Whaha, krijg je een foto onder je neus gedrukt, 'wat vind je daar nou van?'...quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En dan een ander meisje aanwezig op de verjaardag
''is dat niks voor je''???
Precies. Laat komen en vrij vroeg weer gaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Saisai het volgende:
Ok laat ik het maar eerlijk zeggen. Jullie denken allemaal dat ik onwijs stoer e.d. ben, wat volkomen logisch is.
Echter, ben ik naast stoer en onwijs handsome ook nog meegaand en empatisch. De reden dat ik wél naar dit soort horrorverjaardagen ga, is omdat het voor die mensen veel betekent als ik aanwezig ben.
Dus, dan strijkt Saisai haar hand over haar hart en gaat ze toch. met frisse tegenzin. dat wel.
Ja precies idd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Whaha, krijg je een foto onder je neus gedrukt, 'wat vind je daar nou van?'...
En altijd die eeuwige 'hoe gaat het met je studie'... Als alles goed gaat, is de lol voor hun er gelukkig direct weer af.
Als het belangrijk voor ze is impliceert dat dat jij zelf ook belangrijk voor ze bent. Dan moet het dus ook van belang voor ze zijn dat je alleen gaat als je dat ook zelf wilt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Saisai het volgende:
De reden dat ik wél naar dit soort horrorverjaardagen ga, is omdat het voor die mensen veel betekent als ik aanwezig ben.
Maar alleen als je iets verkloot hebt, krijg je de hele shitstorm over je heen. Als alles prima loopt, zijn ze zo weer uitgepraat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja precies idd.ik negeer alles gewoon. Zo van ja ja ja ja ja.
haha
Ga je mee? gaan we alle taart opeten. Als straf. ik bedoel, ik moet dat kado er wel uiteten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Laat komen en vrij vroeg weer gaan![]()
Ik zie mensen niet graag teleurgesteld of verdrietig. Mijn inziens is dat menselijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef cricket het volgende:
[..]
Als het belangrijk voor ze is impliceert dat dat jij zelf ook belangrijk voor ze bent. Dan moet het dus ook van belang voor ze zijn dat je alleen gaat als je dat ook zelf wilt.
Kun je nagaan ik heb 3 opleidingen verkloot gingen sommige famillieleden de psychiator tegen mij uithangen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar alleen als je iets verkloot hebt, krijg je de hele shitstorm over je heen. Als alles prima loopt, zijn ze zo weer uitgepraat.
Stomme vraag altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Whaha, krijg je een foto onder je neus gedrukt, 'wat vind je daar nou van?'...
En altijd die eeuwige 'hoe gaat het met je studie'... Als alles goed gaat, is de lol voor hun er gelukkig direct weer af.
Super hinderlijk. Mijn familie ging continu naar school vragen toen ik was blijven zitten. Nu haal ik hoge cijfers op 't hbo/uni en ze vragen nergens meer naar...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kun je nagaan ik heb 3 opleidingen verkloot gingen sommige famillieleden de psychiator tegen mij uithangen.
:S was dit.
Heb geen tijd meer voor de studie omdat ik met je zus batsquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Stomme vraag altijd inderdaad.
Mensen die dat zo uit het niets vragen proberen zogenaamd interesse te tonen of nog erger: proberen zichzelf te vergelijken met jouw 'kwaliteiten'. Zetten ze een waardeoordeel boven je hoofd afhankelijk van je antwoord. Beide walgelijk.
Heeft iemand daar eens een gevat antwoord op bedacht zodat je dat onderwerp meteen kan afkappen?
Hey, hoe is het met de mannen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:05 schreef Saisai het volgende:
hey Geelman, hoe is het met je studie?
Ja inderdaad, want je moet er ook nog een geinteresseerde kop bijtrekken, want ze bedoelen het goed zogenaamd. Hou toch met je ''stimulerende'' praatjes.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Super hinderlijk. Mijn familie ging continu naar school vragen toen ik was blijven zitten. Nu haal ik hoge cijfers op 't hbo/uni en ze vragen nergens meer naar...
Dat psychologische gewauwel is zeer ergerlijk.
Dat zeg ik niet tegen m'n 45-jarige tante.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb geen tijd meer voor de studie omdat ik met je zus bats
Mij wordt wel eens gevraagd waarom ik geen kinderen wil en of mn eierstokken nog niet klapperen (ik ben 29, dus oh oh, dan moet ik opschieten volgens geconditioneerde mensen)quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Stomme vraag altijd inderdaad.
Mensen die dat zo uit het niets vragen proberen zogenaamd interesse te tonen of nog erger: proberen zichzelf te vergelijken met jouw 'kwaliteiten'. Zetten ze een waardeoordeel boven je hoofd afhankelijk van je antwoord. Beide walgelijk.
Heeft iemand daar eens een gevat antwoord op bedacht zodat je dat onderwerp meteen kan afkappen?
Of een familielid dat gaat 'preken'. Ook zeer vervelend.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want je moet er ook nog een geinteresseerde kop bijtrekken, want ze bedoelen het goed zogenaamd. Hou toch met je ''stimulerende'' praatjes.
Haha, dan heb je ze wel goed stil inderdaad!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Mij wordt wel eens gevraagd waarom ik geen kinderen wil en of mn eierstokken nog niet klapperen (ik ben 29, dus oh oh, dan moet ik opschieten volgens geconditioneerde mensen)
Dan zeg ik altijd dat ik 3 miskramen heb gehad. Om vervolgens te zeggen dat je dat soort dingen niet zomaar kunt impliceren en vragen.
Werkt goed.
Wellicht kunnen we ook zoiets verzinnen voor studies.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Of een familielid dat gaat 'preken'. Ook zeer vervelend.
oh heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Of een familielid dat gaat 'preken'. Ook zeer vervelend.
GMTA.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Strani het volgende:
Ik herken dit allemaal niet zo. Maar ik zal dan ook wel een toffere familie hebben dan jullie.
Oei, da's wel naar. Ik moest van mijn opa u zeggen tegen mijn ouders!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oh heb ik ook wel eens gehad jaMijn opa flipte eens op mij uit, dat ik een profiteur was, en dat ik alles deed op mijn ouders rug. Toen moest ik huilen.
Zij bezorgen jou een kutavond door te verwachten dat je komt, zij doen dus precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik zie mensen niet graag teleurgesteld of verdrietig. Mijn inziens is dat menselijk.
Sorry, ik zoek een vrouw die eigenlijk ook wel kinderen wil. Ik date dan wel iemand anders. Bovendien spreek je je talen niet zo goed en heb je niet eens een diploma aan de uni. Sorry schat. Maar succes in het leven hoor. ge gequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ga je mee? gaan we alle taart opeten. Als straf. ik bedoel, ik moet dat kado er wel uiteten.
Bontkraagjes?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef Meloewa het volgende:
Mijn famillie![]()
Onze famillie zat eens te vechten op straat
Oh nee dat niet wel. En doe je dat ook?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Oei, da's wel naar. Ik moest van mijn opa u zeggen tegen mijn ouders!
Ik vier mijn verjaardag nooit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef cricket het volgende:
[..]
Zij bezorgen jou een kutavond door te verwachten dat je komt, zij doen dus precies hetzelfde.
Neuh, wel een tijdje gedaan toen...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh nee dat niet wel. En doe je dat ook?
Waarom denk je dat ik geen kinderen wil?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sorry, ik zoek een vrouw die eigenlijk ook wel kinderen wil. Ik date dan wel iemand anders. Bovendien spreek je je talen niet zo goed en heb je niet eens een diploma aan de uni. Sorry schat. Maar succes in het leven hoor. ge ge
Ik heb ook wel eens een preek gekregen van mijn opa over het niet komen opdagen op verjaardagen. Dat is een pittige discussie geworden en ik heb hem bewezen dat 'ie dat maar beter niet nog een keer kon flikken omdat hij het toch aflegt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oh heb ik ook wel eens gehad jaMijn opa flipte eens op mij uit, dat ik een profiteur was, en dat ik alles deed op mijn ouders rug. Toen moest ik huilen.
Misschien moet je eens beter opletten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar da's ook heel normaal voor vrouwen na de 40 hoor.
3 miskramen krijg je niet zo maar he. Je bent vast bezig geweest met de breinaaldquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen kinderen wil?
Zo, jij bent stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een preek gekregen van mijn opa over het niet komen opdagen op verjaardagen. Dat is een pittige discussie geworden en ik heb hem bewezen dat 'ie dat maar beter niet nog een keer kon flikken omdat hij het toch aflegt.
Als ik voor elke liefbedoelde belediging al je posts moet gaan doorlezen, is de lol er voor mij snel af hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beter opletten.
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Zo, jij bent stoer. Mag ik je aanraken?
Ja is heel vervlendquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een preek gekregen van mijn opa over het niet komen opdagen op verjaardagen. Dat is een pittige discussie geworden en ik heb hem bewezen dat 'ie dat maar beter niet nog een keer kon flikken omdat hij het toch aflegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |