quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:53 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
de Bloemetjesjurken zijn een avondje uit naar Snick en Nimon
Bisquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Jian het volgende:
Opa zegt dat Hop dement is. Goh lullig voor Hop
Dat is vrouwen eigenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
De liefde van opa en Hop lijkt wat haarscheurtjes te vertonen. Miranda zal wel zitten te stoken
Hij schijnt zich iedere dag tijdens het douchen weer aan al z'n vrienden in de gevangenis voor te stellen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Jian het volgende:
Het is maar goed dat Hop in de bajes zit, hoe zou ie anders thuis moeten komen ...
Op z'n zak! Goed luisteren, Jianquote:Op zondag 25 november 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat ie haar genoeg op z'n hoofd heeft. Zou ie ook beginnen te dementeren
Shit, gaan we weer;quote:Op zondag 25 november 2012 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op z'n zak! Goed luisteren, Jian
Oop vroeg ook om zakkammen voor een kwartje en ging ondersteboven al in de stoel zittenquote:Op zondag 25 november 2012 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op z'n zak! Goed luisteren, Jian
Hij scheert zich daar ook nooit, daar heeft-ie een mannetje voor.quote:Op zondag 25 november 2012 00:03 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Oop vroeg ook om zakkammen voor een kwartje en ging ondersteboven al in de stoel zitten
Hop zat toch vast ?quote:Op zondag 25 november 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij scheert zich daar ook nooit, daar heeft-ie een mannetje voor.
Er kwam vanavond iemand collecteren vor Alzheizer. Ik gaf een euro en die man zegt dankuwel mevrouw en tot morgenquote:Op zondag 25 november 2012 00:05 schreef Jian het volgende:
Oop zegt lummel tegen Hop.Nou ja over vijf minuten weet Hop dat toch niet meer
quote:Op zondag 25 november 2012 00:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Er kwam vanavond iemand collecteren vor Alzheizer. Ik gaf een euro en die man zegt dankuwel mevrouw en tot morgen
Half één is veel te vroeg voor opa om te sterven.quote:Op zondag 25 november 2012 00:09 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat ie morgen dood is. Uhh is dat voor of na Ajax Oop?
quote:Op zondag 25 november 2012 00:10 schreef Jian het volgende:
Hop weet wat, maar hij wil het niet tegen Oop zeggen, morgen pas. Maar ja Oop wil het nu horen,die denkt natuurlijk, morgen is die gek het vergeten
hij zet gewoon de muziek wat harder, dat zal 'r lerenquote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma ligt al te slapen maar opa praat nog steeds met haar.
Dan heeft Opa niets gegeven aan de Alzheimer collectebusquote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma ligt al te slapen maar opa praat nog steeds met haar.
Ik denk ook dat als hij naar bed gaat hij haar in d'r zij port en zegt: "O ben je nog wakker? Schuif dan eens wat op."quote:Op zondag 25 november 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
hij zet gewoon de muziek wat harder, dat zal 'r leren
Hij is een slet, ik heb het al vaker gezegd.quote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
Eigenlijk is de stream van Opa een grote scam ! Hij wil gewoon gratis sex met chatters
Sjeezusquote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
Eigenlijk is de stream van Opa een grote scam ! Hij wil gewoon gratis sex met chatters
I rest my case.quote:Op zondag 25 november 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is een slet, ik heb het al vaker gezegd.
ik heb 12u-18u vandaagquote:Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja het wordt nijd dat opa er een eind aan breit, er begint zo een film die ik wil zien.
Manderlay, ik ga ook effe kijken, laterquote:Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja het wordt nijd dat opa er een eind aan breit, er begint zo een film die ik wil zien.
Hij begint inderdaad wat laterquote:Op zondag 25 november 2012 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Manderlay, ik ga ook effe kijken, later
Zodra het zachter dan windkracht 8 gaat waaien?quote:Op zondag 25 november 2012 09:23 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Iemand enig idee wanneer het licht wordt, vandaag?
Toch zijn er mogelijkheden voor Roda, want ze spelen met 12 man. De wedstrijd wordt namelijk gefloten door Ajaxhater Vink en bovendien moet Ajax na deze week Europees te hebben gespeeld weer vroeg aantreden. Kortom: ze doen er weer alles aan om Ajax te naaien, aldus Oopquote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra het zachter dan windkracht 8 gaat waaien?
Gok jij altijd op uitslagen Coos? Lijkt me toch stug dat Roda gaat winnen. En unibet ook: het levert ruim 7x je inleg op. Plus een pesthumeur bij oop.
Energie en opa dat gaat niet samenquote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef BendeBielzen het volgende:
zon opa? loopt ie op zonne energie? vandaar!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |