SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zit ook te twijfelen, denk dat ik ook voor AZ ga.quote:Op zondag 25 november 2012 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat dat meer schaken wordt, AZ - Feyenoord verwacht ik wat meer van qua aantrekkelijkheid![]()
PSV - Vitesse of Feyenoord - AZ kijken?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
PSV - Feyenoordquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
PSV - Vitesse of Feyenoord - AZ kijken?![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
![]()
Zal het doorgeven.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik ben inderdaad Limburger,dus ik heb automatisch een zachte g,stem PVV en haat alles wat niet-Limburgs is.Klopt helemaalquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgers zijn echt het meest zwakzinnige volk wat er is he![]()
![]()
Ik zit hier met hetzelfde probleem. Toen kwam ik er achter dat Feyenoord en AZ beide niet zoveel voorstellen. Keuze gemaakt.quote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
Eerste voor de spanning. Tweede voor de doelpuntenquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
![]()
Waarom mag jij in Nederland stemmen?quote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad Limburger,dus ik heb automatisch een zachte g,stem PVV en haat alles wat niet-Limburgs is.Klopt helemaalIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dan maar voor de spanning gaanquote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerste voor de spanning. Tweede voor de doelpuntenThanks.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik stem niet.quote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom mag jij in Nederland stemmen?![]()
Maarten van der Weijden
Goo Pelle
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ik heb alleen al meer verstand in mijn dikke teen dan jij in je hoofd.quote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgers zijn echt het meest zwakzinnige volk wat er is he![]()
Oh, the tears of unfathomable sadnessquote:Op zondag 25 november 2012 14:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
0 jeugdspelers + 100% aankoopclub = kutclub![]()
![]()
ff mailenquote:Op zondag 25 november 2012 14:29 schreef GGMM het volgende:
Maar nu is het wel leuk geweest met die kankergrappen.
Haha, kankergrappen.![]()
Speelt Karel Anker ook mee?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wordt geld ingezameld, debiel.quote:Op zondag 25 november 2012 14:30 schreef Tyron het volgende:
Wat is dit voor bullshit? Als hun gaan staan krijgen er minder mensen kanker of wat?![]()
Bewezen ja.quote:Op zondag 25 november 2012 14:30 schreef Tyron het volgende:
Wat is dit voor bullshit? Als hun gaan staan krijgen er minder mensen kanker of wat?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dus. Daarmee krijgen niet minder mensen kanker. Beter passen die clubs gewoon een miljoentje ipv deze onzin.quote:![]()
Boeiend man.quote:Op zondag 25 november 2012 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Lekker windje zeg, vanochtend waaide ik al bijna de dijk af![]()
Doe maar PSV - Vitas gelijk, Twente winnen en AZ winnen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
koop gewoon EL sufferdquote:Op zondag 25 november 2012 14:31 schreef Grifte het volgende:
VBL / Live wedstrijden via internet streams #51 Op zoek naar Sierd
aub iemand?![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe maar PSV - Vitas gelijk, Twente winnen en AZ winnen![]()
![]()
ik maakte de keuze door Theo Reitsma, toch maar snel terug naar PSV gegaanquote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit hier met hetzelfde probleem. Toen kwam ik er achter dat Feyenoord en AZ beide niet zoveel voorstellen. Keuze gemaakt.![]()
Ga voetbal kijken, kind.quote:Op zondag 25 november 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
Ow Morph is er weer eens. Vond al dat er obsessief gemod werd.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
okequote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ is al 1 minuut bezig en PSV - Vitesse begint net.![]()
Hoe kán dit???quote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ is al 1 minuut bezig en PSV - Vitesse begint net.![]()
Het is een joods complot.quote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ is al 1 minuut bezig en PSV - Vitesse begint net.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik begrijp dat je je aangesproken voelt.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Schijnt dat likes op facebook ook helpenquote:Op zondag 25 november 2012 14:30 schreef Tyron het volgende:
Wat is dit voor bullshit? Als hun gaan staan krijgen er minder mensen kanker of wat?![]()
Ik ben het enige kind hier...quote:Op zondag 25 november 2012 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je aangesproken voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DOelpunt afgekeurd“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het enige kind hier...Je bent idd het enige kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gastquote:Op zondag 25 november 2012 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Er staat wel veel wind zeg. Verbeek z'n haar helemaal in de war.![]()
![]()
Een echt windkapsel die manquote:Op zondag 25 november 2012 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Er staat wel veel wind zeg. Verbeek z'n haar helemaal in de war.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Er staat wel veel wind zeg. Verbeek z'n haar helemaal in de war.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hup Vitesse dan maar voor deze middag... dan schuift het mooi allemaal weer in elkaarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wel heel veel wind. Hoge ballen is niet handig.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nou dat was rap
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
neequote:Op zondag 25 november 2012 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Zwak begin.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bouma wilde hem afpakken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
toch hebben ze bij mij meer sympathie dan Vitessequote:
Maar goed, dat zal iedereen buiten Arnhem hebben![]()
Niemand juicht voor PSV.quote:Op zondag 25 november 2012 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Lol, bijna geen reacties nu, net flipte mn pc bekant toen Ajax scoorde![]()
Misschien dat je dan wat gezelliger wordt ja .quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
lolquote:Op zondag 25 november 2012 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Hier nu ook.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ze zijn zo lekker gewoon gebleven he die psv-supporters.quote:Op zondag 25 november 2012 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Goeie commentator ook weer.
Was toch gewoon terecht geel voor Van Ginkel.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
hoezo ironisch?quote:Op zondag 25 november 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Derijck tegen Vite$$e. Best ironisch D:![]()
de ektequote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Verdomme net wakker, wedstrijd gemist.![]()
Als je uit je moeder komt, dan ben je voor fc je moeder!!quote:Op zondag 25 november 2012 14:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je uit Eindhoven komt, dan ben je voor FC Eindhoven!!![]()
Was niet veel aanquote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
dan heb je je zelf heel wat gescheld bespaardquote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Omdat Alannis Morrisette getrouwd is geweest met Derijck en Vitesse aanhangt. Denk ik.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Eriksen was beste van Ajaxquote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je hebt wel enorm veel spanning gemist.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Verdomme net wakker, wedstrijd gemist.Om half 3 wakker wordenquote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Vrouw![]()
![]()
dipshitquote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook een ekte, is het niet Davy?![]()
![]()
Dit kun je niet vaak genoeg herhalen. Waarom zou je zo'n club supporterenquote:Op zondag 25 november 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vaak vertel je dit niet iedere week?onvoorstelbaar.
![]()
Ik waardeer hetquote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen probleem. Een beetje behulpzaamheid op z'n tijd kan helemaal geen kwaad.
Het is wel Davy.quote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook een ekte, is het niet Davy?![]()
Hahaha.quote:Op zondag 25 november 2012 14:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ok, en dan speelt Derijck juist nog bij de club die dikke schulden heeft. hahahahaWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Heeft'ie al geel?quote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel omhelst de scheidsrechter.
Wat een slimme trekjes heeft hij toch.![]()
Van Bommel denkt: ''Daar moet een piemel in''.quote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel omhelst de scheidsrechter.
Wat een slimme trekjes heeft hij toch.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel denkt: ''Daar moet een piemel in''.![]()
![]()
...quote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Zo te zien wel ja, 16:55 is een herhaling, die zet ik wel even aan.quote:Op zondag 25 november 2012 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt wel enorm veel spanning gemist.Weer die Denen die het voor Ajax doen he, altijd zo.quote:![]()
![]()
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAH JEZUS WAT GRAPPIGquote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan durven zeggen dat jij de enige bent die op niveau postquote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Is dat zo ja? Zal het eens proberen dan.quote:Op zondag 25 november 2012 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg blijft zeggen wordt het vanzelf waarheid.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit keer was het zoquote:Op zondag 25 november 2012 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg blijft zeggen wordt het vanzelf waarheid.
Goeie comebackquote:Op zondag 25 november 2012 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Zal het eens proberen dan.![]()
![]()
Ik gebruik wel de juiste spellingsregels.quote:Op zondag 25 november 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan durven zeggen dat jij de enige bent die op niveau post![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan durven zeggen dat jij de enige bent die op niveau post![]()
![]()
Zijn er ook onjuiste spellingsregels?quote:Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gebruik wel de juiste spellingsregels.
“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
“Take a step back, look at the bigger picture.”![]()
Heeft zich donderdag ingehouden. Komt er nu uit.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bless.quote:Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Schaken moest nog ff z'n grill uitdoen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Komt omdat Feyenoord zo saai speelt.quote:Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die commentator bij Fey. Hoe slaapverwekkend kun je een wedstrijd verslaan zeg.![]()
Theo Reitsma denkt aan zijn bingoavondje in het bejaardentehuis.quote:Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die commentator bij Fey. Hoe slaapverwekkend kun je een wedstrijd verslaan zeg.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef PowerData het volgende:
[..]
Zijn er ook onjuiste spellingsregels?![]()
![]()
Nijhuis geeft Van Bommel vandaag echt nog wel een kaart... da's ook in het voordeel van Twente
Theo Zeiksma, doet wel vaker topwedstrijden. Echt geen bal aan iddquote:Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Nijhuis geeft Van Bommel vandaag echt nog wel een kaart... da's ook in het voordeel van Twente![]()
![]()
Erg he. Vreselijk commentaarquote:Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die commentator bij Fey. Hoe slaapverwekkend kun je een wedstrijd verslaan zeg.
Die man praat altijd alsof ie 5 minuten voor de aftrap z'n eigen hond heeft doodgereden.quote:Op zondag 25 november 2012 14:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Theo Zeiksma, doet wel vaker topwedstrijden. Echt geen bal aan idd![]()
Overigens hadden ze PSV beter om half 5 kunnen laten spelen. Slecht geregeld weer van de knvb.
Ja, daar ben ik wel een beetje teleurgesteld in, dat mogen jullie gerust weten.![]()
Wie doet daar het commentaar?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ja leuk weer half 5.quote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef GGMM het volgende:
Overigens hadden ze PSV beter om half 5 kunnen laten spelen. Slecht geregeld weer van de knvb.
Ja, daar ben ik wel een beetje teleurgesteld in, dat mogen jullie gerust weten.![]()
nou ja, vorig jaar was Vitesse gelijk aan RKCquote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef GGMM het volgende:
Strootman maakt zich weer eens boos. Zeker van Van Bommel geleerd
Had die niet al 20 jaar geleden moeten stoppen?quote:
1-1 Reis.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom trekken spelers toch nog steeds hun shirt uit
Doet Reis nu een Balotelli'tje?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Rutten met zijn vingertje
Door de muur, eigen schuld dus. Niks goede vrije trap. Prutser.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Judas Kusquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: