Hahaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben wel boven de 40. dat is geen probleem hoop ik?
Nee, ik bedoel op die andere dagen. Jij wil hen niet teleurstellen door daar niet te verschijnen, maar het is wel ok dat zij, door jouw aanwezigheid daar te willen, zorgen dat jij een kutavond hebt?quote:
Hm. Met jou maak ik beter maar geen ruzie meer in de toekomst.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is heel vervlendvooral als ook nog onterecht is.
Mijn opa zat toen aan de pillen dus hij had last van zo'n buien.
Nu is hij dood.
Ja maar oudere mensen kunnen ook heel onrechtvaardig zijn.
Jezus, waarom wil je zoiets met je opa aangaan, die man heeft al niet lang meer te leven, als jij gewoon zijn leven leuker maakt door je bek op zo'n moment te houden, waarom wil je dat per se dan niet doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een preek gekregen van mijn opa over het niet komen opdagen op verjaardagen. Dat is een pittige discussie geworden en ik heb hem bewezen dat 'ie dat maar beter niet nog een keer kon flikken omdat hij het toch aflegt.
ja, dat is uiteindelijk dan wel mijn keuze.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:16 schreef cricket het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op die andere dagen. Jij wil hen niet teleurstellen door daar niet te verschijnen, maar het is wel ok dat zij, door jouw aanwezigheid daar te willen, zorgen dat jij een kutavond hebt?
Of famillie schandes. Zusters die met de man van hun zus zoenen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:16 schreef Geelman het volgende:
Of tante die over het geloof begint...
haha whut?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Of famillie schandes. Zusters die met de man van hun zus zoenen.
hahaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm. Met jou maak ik beter maar geen ruzie meer in de toekomst.
Wat!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Of famillie schandes. Zusters die met de man van hun zus zoenen.
Met een beetje geluk was hij die hele discussie zelf al snel weer vergeten, maar ik snap je gevoel hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahawas wel lullig, want die discussie/preek was vlak voor zijn dood. Dus heb niet echt gevoel dat goedgevoel is afgesloten maar ja
Ja kreeg dat ook pas te horen een keer.Vandaar die zussen niet meer zo'n topband hebben.quote:
Ja precies, hier ligt de helft ook overhoop.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat!![]()
Of onderhuidse ruzies. Als er een kringverjaardag is, moeten mensen in etappes worden uitgenodigd om vervelende situaties te voorkomen...
Ik kom ook eens naar jouw verjaardag! Lijkt me echt gezellig bij jullie!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kreeg dat ook pas te horen een keer.Vandaar die zussen niet meer zo'n topband hebben.
Maar ja dat doet alcohol he
hahaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kreeg dat ook pas te horen een keer.Vandaar die zussen niet meer zo'n topband hebben.
In mijn geval was het terecht. Maar hij weet de reden er niet achter en het zijn niet zijn zaken. Daar hoeft 'ie zich niet tegenaan te bemoeien. Maar die van mij leeft gelukkig nog. Best een toffe opa verder. Maar wel een bemoeihal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is heel vervlendvooral als ook nog onterecht is.
Mijn opa zat toen aan de pillen dus hij had last van zo'n buien.
Nu is hij dood.
Ja maar oudere mensen kunnen ook heel onrechtvaardig zijn.
Oh dat is prima hoor. Zo vaak word ik niet aangeraakt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben wel boven de 40. dat is geen probleem hoop ik?
Toch niet óp een kringverjaardag hequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Valt wel altijd wat te beleven. Dat wel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik kom ook eens naar jouw verjaardag! Lijkt me echt gezellig bij jullie!
Is dit echt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat!![]()
Of onderhuidse ruzies. Als er een kringverjaardag is, moeten mensen in etappes worden uitgenodigd om vervelende situaties te voorkomen...
Ja lijkt me echt smerig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
haha
Hahahahahahahahaa ik was het niet, het was de alcohols!
ja, ik heb je foto gezien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:20 schreef Oerbeer het volgende:
Oh dat is prima hoor. Zo vaak word ik niet aangeraakt.
Met mijn mobiel en iPhonequote:Op zaterdag 24 november 2012 21:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid, zou zo willen aanschuiven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |