quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 09:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat good verzin je er zelf bij
Hard zelfs.quote:
Hier schijnt de zonquote:
Niet zo beginnen he, Bolderbastquote:
quote:
Ok ok okquote:Op zondag 25 november 2012 11:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Ik doe happy smile is het nog niet goed
Zekersquote:
quote:
Haha, opzich wel stoer..quote:Op zondag 25 november 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
Dochter stuurt moeder 'vakantiefoto' waarbij ze van klif valt
Die foto is echt wel humorquote:
Dan ben je toch ook wel onnozel hoorquote:Op zondag 25 november 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
Dochter stuurt moeder 'vakantiefoto' waarbij ze van klif valt
Ja net echt XDDquote:Op zondag 25 november 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die foto is echt wel humor![]()
[ afbeelding ]
er loopt gewoon een pad naar beneden op veel plekkenquote:
Ajam ketjapquote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef missbehavin het volgende:
Zo, 1,5 kilo ajam ketjap gemaakt voor lief, kan hij de diepvries vol stouwen
quote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ajam ketjapBegint ze er weer over, en ik heb al honger
Eh, nee?quote:
Uhuh. Maar is het van de poelier ook plofkip dan?quote:
Ja, die had ik gezien ja!quote:Op zondag 25 november 2012 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Had jij gisteren mijn sticky sweet and spicy chicken wings nog voorbij zien komen op FB? Als je nog geen trek had...
laatst was bij een aflevering van radar een item over plofkip, en blijkbaar is ongeveer 90% van alle kip in nederland plofkip.quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar is het van de poelier ook plofkip dan?
Barb en ik wachten nog steeds op een uitnodiging om es te komen eten...quote:Op zondag 25 november 2012 16:27 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Had jij gisteren mijn sticky sweet and spicy chicken wings nog voorbij zien komen op FB? Als je nog geen trek had...
Ik had zelfs aangeboden om vodka en zombiefilms mee te nemen, kun je nagaan...quote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb en ik wachten nog steeds op een uitnodiging om es te komen eten...
Dan neem ik de condooms wel mee.quote:Op zondag 25 november 2012 16:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik had zelfs aangeboden om vodka en zombiefilms mee te nemen, kun je nagaan...
Goed plan. Dan ga ik nu even douchen om zo lekker te gaan uit eten en zulks.quote:
Last chick standingquote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Die condooms zijn voor de left over kip dan?
Je weet best dat deze chick al lang onderuit isquote:
plofchick?quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet best dat deze chick al lang onderuit is
Dat klinkt dan weer niet leukquote:
Zeurmuts.quote:
Airhoofdjequote:
Hoe is het met jou dan?quote:
Goed hoor, net thuis na het weekend bij vriendje te zij geweest.quote:
waren we tegelijkertijd in Utrechtquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed hoor, net thuis na het weekend bij vriendje te zij geweest.
En met jou?
quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waren we tegelijkertijd in Utrecht
Holaquote:
Leuke film hequote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]En ook allebei Sinister gekeken, wij wel thuis though.
En weer niet gemeet:(
Jaquote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke film heLeuke geluidseffecten en nare muziekjes.
quote:
morgenquote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoi, wanneer kan ik aanschuiven?
In de bios is het effect wat sterker denk ik.quote:Op zondag 25 november 2012 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaIk had 'm alleen wat enger verwacht/gehoopt
Ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 25 november 2012 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de bios is het effect wat sterker denk ik.
Verwarming aan, wodka inschenken en nagenieten van afgelopen weekend. Het is zo leuk als je het zelf maakt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef missbehavin het volgende:
Alleen thuskomen in een koud donker huis is niet leuk
Goed idee wel. Jammer dat ik geen sterk in huis hebquote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwarming aan, wodka inschenken en nagenieten van afgelopen weekend. Het is zo leuk als je het zelf maakt.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwarming aan, wodka inschenken en nagenieten van afgelopen weekend. Het is zo leuk als je het zelf maakt.
Als ik mag kiezen zit ik liever op de bank met jou hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Ms ben ik gewoon niet zulk leuk gezelschap als mijn lief
Vriendje is erg leuk voor op de bank hoorquote:Op zondag 25 november 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen zit ik liever op de bank met jou hoor.
Als ik mag kiezen lig ik liever met jou in bed, terwijl hij op de bank zit hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 20:33 schreef missbehavin het volgende:
Vriendje is erg leuk voor op de bank hoor
Alsof ik spelletjes voor mijn lol speel.quote:Op zondag 25 november 2012 20:34 schreef missbehavin het volgende:
Nu niet meteen op hol slaan Air, je gaat van gezellig op de bank filmpje kijken en spelletje spelen naar seks
Ideaal (voor)spel. Een spelletje duurt niet langer dan een half uur.quote:Op zondag 25 november 2012 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Is er dan niets meer heilig? Een onschuldig potje carcassonne is ook al bezoedeld
Goh, vriendje houdt het veel langer vol, typischquote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal (voor)spel. Een spelletje duurt niet langer dan een half uur.
Ik hou het op andere plekken weer langer vol.quote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef missbehavin het volgende:
Goh, vriendje houdt het veel langer vol, typisch
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar ik denk dat een spelletje carcassonne veel zegt over een manquote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou het op andere plekken weer langer vol.
De (langste) weg, in'nemen' van steden en wie bezet strategisch je weiden. Tja, zo kun je van alles wel iets seksueels maken.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Maar ik denk dat een spelletje carcassonne veel zegt over een man
Ik ben erg goed met boertjes in de weidesquote:Op zondag 25 november 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De (langste) weg, in'nemen' van steden en wie bezet strategisch je weiden. Tja, zo kun je van alles wel iets seksueels maken.
Bahquote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben erg goed met boertjes in de weides
Uiteraard, vriendje weet prima hoe hij jou het best mee in bed krijgt.quote:
Heeequote:Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, vriendje weet prima hoe hij jou het best mee in bed krijgt.
Het blijft een kerel.quote:
Doe je kunstjes op verzoek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |