is dat hij eruit ziet alsof hij elke week naar een hardcore feest gaat en elke donderdag mijn vuilnisbak komt ophalen. Ow ja, dat het alsnog een matige keeper is (net als Lamprou).
Uitstraling is toch wel belangrijk voor een keeperquote:Op maandag 26 november 2012 11:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou het een probleem zijn hoe iemand er uit ziet?
Vervolgens kom je met drie ''problemen''.quote:Op maandag 26 november 2012 03:43 schreef Keyos het volgende:
Enige probleem wat ik met Mulder heb is dat hij eruit ziet alsof hij elke week naar een hardcore feest gaat en elke donderdag mijn vuilnisbak komt ophalen. Ow ja, dat het alsnog een matige keeper is (net als Lamprou).
Van der Sar ziet/zag er nou ook niet echt imposant uit. Zeker in den beginnen niet.quote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uitstraling is toch wel belangrijk voor een keeper
Nee dat klopt maar die pakte ballen die Mulder nooit van z'n leven zal pakken en dan krijg je vanzelf uitstralingquote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vervolgens kom je met drie ''problemen''.Die eerste 2 boeien geen zak en de laatste is een mening en daarmee ben ik het oneens.
[..]
Van der Sar ziet/zag er nou ook niet echt imposant uit. Zeker in den beginnen niet.
Uitstraling is zeker belangrijk, maar dit ging gewoon over hoe Mulder er uit ziet.quote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus is uiterlijk niet belangrijk, maar je keeperskwaliteiten.quote:Op maandag 26 november 2012 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar die pakte ballen die Mulder nooit van z'n leven zal pakken en dan krijg je vanzelf uitstraling
Natuurlijk maar uitstraling is ook een belangrijke factor en dat weet jij ookquote:Op maandag 26 november 2012 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus is uiterlijk niet belangrijk, maar je keeperskwaliteiten.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 26-11-2012 om 11:30:09Ruben Schaken en Kelvin Leerdam komen in botsing op de training. Schaken is geblesseerd van het veld gedragen. #Feyenoord [via @feytraining] reageer retweet
Spreek voor jezelf, beste manquote:Op maandag 26 november 2012 10:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
Kansloos gedoe...
Kelvin Kindsoldaat valt weer terug op z'n oude roeping en start de guerilla-oorlog.quote:Op maandag 26 november 2012 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 26-11-2012 om 11:30:09Ruben Schaken en Kelvin Leerdam komen in botsing op de training. Schaken is geblesseerd van het veld gedragen. #Feyenoord [via @feytraining] reageer retweet
quote:Op maandag 26 november 2012 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kelvin Kindsoldaat valt weer terug op z'n oude roeping en start de guerilla-oorlog.
Die is er al sinds hij debuteerde.quote:Op maandag 26 november 2012 11:58 schreef Keyos het volgende:
[..].
Geweldig hoe de term 'kindsoldaat' erin is geslopen.
Ik zie nu dit plaatje voor het eerstquote:Op maandag 26 november 2012 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is er al sinds hij debuteerde.
Dan loop je wat achter.quote:Op maandag 26 november 2012 12:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zie nu dit plaatje voor het eerst![]()
:
[ afbeelding ]
Denk alleen dat hij niet zo snel meer gaat spelen met Verhoek en Boetius voor hem (of Koeman is gecharmeerd van Cissé maar dat kan ik mij niet voorstellen).quote:
Als Cissé een goede vorm heeft is het een prima speler en is ook in mindere vorm beter dan Verhoek.quote:Op maandag 26 november 2012 12:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk alleen dat hij niet zo snel meer gaat spelen met Verhoek en Boetius voor hem (of Koeman is gecharmeerd van Cissé maar dat kan ik mij niet voorstellen).
Ik ben er zaterdag niet, en als ik dit zo lees prijs ik me daar maar gelukkig omquote:Op maandag 26 november 2012 10:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
Kansloos gedoe...
Nee. Het gaat er om hoeveel ballen hij tegenhoudt.quote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgende keer die machete thuislaten Kelvin.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 26-11-2012 om 12:14:53Ruben Schaken heeft een vleeswond aan zijn onderbeen opgelopen en werd daarna even niet goed. [via @feytraining] #Feyenoord reageer retweet
En werd daarna even niet goed...quote:Op maandag 26 november 2012 12:17 schreef Merkie het volgende:
Volgende keer die machete thuislaten Kelvin.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 26-11-2012 om 12:14:53Ruben Schaken heeft een vleeswond aan zijn onderbeen opgelopen en werd daarna even niet goed. [via @feytraining] #Feyenoord reageer retweet
Of nog erger...een vleesbreuk a.k.a. een gebroken dollo.quote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef Keyos het volgende:
Gelukkig een vleeswond , liever dat dan een botbreuk of iets dergelijks.
Bless.quote:Op maandag 26 november 2012 12:17 schreef Merkie het volgende:
Laten we het maar niet over Twittery van der Wiel hebben of Ryan b tot de a tot de b - e - lquote:Op maandag 26 november 2012 07:56 schreef RetRy32 het volgende:
LOL!
Feyenoord heeft ook badboys hoor...
[ afbeelding ]
John Goossens, Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Kaj Ramsteijn lijken voorlopig niet op speelminuten te hoeven rekenen bij Feyenoord. Het viertal is door Ronald Koeman op het matje geroepen, nadat de coach te horen kreeg dat de spelers een deel van de wedstrijd tegen Willem II hadden gemist. Dit omdat zij binnen bezig waren met een potje biljart.
Goossens, Fernandez, Mokotjo en Ramsteijn zaten niet bij de wedstrijdselectie voor het thuisduel met Willem II van vorige week. De spelers namen daardoor plaats op de tribune, maar zagen niet het hele duel. Het Algemeen Dagblad weet dat het kwartet een deel van de wedstrijd misten, omdat zij binnen nog bezig waren met een spelletje biljart. Koeman is daar verbolgen over.
De oefenmeester verwijt het viertal een gebrek aan professionaliteit en ook zondag, in de uitwedstrijd tegen AZ, ontbraken de spelers in de wedstrijdselectie. Goossens zit pas sinds de zomer bij Feyenoord, dat de middenvelder transfervrij overnam van NEC. Fernandez en Mokotjo kunnen in januari op zoek naar een nieuwe club, zo is reeds aangegeven.
Ja want van der Sar was op zijn 23e ook al heel erg goed? Stekelenburg is pas ook goed sinds zijn 27e en zo zijn heel veel keepers pas op latere leeftijd veel beter. Dudek stond eerst ook vreselijk te schutteren.quote:Op maandag 26 november 2012 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar die pakte ballen die Mulder nooit van z'n leven zal pakken en dan krijg je vanzelf uitstraling
Nederlanders zijn gewoon een irritant volk wat dat betreft. Het is nooit goed genoeg en anderen afzeiken is een van onze kwaliteiten. Soms walg ik er een beetje van.quote:Op maandag 26 november 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want van der Sar was op zijn 23e ook al heel erg goed? Stekelenburg is pas ook goed sinds zijn 27e en zo zijn heel veel keepers pas op latere leeftijd veel beter. Dudek stond eerst ook vreselijk te schutteren.
Ed de Goeij was ook een eindbaas en die zag er nog pauperiger uit dan Mulder.quote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speelt eigenlijk altijd zeer goed.quote:Op maandag 26 november 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar ik vond Immers zeer goed spelen
Als Parma na dit seizoen ineens 6 miljoen voor Pelle wil hebben om 'm over te nemen dan kunnen we die Zweedse dikkop misschien weer binnenhengelen als vervanger.quote:Op maandag 26 november 2012 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Guidetti mogelijk toch naar lager niveau melden wat van die roddelsites nu. Championship. Jammer wel.
Boeiend. De Pel.quote:Op maandag 26 november 2012 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Guidetti mogelijk toch naar lager niveau melden wat van die roddelsites nu. Championship. Jammer wel.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Gewoon deze.
Ja dat is Ro-nald Koeman. Het spel dat loopt weer als een trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 16:38:01 ]
Ik vond Immers van wat ik de tweede helft zag weer tegenvallen. Van een essentiele positie die hij vervuld moet je echt meer verwachten vind ik. Verschrikkelijk om ook hem met een nummer 10 op zijn rug te zien. Daarnaast toont ie wel altijd inzet enzo, beetje Dirk Kuyt verhaal in Nederlands elftal eigenlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 16:25 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind dat Immers zichzelf wel steeds beter in het team inpast. Hij is nog wel regelmatig wat traag en onhandig in de passing, met wat onnodig overdreven hoge ballen, onnodige meters, en natuurlijk een zwakke afronding, maar het hele team draait langzaamaan weer steeds beter en hij gaat daar goed in mee.(en hij heeft de afgelopen 2 wedstrijden weinig grote kans gekregen en die kon hij dus ook niet om zeep helpen, dat helpt wel om het beeld van hem wat op te vijzelen
)
Dat zou wel heel geniaal zijn jaquote:Op maandag 26 november 2012 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fap-post:
Vanaf de winterstop Guidetti en Pelle in de spits, Pelle als aanspeelpunt en Guidetti epische afmaker![]()
![]()
Zolang Pelle Sanna maar niet afpakt zitten we goed dan inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 16:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zou wel heel geniaal zijn ja
quote:Op maandag 26 november 2012 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fap-post:
Vanaf de winterstop Guidetti en Pelle in de spits, Pelle als aanspeelpunt en Guidetti epische afmaker![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]Het draait niet altijd om uiterlijk, hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pleurt op!
Nee klopt, geld is ook belangrijk.quote:Op maandag 26 november 2012 16:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
Het draait niet altijd om uiterlijk, hè
ja dan ga je natquote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Driedetti en de Pel tegen die joden in de aanval.Worden helemaal gek die amsterdammers dan.
Middenveldje met Clasie en Vilhena, tiki taka dit dat. BMI centraal op Eriksen zetten.
quote:Op maandag 26 november 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]Ze is net 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFCA
Qui audet adipiscitur
Fap fap.quote:
Ik weet.quote:Op maandag 26 november 2012 16:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gvd jouw quote-knop werkt echt voor geen tyfus he
Waar gaat hij heen dan?quote:Op maandag 26 november 2012 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
He maar gasten wtf. Guidetti in de Championship? Kunnen ze 'm toch beter in een vertrouwde omgeving laten spelen?
Leren te bikkelen, kick & rush aanpassen, Engelse voetbalcultuur.quote:Op maandag 26 november 2012 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
He maar gasten wtf. Guidetti in de Championship? Kunnen ze 'm toch beter in een vertrouwde omgeving laten spelen?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 26-11-2012 om 19:19:03Ruststand Jong Feyenoord/Excelsior - Jong PSV: 2-1. Goals: 3' 0-1 Depay, 4' Verhoek 1-1 en 19' Fernandez 2-1. #feypsv #beloftencompetitie reageer retweet
Is maar net welke spelers beschikbaar zijn toch?quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel een rare opstelling van jong feyenoord, Omar RB, mokotjo CV, en achahbar op het middenveld
De Pelquote:Pellè dient jonge spelers van advies
Graziano Pellè is blij dat Tonny Vilhena zondag liet zien waartoe hij in staat is. De middenvelder zette Feyenoord tegen AZ op een 0-1 voorsprong. Uiteindelijk wonnen de Rotterdammers met 0-2. "Vier weken geleden wilde ik Tony nog killen", zegt Pellè tegen NUsport.
"Waarom? Hij deed te weinig, hij pakte het te makkelijk op. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij heel veel kwaliteit heeft voor iemand van zeventien."
"Als je dan de kans krijgt om in de basis van Feyenoord te spelen, moet je daarvan genieten en er vol voor gaan", vindt de Italiaan. "Speel je alleen maar simpele ballen, dan word je nooit beter. De laatste twee wedstrijden speelde Tony tot mijn vreugde al met meer risico, tegen AZ heeft hij écht laten zien waartoe hij in staat is."
Niet alleen Vilhena krijgt advies. "Ik heb tegen jongens als Tony en Bruno (Martins Indi) gezegd dat ze door moeten blijven knokken. Je moet niet denken: hé, ik sta nu in de basis en in de belangstelling van andere clubs, ik ben er al. No, you have to keep going. Tot het eind van het seizoen moet je je best doen, daarna kun je pas gaan genieten."
Achahbar lijkt me met zijn kwaliteiten en fysiek ook beter renderen op 10.quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel een rare opstelling van jong feyenoord, Omar RB, mokotjo CV, en achahbar op het middenveld
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 26-11-2012 om 20:23:28Eindstand Jong Feyenoord/Excelsior - Jong PSV: 4-5. Voor #Feyenoord scoorden Verhoek, Fernandez, Te Vrede en Singh. #beloftencompetitie reageer retweet
quote:Raiola wil volwaardig eredivisie-salaris voor Vilhena
Tonny Vilhena viert in januari pas zijn achttiende verjaardag, maar hij zal dan al flink kunnen profiteren van zijn status als één van de grootste talenten van zijn leeftijdscategorie. De speler is momenteel in onderhandeling met Feyenoord om zijn contract, die medio 2014 afloopt, open te breken en te verlengen. Mino Raiolo, zijn zaakwaarnemer, wil dat zijn cliënt een volwaardig eredivisie-salaris gaat verdienen naar de maatstaven van zijn huidige positie in het elftal van Feyenoord, zo weet Voetbal International te melden.
Kelvin Leerdam weigerde eerder nog een aanbieding van Feyenoord, waarin de club hem een salaris van 400.000 euro op jaarbasis beloofde. Raiola lijkt ook naar die bedragen te reiken voor zijn pupil. Het gemiddelde spelerssalaris in de Nederlandse eredivisie lag in 2012 op 305.000 euro, zo blijkt uit cijfers van het FBO (Federatie van Betaald voetbal Organisaties, red.)
Vind ik ook, hij is nou basisspeler en dan mag je daar ook naar betaald worden.quote:
Dat niet eens. Hij is een van je grootste talenten, dat ziet iedereen. Die kan je niet afschepen met een karig salaris, ook al is hij 17. Dat zou gewoon dom zijn van de club. Nu in hem investeren zou kunnen leiden tot een mooie transfer, die voor beide partijen positief uitvalt, in de toekomst.quote:Op maandag 26 november 2012 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij is nou basisspeler en dan mag je daar ook naar betaald worden.
Dat natuurlijk ook, Feyenoord moet er alles voor doen dat dit geen guzmannetje of drenthe word.quote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat niet eens. Hij is een van je grootste talenten, dat ziet iedereen. Die kan je niet afschepen met een karig salaris, ook al is hij 17. Dat zou gewoon dom zijn van de club. Nu in hem investeren zou kunnen leiden tot een mooie transfer, die voor beide partijen positief uitvalt, in de toekomst.
Dit dusquote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat niet eens. Hij is een van je grootste talenten, dat ziet iedereen. Die kan je niet afschepen met een karig salaris, ook al is hij 17. Dat zou gewoon dom zijn van de club. Nu in hem investeren zou kunnen leiden tot een mooie transfer, die voor beide partijen positief uitvalt, in de toekomst.
Drenthe heeft ons anders meer dan genoeg opgeleverd.quote:Op maandag 26 november 2012 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook, Feyenoord moet er alles voor doen dat dit geen guzmannetje of drenthe word.
Maar daar hadden wij veel meer van kunnen genieten.quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Drenthe heeft ons anders meer dan genoeg opgeleverd.
Dit salaris is niet eens onterecht lijkt mij. Goede speler, groot talent die de club verschrikkelijk veel kan opleveren in zowel sportief als financieel opzicht. Er is ook ruimte voor een salarisverhoging voor Tonny wanneer in de winterstop wat spelers vertrekken zoals bijvoorbeeld Fernandez, Leerdam, Ramsteijn of Mokotjo, die meer als een half miljoen verdiend volgens mij.quote:
Als Schaken al 7 ton (o.i.d.?) krijgt dan is een talent als Tony dat ook al gauw waard.quote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ben je hier nu ook al? Ik heb toch best m'n charme blijkbaar.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Desnoods een miljoen geven. Uiteindelijk haal je het er financieel maar ook zeker sportief altijd uit.
Please niet het zoveelste grote talent dat gratis wegloopt.
Haha die discussie vanmiddag daar was toch stom man. Topic vol aannames nog erger dan sporttopicsquote:Op maandag 26 november 2012 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je hier nu ook al? Ik heb toch best m'n charme blijkbaar.
We kunnen ook te ver gaan, jeetje zeg. Het blijft een talent(weliswaar groot) dat net komt kijken.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Desnoods een miljoen geven. Uiteindelijk haal je het er financieel maar ook zeker sportief altijd uit.
Please niet het zoveelste grote talent dat gratis wegloopt.
(AD)quote:Nieuwe contracten Vilhena en Boëtius ver weg in De Kuip
Martin van Geel onderneemt al maanden pogingen om het contract van Tonny Vilhena open te breken. De strijd van de technisch directeur van Feyenoord om de handtekening van het 17-jarige talent leverde ook gisteren weer geen succes op. En dat terwijl de junior met de dag belangrijker wordt voor de club.
Mino Raiola, die als zaakwaarnemer van Tonny Vilhena optreedt, en Martin van Geel kwamen ook gisteren niet tot een akkoord om het tot de zomer van 2014 lopende contract open te breken. Het gesprek was een vervolgafspraak omdat beide kampen vrijdag al niet tot overeenstemming kwamen, terwijl de aanbieding al dateert van begin vorige maand. 'Een akkoord? Was het maar waar', zegt Van Geel, die verder niets kwijt wil over de gesprekken met 'het kamp Vilhena'.
Van Geel probeerde gisteren ook Jean-Paul Boëtius langer vast te leggen in de Kuip. De 18-jarige aanvaller kan zijn tot medio 2014 lopende contract openbreken en met enkele seizoenen verlengen. 'We zijn er nog niet uitgekomen', zegt Van Geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |