SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht meteen: Wijnaldum zeker
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
En in Europa schuift hij hem er perfect in
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
beter geen TT dan een kuttquote:Op zondag 25 november 2012 15:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moet je ook nooit meer janken als iemand een keer een kut TT heeft.![]()
Om jullie te pesten open ik voortaan alleen topics zonder TT.quote:Op zondag 25 november 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist.
Als je per se het topic wilt openen mag je best een TT verzinnen![]()
"Hij kan zo zijn tweede maken, hij deed dat al aan het begin"Dat was zijn eerste toen hoor.
In jouw geval wel handig iddquote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om jullie te pesten open ik voortaan alleen topics zonder TT.![]()
![]()
Om jou te pesten sluit ik die topics direct en note ik je.quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je opent ze toch wel, dus daar maak ik me niet druk om.quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is goed.quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om jou te pesten sluit ik die topics direct en note ik je.![]()
Goede user ben jijquote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je opent ze toch wel, dus daar maak ik me niet druk om.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om jou te pesten sluit ik die topics direct en note ik je.![]()
![]()
Nijhuis
Vraag ik de ban aan.quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om jou te pesten sluit ik die topics direct en note ik je.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Zo, jij pakt hem direct waar het pijn doet; z'n bekendheid op een internetforum.quote:
Die zullen we voorlopig niet meer terug zien.![]()
Precies.quote:Op zondag 25 november 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, jij pakt hem direct waar het pijn doet; z'n bekendheid op een internetforum.
Die zullen we voorlopig niet meer terug zien.Dit, dus.![]()
Ja dat doet flink pijnquote:Op zondag 25 november 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, jij pakt hem direct waar het pijn doet; z'n bekendheid op een internetforum.
Je bedoelt hij hoeft nu geen tering meer te zeggen?quote:Op zondag 25 november 2012 15:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wedstrijd van Ajax is al afgelopenUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 25 november 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Leuke posts GGMM, heb je geneukt afgelopen nacht ofzo?quote:Op zondag 25 november 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, ga je er serieus op in.quote:Op zondag 25 november 2012 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent echt triest bezig vandaag![]()
Wanneer komt de dag dat jij eens inhoudelijke discussies kan voerenquote:Op zondag 25 november 2012 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent echt triest bezig vandaag![]()
Grens had zn Lensen niet inquote:Op zondag 25 november 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
Lens stond buitenspel. Kan een keer gebeuren natuurlijk.![]()
Oeh Pelle kom op nou“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Zullen we dat maar niet doen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik ga je een keer serieus nemen![]()
Zeg, hypocriet, ik heb het jou nooit zien doen. Heb een paar keer geprobeerd een normale discussie met jou aan te gaan, reageer je alleen met '':')'' of ''trololol''quote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer komt de dag dat jij eens inhoudelijke discussies kan voeren![]()
![]()
Beter oplettenquote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeg, hypocriet, ik heb het jou nooit zien doen. Heb een paar keer geprobeerd een normale discussie met jou aan te gaan, reageer je alleen met '':')'' of ''trololol''![]()
Dat heet beleefdheid, hij stelt zich eerst voor.quote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeg, hypocriet, ik heb het jou nooit zien doen. Heb een paar keer geprobeerd een normale discussie met jou aan te gaan, reageer je alleen met '':')'' of ''trololol''Un dann rettet kein Kavallerie,
http://www.badum-tish.com/quote:Op zondag 25 november 2012 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je aj422 uitkaffert! Tsssss.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heet beleefdheid, hij stelt zich eerst voor.![]()
![]()
Nee Verhoek gaat potten brekenquote:Op zondag 25 november 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ruben stop er maar mee jongen voor vandaag, wordt niks. Zet Verhoek er maar in.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Mooi gezegdquote:Op zondag 25 november 2012 15:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als MarkoAlmelo zich irriteert dan weet je dat menens is.![]()
JAAAAA TONNYYYYYYY“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Haha, iedereen juichen naast Immers die geblesseerd op de grond ligt.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
pfoe
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ja oke, Schaken mag er wel uit
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Klopt maar we kunnen niet tegen klappers.quote:Op zondag 25 november 2012 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat Feyenoorders juist masaal in het stadion zaten.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Scoor verdomme eens
DeLuna vindt me dik ;(
Advocaat kijkend
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Hm, terecht.quote:Op zondag 25 november 2012 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar we kunnen niet tegen klappers.![]()
Mertens deed dat overigens wel geweldigDeLuna vindt me dik ;(
Wat.quote:Op zondag 25 november 2012 15:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan weet je dat ze er vitesse uitkomen.![]()
De Rijk
Om een kaart vragen mag van mij altijd worden beloond met een kaart.Un dann rettet kein Kavallerie,
inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed voor m'n manager natuurlijk.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
eens.quote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed voor m'n manager natuurlijk.![]()
Nee het gaat idd niet goed met jouw manager.quote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed voor m'n manager natuurlijk.![]()
het is eigenlijk zoquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan die commentator niet even dood neervallen.met pijn in mijn hart
graag op anoniem![]()
Nu al terug uit Kerkrade ?quote:Op zondag 25 november 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Die PSV-fans hebben het wel druk met Reis uitfluiten hé![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Met de klappers ja.quote:Op zondag 25 november 2012 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
Bij AZ klappen ze er wel op vandaag he.know'm sayin?
word? word.![]()
Teken ik voor.quote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is een wedstrijd dat Bouma de winennde maakt![]()
mooi tochquote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is een wedstrijd dat Bouma de winennde maaktmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Nou. Feyenoord is oppermachtig.quote:Op zondag 25 november 2012 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
Bij AZ klappen ze er wel op vandaag he.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Met een afstandsschot.quote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Eigen doelpunt danquote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Bony en v bommel kunnen het wel goed vinden maar waarom zou hij dan een kaart vragen of kan die commentator niet liplezen?graag op anoniem![]()
Zonet ook met Mertens en die kans van Narsinghquote:Op zondag 25 november 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Aanholt verdedigt goed vandaag.![]()
![]()
DeLuna vindt me dik ;(
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
booooooonyyyyyyy jajajajajjaajajjajajaajjajajajajjajajsjsjhahahahhahaahjahajajsjhahahshhshhahahahah![]()
Wel goed van je dat je ziet dat je op de spits moet letten voor doelpuntenquote:Op zondag 25 november 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK ZEI HETN OG LET OP DIE BONY
JASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Haha.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |