nee dit topic is lekker origineelquote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef kort het volgende:
Oma die elke kringverjaardag steevast hetzelfde verhaal verteld
quote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef poepeneesje het volgende:
Wat voor type verjaardagen stel jij dan voor?
Gewoon, in de tuin, partytenten, statafels enzo... Dan kan je tenminste nog vrij bewegenquote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef poepeneesje het volgende:
Wat voor type verjaardagen stel jij dan voor?
Lekker in de tuin, met dit weerquote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef kort het volgende:
[..]
Gewoon, in de tuin, partytenten, statafels enzo... Dan kan je tenminste nog vrij bewegen
Heel praktisch.quote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef kort het volgende:
[..]
Gewoon, in de tuin, partytenten, statafels enzo... Dan kan je tenminste nog vrij bewegen
Om vandaag te stoeien met een partytent.quote:
Dat is een goede strategie als de rest ook bezopen is, echter, op deze manier weten de toeschouwers nog precies wat je uitgekraamd hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 12:14 schreef Conflict het volgende:
Roken onder de afzuigkap. Mannen staan met een flesje bier over auto's te praten in de keuken en de vrouwen, tegenwoordig met allemaal krijsende kinderen, in de woonkamer over die kinderen te praten en drinken een sapje.
Ik trek dat niet, drink thuis eerst zes flesjes bier en daar nog tien en dan ga ik heel jolig doen en de volgende dag weet ik niet meer wat ik allemaal gezegd heb.
Er staan geen eens lekkere versnaperingen op tafel, ik had al lang m,n biezen gepakt.quote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal geforceerd in een rondjeAltijd weer een tante die constant vraagt of ze moet helpen omdat ze toch niks beter te doen heeft. Oma die elke kringverjaardag steevast hetzelfde verhaal verteld
Dat is inderdaad het ergste. Maar ik heb tenminste wel plezier gehad.quote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is een goede strategie als de rest ook bezopen is, echter, op deze manier weten de toeschouwers nog precies wat je uitgekraamd hebt.
Dus daarom nodig je mij nooit uitquote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef Pharkus het volgende:
Ergens is het wel sad, aangezien ik niet weet hoe ik anders een verjaardag moet vieren, en ik een hekel heb aan kringverjaardagen, vier ik al tijden mijn verjaardag niet.
Precies, als ik volgend jaar een goede manier heb gevonden dan mag je komen natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 12:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus daarom nodig je mij nooit uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |