ik heb je vorige post verkeerd begrepen, wat ik bedoelde is; als politie jou als verdachte ziet van iets, en jou dan 'vraagt' (/eist) om dna af te leggen, dan kan je daar niks tegen doenquote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als het een vraag is dan kan ik die dus ook met "nee" beantwoorden. Het is immers een vraag, dus een vrijwillig onderzoek.
Zolang ik alleen verdachte ben kunnen ze dat niet eisen. En dan praten ze verder maar met m'n advocaatquote:Op zondag 25 november 2012 13:03 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik heb je vorige post verkeerd begrepen, wat ik bedoelde is; als politie jou als verdachte ziet van iets, en jou dan 'vraagt' (/eist) om dna af te leggen, dan kan je daar niks tegen doen
je advocaat zal je vertellen dat je je dna zal moeten afgeven. hierna kan je samen met je advocaat, binnen 14 dagen, in bezwaar gaan voor het opslaan en bewaren van je dna. dus je zal zoeizo eerst je dna moeten afgevenquote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang ik alleen verdachte ben kunnen ze dat niet eisen. En dan praten ze verder maar met m'n advocaat.
Opzich wel, onder bepaalde voorwaarden en een stapel garanties. Maar ja, we kennen de overheid ondertussen wel een beetje. Dus de praktijk zal nee zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 12:03 schreef Sloggi het volgende:
Zou jij meewerken aan een onderzoek als dat in de Vaatstra-zaak is verricht, AchJa?
Vooraf beloven het DNA materiaal te vernietigen, en achteraf zeggen, ja we houden het toch maar voor de zekerheid. No way dat ik mee zou doen als het weer zou op komen. Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze fatsoenlijk en vertrouwelijk er mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opzich wel, onder bepaalde voorwaarden en een stapel garanties. Maar ja, we kennen de overheid ondertussen wel een beetje. Dus de praktijk zal nee zijn.
Ik denk er precies hetzelfde over, hoewel ik wel positief verrast was door het bericht dat de DNA-profielen die geen positief resultaat opleverden in de zaak binnenkort worden vernietigd (nu nog even de daad bij het woord voegen...).quote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opzich wel, onder bepaalde voorwaarden en een stapel garanties. Maar ja, we kennen de overheid ondertussen wel een beetje. Dus de praktijk zal nee zijn.
Minority Report.quote:Op zondag 25 november 2012 13:18 schreef Pharkus het volgende:
Het gaat om het feit dat je er al bewijsmateriaal wordt verzameld tegen je voor een misdrijf wat je in de toekomst nog zou kunnen plegen.
Kijk als je een veroordeeld verkrachter/moordenaar bent, dan kan ik me voorstellen dat je bepaalde privileges verspeeld hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 13:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Minority Report.
Ik ben trouwens wel voor het opslaan van DNA van bepaalde groepen criminelen in een databank, wat al een paar jaar gebeurt.
En daarbij moet je nog maar afwachten wat er vernietigd is/ gaat worden. De samples (wangslijm) zelf en we laten de uitkomsten rustig op een harde schijf staan? Ik zie ze er wel voor aan nl.quote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk er precies hetzelfde over, hoewel ik wel positief verrast was door het bericht dat de DNA-profielen die geen positief resultaat opleverden in de zaak binnenkort worden vernietigd (nu nog even de daad bij het woord voegen...).
Naast de computer van Tonino...quote:Op zondag 25 november 2012 13:52 schreef Sloggi het volgende:
Die harde schijf wordt netjes bij het grof vuil gezet.
quote:Op zondag 25 november 2012 13:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maurice de hond![]()
![]()
hoe hij het toch steeds weer presteert om met slecht onderbouwde onderzoeken de media te halen is mij nog steeds een raadsel. Volgens mij weet nauwelijks iemand dat zijn onderzoeken louter gebaseerd zijn op de meningen van pak m beet 500 internettende huismoeders.
Ik ben een prinses en dus onschendbaarquote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef detandenfee het volgende:
[..]
je advocaat zal je vertellen dat je je dna zal moeten afgeven. hierna kan je samen met je advocaat, binnen 14 dagen, in bezwaar gaan voor het opslaan en bewaren van je dna. dus je zal zoeizo eerst je dna moeten afgeven
een forumprinses wel te verstaan, dus buiten het forum wel uitkijken he prinsesquote:Op zondag 25 november 2012 15:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben een prinses en dus onschendbaar.
Tsss...quote:Op zondag 25 november 2012 16:07 schreef detandenfee het volgende:
[..]
een forumprinses wel te verstaan, dus buiten het forum wel uitkijken he prinses
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |