Jazeker. Er moet in ieder geval wel rekening mee worden gehouden in de organisatie.quote:
Hehe, da's netjes opgelost.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:20 schreef foknerd het volgende:
Mijn opa en oma begonnen laatst over het feit dat ik ze nooit meer zag (comateuze toestanden zondagmorgen jwz), toen heb ik mijn opa de hand geschud en me voorgesteld :$
Nee ik ben meer zoals mijn vader ik kom altijd nergens opdagen. Maar zit achteraf wel te nieuwsgierige over wat er allemaal gaande isquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:20 schreef Saisai het volgende:
Ik ben benieuwd wat meloewa allemaal voor je doet met een slokje op
Zo iemand begint toch zelf met die preek? Hij kan er ook in een normaal gesprek naar vragen waardoor die afwezigheid komt, dan kun je het er over hebben. Als je meteen gaat preken kun je zoiets, terecht, terug verwachten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus, waarom wil je zoiets met je opa aangaan, die man heeft al niet lang meer te leven, als jij gewoon zijn leven leuker maakt door je bek op zo'n moment te houden, waarom wil je dat per se dan niet doen.
Sowieso tijdens dat soort gelegenheden discussies aangaan die nergens toe leiden behalve de sfeer verpesten
Dat soort dingen moet je gewoon niet eens rekening mee houdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jazeker. Er moet in ieder geval wel rekening mee worden gehouden in de organisatie.
Het wordt nu toch een keer tijd, Geelman!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef Saisai het volgende:
En Geelman, hoe is het met de vrouwetjes?
Wtfquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jazeker. Er moet in ieder geval wel rekening mee worden gehouden in de organisatie.
Slecht...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef Saisai het volgende:
En Geelman, hoe is het met de vrouwetjes?
Inderdaad, hoe kan dat nou? je bent zo'n leuke zolderautist!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het wordt nu toch een keer tijd, Geelman!
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:20 schreef Saisai het volgende:
ik ben rustig. Ik bekijk het me altijd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:20 schreef Saisai het volgende:
Wat is hij groot geworden he?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe kan dat nou? je bent zo'n leuke zolderautist!
Geen dikke ruzie of zo, maar het is niet bevorderlijk voor de 'feestelijkheden'.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtfwat een tokkies. Als er iemand komt die je niet mag groet je die net als iedereen en verder gewoon negeren is te moeilijk?
En moeten er per se dingen uitgevochten worden?!
Jezus. Vindt het echt asociaal van ze dat dat nodig is.
Nou, dat soort discussies zijn er toch altijd dus dan kan deze er ook wel bij. En nee ik laat 'm niet omdat hij op leeftijd is. Ik bemoei mij ook niet met zijn zaken. Ik verwacht hetzelfde van hem. Hou je maar gewoon bezig met je eigen cirkeltje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus, waarom wil je zoiets met je opa aangaan, die man heeft al niet lang meer te leven, als jij gewoon zijn leven leuker maakt door je bek op zo'n moment te houden, waarom wil je dat per se dan niet doen.
Sowieso tijdens dat soort gelegenheden discussies aangaan die nergens toe leiden behalve de sfeer verpesten
Jajaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
ik ben rustig. Ik bekijk het me altijd.
Nou! Ik herinner het me nog als de dag van gisteren dat hij met zn guitige snoetje in de buggy zat!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is hij groot geworden he?
Weet je nog die keer toen je bij ons logeerde en dat je bang was voor de aapjes in de dierentuin?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou! Ik herinner het me nog als de dag van gisteren dat hij met zn guitige snoetje in de buggy zat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |