Ist het vrouwtje even de hond uitlaten ofzo, dat je langer dan 2 posts op het forum mag, burgerlulquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Uitkijken jij, ik blijf je niet waarschuwen, werkschuw tuig.
Bij mij is er nog sprake van een vrouw, pisnichtquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ist het vrouwtje even de hond uitlaten ofzo, dat je langer dan 2 posts op het forum mag, burgerlul
Jian draaft wel vaker een beetje door. Ik laat het maar zo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
Opa is 55 toch, of daaromtrent?
Laten we het ruim nemen, en er 60 van maken. Dan zou zijn geboortejaar 1952 zijn.
Op zich hou ik er niet van om interessante aannames te ontkrachten. Maar wellicht gaat het nét iets te ver om te veronderstellen dat opa eind jaren '50 de lagere school in Hitlerjugend-pakkie frequenteerde? [ afbeelding ]
pisnicht is al voor jou hè, je gaat me toch niet nakwekken hè. En die vrouw, ja hoe heb je dat gedaan vetklep, je moet wel bulken van de poenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bij mij is er nog sprake van een vrouw, pisnicht
Opa heeft nog zelf meegedaan aan de wederopbouwquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
Kenjenagaan hoe extra pijnlijk die schooltijd was. Iedereen wederopbouwen en opa in zijn pakje aan de zijlijn.
partypooperquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
Opa is 55 toch, of daaromtrent?
Laten we het ruim nemen, en er 60 van maken. Dan zou zijn geboortejaar 1952 zijn.
Op zich hou ik er niet van om interessante aannames te ontkrachten. Maar wellicht gaat het nét iets te ver om te veronderstellen dat opa eind jaren '50 de lagere school in Hitlerjugend-pakkie frequenteerde? [ afbeelding ]
Er was geen sprake van wederopbouw.. t was nog steeds oorlogquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
Kenjenagaan hoe extra pijnlijk die schooltijd was. Iedereen wederopbouwen en opa in zijn pakje aan de zijlijn.
Tja, je bent recht in de/het leer of niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
Je moeder ging al overstag voor een zak mini-snickers, oetlulquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
pisnicht is al voor jou hè, je gaat me toch niet nakwekken hè. En die vrouw, ja hoe heb je dat gedaan vetklep, je moet wel bulken van de poen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
hij stond aan de zijlijn commando's te gevenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Opa heeft nog zelf meegedaan aan de wederopbouw
Ik heb gehoord dat je gejankt hebt als een zuigeling, homoquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je moeder ging al overstag voor een zak mini-snickers, oetlul
Maakt niet uit, Jian zit ook altijd met zichzelf te praten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:51 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik heb teveel gedronkenik quote mezelf al
Dat die moffen en hun Führer zo snel de handdoek in de ring gooiden, was hun zwakke probleem. Opa en Overgrootopa bleven standvastig. Ein Reich, zwei Opi.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:49 schreef Gert het volgende:
Tja, je bent recht in de/het leer of niet.
Und drei Omiequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat die moffen en hun Führer zo snel de handdoek in de ring gooiden, was hun zwakke probleem. Opa en Overgrootopa bleven standvastig. Ein Reich, zwei Opi.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Jian zit ook altijd met zichzelf te praten.
daar had ik de uitspraak inderdaad van gepiktquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:54 schreef Ratelbandolero het volgende:
Und vier lederhosen fur die Versabommie![]()
Opa Gangnam style hoorde ik ineens in het liedjequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa denkt dat kleine kinderen niet bestaan maar dat het gephotoshopte volwassenen zijn. Misschien toch een beetje minder drinken, opa?
Ik ben best benieuwd naar de vertaling.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:57 schreef Jian het volgende:
Oop zegt nogmaals dat onze geschiedschrijving zo accuraat is en dat hij, ondanks dat het moeilijke tijd was, hij dat zeer waardeert.
Aardige vent is het toch
Hij looft onze fantasiequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar de vertaling.
Eigenlijk zei hij tegen Hop dat hij er allemaal best mee om kon gaan, maar dat die teringlijers alles bij elkaar liegen en dat hij daar niet tegen kan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de Burger King daar nog niets mee doet. Ik hoor iedere keer Whopper Gangnam Style.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:59 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Opa Gangnam style hoorde ik ineens in het liedje
Hop is eigenaar van die ketenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de Burger King daar nog niets mee doet. Ik hoor iedere keer Whopper Gangnam Style.
En onze humor vindt hij ook hilarisch? In de zin vanquote:
Ik doe een poging:quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms maken we het zo bont dat hij niet anders kan dan lachen. Je ziet dat het lachen 'm pijn doet want die spieren gebruikt hij weinig, maar toch.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En onze humor vindt hij ook hilarisch? In de zin van?
Het is immers wel even wat anders dan wat hij volgens de propaganda grappig vindt.
Als ie met dat soort opmerkingen zou komen, ging ik mijn mening over 'm bijstellen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doe een poging:
"Die KOOpiekut moete ze een kudde duitse herdâhs op loslate met grote lulle! En 010 was tot mè neigetienveâhtig een mauie stad maah daah hebbe de bure korte mette mei gemaak! Ghehehehe!"
Of getuigt dat van te veel historisch besef en overschatting van hondenpiemels?
Oh, dan vind ik het toch een goed nummer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vandaag de vertaling van gangnam style gelezen. Oopa is een uptown girl.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou opa geen kunstfluiter kunnen worden? Dan kan hij de hele dag met z'n vingers in z'n muil zitten.
Opa en hygiene?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:10 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opa doet de cusus mondhygienist bij de LOI
Tuttiequote:Op zaterdag 24 november 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
ik hoorde m tutie (toetie) zeggen en toen Miran en toen verdomme noem ik weer je naam
Ja dat zei die tegen Miranquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
Laat ze maar lekker de tering krijgen en dat over de mensen op z'n chat, schandelijk
Toch is dat wel lief van Opaquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
"hoe is 't Scrutie" zei ie net
Ik vind dat ontroerend die warme belangstelling voor het welzijn van Scrut.
Ja, die andere wijven zijn natuurlijk stikjaloers op wat opa en Miranda samen hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
Laat ze maar lekker de tering krijgen en dat over de mensen op z'n chat, schandelijk
Miranda wil hem helemaal alleen voor haarzelf?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:23 schreef Jian het volgende:
Maar hij doet 't niet meer, nee, Miran ik doe het niet meer!
Zou ie dan toch proberen voortaan monogaam te zijn ?
Ik zal Opa wel een smsje sturenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Miranda wil hem helemaal alleen voor haarzelf?
Oh sneak, jij komt ook nog ff langs met de hoop op iets persoonlijks waarop je dan op de tr-knop kunt gaan liggen? Of ben je er nog niet af geweest deze week?quote:
Denk dat Oma wel roet in het eten zal gooien. Tenzij ze het wel fijn vindt dat Oop otherwise engaged is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Miranda wil hem helemaal alleen voor haarzelf?
Pas op! Oma heeft de gsm in haar beheer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik zal Opa wel een smsje sturen
Huh?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh sneak, jij komt ook nog ff langs met de hoop op iets persoonlijks waarop je dan op de tr-knop kunt gaan liggen? Of ben je er nog niet af geweest deze week?
Geen wonder! Er komt niets doorquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas op! Oma heeft de gsm in haar beheer.
Is er geen filmpje of foto van Miranda, ik bedoel of je bent oerlelijk en wanhopig of Oop bulkt van de Poen ..... Voor de goede orde, dat laatste is natuurlijk pure science fictionquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die andere wijven zijn natuurlijk stikjaloers op wat opa en Miranda samen hebben.
Geen idee waar je het allemaal over hebt, en het interesseert me ook niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"huh?" as in "fuck!" bedoel je waarschijnlijk.
Heel mooi, optiefen dan met je loze reacties!quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee waar je het allemaal over hebt, en het interesseert me ook niet.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heel mooi, optiefen dan met je loze reacties!
Ohw??? Nemen ze half lamme aan hier? lolquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
Voor degenen die het zich afvragen; Slaai is half-lam en solliciteert nu naar de functie van mod
Lijkt het maar zo of zit hij inderdaad te knarsetanden?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:37 schreef Gert het volgende:
Oop typt zich de klere! En hier maar zeiken dat hij te lang op z'n nest ligt en te weinig doet!
[ afbeelding ]
Nee alleen bij Opaquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ohw??? Nemen ze half lamme aan hier? lol
Dat doet-ie meestal als oma niet mag horen wat hij tegen Miranda zegtquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:37 schreef Gert het volgende:
Oop typt zich de klere! En hier maar zeiken dat hij te lang op z'n nest ligt en te weinig doet!
[ afbeelding ]
ik dacht dat hij last had van een gespierde scheurquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij mogen van opa niet weten dat hij weinig controle meer heeft over zijn sluitspieren? Maar opa, dat weten wij toch al lang?
Nee, hè, hij zit toch niet weer in z'n tena lady te druppen hèquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij mogen van opa niet weten dat hij weinig controle meer heeft over zijn sluitspieren? Maar opa, dat weten wij toch al lang?
Kunnen we het weer over het knarsetanden gaan hebben of zo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor dat soort dingen heb je nooit genoeg opquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Kunnen we het weer over het knarsetanden gaan hebben of zo?
Ik heb nog niet genoeg drank op om de mental image van een ouwe kringspier waar drabbig anusvocht uitloopt te te hendelen.
Sorry, ik probeer slechts volledig te zijn voor wat betreft de verslaggeving van het gebodene vertier.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Kunnen we het weer over het knarsetanden gaan hebben of zo?
Ik heb nog niet genoeg drank op om de mental image van een ouwe kringspier waar drabbig anusvocht uitloopt te te hendelen.
Hop waardeert het ook erg wat wij doen. Hij is ook iemand voor wie de waarheid teltquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Jian het volgende:
Opa blijft maar herhalen dat die lui op z'n chat in een fantasiewereld leven. Het is maar goed dat wij hier zo waarheidsgetrouw alles weergeven!
de Bloemetjesjurken zijn een avondje uit naar Snick en Nimonquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hop waardeert het ook erg wat wij doen. Hij is ook iemand voor wie de waarheid telt
Ik begrijp ook niet dat Oma, Hop zo'n vervelende klootzak vindt ....quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hop waardeert het ook erg wat wij doen. Hij is ook iemand voor wie de waarheid telt
Dat apprecieer ik ook heus, echter deze plastische bijdrage viel wat rauw op het dak.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer slechts volledig te zijn voor wat betreft de verslaggeving van het gebodene vertier.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:53 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
de Bloemetjesjurken zijn een avondje uit naar Snick en Nimon
Bisquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Jian het volgende:
Opa zegt dat Hop dement is. Goh lullig voor Hop
Dat is vrouwen eigenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
De liefde van opa en Hop lijkt wat haarscheurtjes te vertonen. Miranda zal wel zitten te stoken
Hij schijnt zich iedere dag tijdens het douchen weer aan al z'n vrienden in de gevangenis voor te stellen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Jian het volgende:
Het is maar goed dat Hop in de bajes zit, hoe zou ie anders thuis moeten komen ...
Op z'n zak! Goed luisteren, Jianquote:Op zondag 25 november 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat ie haar genoeg op z'n hoofd heeft. Zou ie ook beginnen te dementeren
Shit, gaan we weer;quote:Op zondag 25 november 2012 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op z'n zak! Goed luisteren, Jian
Oop vroeg ook om zakkammen voor een kwartje en ging ondersteboven al in de stoel zittenquote:Op zondag 25 november 2012 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op z'n zak! Goed luisteren, Jian
Hij scheert zich daar ook nooit, daar heeft-ie een mannetje voor.quote:Op zondag 25 november 2012 00:03 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Oop vroeg ook om zakkammen voor een kwartje en ging ondersteboven al in de stoel zitten
Hop zat toch vast ?quote:Op zondag 25 november 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij scheert zich daar ook nooit, daar heeft-ie een mannetje voor.
Er kwam vanavond iemand collecteren vor Alzheizer. Ik gaf een euro en die man zegt dankuwel mevrouw en tot morgenquote:Op zondag 25 november 2012 00:05 schreef Jian het volgende:
Oop zegt lummel tegen Hop.Nou ja over vijf minuten weet Hop dat toch niet meer
quote:Op zondag 25 november 2012 00:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Er kwam vanavond iemand collecteren vor Alzheizer. Ik gaf een euro en die man zegt dankuwel mevrouw en tot morgen
Half één is veel te vroeg voor opa om te sterven.quote:Op zondag 25 november 2012 00:09 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat ie morgen dood is. Uhh is dat voor of na Ajax Oop?
quote:Op zondag 25 november 2012 00:10 schreef Jian het volgende:
Hop weet wat, maar hij wil het niet tegen Oop zeggen, morgen pas. Maar ja Oop wil het nu horen,die denkt natuurlijk, morgen is die gek het vergeten
hij zet gewoon de muziek wat harder, dat zal 'r lerenquote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma ligt al te slapen maar opa praat nog steeds met haar.
Dan heeft Opa niets gegeven aan de Alzheimer collectebusquote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma ligt al te slapen maar opa praat nog steeds met haar.
Ik denk ook dat als hij naar bed gaat hij haar in d'r zij port en zegt: "O ben je nog wakker? Schuif dan eens wat op."quote:Op zondag 25 november 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
hij zet gewoon de muziek wat harder, dat zal 'r leren
Hij is een slet, ik heb het al vaker gezegd.quote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
Eigenlijk is de stream van Opa een grote scam ! Hij wil gewoon gratis sex met chatters
Sjeezusquote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
Eigenlijk is de stream van Opa een grote scam ! Hij wil gewoon gratis sex met chatters
I rest my case.quote:Op zondag 25 november 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is een slet, ik heb het al vaker gezegd.
ik heb 12u-18u vandaagquote:Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja het wordt nijd dat opa er een eind aan breit, er begint zo een film die ik wil zien.
Manderlay, ik ga ook effe kijken, laterquote:Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja het wordt nijd dat opa er een eind aan breit, er begint zo een film die ik wil zien.
Hij begint inderdaad wat laterquote:Op zondag 25 november 2012 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Manderlay, ik ga ook effe kijken, later
Zodra het zachter dan windkracht 8 gaat waaien?quote:Op zondag 25 november 2012 09:23 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Iemand enig idee wanneer het licht wordt, vandaag?
Toch zijn er mogelijkheden voor Roda, want ze spelen met 12 man. De wedstrijd wordt namelijk gefloten door Ajaxhater Vink en bovendien moet Ajax na deze week Europees te hebben gespeeld weer vroeg aantreden. Kortom: ze doen er weer alles aan om Ajax te naaien, aldus Oopquote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra het zachter dan windkracht 8 gaat waaien?
Gok jij altijd op uitslagen Coos? Lijkt me toch stug dat Roda gaat winnen. En unibet ook: het levert ruim 7x je inleg op. Plus een pesthumeur bij oop.
Energie en opa dat gaat niet samenquote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef BendeBielzen het volgende:
zon opa? loopt ie op zonne energie? vandaar!!!!!!!!!!!
Opa en lopenquote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef BendeBielzen het volgende:
zon opa? loopt ie op zonne energie? vandaar!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 25 november 2012 11:24 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat zijn we weer aardig op deze zondag lol
Er zijn tijden geweest dat dit soort indekkende teksten ondenkbaar waren wanneer ajax tegen de nummer 16 van de eredivisie moest aantreden.quote:Op zondag 25 november 2012 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zijn er mogelijkheden voor Roda, want ze spelen met 12 man. De wedstrijd wordt namelijk gefloten door Ajaxhater Vink en bovendien moet Ajax na deze week Europees te hebben gespeeld weer vroeg aantreden. Kortom: ze doen er weer alles aan om Ajax te naaien, aldus Oop
Ik heb altijd de indruk dat fokkertjes hun zaakjes zo goed voor elkaar hebben dat ze het werken aan een ander overlatenquote:Op zondag 25 november 2012 11:16 schreef jacqhassel het volgende:
zou opa al wakker zijn? of ligt hij nog steeds op bed.
gehele dag niets doen en dan halve dag veslapen... watje![]()
Velen van ons hebben dan al halve werkdag erop zitten....;)
En met zon opa moeten wij de oorlog winnen![]()
O, heb jij het zo goed voor elkaar dan dat je het werken aan een ander over kan laten? Je bent tenslotte ook een FOKker toch?quote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb altijd de indruk dat fokkertjes hun zaakjes zo goed voor elkaar hebben dat ze het werken aan een ander overlaten
Laat 'm toch, zoals de waard, etc, etcquote:Op zondag 25 november 2012 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, heb jij het zo goed voor elkaar dan dat je het werken aan een ander over kan laten? Je bent tenslotte ook een FOKker toch?
Jij weet dus niet dat werken gezond is voor lichaam en geest. ik denk eerder dat fokkers midden in het leven en maatschappij staanquote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb altijd de indruk dat fokkertjes hun zaakjes zo goed voor elkaar hebben dat ze het werken aan een ander overlaten
Tuurlijk staat Roda voorquote:
Net als Opa himselfquote:Op zondag 25 november 2012 12:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Jij weet dus niet dat werken gezond is voor lichaam en geest. ik denk eerder dat fokkers midden in het leven en maatschappij staan
Zoa, Ajax achter, of kijk je nietquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat 'm toch, zoals de waard, etc, etc
Volgens mij is het enige waar opa achter staat (lees zit) is achter zichzelfquote:
Nee ik kijk niet, ik was iets met porno aan het doenquote:
pffff d8 dat je een ajax en az fan was, maar meer porno fan nog dusquote:Op zondag 25 november 2012 13:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee ik kijk niet, ik was iets met porno aan het doen
Mijn schijven waren vol.. en ik verwacht binnenkort nieuwe RLSquote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
pffff d8 dat je een ajax en az fan was, maar meer porno fan nog dus
Nog even wachten op het genadeschot.quote:
hebben ze wel vaker last van, van dat niet scoren......wat zal die ouwe er van zeggen .....quote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ajax speelde veel beter, alleen lukte het scoren niet echt
Die zit zeker naar de aartsvijand van Ajax te kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oop is weer in de lucht!
[ afbeelding ]
Ja, Oop maakte zich al kwaad over een gele kaart die niet werd gegeven door de scheids. "PSV mag alles van de KNVB, want ze moeten kampioen worden!", aldus Oopquote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die zit zeker naar de aartsvijand van Ajax te kijken
Ik bedoelde Feyenoord, maar goed PSV nog bovenaanquote:Op zondag 25 november 2012 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, Oop maakte zich al kwaad over een gele kaart die niet werd gegeven door de scheids. "PSV mag alles van de KNVB, want ze moeten kampioen worden!", aldus Oop
Volgens mij heeft die ouwe zijn stream heul niet aangehad tijdens de wedstrijd van Ajax. Anders had Pb wel caps geplaatst, voorzien van zijn gescheld.quote:Op zondag 25 november 2012 15:52 schreef Jian het volgende:
Nou ja Ajax heeft gewonnen dus je zou zeggen, niks te klagen,maar hij zit alleen maar te janken over PSV
Die ouwe en douchen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef Coos het volgende:
Gaat na de wedstrijd Oop zijn shirtje ruilen met de tegenstander (oma) en gaat ie dan ook douchen?
Zuip zequote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef beequeen het volgende:
Ik ga me even bezatten bij mijn pa, laterzzzzz.
Tot nu vandaag al 70 80 euro gewonnen. Als Twente wint van Pec komt daar 35 euro bij.quote:
minus de kansgeldbelasting natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Tot nu vandaag al 70 euro gewonnen. Als Twente wint van Pec komt daar 35 euro bij.
AZ Alkmaar - Feyenoord
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 2
'
3,00 0-2
'
FC Twente - PEC Zwolle
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 1
'
1,22 25-11-12
'
PSV Eindhoven - Vitesse
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
'
6,90 1-2
'
Roda JC Kerkrade - Ajax
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
'
1,40 1-2
'
Je weddenschap: viervoudig
¤ 1,00 35,36 3 / 4 Lopend
![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad wel erg saai, zelfs voor opa.quote:
Lees ik daar een vies woord!quote:Op zondag 25 november 2012 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
minus de kansgeldbelasting natuurlijk
Tsja, alleen frietjes is ook niks. Dit is zijn toetje.quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien het voorraadje achter de kiezen dus niet genoeg is begint hij meteen maar aan zijn neuspulken.
PEC pakt nog niet zo veel punten maar voetbalt verrassend leuk. En Twente zit in een dip. Ik hield dus rekening met een stunt:quote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Tot nu vandaag al 70 80 euro gewonnen. Als Twente wint van Pec komt daar 35 euro bij.
Dat vind ik toch zó goor he. Beseft hij niet dat iedereen dit kan zien?quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien het voorraadje achter de kiezen dus niet genoeg is begint hij meteen maar aan zijn neuspulken.
Zijn vrouw werkt gewoon hoor. Maar zij moet draaien en hij doet niks.quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef Copycat het volgende:
Van een WAO'tje kun je niet en frietjes en snacks kopen. Ze draaien ook niet voor niks hun eigen sigaretten.
Wat voor een arbeid verricht ze? Weet iemand dat?quote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw werkt gewoon hoor. Maar zij moet draaien en hij doet niks.
Nou ja, toch 80 piekies vandaag. Het is echt zo als je er geen verstand van hebt win je vaker. Dat is met de paarden ook zo, alhoewel ik dat al heel lang niet meer gedaan heb. Maar ik zet maar 1 euro per gokkie in hoor maar toevallig omdat ik vannacht niet geheel helder meer was 2x Feyenoord gedaan dus 2 x 19 euro.quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
PEC pakt nog niet zo veel punten maar voetbalt verrassend leuk. En Twente zit in een dip. Ik hield dus rekening met een stunt:
[ afbeelding ]
Komt natuurlijk nog bij dat psv per se kampioen moét worden van alle scheidsrechters, de knvb en god, dus twente moes punten morsen.
Ja, iets in de verzorging van zwakzinnigen. Close to home dus.quote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een arbeid verricht ze? Weet iemand dat?
Ik hoop voor haar dat ze niet in de thuiszorg zitquote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een arbeid verricht ze? Weet iemand dat?
Ze neemt ahw haar thuis mee naar het werk?quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef beequeen het volgende:
Ja, iets in de verzorging van zwakzinnigen. Close to home dus.
Rook jij nog steeds niet?quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef Copycat het volgende:
Van een WAO'tje kun je niet en frietjes en snacks kopen. Ze draaien ook niet voor niks hun eigen sigaretten.
Nope! Komende maart alweer vier jaar rookvrij.quote:Op zondag 25 november 2012 18:50 schreef Coos het volgende:
Rook jij nog steeds niet?
bij mij wil stoppen nog niet zo lukken maar wel heel veel minder.
Goed hoor!quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope! Komende maart alweer vier jaar rookvrij.
Flink minderen is ook mooi, toch? Je moet imo niks forceren, dat werkt toch niet. Ben je er klaar mee, dan ben je er klaar mee.
Some things never change.quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef Copycat het volgende:
Vandaag me dus weer tot een presale laten verleiden. Dertig procent korting, dus dertig procent meer kopen. That's how we roll.
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef Copycat het volgende:
Vandaag me dus weer tot een presale laten verleiden. Dertig procent korting, dus dertig procent meer kopen. That's how we roll.
Geen wonder dat ze alles pikt van die man, ze denkt dat die haar patiënt isquote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, iets in de verzorging van zwakzinnigen. Close to home dus.
Wow, klinkt goed! Passen je laarsjes er goed bij?quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef Copycat het volgende:
Een denim kokerrokje met een heel subtiele, haast onzichtbare ton sur ton animalprint, een clingy zwart shirt, beetje off-shoulder en een zwart-wit asymmetrisch knit truitje.
ik wel ...quote:Op zondag 25 november 2012 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag niks gekocht, niks gewonnen en niks gerookt
klompenquote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, als het maar bij je laarsjes past.
Met 12 cm hoge hakken.quote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, als het maar bij je laarsjes past.
Heb je een denimbank gekocht of één met een pantermotiefje?quote:Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met 12 cm hoge hakken.
Alles matcht uiteraard. Ook bij mijn nieuwe bank die vrijdag wordt bezorgd.
Voorlopig heb ik mezelf op kooprantsoen gezet. En viel kerst vroeg, dit jaar.
Ben na een half uur in slaap gevallenquote:Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog niet zo'n zin om de stream aan te zetten, ik ben bang dat het wat tegenvalt na Manderlay.
Kerst viel gewoon op 6 en 7 januari dit jaarquote:Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met 12 cm hoge hakken.
Alles matcht uiteraard. Ook bij mijn nieuwe bank die vrijdag wordt bezorgd.
Voorlopig heb ik mezelf op kooprantsoen gezet. En viel kerst vroeg, dit jaar.
Ik moest er even inkomen maar heb er daarna erg van genoten. Lars von Trier is toch wel een held, hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben na een half uur in slaap gevallen
Goeie speler, daarom ben ik ook gaan kijken, maar Oop had me een beetje suf geluld, vandaarquote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moest er even inkomen maar heb er daarna erg van genoten. Lars von Trier is toch wel een held, hoor.
Een enorme plofbank in antraciet. Past overal bij. Ook bij mijn plofkop. Mijn subtiele plofkop, welteverstaan.quote:Op zondag 25 november 2012 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je een denimbank gekocht of één met een pantermotiefje?
Ah, ik heb ook een enorme bank. Heel prettig is dat. Als je er gewoon op wil zitten met je voeten op de vloer moet je eerst allerlei extra kussens achter je rug schikken.quote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een enorme plofbank in antraciet. Past overal bij. Ook bij mijn plofkop. Mijn subtiele plofkop, welteverstaan.
Das niet zo slim natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef Jian het volgende:
Ik vandaag de bootsector van m'n ene laptop om zeep geholpen en nu start ie in windows niet meer op, in ubuntu nog welo, nee, is niet leuk
quote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie speler regisseur, daarom ben ik ook gaan kijken, maar Oop had me een beetje suf geluld, vandaar
En voor de echte die hard fokkertjes met een realistisch zelfbeeld om 21.40 op net5 Forrest Gumpquote:Op zondag 25 november 2012 20:17 schreef Jian het volgende:
Nog 10 min dan begint Penoza II op ned 3, ik zit even in dubio of ik hem meteen kijk of bij uitzending gemist.
Als je hem maar weer draaiende krijgt!quote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen, het ging vanzelf, nou ja bijna
Jah, lukt wel, heb nu alleen geen zin. De laptop waar ik nu op zit is een spiegel ervan, dus ik mis niet zo veelquote:Op zondag 25 november 2012 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je hem maar weer draaiende krijgt!
quote:Op zondag 25 november 2012 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, lukt wel, heb nu alleen geen zin. De laptop waar ik nu op zit is een spiegel ervan, dus ik mis niet zo veel
Is dat een steek?quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
En voor de echte die hard fokkertjes met een realistisch zelfbeeld om 21.40 op net5 Forrest Gump
Opa leest hier mee, ik zou niet willen dat hij door jouw slordigheid verkeerd geïnformeerd raakt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
En schrijver, ik ben niet dom of zo, alleen slordig
Sorry Opaquote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa leest hier mee, ik zou niet willen dat hij door jouw slordigheid verkeerd geïnformeerd raakt.
Ja daarom stelde ik die vraagquote:
Wanneer is Oop jarig dan?quote:Op zondag 25 november 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil ons nu ook al uitnodigen voor het Sinterklaasfeest. Ik vind het een beetje teveel worden, dus ik bedank voor deze uitnodiging. Op 2e Kerstdag en zijn verjaardag ben ik natuurlijk wel van de partij
Ik bedank ook voor dat sinterklaasfeestje en spaar alles op om uit mijn plaat te gaan op opa's toffe kerstpartijtjequote:Op zondag 25 november 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil ons nu ook al uitnodigen voor het Sinterklaasfeest. Ik vind het een beetje teveel worden, dus ik bedank voor deze uitnodiging. Op 2e Kerstdag en zijn verjaardag ben ik natuurlijk wel van de partij
Het hoogtepunt van het jaar, wat mij betreft.quote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedank ook voor dat sinterklaasfeestje en spaar alles op om uit mijn plaat te gaan op opa's toffe kerstpartijtje
Nah, het is daar niet zo schoon hè? Ik doe iig niet m'n beste goed aan.quote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef Copycat het volgende:
Zal ik voor die gelegenheid dan toch nog maar iets nieuws kopen?
Zolang oma een slons is, zitten die katten wel goed.quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Jian het volgende:
Die kat moet wel gaan opassen met z'n gemauw, hij weet niet hoe dicht ie bij de dierenwinkel is
Ik vind het soms echt een wonder dat die beesten het daar overleven. Maar inderdaad zullen ze voornamelijk hun eigen kostje bij elkaar scharrelen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang oma een slons is, zitten die katten wel goed.
En van Leo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
Top Gert !
Een beetje van oma en een beetje van Hak denk ik.
Uit de vriezer, die moet leeg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef Gert het volgende:
On topic: vanavond waren het dus vissticks met spinazie!
Was het vérse spinazie?
Laat PB er nou buiten joh.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Top!
De hamvraag is dus: was de spinazie vers of uit een blik of pot.
Ik gok pot.
10 punten voor Scrutinizerquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uit de vriezer, die moet leeg.
[ afbeelding ]
quote:
That's an ex-parrot.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Gert het volgende:
Spontaan is na het heropenen van dit topic uit het niets een vredesduif geland op de hand van opa.
[ afbeelding ]
Wat zou er morgen op het menu staan?
Je kunt wel zien dat hij ons gemist heeft, hij ziet er slecht uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Opa is er gewoon ook nog steeds zie ik![]()
[ afbeelding ]
Die is vast de Rèdende Rechtâh aan het kijken. "Ze moete ze godvahdegodvah allemáál opsluìte!"quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Opa is er gewoon ook nog steeds zie ik![]()
[ afbeelding ]
Haha nee, dat zal-ie morgen waarschijnlijk via UG kijken. hij zit nu midden in een spannende film.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is vast de Rèdende Rechtâh aan het kijken. "Ze moete ze godvahdegodvah allemáál opsluìte!"
Morgen is het woensdag dus: chili! Dat hebben wij als welstandscommissie toch besloten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Gert het volgende:
Spontaan is na het heropenen van dit topic uit het niets een vredesduif geland op de hand van opa.
[ afbeelding ]
Wat zou er morgen op het menu staan?
Dat gun ik opa helemaal en dan mag oma de pepertjes deze keer achterwege laten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen is het woensdag dus: chili! Dat hebben wij als welstandscommissie toch besloten?
chili zonder pepertjes knettert een stuk minder...quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gun ik opa helemaal en dan mag oma de pepertjes deze keer achterwege laten.
Nee, morgen wordt het Chicken Tonight!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen is het woensdag dus: chili! Dat hebben wij als welstandscommissie toch besloten?
Oh ja, dat was die magische kip uit een potjequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, morgen wordt het Chicken Tonight!
Eigenwijze man is het toch ook. Werken we aan zijn gezondheid maar nee, meneer wil aan de pot.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, morgen wordt het Chicken Tonight!
Ja, iedereen kan toveren met kipquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die magische kip uit een potje
Oma weet dankzij ons dat ze er zelf nog kip aan toe moet voegen. Opa zal het niet opvallen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die magische kip uit een potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |