SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat er geen erelid van Roda is overleden pas geledenquote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom speelt ajax met rouwbanden en roda niet?![]()
Kut TT
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
oh dat is wel een redelijk valide move dan.quote:Op zondag 25 november 2012 13:09 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat er geen erelid van Roda is overleden pas geledenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
En kut Rotterdammers.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Omdat ajax al vast rouwt om de uitslag, en Roda natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom speelt ajax met rouwbanden en roda niet?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef debeterebob het volgende:
Waarom zo vaak rouwbandenEcht onzin. Ook zijn er al te veel minuten stilte.
![]()
![]()
Bij Ajax duurt die minuut stilte meestal anderhalf uur. Vreemd.quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef debeterebob het volgende:
Waarom zo vaak rouwbandenEcht onzin. Ook zijn er al te veel minuten stilte.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
MalkiIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wel schrijnend dat als zelfs een matige club als roda het achterin redelijk dicht gooit, ajax er gewoon niet of nauwelijks doorheen komt.
En áls ze dan een kansje krijgen ramt eriksen een transavia uit de lucht.![]()
En Spitz Kohn ook nog, dus Twente ook met rouwbanden neem ik aanquote:Op zondag 25 november 2012 13:09 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat er geen erelid van Roda is overleden pas geleden![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax duurt die minuut stilte meestal anderhalf uur. Vreemd.![]()
![]()
Ze komen er toch best vaak doorheen imo.quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef muzas het volgende:
Wel schrijnend dat als zelfs een matige club als roda het achterin redelijk dicht gooit, ajax er gewoon niet of nauwelijks doorheen komt.
En áls ze dan een kansje krijgen ramt eriksen een transavia uit de lucht.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is tactiekquote:Op zondag 25 november 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze komen er toch best vaak doorheen imo.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ze zijn er idd pas 10x voorbij gekomen in 40 minuten, moet 20x zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef muzas het volgende:
En áls ze dan een kansje krijgen ramt eriksen een transavia uit de lucht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En als ze schieten, ga je zeuren dat ze de bal af hadden moeten gevenquote:Op zondag 25 november 2012 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Schiet dan eens inplaats van dat kansloze 1-2tje![]()
idd... 3 of 4.quote:Op zondag 25 november 2012 13:12 schreef ejfaar het volgende:
Ajax heeft na de 1-0 weinig kansen meer gehad![]()
Ik hoop trouwens dat Ajax nog wel wint. Het is Feyenoord nog nooit gelukt om te profiteren van puntverlies van Ajax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eens is de eerste keerquote:Op zondag 25 november 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
Ik hoop trouwens dat Ajax nog wel wint. Het is Feyenoord nog nooit gelukt om te profiteren van puntverlies van Ajax.![]()
Typisch zo'n 1-3 wedstrijd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Feyenoord wint vanmiddag wel. Zou betekenen dat Ajax wint.quote:Op zondag 25 november 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
Ik hoop trouwens dat Ajax nog wel wint. Het is Feyenoord nog nooit gelukt om te profiteren van puntverlies van Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is wel opvallend inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
Ik hoop trouwens dat Ajax nog wel wint. Het is Feyenoord nog nooit gelukt om te profiteren van puntverlies van Ajax.![]()
Magisch he?quote:Op zondag 25 november 2012 13:12 schreef GGMM het volgende:
We staan achter tegen een team met 'Attractiepark Toverland' als sponsor.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat is Ajax toch een slappe hap vandaag zeg. En dat zeg ik als Ajax supporter, echt niet om aan te zien.![]()
Moet je na gaan... Dit Ajax kan het niveau van Kabouter Plop niet eens halenquote:Op zondag 25 november 2012 13:12 schreef GGMM het volgende:
We staan achter tegen een team met 'Attractiepark Toverland' als sponsor.![]()
![]()
Toch fijn dat je nog even benadrukt dat je dat zegt as Ajax supporter. Anders had ik me geen raad geweten met deze post.quote:Op zondag 25 november 2012 13:13 schreef Don_Gurgen het volgende:
Wat is Ajax toch een slappe hap vandaag zeg. En dat zeg ik als Ajax supporter, echt niet om aan te zien.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |