quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 09:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat good verzin je er zelf bij
Hard zelfs.quote:
Hier schijnt de zonquote:
Niet zo beginnen he, Bolderbastquote:
quote:
Ok ok okquote:Op zondag 25 november 2012 11:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Ik doe happy smile is het nog niet goed
Zekersquote:
quote:
Haha, opzich wel stoer..quote:Op zondag 25 november 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
Dochter stuurt moeder 'vakantiefoto' waarbij ze van klif valt
Die foto is echt wel humorquote:
Dan ben je toch ook wel onnozel hoorquote:Op zondag 25 november 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
Dochter stuurt moeder 'vakantiefoto' waarbij ze van klif valt
Ja net echt XDDquote:Op zondag 25 november 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die foto is echt wel humor![]()
[ afbeelding ]
er loopt gewoon een pad naar beneden op veel plekkenquote:
Ajam ketjapquote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef missbehavin het volgende:
Zo, 1,5 kilo ajam ketjap gemaakt voor lief, kan hij de diepvries vol stouwen
quote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ajam ketjapBegint ze er weer over, en ik heb al honger
Eh, nee?quote:
Uhuh. Maar is het van de poelier ook plofkip dan?quote:
Ja, die had ik gezien ja!quote:Op zondag 25 november 2012 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Had jij gisteren mijn sticky sweet and spicy chicken wings nog voorbij zien komen op FB? Als je nog geen trek had...
laatst was bij een aflevering van radar een item over plofkip, en blijkbaar is ongeveer 90% van alle kip in nederland plofkip.quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar is het van de poelier ook plofkip dan?
Barb en ik wachten nog steeds op een uitnodiging om es te komen eten...quote:Op zondag 25 november 2012 16:27 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Had jij gisteren mijn sticky sweet and spicy chicken wings nog voorbij zien komen op FB? Als je nog geen trek had...
Ik had zelfs aangeboden om vodka en zombiefilms mee te nemen, kun je nagaan...quote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb en ik wachten nog steeds op een uitnodiging om es te komen eten...
Dan neem ik de condooms wel mee.quote:Op zondag 25 november 2012 16:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik had zelfs aangeboden om vodka en zombiefilms mee te nemen, kun je nagaan...
Goed plan. Dan ga ik nu even douchen om zo lekker te gaan uit eten en zulks.quote:
Last chick standingquote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Die condooms zijn voor de left over kip dan?
Je weet best dat deze chick al lang onderuit isquote:
plofchick?quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet best dat deze chick al lang onderuit is
Dat klinkt dan weer niet leukquote:
Zeurmuts.quote:
Airhoofdjequote:
Hoe is het met jou dan?quote:
Goed hoor, net thuis na het weekend bij vriendje te zij geweest.quote:
waren we tegelijkertijd in Utrechtquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed hoor, net thuis na het weekend bij vriendje te zij geweest.
En met jou?
quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waren we tegelijkertijd in Utrecht
Holaquote:
Leuke film hequote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]En ook allebei Sinister gekeken, wij wel thuis though.
En weer niet gemeet:(
Jaquote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke film heLeuke geluidseffecten en nare muziekjes.
quote:
morgenquote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoi, wanneer kan ik aanschuiven?
In de bios is het effect wat sterker denk ik.quote:Op zondag 25 november 2012 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaIk had 'm alleen wat enger verwacht/gehoopt
Ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 25 november 2012 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de bios is het effect wat sterker denk ik.
Verwarming aan, wodka inschenken en nagenieten van afgelopen weekend. Het is zo leuk als je het zelf maakt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef missbehavin het volgende:
Alleen thuskomen in een koud donker huis is niet leuk
Goed idee wel. Jammer dat ik geen sterk in huis hebquote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwarming aan, wodka inschenken en nagenieten van afgelopen weekend. Het is zo leuk als je het zelf maakt.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwarming aan, wodka inschenken en nagenieten van afgelopen weekend. Het is zo leuk als je het zelf maakt.
Als ik mag kiezen zit ik liever op de bank met jou hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Ms ben ik gewoon niet zulk leuk gezelschap als mijn lief
Vriendje is erg leuk voor op de bank hoorquote:Op zondag 25 november 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen zit ik liever op de bank met jou hoor.
Als ik mag kiezen lig ik liever met jou in bed, terwijl hij op de bank zit hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 20:33 schreef missbehavin het volgende:
Vriendje is erg leuk voor op de bank hoor
Alsof ik spelletjes voor mijn lol speel.quote:Op zondag 25 november 2012 20:34 schreef missbehavin het volgende:
Nu niet meteen op hol slaan Air, je gaat van gezellig op de bank filmpje kijken en spelletje spelen naar seks
Ideaal (voor)spel. Een spelletje duurt niet langer dan een half uur.quote:Op zondag 25 november 2012 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Is er dan niets meer heilig? Een onschuldig potje carcassonne is ook al bezoedeld
Goh, vriendje houdt het veel langer vol, typischquote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal (voor)spel. Een spelletje duurt niet langer dan een half uur.
Ik hou het op andere plekken weer langer vol.quote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef missbehavin het volgende:
Goh, vriendje houdt het veel langer vol, typisch
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar ik denk dat een spelletje carcassonne veel zegt over een manquote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou het op andere plekken weer langer vol.
De (langste) weg, in'nemen' van steden en wie bezet strategisch je weiden. Tja, zo kun je van alles wel iets seksueels maken.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar ik denk dat een spelletje carcassonne veel zegt over een man
Ik ben erg goed met boertjes in de weidesquote:Op zondag 25 november 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De (langste) weg, in'nemen' van steden en wie bezet strategisch je weiden. Tja, zo kun je van alles wel iets seksueels maken.
Bahquote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben erg goed met boertjes in de weides
Uiteraard, vriendje weet prima hoe hij jou het best mee in bed krijgt.quote:
Heeequote:Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, vriendje weet prima hoe hij jou het best mee in bed krijgt.
Het blijft een kerel.quote:
Doe je kunstjes op verzoek?quote:
Doe jij kunstjes op verzoek dan?quote:
Ga eens bier halen voor onsquote:
Van heel onschuldig tot minder onschuldig. Net wat je wil. Zolang jij je maar niet meer verveeld, toch?quote:
Daar kom je net te laat mee, want nu ga ik naar bedquote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van heel onschuldig tot minder onschuldig. Net wat je wil. Zolang jij je maar niet meer verveeld, toch?
Laat je nog even weten of het onschuldig of helemaal niet onschuldig moet zijn dan.quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef LaLouchi het volgende:
Daar kom je net te laat mee, want nu ga ik naar bedmorgen weer vroeg op. Verzin maar wat voor de volgende x dat ik me verveel
Thnx! En ligt eraan wat jij onder onschuldig verstaat :pquote:
Dat hangt van jouw antwoord af.quote:Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef LaLouchi het volgende:
Thnx! En ligt eraan wat jij onder onschuldig verstaat :p
Dan doen we het ergens halverwegequote:
Daar kan ik wel wat mee. Maarre, ging jij niet naar bed?quote:Op zondag 25 november 2012 23:14 schreef LaLouchi het volgende:
Dan doen we het ergens halverwegetussen het onschuldige en het niet onschuldige in lol
Ja, je houd me wakkerquote:Op zondag 25 november 2012 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee. Maarre, ging jij niet naar bed?
Jij laat je wakker houden.quote:Op zondag 25 november 2012 23:17 schreef LaLouchi het volgende:
Ja, je houd me wakkerweltrusten!!! X
Oh wel degelijk wel! En dan heb ik het niet over mijzelf. Ik heb gisteren toch zeker 10 lekkere wijven mooie vrouwen en een handvol lekkere gozers gezien.quote:
En bedankt!quote:
Nee, in de meeste sauna's is het op maandag vrouwendag, speciaal voor preutse mutsen die een gouden doos hebben die geen vent mag zien.quote:
Mag of wil zien?quote:Op maandag 26 november 2012 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in de meeste sauna's is het op maandag vrouwendag, speciaal voor preutse mutsen die een gouden doos hebben die geen vent mag zien.
Mijn aanname is dat die dames hun kostbare bezit afschermen met een dik oerwoud aan lichaamsbeharing, dus ik wil het ook niet zien.quote:
Misschien kan je het voor ze scheren. Als een soort service.quote:Op maandag 26 november 2012 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn aanname is dat die dames hun kostbare bezit afschermen met een dik oerwoud aan lichaamsbeharing, dus ik wil het ook niet zien.
Niet mijn kop thee zeg maar.quote:Op maandag 26 november 2012 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kan je het voor ze scheren. Als een soort service.
Jij? Onder de mensen en dan ook nog naakt?quote:
Nee, op een gewone dag! Zo'n creep ging ons aaien in de jacuzziquote:Op maandag 26 november 2012 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij? Onder de mensen en dan ook nog naakt?Of ben je op een vrouwendag geweest?
Expres niet natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat meld je niet even van tevoren hier?
Dus Q. was er wel gewoon bij, ondanks dat je het niet had gemeld. Goeie stalker!quote:Op maandag 26 november 2012 09:43 schreef Tegan het volgende:
Nee, op een gewone dag! Zo'n creep ging ons aaien in de jacuzzi.
Toch jammer dat ik zo'n slecht geheugen heb dat ik het me niet kan herinneren.quote:Op maandag 26 november 2012 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus Q. was er wel gewoon bij, ondanks dat je het niet had gemeld. Goeie stalker!
Nou ik hoef ook echt niet van dat saunadrupvocht in een grijzende jaren 70 dot te zien hoor!quote:Op maandag 26 november 2012 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in de meeste sauna's is het op maandag vrouwendag, speciaal voor preutse mutsen die een gouden doos hebben die geen vent mag zien.
O, dus als ik ga, ga ik op maandag.quote:Op maandag 26 november 2012 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent geen preutse muts toch?quote:Op maandag 26 november 2012 09:49 schreef CherryLips het volgende:
O, dus als ik ga, ga ik op maandag.
Ik geloof er niks van.quote:
Stralende zonquote:Op maandag 26 november 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Jeumuuuuuuuuuuuuuuuugh, als ik naar buiten zou lopen nu dan zou ik verdrinken
De diepe gronden van CL.quote:
Niet in Den Haag.quote:
Jammer, daar mist toch niemand wat aan als dat wegspoelt door een flinke zondvloed ofzo.quote:
quote:
Zelfs in Den Haag zal je Aleid nog missen hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, daar mist toch niemand wat aan als dat wegspoelt door een flinke zondvloed ofzo.
I knowquote:
http://www.liveleak.com/view?i=800_1313650309quote:Op maandag 26 november 2012 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, daar mist toch niemand wat aan als dat wegspoelt door een flinke zondvloed ofzo.
Ik weet dat je mij zo ontzettend aardig vindt dat ik een teruggang wel kan veroorloven zonder dat onze relatie er h ondeviger lijdt.quote:Op maandag 26 november 2012 10:05 schreef LaLouchi het volgende:
@ Airwin; vind je opeens een stuk minder aardig![]()
Ze kunnen verrassend goed voor auto's wegspringen die Utrechtenaren ja.quote:Op maandag 26 november 2012 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zaterdag nog in Utrecht met de auto en ik heb niemand aangereden en er is maar 1 keer naar me getoeterd
Heb je wel onder je auto gekeken nog? Misschien hangt er daar nog eentje onder.quote:Op maandag 26 november 2012 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zaterdag nog in Utrecht met de auto en ik heb niemand aangereden en er is maar 1 keer naar me getoeterd
Ik zag nog wel een fietser met paraplu op z'n bek gaanquote:Op maandag 26 november 2012 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kunnen verrassend goed voor auto's wegspringen die Utrechtenaren ja.
Hier is het echt donkergrijs en bakken regenquote:
Wat denk je, heeft Aleid nog wat geleerd van die schietpartij op Hollands Spoor afgelopen weekend?quote:Op maandag 26 november 2012 10:04 schreef Q. het volgende:
Zelfs in Den Haag zal je Aleid nog missen hoor.
Hollandse schapenwolkes hierquote:Op maandag 26 november 2012 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier is het echt donkergrijs en bakken regen
Was Ang3l er ook?quote:Op maandag 26 november 2012 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kunnen verrassend goed voor auto's wegspringen die Utrechtenaren ja.
Nou.... wees daar maar niet zo zeker vanquote:Op maandag 26 november 2012 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij zo ontzettend aardig vindt dat ik een teruggang wel kan veroorloven zonder dat onze relatie er h ondeviger lijdt.
Dat is afgekeken van die schietpartij op station Terwijde vorig jaar.quote:Op maandag 26 november 2012 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je, heeft Aleid nog wat geleerd van die schietpartij op Hollands Spoor afgelopen weekend?
Tochtgat, dat Domplein. Doe mij maar het Neude. Mits zon.quote:Op maandag 26 november 2012 10:11 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nou.... wees daar maar niet zo zeker van
Kom Q, we gaan samen onder de dom zitten
Ja: geweld is nooit de oplossing. Thee wel.quote:Op maandag 26 november 2012 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je, heeft Aleid nog wat geleerd van die schietpartij op Hollands Spoor afgelopen weekend?
Ook goedquote:Op maandag 26 november 2012 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Tochtgat, dat Domplein. Doe mij maar het Neude. Mits zon.
Valt er ook niemand op je hoofd.quote:Op maandag 26 november 2012 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Tochtgat, dat Domplein. Doe mij maar het Neude. Mits zon.
Ik spring niet, ik dans voor auto's wegquote:
Er zijn maar weinig dingen waar ik zo zeker over ben.quote:Op maandag 26 november 2012 10:11 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nou.... wees daar maar niet zo zeker van
Kom Q, we gaan samen onder de dom zitten
Really?quote:Op maandag 26 november 2012 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen waar ik zo zeker over ben.
Dat gebeurt alleen bij corpsballen.quote:Op maandag 26 november 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt er ook niemand op je hoofd.
quote:
Check. Het is dan ook goed om te merken dat de Utrechtaanhang langzaam afneemt hier. Zelfs CL heeft het licht gezien.quote:Op maandag 26 november 2012 10:15 schreef Godtje het volgende:
Baggerstadske. Grote delen in elk geval
Niet zo gek na alles wat ze heeft meegemaakt in die stadquote:Op maandag 26 november 2012 10:17 schreef AirwiN het volgende:
Check. Het is dan ook goed om te merken dat de
Als zelfs Ede al beter is...quote:Op maandag 26 november 2012 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check. Het is dan ook goed om te merken dat de Utrechtaanhang langzaam afneemt hier. Zelfs CL heeft het licht gezien..
Dat was niet in de stad, dat was in Leidsche Rijn. Dat hoort niet bij Utrecht.quote:Op maandag 26 november 2012 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo gek na alles wat ze heeft meegemaakt in die stad
Leidsche Rijn.quote:Op maandag 26 november 2012 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baggerstadske. Grote delen in elk geval
Vleuten is leuker ja.quote:Op maandag 26 november 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was niet in de stad, dat was in Leidsche Rijn. Dat hoort niet bij Utrecht.
Is in NL zoeken hoorquote:
Hoe kun je nou eenquote:Op maandag 26 november 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Leidsche Rijn.
Hoog Catharijne.
Kanaleneiland.
Overvecht.
Ondiep.
Gewoon. Simpel. Dat zie je toch?quote:Op maandag 26 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kun je nou eenachter Hoog Catharijne zetten?
De rest is wel begrijpelijk wil je zeggen?quote:Op maandag 26 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HC het lelijkste pand van Nederland! Zo BAM midden in het centrumquote:Op maandag 26 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn picknickgebieden.quote:Op maandag 26 november 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De rest is wel begrijpelijk wil je zeggen?
Wansmaak is ook smaak.quote:Op maandag 26 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk, zoals de gemeente dacht in de jaren 60. Gewoon het belangrijkste deel van je stad voor een paar euro verkopen aan een projectontwikkelaar die er compleet geen belang bij heeft om het een fatsoenlijk onderdeel te laten zijn van de stad.quote:Op maandag 26 november 2012 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
HC het lelijkste pand van Nederland! Zo BAM midden in het centrum
Nou goed, geen eens de moeite om er over te praten.
Ik vind Utrecht best een mooie gezellige stad ja. Grachtjes e.d. zonder de.... o jee ga ik het zeggen... neequote:Op maandag 26 november 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De rest is wel begrijpelijk wil je zeggen?
Er zijn in en rond dat gebied wel meer fouten gemaakt. Dat maakt Utrecht bij binnenkomst al kansloos zo ongeveer.quote:
Maar de andere delen die hij opnoemde zijn allemaal pauperquote:Op maandag 26 november 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht best een mooie gezellige stad ja. Grachtjes e.d. zonder de.... o jee ga ik het zeggen... neeMaar HC vind ik echt een zielloos gebouw.
De infra, zeker rondom het station, is drama. Zeker de oost-west verbindingen, er is ter hoogte van de binnenstad een stuk van twee kilometer waar je het spoor niet kan passeren waardoor alle verkeersbewegingen zich concentreren op twee assen.quote:Op maandag 26 november 2012 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn in en rond dat gebied wel meer fouten gemaakt. Dat maakt Utrecht bij binnenkomst al kansloos zo ongeveer.
Ook de infrastructuur is geheel niet logisch en raar opgebouwd.
Heul niet! Dat zijn krachtwijken. KRACHT!quote:Op maandag 26 november 2012 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de andere delen die hij opnoemde zijn allemaal pauper
Weet ik veel. Ik ken al die namen nietquote:Op maandag 26 november 2012 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de andere delen die hij opnoemde zijn allemaal pauper
Krachtwijk, prachtwijk... belachelijke benamingenquote:Op maandag 26 november 2012 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet! Dat zijn krachtwijken. KRACHT!
Ik was zaterdagnacht trouwens niet zo heel blij met het gebrek aan werkende verkeerslichten bij een verkeersplein bij 't Goylaanquote:Op maandag 26 november 2012 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De infra, zeker rondom het station, is drama. Zeker de oost-west verbindingen, er is ter hoogte van de binnenstad een stuk van twee kilometer waar je het spoor niet kan passeren waardoor alle verkeersbewegingen zich concentreren op twee assen.
Nooit problemen bij binnenkomst in Utrecht. Loop direct de binnenstad in, of naar de Jaarbeurs. Heerlijk makkelijk dat station middenin de stadquote:Op maandag 26 november 2012 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn in en rond dat gebied wel meer fouten gemaakt. Dat maakt Utrecht bij binnenkomst al kansloos zo ongeveer.
Ook de infrastructuur is geheel niet logisch en raar opgebouwd.
Ja dat dan weer welquote:Op maandag 26 november 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit problemen bij binnenkomst in Utrecht. Loop direct de binnenstad in, of naar de Jaarbeurs. Heerlijk makkelijk dat station middenin de stad
Ach, het ergste wat je daar kan gebeuren is dat je ramen worden ingeslagen en je wordt meegesleurd de wijk in.quote:Op maandag 26 november 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was zaterdagnacht trouwens niet zo heel blij met het gebrek aan werkende verkeerslichten bij een verkeersplein bij 't Goylaan
Heerlijk, die Jaarbeurs midden in de stad. Beetje beurs en de hele stad staat vast.quote:Op maandag 26 november 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit problemen bij binnenkomst in Utrecht. Loop direct de binnenstad in, of naar de Jaarbeurs. Heerlijk makkelijk dat station middenin de stad
Rotterdam is klaar nu.quote:Op maandag 26 november 2012 10:35 schreef Ang3l het volgende:
at dan weer wel Heeft Eindhoven ook. En Amsterdam eigenlijk ook wel redelijk. Bij Rotterdam moet ik altijd ff zoeken tussen de p
En de jaarbeurs is lelijkkkkkkkkkkkkquote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerlijk, die Jaarbeurs midden in de stad. Beetje beurs en de hele stad staat vast.
Not to mention dat Margiet Winterbeurs-publiek wat je door je stad krijgt lopen. Ben wel blij dat de Huishoudbeurs gewoon in de RAI is.
Gewoon een groot picknickveld er van maken, kan Aleid er fulltime picknicken met de uitdagende krachtjongeren.quote:Op maandag 26 november 2012 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de jaarbeurs is lelijkkkkkkkkkkkk
Plat gooien samen met HC en dan..... een bouwput is nog beter
Als niet-inwoner van Utrecht en treinreiziger, vind ik dat die beurs precies goed staatquote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerlijk, die Jaarbeurs midden in de stad. Beetje beurs en de hele stad staat vast.
Not to mention dat Margiet Winterbeurs-publiek wat je door je stad krijgt lopen. Ben wel blij dat de Huishoudbeurs gewoon in de RAI is.
Ja alle gekheid op een stokje. Dat tekent Utrecht voor mij toch echt.quote:Op maandag 26 november 2012 10:39 schreef Q. het volgende:
aken, kan Aleid er fulltime picknicken met de
En dwz dat t nu mooi is geworden?quote:
We kunnen Duitsland wel vragen of ze er nog een keer overheen gaan, kunnen we het nog een keer proberen.quote:
Idd. Telegraafquote:Op maandag 26 november 2012 10:45 schreef Spezza19 het volgende:
‘Puppy opgehangen’ http://t.co/zZNjbcoE
Die eerste poging is idd mislukt. Hoeveel open ruimte kan je in je stad hebben?quote:Op maandag 26 november 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We kunnen Duitsland wel vragen of ze er nog een keer overheen gaan, kunnen we het nog een keer proberen.
Almere.quote:Op maandag 26 november 2012 10:45 schreef Spezza19 het volgende:
‘Puppy opgehangen’ http://t.co/zZNjbcoE
Laat ze dan Amsterdam maar doen.... Kunnen ze die verrotte infrastructuur aanpassenquote:Op maandag 26 november 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We kunnen Duitsland wel vragen of ze er nog een keer overheen gaan, kunnen we het nog een keer proberen.
Deze keer het plan wel helemaal doorvoeren, en dus ook Amsterdam, Utrecht en Den Haag plat.quote:Op maandag 26 november 2012 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Die eerste poging is idd mislukt. Hoeveel open ruimte kan je in je stad hebben?
Het gedeelte aan de oostkant van het station wordt nu flink aangepakt, die Catharijnebaan-snelweg is al weg, daar komt water terug. Maar goed, HC krijg je nooit meer weg, dat levert teveel geld op. Echt schandalig hoe ze in de jaren 60 zo'n belangrijk stuk van de stad hebben verkwanseld.quote:Op maandag 26 november 2012 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja alle gekheid op een stokje. Dat tekent Utrecht voor mij toch echt.
Die paar grachtjes zijn best heel leuk. Maar dat te grote centrum gedeelte rond HC met 3 baanssnelwegen, viaducten, tig parkeergaarges, jaarbeurs, etc etc is echt verschrikkelijk.
Vergeet Almere niet.quote:Op maandag 26 november 2012 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze keer het plan wel helemaal doorvoeren, en dus ook Amsterdam, Utrecht en Den Haag plat.
Jij moet zometeen door Almere als je met de trein naar Amsterdam wil.quote:Op maandag 26 november 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bestond in de goede oude tijd nog niet
Rotterdam ligt er nog steeds hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de puinhoop weg is.
Leugens! Ik kan nog steeds via Amersfoort en/of Utrecht! Duurt alleen langerquote:Op maandag 26 november 2012 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij moet zometeen door Almere als je met de trein naar Amsterdam wil.
En dat kost meer.quote:Op maandag 26 november 2012 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens! Ik kan nog steeds via Amersfoort en/of Utrecht! Duurt alleen langer
Zeg dan wel duidelijk Rotterdam, want ons hebben ze ook gehad in de oorlogquote:Op maandag 26 november 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooooooooo, oke, nee dan zijn we weer helderquote:Op maandag 26 november 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de puinhoop weg is.
Die duitsers hadden in elk geval smaak kennelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Zeg dan wel duidelijk Rotterdam, want ons hebben ze ook
Meer dan de 495e p/m voor mijn Altijd Vrij 1ste klas abonnement dat ik weer terug krijg van de baas?quote:
Alsof jij het een probleem vindt om gepakt te worden door Heinz of Fritzquote:Op maandag 26 november 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg dan wel duidelijk Rotterdam, want ons hebben ze ook gehad in de oorlog
Ja, ze wilden de leukste stedenquote:Op maandag 26 november 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die duitsers hadden in elk geval smaak kennelijk.
Daar viel toch niets aan te verpesten.quote:Op maandag 26 november 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg dan wel duidelijk Rotterdam, want ons hebben ze ook gehad in de oorlog
Ik vind Duitse mannen wat minder.quote:Op maandag 26 november 2012 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof jij het een probleem vindt om gepakt te worden door Heinz of Fritz
Volgens mij waren het de geallieerden die Eindhoven te pakken hebben gehad. Net als Nijmegen, Arnhem, Hengelo, Enschede.quote:Op maandag 26 november 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die duitsers hadden in elk geval smaak kennelijk.
Gelukkig is onze wijk waar ik nuw oon bewaard geblevenquote:Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar viel toch niets aan te verpesten.
En wanneer ga je voor de vrijwillige sexs?quote:Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Duitse mannen wat minder.
Toen ik in Berlijn was heb ik ook een Spanjaard en een Fra
Ik vind het juist wel leuk als de ander wat tegenstribbeld.quote:Op maandag 26 november 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wanneer ga je voor de vrijwillige sexs?
"Neeeeee, ik val niet op mannen!"quote:Op maandag 26 november 2012 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk als de ander wat tegenstribbeld.
Dat is ook wat me bij jou zo opwindt!
"Je hoeft ook niet op me te vallen schatje. Als je maar gewillig bent."quote:
Maar ook weer niet TE gewillig. Je bent net een wijf, het is nooit goed genoeg voor je.quote:Op maandag 26 november 2012 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Je hoeft ook niet op me te vallen schatje. Als je maar gewillig bent."
Zoals Q. al zegt, je bent net een wijf. Het is nooit goed voor je.quote:
Ga er nog even bij gillen, dat doet het altijd goed.quote:Op maandag 26 november 2012 11:33 schreef Ang3l het volgende:
I am more of a man than you will ever be and more of a woman than you are ever going to get!!!!
Wil je dan een hoge vrouwelijke gil of een diepe lage mannelijke oerkreet?quote:Op maandag 26 november 2012 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga er nog even bij gillen, dat doet het altijd goed.
Berlijnquote:
Oostenrijkquote:
Leuk!quote:Op maandag 26 november 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oostenrijk
Klein hotelletje waar Mrs. een flink aantal jaren heeft gewerkt en ws. dit jaar voor het laatst wordt gerunned door de huidige eigenaar
de laatste, overgaand in de eerste. is dat wat?quote:Op maandag 26 november 2012 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je dan een hoge vrouwelijke gil of een diepe lage mannelijke oerkreet?
Tof! Ik heb er ook helemaal zin in!quote:Op maandag 26 november 2012 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Tirol, Worgl, Niederau
Waarschijnlijk in f
Waar ga jij heen danquote:Op maandag 26 november 2012 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tof! Ik heb er ook helemaal zin in!
flachau, oostenrijk.quote:Op maandag 26 november 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan
En wanneer
Nog heel lang wachten dusquote:Op maandag 26 november 2012 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
flachau, oostenrijk.
Eerste week maart
Ik had altijd een hekel aan januari en februari, maar ondertussen veel vrienden gekregen die dan jarig zijn/feestjes geven en sinds 2 jaar hou ik ook nog van wintersport. Heerlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker! Maar December al aardig volgeboekt met afspraken dus die vliegt voorbij!
Nee weekend van 18-19-20 Januari.quote:Op maandag 26 november 2012 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Berlijn![]()
Feesten daar met Oud en Nieuw?
OOOEEAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op maandag 26 november 2012 12:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de laatste, overgaand in de eerste. is dat wat?
heel knap, maar ik vind het geen gehoor.quote:Op maandag 26 november 2012 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OOOEEAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Zo.
At your service.
Ik had ook geen stemoefeningen gedaan zo van mimimi lalala!quote:Op maandag 26 november 2012 12:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heel knap, maar ik vind het geen gehoor.![]()
toch bedankt.
Ook niet ff 'gesmeerd'?quote:Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ook geen stemoefeningen gedaan zo van mimimi lalala!
Wij gaan met 9 man in een chalet. Mijn eerste keer op deze manier. Heel veel zin in!quote:Op maandag 26 november 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan januari en februari, maar ondertussen veel vrienden gekregen die dan jarig zijn/feestjes geven en sinds 2 jaar hou ik ook nog van wintersport. Heerlijk.
Dan toch berlijn!quote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee weekend van 18-19-20 Januari.
Na meneer Silvester
Aanbieding gekregen, 2x, maar niet op ingegaanquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Je mond staat open.
Pas maar op met al die single hetero's hier.
Maak er een eind aan. Aan autorijden dus. Voortaan lekker op de fiets, is veel gezonder en beter voor het milieu.quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef Godtje het volgende:
Winterbanden huren of mee leasen.... wat een vragen! lastig leven zo
In een vliegtuig zonder winterbanden?quote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Winterbanden schminterbanden!
(Daarom vliegen w enaar Berlijn)
Nee die zal dan wel sokjes aan hebben denk ikquote:
Eind fietsen naar Oostenrijkquote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef Q. het volgende:
ak er een eind aan. Aan autorijden dus. Voortaan lekker op de fiets,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |