Ist het vrouwtje even de hond uitlaten ofzo, dat je langer dan 2 posts op het forum mag, burgerlulquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Uitkijken jij, ik blijf je niet waarschuwen, werkschuw tuig.
Bij mij is er nog sprake van een vrouw, pisnichtquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ist het vrouwtje even de hond uitlaten ofzo, dat je langer dan 2 posts op het forum mag, burgerlul
Jian draaft wel vaker een beetje door. Ik laat het maar zo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
Opa is 55 toch, of daaromtrent?
Laten we het ruim nemen, en er 60 van maken. Dan zou zijn geboortejaar 1952 zijn.
Op zich hou ik er niet van om interessante aannames te ontkrachten. Maar wellicht gaat het nét iets te ver om te veronderstellen dat opa eind jaren '50 de lagere school in Hitlerjugend-pakkie frequenteerde? [ afbeelding ]
pisnicht is al voor jou hè, je gaat me toch niet nakwekken hè. En die vrouw, ja hoe heb je dat gedaan vetklep, je moet wel bulken van de poenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bij mij is er nog sprake van een vrouw, pisnicht
Opa heeft nog zelf meegedaan aan de wederopbouwquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
Kenjenagaan hoe extra pijnlijk die schooltijd was. Iedereen wederopbouwen en opa in zijn pakje aan de zijlijn.
partypooperquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
Opa is 55 toch, of daaromtrent?
Laten we het ruim nemen, en er 60 van maken. Dan zou zijn geboortejaar 1952 zijn.
Op zich hou ik er niet van om interessante aannames te ontkrachten. Maar wellicht gaat het nét iets te ver om te veronderstellen dat opa eind jaren '50 de lagere school in Hitlerjugend-pakkie frequenteerde? [ afbeelding ]
Er was geen sprake van wederopbouw.. t was nog steeds oorlogquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
Kenjenagaan hoe extra pijnlijk die schooltijd was. Iedereen wederopbouwen en opa in zijn pakje aan de zijlijn.
Tja, je bent recht in de/het leer of niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
Je moeder ging al overstag voor een zak mini-snickers, oetlulquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
pisnicht is al voor jou hè, je gaat me toch niet nakwekken hè. En die vrouw, ja hoe heb je dat gedaan vetklep, je moet wel bulken van de poen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
hij stond aan de zijlijn commando's te gevenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Opa heeft nog zelf meegedaan aan de wederopbouw
Ik heb gehoord dat je gejankt hebt als een zuigeling, homoquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je moeder ging al overstag voor een zak mini-snickers, oetlul
Maakt niet uit, Jian zit ook altijd met zichzelf te praten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:51 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik heb teveel gedronkenik quote mezelf al
Dat die moffen en hun Führer zo snel de handdoek in de ring gooiden, was hun zwakke probleem. Opa en Overgrootopa bleven standvastig. Ein Reich, zwei Opi.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:49 schreef Gert het volgende:
Tja, je bent recht in de/het leer of niet.
Und drei Omiequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat die moffen en hun Führer zo snel de handdoek in de ring gooiden, was hun zwakke probleem. Opa en Overgrootopa bleven standvastig. Ein Reich, zwei Opi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |