SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht meteen: Wijnaldum zeker
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
En in Europa schuift hij hem er perfect in
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
beter geen TT dan een kuttquote:Op zondag 25 november 2012 15:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moet je ook nooit meer janken als iemand een keer een kut TT heeft.![]()
Om jullie te pesten open ik voortaan alleen topics zonder TT.quote:Op zondag 25 november 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist.
Als je per se het topic wilt openen mag je best een TT verzinnen![]()
"Hij kan zo zijn tweede maken, hij deed dat al aan het begin"Dat was zijn eerste toen hoor.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
In jouw geval wel handig iddquote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om jullie te pesten open ik voortaan alleen topics zonder TT.![]()
![]()
Om jou te pesten sluit ik die topics direct en note ik je.quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om jullie te pesten open ik voortaan alleen topics zonder TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |